|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
![]() Működő cég eladása Cégből kiszállás A Cégeladás ![]() 2021.04.21. Kereső |
![]() Rappelve népszerűsíti a fenntarthatóságot a Bosch új kampánya 2021.02.17 Forrás: Bosch, SajtóközleményMagyarországon is láthatók a vállalat nagysikerű #LikeABosch kampányának legújabb reklámfilmjei ¤ A fenntarthatóság, az egészség és a higiénia áll a legújabb #LikeABosch tévé- és közösségimédia-kampány középpontjában ¤ A Magyarországon most debütáló, nemzetközi sikerű reklámfilmek magyar szövegét Csorba Lóci, a Lóci játszik zenekar frontembere írta ¤ Fülbemászó zene és humoros karakterek Budapest, Magyarország – A fenntarthatóságról, az egészségről és a higiéniáról szól a Bosch új háztartásigép-kampánya, amelyet ismét a humor, a vicces karakterek és természetesen a fülbemászó dallam tesz felejthetetlenné. A már Magyarországon is látható Élj fenntarthatóan #LikeABosch, valamint Élj egészségesen #LikeABosch szlogenekkel futó reklámfilmeket elsősorban eredeti, könnyed stílusuk tette rendívül népszerűvé a világ minden táján. A Bosch 2019-ben indított PR-kampánya a „Like a Boss” internetjelenségre épít, amely a világhálón vírusvideók és mémek formájában terjedve kattintások százmillióival büszkélkedhet. A videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokkal vagy épp nagy ügyességgel oldanak meg nehéz helyzeteket. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek. A Magyarországon most induló – a tévében, a közösségi médiában és egyéb online felületeken, valamint rádióreklámként is megjelenő ؘ– kampány fő üzenete az, hogy a fenntartható termékek használatával még többet tehetünk a klímavédelemért. A reklámfilmekben a vállalat olyan intelligens háztartásigép-megoldásait és termékeit láthatjuk, mint az i-DOS mosógépek, amelyek automatikusan adagolják a mosószert és sok vizet takarítanak meg; a PerfectDry mosogatógépek, amelyek a kezet és a villanyszámlát is kímélik; vagy a VitaFresh hűtők, melyekben az élelmiszerek tovább maradnak frissek. A nemzetközi reklámfilmek szövegét minden ország maga készíti el egy-egy ismert, helyi zenész közreműködésével. A Bosch a magyar szöveg megzenésítésére Csorba Lócit, a Lóci játszik zenekar frontemberét kérte fel, aki vidám karaktere, ének- és rap tudása, valamint egészség- és környezettudatos életmódja miatt a #LikeABosch kampány méltó hangja lett. A fenntarthatóság üzenete nemcsak a termékek szintjén jelenik meg a vállalatnál, hiszen a Bosch stratégiai célkitűzései közé emelte a bolygó védelmét. A vállalat úttörő szerepet vállal a klímavédelem területén, 2020-ban világszerte több mint 400 telephelye vált karbonsemlegessé. Ezzel a Bosch lett az első olyan globális iparvállalat, amely nem hagy szén-dioxid lábnyomot saját energiaelőállítása során. A Bosch kiemelkedően sikeres és népszerű nemzetközi kampányfilmjei már magyarul is elérhetők a legnagyobb videómegosztó oldalon. Az Élj egészségesen #LikeaBosch videó ezen a linken érhető el: https://www.youtube.com/watch?v=6cq5Whiumlw&list=PLFjQpdHmH3q8x-uFrDdstCteBwK6ClPho; A #LikeABosch kampánnyal kapcsolatos további információk az iot.bosch.com oldalon találhatók. Háttér információ A Bosch termékeivel 1898 óta van jelen Magyarországon. Az 1991-ben újjáalapított regionális kereskedelmi kft.-ből mára jelentős, hazánkban kilenc önálló vállalat szoros stratégiai együttműködéséként, a Bosch csoport Magyarország egyik legnagyobb külföldi ipari munkaadója lett. A 2019-es üzleti évben a vállalatcsoport teljes árbevétele 1465 milliárd forint, magyarországi konszolidált forgalma – amelybe nem tartoznak bele a saját vállalatai között folytatott kereskedelmi tevékenységek – 259 milliárd forint volt. A magyarországi Bosch csoport több mint 15.000 munkatársat foglalkoztat (2019. december 31-én). Az egyes gyártó, kereskedelmi és fejlesztési egységekhez tartozó kereskedői és szervizhálózat a teljes országot lefedi. A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 394.500 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én). Előzetes adatok szerint a cégcsoport 71,6 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Vezető IoT-vállalatként a Bosch innovatív megoldásokat kínál az intelligens otthonokhoz, az ipar 4.0-hoz és a hálózatba kapcsolt mobilitáshoz. A Bosch célja, hogy fenntartható, biztonságos és izgalmas mobilitási megoldásokat nyújtson partnereinek. Szakértelmét a szenzortechnológia, valamint a szoftverek és szolgáltatások területén, továbbá saját IoT-felhőjében hasznosítva kínál ügyfelei számára hálózatba kapcsolt, cross-domain megoldásokat egyetlen forrásból. A Bosch-csoport stratégiai célja, hogy olyan termékekkel és megoldásokkal könnyítse a hálózatba kapcsoltságot, amelyek mesterséges intelligenciát (AI) használnak, vagy amelyeket annak segítségével fejlesztettek vagy gyártottak. A Bosch-csoport termékei és szolgáltatásai hasznos megoldásokkal javítják az élet minőségét. Összefoglalva, az „Életre tervezve” szlogen ezt a technológiát jelenti. A Bosch-csoport a Robert Bosch GmbH-t valamint mintegy 440 leányvállalatot és regionális céget foglal magában, a világ 60 országában. Értékesítési és szolgáltatópartnereivel együtt a Bosch globális gyártó, fejlesztő és értékesítési hálózata gyakorlatilag a világ valamennyi országára kiterjed. A vállalat jövőbeli növekedésének alapját a csoport innovatív ereje jelenti. 126 globális helyszínen a Bosch mintegy 30.000 szoftvermérnököt alkalmaz, továbbá 73.000 munkatársat foglalkoztat a kutatás és fejlesztés területein. A vállalatot Robert Bosch (1861-1942) alapította 1886-ban „Finommechanikai és Elektrotechnikai Műhely” néven Stuttgartban. A Robert Bosch GmbH különleges tulajdonosi szerkezete biztosítja a Bosch-csoport vállalati függetlenségét, lehetővé téve, hogy a vállalat hosszú távra tervezzen és jelentős kezdeti befektetéseket eszközölve biztosítsa jövőjét. A Robert Bosch GmbH üzletrészeinek 94 százaléka a Robert Bosch Stiftung GmbH közhasznú alapítvány tulajdonában van. A fennmaradó részvények tulajdonosa a Bosch család, a család tulajdonában lévő nonprofit vállalat, valamint a Robert Bosch GmbH. A szavazati jogok többségét a Robert Bosch Industrietreuhand KG ipari tröszt birtokolja. A vállalat tulajdonosi funkcióit a tröszt látja el. További információ elérhető a világhálón a következő oldalakon: * NEWS * ; Ipari hírek ; IT, informatika ; Internet ; YouTube ; Energia, közmű, akkumulátor ; Bosch
|
![]() vétel - eladás ![]() Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra ![]() KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre
BankWeb Pénzügyek ¤ Online tőzsde tanfolyam ¤ Bankweb tőzsde ¤ Arany befektetések ¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk? ¤ Váltó használata ¤ Mire jó egy üzleti terv? ¤ Szakkönyvek ¤ Hogyan indítsunk vállalkozást? Több mint 12.000 videó: ![]() |
|||
|
|||||
|
|||||
© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig), Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés), és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával). Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti. Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva! A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás. Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!
Váltás MOBIL nézetre |