Forrás: HUNGEXPO, Hírek
Családi márkatesztelő élménypark: A reklámok életre kelnek
A park a leginteraktívabb rendezvények világát idézi: 150 izgalmas márkával, fontos kezdeményezésekkel ismerkedhetnek meg közelebbről a látogatók. A belépő ára tartalmazza minden élménysziget egy vagy több értékes termék-,és szolgáltatás tesztjét, legyen szó a legokosabb okostelefonról, hibrid autóról, repülős oktatásról, szépség-, egészség szolgáltatásokról, high-tech élményekről, sportokról vagy gasztro kalandokról.
A leghitelesebb márkák csak egy napra teszik díjmentesen is elérhetővé egyes termékeiket, szolgáltatásaikat: egy helyen, egy időben rengeteg dolgot próbálhatnak ki a látogatók. Közben megismerhetik a legérdekesebb innovációkat, a jövő szolgáltatásait is.
A rendezvény weboldala, részletes program: http://brandtester.hu
www.hungexpo.hu