Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


ELADHATJA, HA meghirdeti ipari ingatlanát. EGYET FIZET, TÖBBET KAP: Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant

Keresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre, Fémipari, Műanyagipari, Élelmiszeripari cégeket is.
Eladó: Péküzem, 77 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Húsfeldolgozó üzem, 85 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI Ajánlatok:  KERESÜNK Eladó működő cégeketELADÓ cégekingatlanokdomainHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZolgáltatásaink:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmisz.   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtat.   Kállítás   Cégfelvásárlás  IpariBlog  Riport  Hírek közzététele 

Működő cég eladása
Cégből kiszállás
A Cégeladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2021.01.19.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső


Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu

MASCUS


Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube




Segítség az IpariCégek.hu honlap
használatához:
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

A Deutsche Bahn és a Siemens belép a hidrogénkorba
2020.11.30
Forrás: Siemens Mobility Hírek
· Közös projekt egy új regionális vonat és egy különleges üzemanyagtöltő állomás kifejlesztésére
· Egy évig tesztelik a teljes körű, éghajlatbarát mobilitási rendszert

A Deutsche Bahn (DB) és a Siemens Mobility sokat tesz a közlekedésben az éghajlatbarát megoldásokra való átállásért, és a két vállalat első ízben teszteli a hidrogén vasúti használatát. A cél egy teljesen új, mindenre kiterjedő rendszer tesztelése, amely egy újonnan kifejlesztett vonatot és egy új tervezésű töltőállomást foglal magában. A DB felkészíti majd az egyik karbantartóműhelyét a hidrogénhajtású vonat szervizelésére.

A két vállalat egy teljes körű, éghajlatbarát rendszert tesztel majd, amely a vonatot és annak különleges fejlesztésű infrastruktúráját foglalja magában.

A vonatokat és az infrastruktúrát magában foglaló rendszerrel szándékozzák felváltani a regionális vonalakon üzemelő, dízelhajtású vonat-összeállításokat és tovább csökkenteni a szén-dioxid-kibocsátást. Egy évig tervezik tesztelni a vonatot a régióban Tübingen városa környékén. Baden-Württemberg tartományi kormánya támogatást biztosít a projekthez, valamint a közlekedésért és a digitális infrastruktúráért felelős szövetségi minisztérium (BMVI) bejelentette a projekt finanszírozására irányuló szándékát.

A Mireo Plus regionális vonaton alapuló prototípust a Siemens Mobility építi majd meg. A kétkocsis vonat-összeállítást egy újonnan kifejlesztett hidrogénhajtással szerelik majd fel.  A Mireo Plus H típusjelű vonat ugyanakkora teljesítményű lesz, mint az elektromos megfelelője, hatótávolsága pedig elérheti majd a 600 kilométert is.

A Deutsche Bahn egy újfajta üzemanyagtöltő állomás kifejlesztésén dolgozik, amellyel ugyanannyi idő alatt megtankolható ez a vonat, mint egy dízelhajtású. A hidrogént helyben, Tübingenben állítják majd elő megújuló forrásból származó elektromos áram segítségével.  A DB részben felkészíti majd az Ulm városában működő karbantartóműhelyét az új hidrogénvonat szervizelésére.

A tervek szerint 2024-ben Tübingen, Horb és Pforzheim között végzett próbaüzemeltetés során a vonat egy hagyományos dízelhajtású járművet helyettesít majd a vonalon. Az új hidrogénhajtás egy év alatt körülbelül 330 tonna szén-dioxid kibocsátását takarítja meg. A DB jelenleg mintegy 1300 dízelhajtású vonatot üzemeltet regionális viszonylatban, és a DB 33 ezer kilométeres vasúthálózatának durván 40 százaléka nem villamosított. A rendszer további villamosításának lehetősége mellett a hidrogénhajtású vonatok használata egy további alternatívát kínál ahhoz, hogy a DB éghajlatsemlegessé váljon.

Prof. Sabina Jeschke, a DB igazgatótanácsának digitalizációért és technológiáért felelős tagja: Ez a projekt igazolja, hogy a Deutsche Bahn nem csupán egy közlekedési vállalat, hanem egy technológiai csoport is. Nullára kell csökkentenünk a fosszilis üzemanyagok fogyasztását. Csak így válhat a DB 2050-re éghajlatsemlegessé. Addigra egyetlen dízelhajtású vonat sem üzemel majd a flottánkban.

Michael Peter, a Siemens Mobility elnök-vezérigazgatója:A Siemens Mobility és a Deutsche Bahn közösen fejleszt majd ki egy új generációs hidrogénhajtási rendszert – ez a teljes körű rendszer egy hidrogénhajtású vonatot és annak infrastruktúráját is magában foglalja, ez utóbbinak pedig egy új, innovatív üzemanyagtöltő állomás is a része, amely gyorsan, csupán 15 perc alatt megtankolhatja a vonatot. A vonat 1,7 megawatt hajtási teljesítménye akár 1,1 méter/szekundumnégyzet gyorsulást és 160 kilométer/óra legnagyobb sebességet biztosít. Ezzel az innovatív technikával a hidrogénhajtású vonatok gyorsabban, hatékonyabban és környezetkímélőbben üzemelhetnek.  A hidrogénhajtás a járműhajtások egyik fejlett, károsanyag-kibocsátástól mentes módja, amely segít majd szén-dioxid-semlegessé tenni a vasúti közlekedést, és jelentősen hozzájárul majd az éghajlatvédelmi célkitűzéseink eléréséhez.

Winfried Hermann, közlekedési miniszter, Baden-Württemberg:Nagyszerű dolog, hogy itt, Baden-Württembergben tesztelik majd az első vonatot, amely ezt az új és fenntartható technikát alkalmazza. Különösen a nem villamosított vonalakon a hidrogénnel működő üzemanyagcellás hajtás a dízelhajtás éghajlatbarát alternatívájává válhat. Akár felsővezetékből vett árammal, akár hidrogénnel üzemeltetünk, az a lényeg, hogy az energia megújuló forrásokból származzon. Az ország a korszerű, fenntartható vasúti közlekedés úttörője szeretne lenni. Ez létfontosságú része az átállásnak a közlekedésben.

A projekt részletei

Hivatalosan a közösen finanszírozott projekt neve „H2goesRail”.  A közlekedésért és a digitális infrastruktúráért felelős szövetségi minisztérium (BMVI) bejelentette, hogy a Hidrogén- és Üzemanyagcellás Technika Nemzeti Innovációs Programon (NIP 2) keresztül finanszírozást biztosít. A NIP 2-t a Hidrogén- és Üzemanyagcellás Technika Nemzeti Szervezet (NOW) GmbH koordinálja és a Jülich Projektmenedzsment-szervezet hajtja végre. 

Hidrogénhajtás

A hidrogénhajtási rendszereknél a hidrogén és az oxigén reakciójának eredményeként elektromos energia és „melléktermékként” víz keletkezik. Ezeket a vonatokat úgy tudja szolgálatba állítani a DB, hogy ezáltal éghajlatsemlegessé váljon és alternatív hajtási rendszerekkel váltsa fel a dízelüzemű járműveket. Zöld elektromos áram felhasználásával állítják elő a környezetkímélő zöld hidrogént. A DB Energie felelős ennek a biztosításáért.

Mireo Plus H

A Siemens egy legkorszerűbb színvonalat képviselő hidrogénhajtási rendszerrel ellátott, kétkocsis ingázóvonat kifejlesztésén dolgozik az egy évig tartó próbaüzemeltetéshez. Ez egy üzemanyagcellát és egy lítiumion-akkumulátort tartalmaz. A Mireo Plus H típusjelű vonat ugyanakkora teljesítményű lesz, mint az elektromos, több egységből álló vonatok, hatótávolsága pedig 600 kilométer - az üzemelési körülményektől, például az évszaktól és a vasútvonaltól függően.

A háromkocsis változat hatótávolsága 1.000 kilométer lesz. A jármű meghatározó jellemzői a kis karbantartási és javítási költségeknek köszönhetően alacsony szintű élettartamköltségek, valamint a 160 kilométer/óra legnagyobb sebesség.

Töltőállomás

A hidrogént elektrolízissel állítják elő egy DB Energie mobil töltőállomáson a DB Regio tübingeni üzeménél. Az úgynevezett elektrolizáló berendezésben a vizet elektromos áram segítségével hidrogénre és oxigénre bontják. A kompresszorral összesűrített hidrogént egy mobil tárolóegységben tárolják.  A tankolási folyamat előtt a zöld üzemanyagot feldolgozzák és lehűtik a közeli tartányos pótkocsiban. A mobil szerkezet távolabbi tesztprojekteket is lehetővé tesz. A DB Energie fejleszti, teszteli és optimalizálja a szükséges hidrogéntöltő infrastruktúrát.

Gyors megtankolás

A vonatot egy újszerű eljárással tankolják meg hidrogénnel: most először ez csak 15 perc, vagyis nem tart tovább, mint egy dízelüzemű, több egységből álló szerelvény megtankolása. Ez fontos szempont tekintettel a regionális forgalomban közlekedő DB vonatok szoros menetrendjére. Ez azt jelenti, hogy a hidrogénhajtási technika versenyképes a mindennapos üzemeltetésben jelenleg is használt dízelhajtással szemben.

Szervizinfrastruktúra

A DB Regio felkészíti majd az ulmi műhelyét a hidrogénhajtású vonatok karbantartására. Így a DB Regio megfelelően továbbképzett és a Siemens Mobility által is támogatott személyzete ott végezheti majd a hidrogénvonat karbantartását.

Próbaüzemeltetés

A Tübingen, Horb és Pforzheim közötti próbaüzemeltetés 2024-ben kezdődik el, és egy évig tart majd. A vonat a tervek szerint körülbelül 120 ezer kilométert fut majd menetrend szerinti forgalomban. A vonal különösen megfelelő a menetrend időközei és a domborzat alapján. A Siemens Mireo Plus H típusa egy ezen a vonalon használt dízelüzemű motorkocsit helyettesít majd, körülbelül 330 tonna szén-dioxid kibocsátását megtakarítva.

www.siemens.hu    


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Munkagép, haszongép ; Robot, automatika ; IT, informatika ; Fém, gépipar ; Energia, közmű, akkumulátor ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek ; Siemens

Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét több mint
20 éves gyakorlati tapasztalatunkkal megvalósíthatjuk, segítjük.

Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
IpariCégek.hu - Ipari cégek, Ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás,
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés és Videók készítése

Videók készítése, Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület

KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

KERESÜNK Eladó Működő ipari cégeket vételre, fejlesztésre

Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu







Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?



Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre