Forrás: Premier Hungary Communications, Bridgestone Sajtóközlemény
A Bridgestone Tatabánya nem elégszik meg a hagyományos módszerekkel, a közlekedésbiztonsági nap, a flashmob és figyelemfelhívó aktivitások után a kollégák újabb önkéntes megmozdulásokkal tettek a közlekedésbiztonságért novemberben.
A munkatársak egy parkolót és egy gyalogátkelőt is újrafestettek, valamint iskolai órákon tanították a fiatal generációt a biztonságos közlekedés fontosságára.
A jól látható zebra a balesetmentes közlekedés egyik alapja. Az állítás nem is foglalhatná jobban össze, miért is visszatérő elem a forgalmas helyen fekvő gyalogátkelőhelyek láthatóvá tétele a Bridgestone közlekedésbiztonsági kampányaiban. A tatabányai T-SZOL szakembereinek segítségével a vállalat önkéntesei ezúttal a Szent György úti SPAR áruházzal szemközti gyalogátkelő és a párhuzamos parkoló burkolatfestését renoválták. A területen rengetegen közlekednek nap mint nap, így kifejezetten fontosak a jól látható felfestések, melyek nem csupán a biztonságot fokozzák, hanem a városi környezet esztétikai megújulását is elősegítik.
Az abroncsgyár lelkes önkéntesei mindezen felül a Dózsakerti Váci Mihály Általános Iskolába is ellátogattak, ahol izgalmas és interaktív tanórákat tartottak a vármegyei rendőrkapitányság segítségével. A diákok nemcsak a biztonságos közlekedés alapjaival ismerkedhettek meg, hanem bepillantást nyerhettek a Bridgestone világába is. Olyan fontos fogalmakat is tanulhattak, mint a fékút és az időjárási viszonyokhoz igazodó gumiabroncsok.
„Nemcsak minőségi termékeinkkel, hanem aktív közösségi szerepvállalásunkkal is törekszünk hozzájárulni a biztonságos közlekedés kultúrájának erősítéséhez. Ennek alapja, hogy kollégáinkkal mi is kétkezi munkával veszünk részt a környék infrastruktúrájának fejlesztésében. Mindemellett a fiatalok bevonását is kulcsfontosságúnak tartom a biztonságos jövőnk alakításában” – emelte ki Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója.
A Bridgestone Tatabánya közlekedésbiztonsági kampánya még itt sem ér véget. Jövőre újabb figyelemfelhívó kezdeményezésekkel készülnek a kollégák a gyár falain belül és kívül egyaránt.
HÁTTÉRINFORMÁCIÓ
A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft.-ről
A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. 2006-ban kezdte meg működését, és napjainkra Magyarország egyik legnagyobb abroncsgyárává vált. Alapítása óta a vállalat munkavállalóinak száma több mint kétszeresére emelkedett: míg 2008-ban 361 munkavállalóval kezdődött meg a termelés, addig mára mintegy 1.300-an dolgoznak a világhírű márkával fémjelzett abroncs gyártásán.
A tatabányai gyárban elsősorban prémium kategóriás gépjárművekre szánt, nagy sebességindexű, személyautó- és terepjáró-abroncsok készülnek 230 féle méretben. Az üzemben a Bridgestone márka DriveGuard, Turanza és Potenza termékei, valamint a Firestone márka Roadhawk, Winterhawk és Destination termékei készülnek.
A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. beszállítói hálózatát mintegy 750, döntő részben magyar kis- és középvállalat alkotja, amelyektől a cég tavaly 4,6 milliárd forint értékben vásárolt árukat és szolgáltatásokat. A vállalat éves árbevétele 2016-ban 36 milliárd forint, 2017-ben 53,1 milliárd, 2018-ban pedig 66,5 milliárd forint volt.
A Bridgestone-ról Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában:
A Bridgestone Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában (Bridgestone EMIA) a biztonságos és fenntartható mobilitást szolgáló megoldások terén felhalmozott szakértelmének köszönhetően az abroncs- és gumiiparban világviszonylatban vezető Bridgestone Corporation regionális stratégiai vállalategysége. A Bridgestone EMIA, amelynek központja a belgiumi Zaventemben található, több mint 20.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a térség 40 országában folytat üzleti tevékenységet.
A Bridgestone prémium gumiabroncsok, abroncstechnológiák és fejlett mobilitási megoldások változatos portfólióját kínálja. A vállalat jövőképe, hogy fenntartható megoldásokat kínáló vállalatként társadalmi és fogyasztói értéket nyújtson. A Bridgestone E8 kötelezettségvállalása egy széleskörű, globális, vállalati kötelezettségvállalás, amely világosan meghatározza azt az értéket, amelyet a vállalat a társadalom, az ügyfelek és a jövő generációi számára ígér nyolc fókuszterületen: energia, ökológia, hatékonyság, bővítés, gazdaság, érzelem, könnyítés és erősítés. Ezek iránytűként szolgálnak a stratégiai prioritások, a döntéshozatal és a cselekvések irányításához az üzleti tevékenység minden területén.
A Bridgestone EMIA-ról szóló további információkért, kérjük, látogasson el a www.bridgestone-emia.com és www.bridgestonenewsroom.eu oldalakra. Kövessen minket Facebookon, Instagramon, YouTube-on és LinkedInen.
www.bridgestone.hu