Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A Microsoft mesterséges intelligencia megoldásával növeli hatékonyságát a Schneider Electric

2023.11.28

Forrás: Schneider Electric Sajtóközlemény
A generatív mesterséges intelligencia (MI) kínálta lehetőségeket is kihasználja a Schneider Electric, hogy hatékonyabbá tegye működését és az új megoldások kifejlesztését. A vállalat törekvéseit a Microsoft Azure OpenAI megoldásával támogatja.


A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat a generatív mesterséges intelligencia képességeit is beveti belső működésének átalakítása érdekében, illetve azért, hogy még jobban megfelelhessen ügyfelei igényeinek.

A vállalat és a Microsoft között régóta fennálló együttműködés alapjaira építve a Schneider Electric a Microsoft Azure OpenAI-t alkalmazza olyan megoldások kifejlesztéséhez, amelyek algoritmusokat használnak fel szöveg, kód és más típusú tartalmak generálására. Ez lehetővé teszi a Schneider Electric számára, hogy újratervezze a különböző működési folyamatait, ésszerűsítse az időigényes feladatokat, optimalizálva ezáltal az erőforrások elosztását és növelve a sebességet és a hatékonyságot. Emellett a vállalat a termékfejlesztés területén is hasznosítja a generatív mesterséges intelligenciát.

A technológia alkalmazásának eddigi főbb eredményei:

Resource Advisor Copilot (https://www.se.com/ww/en/about-us/newsroom/news/press-releases/building-sustainability%E2%80%99s-digital-future-with-ecostruxure%E2%84%A2-resource-advisor-copilot-schneider-electric%E2%80%99s-latest-ai-advancement-64eca1cf6053e3d1d90ab96e) - a Microsoft Azure OpenAI támogatásával a nagy nyelvi modell (Large Language Model) technológiát használva a Schneider Electric megalkotta a Copilotot. A Copilot adatelemzéssel, vizualizációval, döntéstámogatással és teljesítményoptimalizálással, valamint a bonyolult iparági ismeretek és a Resource Advisor rendszerinformációk zökkenőmentes feldolgozásával segíti az ügyfeleket.
• Jo-Chat GPT - a Microsoft Azure OpenAI szolgáltatáson alapuló belső használatra fejlesztett, párbeszédre képes digitális asszisztens, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy biztonságos módon hasznosíthassák a generatív MI képességeit.
• Finance Advisor – párbeszédre képes digitális asszisztens, amely hatékonyan támogatja a pénzügyi szakemberek munkáját és a szabályszerű és időben történő döntéshozatalt.
• Knowledge Bot – párbeszédre képes digitális asszisztens, amely segíti az ügyfélszolgálati munkatársakat az ügyfelek kérdéseinek pontos információk alapján történő megválaszolásában.  
• Párbeszéd alapú keresés - szemantikus keresési képesség segítségével természetes beszélgetéshez hasonlóan segíti az ügyfeleket az általuk keresett termékek megtalálásában.

A Schneider Electric tervei között szerepel a Github Copilot integrálása is, hogy tovább javítsa az ajánlatkészítési folyamatokat és műveleteket, valamint a Sales Copilot alkalmazása az értékesítést végző munkatársak támogatására.

„A generatív mesterséges intelligencia alapjaiban változtatja meg az üzleti környezetet és mi eltökéltek vagyunk, hogy befektessünk ebbe a technológiába. A generatív MI már eddig is lehetővé tette számunkra, hogy növeljük a hatékonyságunkat, és tökéletesen illeszkedik a fenntarthatóságra összpontosító innováció iránti elkötelezettségünkhöz”

– hangsúlyozta Philippe Rambach, a Schneider Electric mesterséges intelligencia alkalmazásáért felelős vezetője.

https://www.se.com/hu/hu/  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Robot, automatika, automata ; - Schneider Electric ; AI, MI, Mesterséges intelligencia ; Kiterjesztett-Virtuális valóság (AR-VR), virtuális ; IT, informatika, digitális, elektronikus ; Internet, IoT, felhő ; - Microsoft ; Fém, gépipar ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: