Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


ELADHATJA, HA meghirdeti ipari ingatlanát. EGYET FIZET, TÖBBET KAP: Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant

Keresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre, Fémipari, Műanyagipari, Élelmiszeripari cégeket is.
Eladó: Péküzem, 77 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Húsfeldolgozó üzem, 85 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI Ajánlatok:  KERESÜNK Eladó működő cégeketELADÓ cégekingatlanokdomainHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZolgáltatásaink:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmisz.   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtat.   Kállítás   Cégfelvásárlás  IpariBlog  Riport  Hírek közzététele 

Eladó fémipari cégek
Működő cég eladása
Cégből kiszállás
A Cégeladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2021.04.16.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső



MASCUS

YouTube
YouTube

Térkép
Google Maps






Made in Hannover: A Bulli gyártása 65 évvel ezelőtt kezdődött
2021.03.11
Forrás: Porsche Hungaria, Volkswagen Haszonjárművek Sajtóközlemény
- 1956. március 8-án a gyárban mindössze egy éves építkezési időszak után kezdték meg a termelést.
- Az üzemben eddig több mint 10,3 millió jármű készült, köztük 9,2 millió Bulli.

- Carsten Intra vezérigazgató: „A gyár példa az egész márka átalakulására.”

Hannover/Budapest, 2021. március 10. - 65 éves, de még mindig messze van a nyugdíjazástól: a legendás VW T2-t, amelyet rajongói szeretettel Bulli-nak hívnak, 1956. március 8. óta gyártják a Volkswagen Haszonjárművek hannover-stöckeni üzemében. Az indulás óta több mint 9 millió Bullit gyártottak a gyárban. Az üzem termelési műveleteit jelenleg nagymértékben modernizálják és átszervezik. Az új Multivan idei bevezetésével és az ID.BUZZ-zal (2022-ben) a hannoveri gyár először gyárt hagyományos, plug-in hibrid és teljesen elektromos hajtású rendszerrel rendelkező járműveket.

Carsten Intra, a Volkswagen Haszonjárművek márka elnöke: „Büszkén tekinthetünk vissza arra, amit itt, Hannoverben elértünk. Az üzem története ugyanolyan egyedi, mint maga a Bulli - és az emberek, akik e járművek millióit építették itt. Ugyanakkor a jövőre is tekintünk ebben az üzemben: az új Multivan idei és az ID.BUZZ 2022-től kezdődő bevezetésével kiegészítjük modern, vonzó kisteherautóinkat, haszonjárműveinket és szabadidős járműveinket a széles ügyfélkör számára. Valóban mindenki számára van megfelelő jármű.” Ezenkívül 2024-től Hannoverben prémium kategóriájú elektromos járműveket (D-SUV-k) gyártanak a Csoport más márkái számára. „Az üzem így példaértékű az egész márka átalakulásában. A Volkswagen Haszonjárművek és a Csoport ezt hangsúlyozta nemrégiben a D-SUV gyártására szánt 680 millió eurós beruházással.”

Bertina Murkovic, a Volkswagen Haszonjárművek márka Üzemi Tanácsának elnöke: „Öt évvel ezelőtt, amikor megünnepeltük üzemünk 60. évfordulóját, minden, ami körülvette valóban más volt: a családi ünnepség és a Bulli kiállítás a történelmi múzeumban nagyszerű események voltak. Köszönet a hannoveri Bulli készítőinknek, akik életet lehelnek termékeinkbe. A Transporter, a Bulli nagyszerűvé tett minket márkaként. Pontosan azért, mert génjeinkben sokféleség van: ezek egyrészt gyakorlatilag bármilyen üzleti célra használható termékek, másrészt bármilyen szabadidős tevékenység számára is alkalmasak. Pontosan ez a sokszínűség a jövőnk: a T6.1, az új Multivan és hamarosan az ID.BUZZ. Ez a márkánk és az üzemünk sarokköve, és Hannover is büszke lehet rá. "

Josef Baumert, a Volkswagen Haszonjárművek márka termelési és logisztikai igazgatósági tagja: „Új termékeinkhez alapjaiban modernizáljuk a gyárat - anélkül, hogy megszakítanánk a folyamatban lévő gyártást. Az új Multivan karosszéria gyártóműve már megvan, az ID.BUZZ gyártósora pedig jelenleg építés alatt áll, több mint 1.300 robotot fognak itt használni. 2022-től két gyártósor három járművet fog gyártani, mindegyik más platformon alapul. Ennek megfelelően megalapoztuk a sikeres jövőt Hannoverben. "Először gyártanak járműveket a moduláris keresztirányú platformon (MQB), mint az új Multivan, és a modulrendszerű elektromos hajtáskoncepción (MEB), mint a ID.BUZZ.

A munkavállalóknak küldött videóüzenetben Thomas Hahlbohm üzemigazgató hat évtizedre tekint vissza, és mindenekelőtt a következő évek feladataira tekint előre: „Vállaljuk a kihívásokat, ahogy mi, a hannoveri VWH-nál mindig is tettük üzemünk és Bulli jövője érdekében. Ma az üzem 65 éves lesz - de még sokáig nem fog visszavonulni.”

Tények és adatok a hannoveri üzemről

Az üzem telephelye: 1,1 millió négyzetméter (kb. 152 futballpálya)

A helyszínen foglalkoztatottak száma 2020-ban: 14.800 (a Volkswagen Group Components-szel együtt)

A gyártott járművek száma:

- 1956 – 2021 T1 – T6.: 1.928.000  
- 1974 – 1975 Beetle és Type 181: 43.000
- 1975 – 2003 LT 1 és LT 2: 810.200
- 2017 – 2020 e-Crafter: 1.500
- 1989 – 1995 Taro: 61.000
- 2012 – 2020 Amarok: 176.500

A helyszínen található kerékpárok száma: 3.000

Áttekintés: A Bulli a „gazdasági csoda” szimbólumává válik

A mozik Heinz Rühmannt „Charley nagynénje” című filmet mutatják be, míg Elvis Presley „Love me tender” című slágere szól a tranzisztoros rádiókból. A németek pedig felfedezik vonzódásukat az autó iránt: elérkezett az, ami aztán gazdasági csoda néven lett ismeretes. A Volkswagen Beetle 1955 legkeresettebb autója, és az év vége előtt túllépi az egymilliós határt. A Bulli is nagyon keresett. A wolfsburgi főüzem termelési kapacitása, amely már 1950 óta gyártja a Bullit, nem elegendő a kereslet kielégítésére. A kenyérnek, a sörnek és a hamburgernek el kell érnie az ügyfeleket. A fogyasztási cikkeket - például a televíziókat és a hűtőszekrényeket - is megbízhatóan és a lehető leggyorsabban el kell juttatni vásárlóikhoz. E szükségletek kielégítéséhez üzletembereknek és kereskedőknek egyaránt szükségük van az elpusztíthatatlan Bullira.

Abban az időben több, mint 235 város és település pályázik a tervezett Transporter üzem új helyszínének. Heinrich Nordhoff, a Volkswagenwerk GmbH ügyvezető igazgatója, majd a Volkswagenwerk AG igazgató tanácsának elnöke, elnyeri a Felügyelő Bizottság támogatását az általa előnyben részesített helyre, Hannoverre. A fő előnyök a Mittelland-csatorna közvetlen közelsége és a rendező pályaudvar megléte. Nordhoff már akkoriban is elismeri: „A vállalat értéke nem épületekből és gépekből, vagy bankszámláiból származik. Az egyetlen értékes dolog a vállalatban az, hogy megtaláljuk azokat az embereket, akik a vállalatért dolgoznak, és a szellemet, amelyben ezt teszik."

Az építkezés 372 alkalmazottal kezdődött meg egy télen, amely sok havat hozott. 1955. március végére már 1.000 munkás dolgozik az építkezésen. Az olvadás kezdetekor deszkákat kell rakni a sáros talaj fölé, hogy a teherautók képesek legyenek leszállítani az építőanyagokat. Magán a helyszínen egy kis, rögtönzött város nő fel - irodákkal, ellátó házakkal, szállásokkal és étkezősátrakkal. A vállalkozó kereskedők itt is gyorsan felállították értékesítési standjaikat.

Alig 12 hét elteltével a falak már több mint négy méter magasan tornyosulnak. Folyamatosan működik 28 óriás daru, miközben 22 nagy cementkeverő napi 5.000 köbméter betont dob ki. Összességében 1.750.000 köbméter földet mozgatnak meg - ami akkoriban 256.000 teherautó rakományának felel meg.

1955. májusától naponta mintegy 2.000 munkás dolgozik az óriási építkezésen. A beton öntéséhez 600.000 négyzetméter tartó fát használnak fel. Csak hogy pontosan értsük: "Ennyi elég lett volna egy méter széles fából épített sétány megépítéséhez Wolfsburgtól Bázelig" - írja egy kortárs újságíró.

Ugyanakkor a Volkswagen már új munkatársakat képez a Transporter gyártására. Minden nap 4.10-kor külön bérelt vonat viszi őket a központi pályaudvarról Wolfsburgba, ahol útmutatást kapnak a Bulli gyártására. A 3000 alkalmazott célja annak biztosítása, hogy a termelés zökkenőmentesen induljon. Mindössze néhány héten belül a karosszéria üzem is felépül, 1956 februárjában készen áll a többvágányú tíz kilométeres vasúti kapcsolat az üzemmel is.

1956. március 8-án Hannover-Stöckenben megkezdődik a "gazdasági csoda éveinek" jövőbeni szimbólumának sorozatgyártása. 1967-re, amikor az első Transporter generáció gyártása véget ér, 1,8 millió Bulli gördült le a sorokról Németországban.

A hannover-stöckeni VW Haszonjárművek gyárban eddig több mint 10 millió járművet gyártottak. Az üzemben jelenleg a T6.1 készül, és az év vége előtt megkezdődik az új Multivan gyártása (hagyományos hajtású rendszerrel és plug-in hibridként). Jövőre Hannoverben gyártják a Volkswagen Haszonjárművek kizárólag elektromos hajtással létező, eleve elektromosnak tervezett modelljét, az ID.BUZZ-t. A hannoveri Bulli története folytatódik.

A Volkswagen Haszonjárművek
„Világszerte a legjobb szállítási megoldásokat kínáljuk ügyfeleinknek”
A Volkswagen Haszonjárművek a Volkswagen-csoport önálló márkájaként globálisan fejleszt, gyárt és értékesít könnyűkategóriájú haszongépjárműveket. Termékei között szerepel a Transporter, a Caddy, a Crafter és az Amarok sorozat. Ügyfeleivel konzultálva a Volkswagen Haszonjárművek színvonalas járműkoncepciókat, valamint telematikai és logisztikai megoldásokat kínál, mégpedig a természeti erőforrások kímélése és a lehető legmagasabb színvonalú gazdaságosság jegyében. A márka 2018-ban mintegy 499,700 könnyűkategóriájú haszonjárművét értékesítette, amelyek Hannoverben (Németország), Poznańban (Lengyelország), és Wrześniában (Lengyelország) készültek. A Volkswagen Haszonjárművek világszerte több mint 21 ezer munkatársat foglalkoztat.

www.vwh.hu    


* NEWS * ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés ; VW ; Munkagép, haszongép


Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét több mint
20 éves gyakorlati tapasztalatunkkal megvalósíthatjuk.
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület

KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu




Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu





SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem
Főbb kategóriák
¤ ÜZLETI AJÁNLATOK ¤94
Hirdetések18
Hirdethet7
Domain eladó21
EladóIpariCégek.hu: Eladó ipari cégek29
Eladó működő cégeket keresünk23
Keresünk eladó cégeket22
EladóFémipariCégek.hu: Eladó fémipari cégek5
Fémipari cég eladó6
Cégből kiszállás9
Cégeladás13
Működő cég eladása9
A cégeladás4
Cégvétel2
Eladási, vételi tanácsadás17
EladóIpariIngatlanok.hu: Eladó ipari ingatlanok24
Ipari ingatlan eladás, vétel3
Videók készítése3
Cégfelvásárlás77
* NEWS *7361
Ipari cégek2331
Ipari hírek7344
Business4652
Autó, jármű, közlekedés5728
BUD325
Autómegosztás, fuvarmegosztás30
Önvezető 214
e-sport16
Audi520
Mercedes893
Opel305
Suzuki266
BMW244
Das WeltAuto51
Seat295
Škoda292
VW400
Tesla6
Munkagép, haszongép1105
Rába112
Scania445
Robot, automatika1071
ABB432
FANUC146
igm114
KUKA 70
Universal Robots42
Mesterséges intelligencia129
Kiterjesztett-Virtuális valóság (AR-VR)41
Radar, szenzor, ultrahang, érzékelő229
Lézer77
Mágnes, MR, MRI24
IT, informatika888
Internet553
YouTube95
D nyomtatás66
Fém, gépipar1393
Hegesztés123
CNC96
Műanyag61
Fa, papír, nyomdaipar19
Agrár198
Élelmiszer215
FMCG, kereskedelem36
Logisztika307
Ingatlan, építőipar367
Energia, közmű, akkumulátor1382
Solar77
Bosch790
Siemens434
Knorr-Bremse114
Apollo Tyres2
Bridgestone79
Continental139
Hankook Tire220
Michelin114
Kiállítás900
Hungexpo252
ÉBSZ Építőgép Kiállítás6
OMÉK17
BMVK, Szentlőrinci Gazdanapok77
NAK, Szántóföldi Napok10
Riport28
Múzeum, ipartörténet12
Ipari Blog80
Link24
Robot link5
Legutóbbi *Robot, automatika* cikkek
Keresünk automatika, robot cégeket fejlesztésre, felvásárlásra
Az ABB új GoFa™ kobotja elnyerte a rangos Red Dot Best of the Best díjat
Az új KR DELTA robot ott nyújt meggyőző teljesítményt, ahol különösen fontos a higiénia
Az ABB Rómában, az Örök Városban támogatja az e-mobilitást
Vevői referencia Magyarországról – Hungaro-Ventilátor Kft.
Salzgitter Mannesmann Renewables GmbH cső csomópont hegesztőrendszer
Digitalizálással enyhíthető az ivóvízszektorra nehezedő nyomás
Az ABB és az Amazon Web Services a teljesen elektromos jövő felé kormányozza a járműflottákat
Önálló beavatkozásra képes fékrendszert fejleszt a Continental és a Pannon Egyetem
Az Alseca Engineering UR5 kobot alkalmazásával biztosította a magas minőséget és duplázta meg termelékenységét ultrahangos hegesztési és marási műveleteiben
Alkalmazási jelentés – Volvo Terex építőipari gépek Motherwellben, Skóciában
Életet menthetnek a Bosch hálózatba kapcsolt eszközei
A Külgazdasági és Külügyminisztérium támogatásával és a HIPA közreműködésével 120 fővel bővíti kutatási és fejlesztési részlegét a Siemens Mobility
A Bosch mesterséges intelligenciával teszi hibamentessé a gyártást
A felügyelő bizottság jóváhagyta a szervezeti átalakulás következő szakaszát
Vevői referencia Magyarországról – SBS Kft.
Együttműködő robotok - Az automatizálás lehetőségei az automotív iparágban
A Continental pozitív szabad cash flow-t ért el 2020-ban, és jelentős piaci növekedésre számít 2021-ben
Az ABB-t ismét a világ egyik leginnovatívabb vállalatának választották
A Becker Románia UR10 együttműködő robotok által automatizált ragasztóadagolás és összeszerelési folyamatok révén növeli a termelékenységet
Az ABB új megvilágításba helyezi Isztambul modern múzeumát
Ajánló
Elsősorban működő, vagyonnal rendelkező cégek eladásának, vételének megoldásával foglalkozunk, több mint 20 éves gyakorlati tapasztalattal.
Eladási kínálatunk és főbb kereséseink elérhetők az EladóIpariCégek.hu keresőben.

Hogyan tudja jól eladni működő cégét?

Keresünk eladó működő cégeket konkrét vételi igényekre

Fémipari cégek is eladók kínálatunkban




EladóIpariIngatlanok.hu:
Eladhatja, ha meghirdeti ipari ingatlanát:
Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant





© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre