Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


K e r e s ü n k termelő ipari cégeket fejlesztésre és felvásárlásra is, k o n k r é t befektetési és vételi i g é n y e k r e.

Nyereséges fémipari cég végelszámolás közeli áron eladó
8 % feletti hozammal: Bérbeadott üzleti ingatlan céggel eladó, 17 M Ft/év bevétellel, 119 M Ft
ÜZLETI AJÁNLATOK:   Ipari céget keresünk   Eladó ipari cégek   Eladó ipari ingatlanok   Hirdetések Oldaltérkép   Híreink   Rólunk  
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Hirdethet   Hírek közzététele  Riport 
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Kiállítás   Agrár   Élelmiszer   Fém, gépipar   Autó, jármű   Önvezető   Robot   MI   D nyomtatás   Cégfelvásárlás 

A cég eladása

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2019.02.23.
Kereső

IpariCégek.hu érdekeltség:
EladóCégek.hu: Hogyan
tudja jól eladni ipari cégét?


Ipari cégeladásról egyszerűen:
a CégeladásBlog.hu, a www.eladocegek.hu oldalain.


IpariCégek.hu érdekeltség:
Ipariingatlanok.hu hirdetések:


Tulajdonosi Hirdetések (H.)
HIRDETHET: Tulajdonos (H.)

Telek ingatlanok:
Telekingatlanok.hu


Több mint 10.000 videó:
IpariCégek.hu



Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube




Kiemelt technológiai hírkategóriáink:
- Autó, jármű, közlekedés
- Önvezető

- Robot, automatika
- Mesterséges intelligencia
- Kiterjesztett valóság (AR)
- Virtuális valóság (VR)
- D nyomtatás

- Mágnes, MR, MRI
- Lézer
- Ultrahang
- Radar

- Energia, közmű, akkumulátor
- Solar

Segítség a honlap használatához
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;
- aldomain.ipari.hu listái ;

IpariCégek.hu

A Bogár gyártójától a világméretű mobilitási szolgáltatóig
2017.06.12
Forrás: Porsche Hungaria, Volkswagen Sajtóközlemény
– A Volkswagen-csoport immár 80 éve „demokratizálja” az autós mobilitást
Wolfsburg/Budapest, 2017. június 12. – Nyolcvan esztendeje indult útjára a világ egyik legsikeresebb autógyártója. 1937. május 28-án alakult meg Berlinben a „Korlátolt felelősségű társaság a német népautó előkészítésére”

(„Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH”), azaz a mai Volkswagen-csoport elődje. A cég, amelynek története a Bogárral indult, nyolc évtized alatt 12 márkát tömörítő globális nagyvállalattá fejlődött, amely négy kontinens összesen 120 termelési helyszínén több mint 620 ezer dolgozót foglalkoztat, s éves szinten több mint 10 millió gépkocsiját szállítja ki ügyfeleinek.

A társadalom minden rétege számára elérhető autózás víziója már a huszadik század eleje óta foglalkoztatta a mérnököket. Később a nemzetiszocialisták is magukévá tették a népszerű elképzelést, így 1934-ben a Birodalmi Autóipari Egyesület (Reichsverband der Automobilindustrie) Ferdinand Porschét bízta meg a „német népautó” megtervezésével. Porsche csapatával el is készítette a járművet, amely 1938-ra vált szériaéretté, majd a második világháború végétől évtizedekre „demokratizálta” az autós mobilitást. A Bogár alapozta meg a Volkswagen-csoport felemelkedését, s több mint 21,5 millió legyártott példányával kora legsikeresebb autójának bizonyult.

Az ekkor még KdF-autónak nevezett Volkswagen 1-es típus gyártása 1938 májusában indult be a Mittelland-csatorna menti, a mai Wolfsburg területén működő üzemben. A KdF-autó azonban eleinte csupán propagandának bizonyult, ugyanis egészen 1945-ig mindössze 630 példány gördült le belőle a wolfsburgi szerelőszalagról, ahol haditechnikát – itt készült többek között a Kübelwagen és a Schwimmwagen – gyártottak helyette a második világháború alatt. A háború végén a britek vették át a város és a gyár feletti irányítást és nagyban hozzájárultak a Volkswagen talpra állásához. Aktívan részt vettek az újjáépítésben és 1945 decemberében 55 gépkocsival folytatódhatott a későbbiekben a kedves „Bogár” névvel illetett 1-es típus gyártása. Ők fektették le a Volkswagen világpiaci jelenlétének alapjait is, öt Hollandiába szállított autó formájában ugyanis már 1947-ben kezdetét vette a járműexport.

A brit adminisztráció valójában civil vállalatot csinált a Volkswagenből, amely kiváló pozícióból vághatott neki a német gazdasági csoda időszakának. 1949 októberében a britek a szövetségi kormányzatnak adták át a felügyeletet, az adminisztrációra Alsó-Szászország tartomány kapott megbízást. A Volkswagen további fejlődését a Bogár és a Transporter határozta meg, s az e modellek iránti nagy kereslet további gyárak létesítését tette lehetővé. A Transporter így 1956-tól már Hannoverben készült, míg Kasselben sebességváltókat, Braunschweigben pedig tengelyeket és szerszámokat gyártottak, s a tengerentúli export kielégítésére megnyílt az emdeni üzem.

E kiváló eredményeivel a Volkswagen a második világháború utáni német gazdasági csoda jelképévé vált, s nem csupán Németországban, hanem immár külföldön is. 1952-ben Kanadában hozták létre az első külföldi értékesítési társaságot, amit 1953-ban a brazil leányvállalat, a Volkswagen do Brasil Ltda. követett. 1960-ban lezárult az állami vállalat többségi privatizációja és a Volkswagen részvénytársasággá alakult át. A cég ekkor már 64 100 dolgozót foglalkoztatott és éves szinten 888 500 járművet gyártott.

További lendületet adott a Volkswagennek, amikor többmárkás vállalatcsoporttá fejlődött. 1965-ben a Volkswagen megvásárolta az Auto Union GmbH társaságot, amely 1969-ben az NSU Motorenwerke AG-vel a mai Audi AG-vé egyesült. A nyolcvanas évek közepétől további márkák következtek: a SEAT (1986), a SKODA (1991), a Bentley (1998), a Bugatti (1998), a Lamborghini (1998), a Porsche (2009), az MAN (2011), a Ducati (2012) és a Scania (2015). A Volkswagen Financial Services AG a pénzügyi szolgáltatások területét fogja át nagy sikerrel, s a 2016 decemberében alapított, új MOIA vállalatával a Volkswagen immár a mobilitási szolgáltatások jövőbemutató területére is belépett.

Iránymutató technikai mérföldkő volt a vállalat történetében, egyben új és nagysikerű korszak kezdetét jelentette az 1973 és 1975 közötti átállás a léghűtésűről a vízhűtésű motorokra, illetve a farmotorról a fronthajtásra. Új modelljei, a Passat, a Scirocco, a Golf és a Polo a csökkenő eladások és az 1973-as olajválság okozta krízisből jelentették a kivezető utat a Volkswagen számára. A Golf – amelyről egész járműkategóriát neveztek el és napjainkig több mint 33 millió példányban kelt el – gyorsan a Bogár nagysikerű utódjává lépett elő, mint a legkülönfélébb igényekkel érkező vásárlók piaci szegmenseken átívelő autója.

A Volkswagen részben korai kínai szerepvállalása révén is válhatott a mai globális piaci szereplővé, ahol a kínai partnerrel közösen már 1985-ben elkészülhetett az első Volkswagen. Napjainkban a Volkswagen-csoport két vegyesvállalatot is működtet kínai partnereivel, s rövidesen egy harmadik is következik. A vállalatcsoport 2016-ban mintegy négymillió autóját értékesítette a távol-keleti országban.

A folyamatos növekedés éveit követően a dízelválság és az új piaci kihívások a Volkswagen-csoport átszervezését tették szükségessé. A vállalat TOGETHER – Stratégia 2025 koncepciója mentén kíván következetesen átalakulni az egyik legnagyobb autógyártóból a hosszú távon fenntartható mobilitás vezető szolgáltatójává. Ennek során a digitalizáció, az elektromos mobilitás, az automatizált vezetés és az új mobilitási szolgáltatások játszanak meghatározó szerepet. Immár nyolcvan esztendős történetével a háta mögött a Volkswagen optimistán tekinthet a jövőbe, amelyre szintén érvényes, hogy innovatív szellemisége és változáskészsége újabb sikeres fejezetet nyithat a vállalatcsoport törtnetében.

További információ a vállalat történetéről a Volkswagen Krónikában:
http://www.volkswagenag.com/de/group/history.html  
 
A Volkswagen márka a világ több mint 150 piacán van jelen és 14 ország összesen több mint 50 helyszínén gyártja járműveit. A Volkswagen 2016-ban mintegy 5,99 millió gépkocsit gyártott, köztük olyan kiemelkedően népszerű modellsorozatokkal, mint a Golf, a Tiguan, a Jetta és a Passat. Jelenleg a Volkswagen világszerte 218 ezer főt foglalkoztat, a márka 7700 márkakereskedése pedig 74 ezer dolgozónak ad munkát. A Volkswagen folyamatosan dolgozik az autógyártás további fejlesztésén. Az E-mobilitás, a Smart mobilitás és a márka digitális átalakítása a jövő tekintetében egyaránt kulcsfontosságú stratégiai területnek számít.

www.volkswagen.hu   


Cégfelvásárlás ; NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Önvezető ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek ; VW

IpariCégek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégből kiszállás, Cégfejlesztés
Az Ön ipari cégének miben segíthetünk?

Több mint 10.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

Eladó domainek, Domaint.hu:
SpaHotel.net
ThermalHotel.net , Thermal.net
Ipariingatlanok.com



Üzlet, üzleti ajánlatok ;
- Keresünk termelő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

2019.02.21-24., Hungexpo:
Boat Show

Hungexpo
HUNGEXPO

Eladó Kúria
teljes berendezéssel:
Kúria eladó teljes berendezéssel

2017.04.05-09., Hungexpo:
Construma

Hungarotherm

Reneo

Otthon Design

Construma Kert

2019.05.14-17., Hungexpo:
MACH-TECH, Ipar Napjai



Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Akciós tőzsdetanfolyam
¤ Tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?

Több mint 10.000 videó:
IpariCégek.hu

2019.10.16-18., Hungexpo:
Automotive Hungary

Autótechnika


EladóCégek.hu
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Hirdethet   Hírek közzététele   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Kiállítás   Agrár   Élelmiszer   Fém, gépipar   Autó   Önvezető   Robot   MI   D nyomt.   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás:
cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés. Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés: cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés.
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre