Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A Volkswagen Haszonjárművek 2019-ben több mint 1,8 milliárd eurót fektet be a márka jövőjébe

2019.03.29

Forrás: Porsche Hungaria, Volkswagen Haszonjárművek Sajtóközlemény
• A GRIP 2025+ stratégia a márka történetének legátfogóbb átalakítási programját jelenti
• 2019-ben az új termékek, az üzemegységek átalakítása és az új üzleti modell kialakítása több mint 1,8 milliárd eurós beruházást jelent eszközökbe és a fejlesztési költségekbe


•  a márka az átalakítást az erős üzleti évre alapozza: növekvő kiszállítások és értékesítés az előző évi szinthez képest
•  Sedran:"Stratégiánk az iparág változásaira adott válasz - mi egy klasszikus autógyártóból mobilitási szolgáltatóvá alakítjuk át magunkat"

Hannover / Budapest, 2019. március 29. –  A Volkswagen Haszonjárművek a 2018-as lenyűgöző üzleti évére alapozva készíti elő a márka jövőjét. A GRIP 2025+ stratégia ezt az átalakítást írja le: új termékekkel, üzemek átalakításával és új mobilitási szolgáltatások fejlesztésével. Thomas Sedran, a Volkswagen Haszonjárművek márka elnöke: "Az iparág csúcsán formálhatjuk az átalakulást, mert pénzügyileg erősek vagyunk, és kihasználhatjuk a csoporton belüli szinergiákat. Egy klasszikus autógyártóból mobilitási szolgáltatóvá fejlődünk. Ennek érdekében több mint 1,8 milliárd eurót fektetünk be ebben az évben.

A 2018-as üzleti évben a márka történetének második legjobb üzleti eredményét érte el. A 11,9 milliárd eurós árbevétel majdnem elérte az előző évi szintet. A működési eredmény enyhén csökkent, az előző évi 853 millió euróról 780 millió euróra. A nyereséget az új termékekkel járó magasabb kiadások, a devizaárfolyam negatív hatásai és az új WLTP teszteljárások hatásai csillapították. Meghaladva az előző évi teljesítményt a márka mintegy 500.000 kiszállított járművel megerősítette vezető pozícióját a könnyű haszongépjárművek gyártói közt Európában.

Ebben az évben a márka legalább a megelőző év szintjét kívánja elérni, de egy sokkal nehezebb környezetben. Ugyanakkor 2019 lesz a Volkswagen Haszonjárművek számára az átmenet kulcsfontosságú éve. A „We transport success” mottó alatt a GRIP 2025+ stratégia választ ad az iparág legfontosabb kihívásaira: az éghajlatvédelem, a digitalizáció, az új mobilitási szolgáltatások és az autonóm vezetés. Ugyanakkor a kereskedelmi ügyfelek részére személyre szabott járművek és a családoknak és a pihenésre szánt emocionális járművek maradnak a márka legfontosabb üzleti területei. Ezeket azonban egyre inkább innovatív mobilitási és közlekedési szolgáltatások egészítik ki.
E cél elérése érdekében a csoport-szintű autonóm vezetés fejlesztését Hannoverben fogják össze. Alexander Hitzinger, a márka fejlesztésért felelős új igazgatótanácsi tagja, ezt a feladatot az egész Volkswagen-csoportnál átvette. Az új mobilitási szolgáltatások kiépítése során a Volkswagen Haszonjárművek márka is kihasználja a MOIA know-how-ját. A Hannoverben végzett sikeres tesztelés után a Volkswagen leányvállalata Hamburgban már a Crafter-en alapuló elektromos hajtású transzfer buszjáratokat indít.

Új együttműködő partnerével, a Forddal tervezett együttműködés is megerősíti a Volkswagen Haszonjárművek versenyhelyzetét. A két gyártó kiegészíti egymást a régiókban megjelenő előnyeikben és termékeikben. A kezdeti szerződéseket aláírták - beleértve az "Amarok" utódmodelljére vonatkozó "pick-up fejlesztési szerződést". Vannak más lehetséges együttműködési területek, további járműprojektekben is, mint az autonóm vezetés vagy az elektromos mobilitási platformok közös használata.

A legjellemzőbb jele a Volkswagen Haszonjárművek elektromos korba való belépésére, hogy 2022-től kezdődően Hannoverben megkezdik az I.D. Buzz gyártását. Ez a legendás T-sorozat teljesen elektromos változata. "Az ID. BUZZ minden bizonnyal a következő év legfontosabb terméke" - mondja Thomas Sedran. "Ugyanakkor a márka jövőjének jelképe: nulla kibocsátás, rendkívül innovatív és nagyon emocionális. A következő generációs Bulli is a fő üzemünkből származik. Love is back!

A Volkswagen Haszonjárművek
„Világszerte a legjobb szállítási megoldásokat kínáljuk ügyfeleinknek”
A Volkswagen Haszonjárművek a Volkswagen-csoport önálló márkájaként globálisan fejleszt, gyárt és értékesít könnyűkategóriájú haszongépjárműveket. Termékei között szerepel a Transporter, a Caddy, a Crafter és az Amarok sorozat. Ügyfeleivel konzultálva a Volkswagen Haszonjárművek színvonalas járműkoncepciókat, valamint telematikai és logisztikai megoldásokat kínál, mégpedig a természeti erőforrások kímélése és a lehető legmagasabb színvonalú gazdaságosság jegyében. A márka 2018-ban mintegy 499,700 könnyűkategóriájú haszonjárművét értékesítette, amelyek Hannoverben (Németország), Poznańban (Lengyelország), és Wrześniában (Lengyelország) készültek. A Volkswagen Haszonjárművek világszerte több mint 21 ezer munkatársat foglalkoztat.

www.vwh.hu 


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Volkswagen ; Munkagép, haszongép ; IT, informatika, digitális, elektronikus ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: