Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

*Best Global Brands 2023*: A Mercedes-Benz a hetedik helyre emelkedik a világ legértékesebb márkái között

2023.11.22

Forrás: Mercedes-Benz, Sajtóközlemény
• Az amerikai Interbrand márkatanácsadó cég aktuális rangsorában a Mercedes-Benz immár sorozatban nyolcadik alkalommal kerül be a világ tíz legértékesebb márkája közé.


•  A csillagos márka a hetedik helyre lépett elő, és továbbra is a világ legértékesebb luxusautó-márkájaként tartják számon.
•  A márka értéke további kilenc százalékkal, 61,414 milliárd amerikai dollárra nőtt a 2022-es évhez képest.

A Mercedes-Benz a „Best Global Brands 2023” aktuális rangsorában tovább erősítette vezető pozícióját a világ legértékesebb luxusautó-márkájaként. Öt egymást követő év után idén a nyolcadik helyről a hetedik legértékesebb márkájává lépett elő a világon. A márkaérték kilenc százalékos növekedése azt bizonyítja, hogy a vállalat következetesen egy ikonikus márkává alakul át, amely kivételes formatervezésével, innovatív technológiáival és integrált fenntarthatóságával nyűgözi le a vásárlókat.

“A márkaértékünk mostani növekedése a teljes Mercedes-Benz csapat közös sikere, amire mindannyian nagyon büszkék vagyunk. Az eredmény egyben megerősítés és ösztönzés is számunkra: folyamatosan építjük márkánk örökségét a jövő formálása érdekében – azzal a céllal, hogy a világ legkívánatosabb autóit hozzuk létre”
Bettina Fetzer, Kommunikációs és Marketing Alelnök Mercedes Benz AG

A vállalat 2021-es stratégiai átalakításával a márka központi mondanivalója is finomodott. Ezentúl a csillagos márka a „Desire for Iconic Luxury" vagyis „Az ikonikus luxus iránti vágy” jelmondatot képviseli. A vállalat ezzel két alapvető jellemzőjét ötvözi: egyrészt erős gyökereit, mint luxusautó-gyártó, amely számos stílusmeghatározó ikont hozott létre. Másrészt pedig azt az úttörő szellemet, amellyel a Mercedes-Benz, mint innovációs vezető, az autók további fejlesztését vezeti. A Mercedes-Benz most minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektet a márka megjelenésére, mely kultúraformáló hatással bír, és amelyet a márka örökségének tiszteletben tartása mellett gondosan továbbfejleszt. A cél a digitális korszak formálása a világ legkívánatosabb járműveinek és szolgáltatásainak megteremtésével.

“Best Global Brands”: A világ legértékesebb márkáinak mutatója 1999 óta
Az amerikai Interbrand márkatanácsadó vállalat 1999 óta kutatja és elemzi a világ legértékesebb márkáit. A legjobb 100 szerepel az évente megjelenő “Best Global Brands” tanulmányban, amely három szempont szerint vizsgálja az összes jelöltet: „A márka termékeinek vagy szolgáltatásainak pénzügyi teljesítménye”, „A márka szerepe a vásárlási döntési folyamatban” és „A márka ereje a „Vállalat jövőbeli bevételeinek biztosításában”. Az Interbrand volt az első vállalat, amely ISO 10668 tanúsítvánnyal rendelkező márkaértékelési módszert fejlesztett ki. Ez egy olyan nemzetközi szabvány, mely alkalmas a márkaérték pontos pénzügyi meghatározására.

www.mercedes-benz.hu    


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Mercedes ; Fém, gépipar ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: