Forrás: Michelin, Hírek
A Michelin négyhetes, június 24-től július 21-ig tartó digitális reklámkampányt indított az új MICHELIN CrossClimate abroncs bemutatására Magyarországon.
A kampány digitális felületeken fut, innovatív és hatásos formában (statikus és dinamikus bannerek, videóbannerek) hírportálokon, sport- illetve a legfontosabb autós weboldalakon, üzleti, informatikai, lifestlye témákkal foglalkozó oldalakon, valamint a közösségi médiában, a Facebookon és a Youtube-on.
Az idén márciusban bevezetett MICHELIN CrossClimate, mely az első nyári abroncs téli minősítéssel, a Michelin legfrissebb innovációja. Az abroncs a téli és nyári technológiák sikeres ötvözésével jött létre, és kiválóan illeszkedik a Michelin Total Performance filozófiájába. Bővebb információk az új termékről és az általa nyújtott kivételes teljesítményről az alábbi linken érhetők el: www.crossclimate.michelin.hu
www.michelin.hu