Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


ELADHATJA, HA meghirdeti ipari ingatlanát. EGYET FIZET, TÖBBET KAP: Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant

Keresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre, Fémipari, Műanyagipari, Élelmiszeripari cégeket is.
Eladó: Péküzem, 77 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Húsfeldolgozó üzem, 85 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI Ajánlatok:  KERESÜNK Eladó működő cégeketELADÓ cégekingatlanokdomainHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZolgáltatásaink:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmisz.   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtat.   Kállítás   Cégfelvásárlás  IpariBlog  Riport  Hírek közzététele 

Eladó fémipari cégek
Működő cég eladása
Cégből kiszállás
A Cégeladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2021.04.18.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső



MASCUS

YouTube
YouTube

Térkép
Google Maps






Sokoldalú sikermodell - A Mercedes-Benz C-osztály történelme
2021.02.26
Forrás: Mercedes-Benz, Sajtóinformáció
Stuttgart. A Mercedes-Benz 1982-es premierje kétszeresen is sikeres jövőt jelölt ki a márkának: ezzel a lépéssel kezdődött meg a gyártó legnépszerűbb modelljének történelme.

A C-osztály, pontosabban közvetlen elődje bemutatkozásával pedig a Mercedes-Benz valóságos modelloffenzívát indított, amivel a hagyományosan felsőkategóriás gyártó modern prémiummárkává vált, és szélesebb, fiatalabb közönség számára tette elérhetővé világelső innovációit. A C-osztály szerepe pedig azóta is változatlan maradt: technológiai úttörőként addig még sosem látott megoldásokat hoz el a középkategóriába, időközben szedán mellett kombi, kupé, kabrió, valamint a GLC személyében SUV, az EQC személyében pedig teljesen elektromos formában is.

A történet közel 40 évvel ezelőtt kezdődött: a Mercedes-Benz 1982-ben nyitott az akkori kompakt kategória felé a W 201-es típussal, amelyet a nagyközönség 190 és 190 E néven ismerhetett meg. Az újdonság az S-osztály és a későbbi E-osztály alá besorolva kompaktabb szedánként érkezett meg, az alaprecept pedig a későbbiekben C-osztály néven érkező utódok esetén sem változott.

A kompakt megoldásokra való törekvés egészen a márka gyökereiéig visszavezethető. Carl Benz már nyolc évvel az első automobil feltalálása után megtervezte az 1894-ben bemutatkozott Velót. A könnyű és kompakt kocsi az autóipar történelmének első nagyszériás autójává vált. A Benz 8/18 PS és a Mercedes 8/18 PS sikerei az 1910-es években megágyaztak a megfizethető automobilok iránti keresletnek, amely az 1920-as években a DMG-től érkező 6/25 PS személyében talált válaszra.

Az 1926-ban létrejött Daimler-Benz AG már a Mercedes-Benz márkanév alatt alkotott járműveket; kompakt viszonylatban az 1931-es 170-es típus, majd a később érkező 170 V különösen fontos mérföldkőnek számít. A második világháború után a W 118 és W 119 jelölte ki azt az utat, amely a 190-es néven ismert W 201-es 1982-es piaci premierjéhez vezetett.

Már a W 201-es is kompakt méretben tette elérhetővé a Mercedes-Benz aktuális csúcstechnológiáját – később az utódok is ezt a hagyományt folytatták. A 190-es friss és dinamikus formatervével és letisztult kialakításával új réteg felé nyitott sikeresen.

A ‘Baby Benz’ (ahogy az USA-ban hívták) saját fejlesztésű, térlengőkaros hátsó futóművet kapott, amely a korábbi megoldásoknál sokkal jobban kezelte az oldalirányú erőhatásokat. A 190, a 190 E és a dízelmotoros 190 D premierjét a sportos 190 E 2.3-16 debütálása követte, amely 16 szelepes sportmotorjával sokak szívébe belopta magát. Az abszolút csúcsmodell az 1988-as modellfrissítésnél érkezett meg: a 190 E 2.5-16 a 195 lóerős motorjával szoros szellemi rokonságban állt a sikert sikerre halmozó DTM versenyautóval. A W 201 gyártása egy utolsó 1991-es modellfrissítés után végül 1993 augusztusában ért véget – összesen 1.879.630 elkészült jármű után.

Örököse immár C-osztály néven folytatta a sikereket, az új nomenklatúra pedig rögtön a „C” után három számjeggyel utalt az aktuális motorizáció hengerűrtartalmára. Az elődjénél tágasabb és kényelmesebb autó 1996-tól kombiként (T-Modell) is elérhetővé vált, kompakt méretben is kivételes helykínálatot és praktikumot biztosítva.

1995-ben mutatkozott be a 193 lóerős C 230 Kompressor: személyében a Mercedes-Benz több mint 50 év után tért vissza a kompresszoros feltöltéshez. A motorikus vívmányok sorát a 125 lóerős C 220 CDI folytatta, amely az első Mercedes-Benz személyautó volt, amelyet közös nyomócsöves, közvetlen befecskendezésű dízelmotorral szereltek. Az első C-osztály a csúcsmodellek terén is lenyűgöző menetelést folytatott: az 1993-ban bemutatkozott C 36 AMG összesen 280 lóerővel kezdte a sort, amelyet immár V8-as motorral folytatott 1997-ben a C 43 AMG 306 lóerővel, majd a következő évben a C 55 AMG már 347 lóerőt kínált.

A 2001-ig elérhető C-osztályból összesen 1.626.383 Limuzin és 243.871 T-Modell készült.

Az új generáció ikonikus nyitányát pedig immár kerek kettős fényszórók adták. A 203-as modellsorozat nem csak formásabb és ívesebb, de karosszériaváltozatokban még gazdagabb is lett: a 2000-ben bemutatott szedán (W 203) és a 2001-ben érkezett kombi (S 203) mellé ugyancsak 2000-ben futott be a Sportcoupé (CL 203), központi csillagos hűtőráccsal.

A CLASSIC, ELEGANCE és AVANTGARDE felszereltségi kivitelek is itt érkeztek meg, amelyek hagyományát mindmáig részben megtalálhatjuk a C-osztály palettáján. Innovációkban itt sem volt hiány: az oldallégzsákok, a multifunkciós kormánykerék és a központi kijelző is elsőként érkezett meg a szegmensbe. Számos új asszisztens rendszer már alapfelszereltségként fokozta az aktív biztonságot. Újdonság a háromlengőkaros első futómű és a könnyen cserélhető, különösen merev acélból készült első modulok, speciális gyűrődési zónákkal. A modell 0,26-as légellenállási együtthatója is új mércét állított fel a kategóriában.

Csúcsmodellként 2001-ben kompresszoros V6-ossal érkezett a C 32 AMG (354 lóerővel), amelynek helyét a szívó V8-as C 55 AMG vette át 367 lóerővel. A 203-as modellsorozatból összesen 2.214.503 példány készült.

A 204-es modellsorozatú új C-osztály generáció 2007 januárjában mutatkozott be. Az elődjéhez képest minden irányban növekedett a modell, amely még magasabb szintre emelte a helykínálatot. Az íves, letisztultságában izgalmas formákhoz elsőként elérhető a központi csillagos hűtőrács, még sportosabb hatást kölcsönözve a típusnak – ezt fokozhatta az AMG sportcsomag is.

A 2007-től készülő C 63 AMG abszolút mércét állított fel a kategóriában: az Affalterbach-ban tervezett és gyártott, nagyfordulatú V8-as szívómotor elképesztő teljesítményével és karakteres hangjával azonnal meghódította közönségét. A 457 lóerős teljesítmény a C 63 AMG Edition 507 esetében (a modellsorozat elnevezéséhez hűen) 507 lóerőre, a gyűjtők körében máig is különösen nagyra értékelt C 63 AMG Black Series esetében pedig 517 lóerőre emelkedett. A 204-es modellsorozatból 2013 végéig világszerte összesen négy gyárban 2.417.117 példány készült.

A sikertörténetet a 2014 januárjában megérkezett 205-ös sorozatú C-osztály minden eddiginél sokoldalúbb kínálattal folytatta: a Limuzin és a T-Modell mellett a Limuzin hosszított verziója (Kínában), a Coupé és elsőként a Cabriolet modell is elérhetővé vált. Hasonlóan széles volt a modellpaletta is: 116-tól egészen 510 lóerő között választhattak igényeik, lehetőségeik és céljaik szerint az ügyfelek, elsőként akár hibrid vagy konnektoros hibrid változatban.

Különösen szilárd acélok és alumínium alkatrészek tették a Limuzin tömegét még könnyebbé, miközben a zaj- és rugózási kényelem minden eddiginél magasabb szintet képviselt. A kategóriaelső opciók között megtalálható a légrugózás, de a 0,24-es légellenállási együttható is olyan érték, amelyre ebben a szegmensben korábban senki sem volt képes. Passzív és aktív biztonság tekintetében is új mércét állított fel a típus, emellett az ULTRA RANGE távolsági fényszórással rendelkező, intelligens, adaptív MULTIBEAM LED fényszórói is abszolút újdonságot jelentettek. A belső térben elsőként üdvözölhettünk teljesen digitális megjelenítést, az M 264-es és OM 654-es négyhengeres motorok pedig minden eddiginél sokoldalúbb és hatékonyabb hajtáslánc-koncepciókat tettek lehetővé.

A sikertörténet a napokban bemutatkozott, új generációs, 206-os megjelölésű C-osztállyal folytatódik, amely amellett, hogy a Mercedes-Benz első teljesen elektrifikált modelljeként érkezett, szinte minden tekintetben tovább csiszolt a modell eddig is kimagasló értékein.

A 190-es premierje óta a Limuzin és T-Modell változatokból is már több mint tízmillió készült világszerte, és mind a mai napig a C-osztály a Mercedes-Benz legnépszerűbb modellje.

www.mercedes-benz.hu  


* NEWS * ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés ; Mercedes ; Energia, közmű, akkumulátor


Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét több mint
20 éves gyakorlati tapasztalatunkkal megvalósíthatjuk.
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület

KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu




Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu





SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem
Főbb kategóriák
¤ ÜZLETI AJÁNLATOK ¤94
Hirdetések18
Hirdethet7
Domain eladó21
EladóIpariCégek.hu: Eladó ipari cégek29
Eladó működő cégeket keresünk23
Keresünk eladó cégeket22
EladóFémipariCégek.hu: Eladó fémipari cégek5
Fémipari cég eladó6
Cégből kiszállás9
Cégeladás13
Működő cég eladása9
A cégeladás4
Cégvétel2
Eladási, vételi tanácsadás17
EladóIpariIngatlanok.hu: Eladó ipari ingatlanok24
Ipari ingatlan eladás, vétel3
Videók készítése3
Cégfelvásárlás77
* NEWS *7365
Ipari cégek2332
Ipari hírek7348
Business4654
Autó, jármű, közlekedés5731
BUD325
Autómegosztás, fuvarmegosztás30
Önvezető 214
e-sport16
Audi520
Mercedes893
Opel305
Suzuki266
BMW244
Das WeltAuto51
Seat295
Škoda292
VW400
Tesla6
Munkagép, haszongép1107
Rába112
Scania445
Robot, automatika1072
ABB432
FANUC146
igm114
KUKA 70
Universal Robots43
Mesterséges intelligencia129
Kiterjesztett-Virtuális valóság (AR-VR)41
Radar, szenzor, ultrahang, érzékelő230
Lézer77
Mágnes, MR, MRI24
IT, informatika890
Internet553
YouTube95
D nyomtatás66
Fém, gépipar1394
Hegesztés124
CNC96
Műanyag61
Fa, papír, nyomdaipar19
Agrár198
Élelmiszer215
FMCG, kereskedelem36
Logisztika308
Ingatlan, építőipar367
Energia, közmű, akkumulátor1384
Solar77
Bosch790
Siemens434
Knorr-Bremse114
Apollo Tyres2
Bridgestone80
Continental139
Hankook Tire220
Michelin114
Kiállítás900
Hungexpo252
ÉBSZ Építőgép Kiállítás6
OMÉK17
BMVK, Szentlőrinci Gazdanapok77
NAK, Szántóföldi Napok10
Riport28
Múzeum, ipartörténet12
Ipari Blog80
Link24
Robot link5
Legutóbbi *Robot, automatika* cikkek
Keresünk automatika, robot cégeket fejlesztésre, felvásárlásra
A UR egyszerű és gyors integrálása a végeffektorokkal
Az ABB új GoFa™ kobotja elnyerte a rangos Red Dot Best of the Best díjat
Az új KR DELTA robot ott nyújt meggyőző teljesítményt, ahol különösen fontos a higiénia
Az ABB Rómában, az Örök Városban támogatja az e-mobilitást
Vevői referencia Magyarországról – Hungaro-Ventilátor Kft.
Salzgitter Mannesmann Renewables GmbH cső csomópont hegesztőrendszer
Digitalizálással enyhíthető az ivóvízszektorra nehezedő nyomás
Az ABB és az Amazon Web Services a teljesen elektromos jövő felé kormányozza a járműflottákat
Önálló beavatkozásra képes fékrendszert fejleszt a Continental és a Pannon Egyetem
Az Alseca Engineering UR5 kobot alkalmazásával biztosította a magas minőséget és duplázta meg termelékenységét ultrahangos hegesztési és marási műveleteiben
Alkalmazási jelentés – Volvo Terex építőipari gépek Motherwellben, Skóciában
Életet menthetnek a Bosch hálózatba kapcsolt eszközei
A Külgazdasági és Külügyminisztérium támogatásával és a HIPA közreműködésével 120 fővel bővíti kutatási és fejlesztési részlegét a Siemens Mobility
A Bosch mesterséges intelligenciával teszi hibamentessé a gyártást
A felügyelő bizottság jóváhagyta a szervezeti átalakulás következő szakaszát
Vevői referencia Magyarországról – SBS Kft.
Együttműködő robotok - Az automatizálás lehetőségei az automotív iparágban
A Continental pozitív szabad cash flow-t ért el 2020-ban, és jelentős piaci növekedésre számít 2021-ben
Az ABB-t ismét a világ egyik leginnovatívabb vállalatának választották
A Becker Románia UR10 együttműködő robotok által automatizált ragasztóadagolás és összeszerelési folyamatok révén növeli a termelékenységet
Ajánló
Elsősorban működő, vagyonnal rendelkező cégek eladásának, vételének megoldásával foglalkozunk, több mint 20 éves gyakorlati tapasztalattal.
Eladási kínálatunk és főbb kereséseink elérhetők az EladóIpariCégek.hu keresőben.

Hogyan tudja jól eladni működő cégét?

Keresünk eladó működő cégeket konkrét vételi igényekre

Fémipari cégek is eladók kínálatunkban




EladóIpariIngatlanok.hu:
Eladhatja, ha meghirdeti ipari ingatlanát:
Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant





© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre