Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A Hankook az Audi RS 4 Avant modellt Ventus S1 evo² UHP abroncsokkal szereli fel

2018.02.08

Forrás: Hankook Tire Sajtóközlemény
Az Audi TT RS és Audi RS 5 Coupé modellek után az abroncsgyártó most az Audi RS 4 Avant modellt is Ultra-High-Performance abroncsaival szereli fel gyárilag. Már az IAA 2017 alkalmával megcsodálhatta a közönség az Audi Sport RS család legfiatalabb tagját.


Az összes RS modell őséhez, az Audi Avant RS2-höz hasonlóan az új Audi RS 4 Avant is kombi formában jelenik meg, a sportosságot és a hétköznapi használhatóságot kombinálva. Az állandó összkerékhajtást és a 450 LE teljesítményt az alapfelszereltségbe tartozó 19 collos, illetve az opcionális 20 collos abroncsok továbbítják biztonságosan a talajra, többek között a Hankook Ventus S1 evo² modellel. Az abroncsgyártó zajelnyelő „sound absorber®“ technológiája is rendelkezésre áll mindegyik modellhez.

Németország, Neu-Isenburg, 2018. február 8. ‒ A Hankook prémium abroncsgyártó az Audi TT RS és az Audi RS 5 Coupé után most az új Audi RS 4 Avant modelleket is ellátja első gyári felszerelésű gumiabroncsokkal. Az első RS modell hagyományainak megfelelően egy erőteljes V6 biturbo motor került bevetésre, mely most 600 Nm forgatónyomatékkal és elődjénél 80 kg-mal kisebb tömeggel az elkényeztetett, sportos vezetőknek sem okozhat csalódást. Az állandó négykerék-hajtás a 19 és 20 collos méretű abroncsokkal kombinálva megfelelő vonóerőátvitelt és 4,1 másodperces gyorsulást biztosít 0-ról 100 km/h-ra. Az új tulajdonosoknak az év elején szállították ki az első autókat, melyeket gyárilag többek között a rácalmási gyárban készülő Hankook Ventus S1 evo² „sound absorber®“ zajelnyelő technológiájával ellátott abroncsokkal szerelnek fel mind a négy keréken, 265/ 35 R 19 98Y XL (alapkivitelű) valamint 275/30 R 20 97Y XL (opcionális) méretekben.

Az Audi Sport GmbH nem pusztán a megjelenés tekintetében támaszkodik a motorsportra, minden RS modelltől elvárható a korlátozás nélküli hétköznapi használat, valamint a versenypályára való alkalmasság. Ugyanez vonatkozik természetesen a gumiabroncsokra is, melyeknek az ágazatban alkalmazott jóváhagyási tesztek mellett tíz kört kellett kiállniuk a Nürburgring legendás Nordschleife szakaszán maximális sebességgel. A járműhöz illően az első gyári felszerelésű abroncsok az Audi RS 4 Avant számára rendkívül sportos menetjellemzőket biztosítanak. Ezen felül a Hankook mérnökei a vállalat német fejlesztési központjában gondoskodtak arról, hogy a nagyfokú tapadás és pontos úttartás ellenére a kényelem és a hosszú élettartam se szenvedjen csorbát. Az Audi Sport ugyanis csak olyan abroncsokat hagy jóvá első gyári felszerelés céljára, melyek mind a hétköznapi, mind pedig a sportos használat esetén tökéletes teljesítményt nyújtanak.

A Hankook UHP zászlóshajója a jóváhagyási eljárás során képes volt bizonyítani, hogy nem csak sportos, hanem hosszú élettartamú, kényelmes és biztonságos is. A rövid fékutak és az átlag feletti teljesítmény nedves úton a futófelületi keverékben alkalmazott korszerű sztirol-polimer-szilika keveréknek köszönhető. emellett a Multi-Tread-Radius technológia és a könnyű rayon szövetváz üzem közben folyamatosan optimális abroncs- felfekvési felületet biztosít a lehető legjobb kapcsolat biztosításához az útfelülettel. Az innovatív, DTM által inspirált, 3-rétegű mintaelem-kialakítás a külső bordablokkok speciális, lépcsőzetes elrendezésével ezen felül előrehaladott kopás mellett is állandóan nagyfokú tapadást, illetve ezáltal magasfokú vonóerőátvitelt és fékteljesítményt nyújt az abroncs teljes élettartama során.

Különösen a beltéri zajt csökkenti tovább a Hankook saját „sound absorber®“ technológiája. Már az Audi SQ7 és RS5 Coupé jelenlegi, első gyári felszerelésű abroncsainál is alkalmazták ezt a Hankook technológiát. A sportos, kis keresztmetszeti viszonyszámú abroncsokra nagyobb sebességnél jellemző, erős belső zaj csökkentése volt a fejlesztési munka egyik központi aspektusa, melynek során a nagy teljesítményű, ugyanakkor kellemes vezetési élmény biztosítása volt a cél. A Hankook mérnökei a Ventus S1 evo² abroncshoz alakították a vállalat tulajdonát képező, eddig nagy teljesítményű SUV-oknál alkalmazott csendes abroncs, ún. „sound absorber® technológiát.

Büszkék vagyunk arra, hogy a rácalmási gyárban11 márka mintegy 50 autómodelljére gyártunk első gyári szerelésű abroncsokat. Ezt a listát egészíti most ki az Audi új sportos kombi változata, az Audi RS 4 Avant, ami egy újabb bizonyítéka annak, hogy abroncsaink a világ vezető autógyárainak prémium típusain is megállják a helyüket.” – mondta el Hwang Seong Hak, a Hankook Tire Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Hankook TIre vállalatról

A Hankook Tire egyike az öt, a világon a legtöbb abroncsot gyártó abroncsgártónak. Innovatív, díjnyertes, kiváló minőségű radiál abroncsokat gyárt személygépkocsik, terepjárók, SUV-ok, könnyű tehergépkocsik, teherautók és buszok valamint a motorsport számára (mind a pályás versenyeken, mind pedig ralin résztvevő csapatoknak).

A Hankook Tire több mint 180 országba szállítja termékeit, és világszinten több mint 22.000 alkalmazottat foglalkoztat. A világ számos vezető autógyártója első gyári felszerelésként is a Hankook Tire abroncsait választja.

A vállalat mindent megtesz azért, hogy a legmagasabb szinten elégítse ki a vásárlói igényeket a termékek minősége, a technológiai kiválóság és a vezetési élmény területén, Ennek érdekében a Hankook folyamatosan befektet öt kutatás-fejlesztési központjába és nyolc gyártási egységébe. A Hannoveri Technológiai Központban az európai piac igényeire szabva fejlesztik az abroncsokat, különös tekintettel az európai premium autógyártók első szerelésű abroncsaira.

A Hankook Tire európai központja Neu-Isenburgban található, Frankfurt am Main közelében. A vállalatnak Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Hollandiában, Magyarországon, Csehországban, Oroszországban, Törökországban, Svédországban, Ukrajnában és Lengyelországban vannak képviseletei. A további európai országokban a cég termékeit regionális nagykereskedők terítik. A vállalat globális bevételének kb. 30 százalékát az európai piacokon és a FÁK országaiban realizált értékesítések adják.

A Hankook Magyarországot választotta európai gyárának helyszínéül. A 885 millió eurós befektetésből a Dunaújváros melletti Rácalmáson a világ egyik legkorszerűbb abroncsgyára épült. A gyár 2007 júniusában kezdte meg működését és azóta is folyamatosan fejlődik, bővül. A cég jelenleg már több mint 3300 alkalmazottat foglalkoztat, és személygépkocsik, SUV-ok és könnyű tehergépkocsik számára gyárt gumiabroncsokat. A harmadik beruházási ütem 2015 tavaszán fejeződött be, ezzel a magyar gyár éves gyártókapacitása 19 millióra nőtt. A rácalmási gyárban készült termékek az európai piacot szolgálják ki, és megfelelnek a vezető autógyártók előírásainak és igényeinek is. A Hankook Tire Magyarország Kft. rendelkezik az ISO 9001:2008., ISO/TSO 16949:2009. minőségi és az ISO 14001:2014. környezetvédelmi tanúsítvánnyal. A Hankook Tire 2016 óta szerepel a világszinten elismert Dow Jones Fenntarthatósági Indexben (DJSI World).

www.hankooktire.com/hu     


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Audi ; Fém, gépipar ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem ; - Hankook Tire

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: