Forrás: BMW Sajtóanyag
Világszerte az első, kifejezetten magas fordulatú motorokhoz tervezett kettős tengelykapcsolós sebességváltó; a váltási folyamatok gyakorlatilag az erőfolyam megszakadása nélkül zajlanak;
a hét fokozat optimális áttételezést kínál a különösen dinamikus gyorsítási folyamatokhoz is; bemutatkozás egyidejűleg a BMW M3 Coupé, a BMW M3 Limousine és a BMW M3 Cabrio modellekben.
¤ Világszerte az első, kifejezetten magas fordulatú motorokhoz tervezett kettős tengelykapcsolós sebességváltó; a váltási folyamatok gyakorlatilag az erőfolyam megszakadása nélkül zajlanak; a hét fokozat optimális áttételezést kínál a különösen dinamikus gyorsítási folyamatokhoz is; bemutatkozás egyidejűleg a BMW M3 Coupé, a BMW M3 Limousine és a BMW M3 Cabrio modellekben
¤ „Drivelogic” funkció 11 elektronikus szabályzású, M-specifikus hangolású menetprogrammal; öt kapcsolási program a sebességváltó automatikus, hat a manuális üzemmódjában, köztük az álló helyzetből maximális gyorsulást biztosító Start-automatika (Launch Control); a manuális üzemmódban szekvenciális fokozatválasztás
¤ A jellegzetes „M” konfigurációban kialakított, automatizált előtéttengelyes váltómű következetes továbbfejlesztése, s immár negyedik generációja; a menetdinamikai képességek és a vezetés versenysportot idéző élményének további fokozása; manuális fokozatválasztás a sport-váltókarral vagy a kormánykerék kapcsolóbillentyűivel; mindkét kezelőelem „M” kialakításban; Felkapcsolás-jelző (Shift Lights)
¤ Tökéletes összhang a „Drivelogic” funkcióval kiegészített „M” kettős tengelykapcsolós sebességváltó és az új BMW M3 V8-as motorja között; a gyorsulási értékek jól érzékelhető és mérhető javulása; kívánságra sportos visszaváltás gázfröccsel
¤ Igényes hűtőrendszer a sebességváltó-olaj számára, a „Drivelogic” funkcióval kiegészített „M” kettős tengelykapcsolós sebességváltó extrém igénybevételek és hőmérsékletek melletti versenypálya-bevetések során is megfelelő állóképességének biztosítása érdekében
¤ A lassú, lépésben végrehajtott manőverek során is optimális kényelem az Alacsonysebesség-asszisztens (Low Speed Assistent) révén; a motor leállításakor a parkoló retesz automatikus aktiválása
¤ Az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás további mérséklése a manuális és a hagyományos, hidraulikus nyomatékváltóval működő automata váltóművekhez képest
www.bmw.hu