|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
![]() Cégből kiszállás A Cégeladás ![]() 2021.01.20. Kereső |
![]() A vadonatúj SEAT Leon ötcsillagos minősítést ért el az új és szigorúbb Euro NCAP biztonsági teszten 2020.12.09 Forrás: Porsche Hungaria, Seat Sajtóközlemény- A vadonatúj SEAT Leon az egyike azon első járműveknek amelyek megfelelnek az új, kihívást jelentőbb szabványoknak - Az új széria elülső középső légzsák lehetővé tette az új generációs Leon számára, hogy megfeleljen a szigorúbb követelményeknek és megszerezze a legmagasabb minősítést Martorell / Budapest, 2020. december 9.– A vadonatúj SEAT Leon ötcsillagos biztonsági besorolást kapott az Euro NCAP tesztelő szervezet részéről. Az eredmény a Leon fejlesztése során, a piac egyik legbiztonságosabb járművének létrehozása érdekében elvégzett munka bizonyítéka, főleg, hogy az Euro NCAP tesztelési módszerei 2020-ban még nagyobb kihívást jelentenek. Az Euro NCAP 2020-as vizsgálati eljárásainak egyik legfontosabb változása a mozgó akadály bevezetése a mozgó autó frontális ütközési tesztjéhez, helyettesítve a mérsékelt eltolással, deformálódó akadály tesztet. A teszt segíti a szervezetet az autóban ülők védelmének értékelésében, de azt is, hogy az autók szerkezeti elemei miként járulnak hozzá az eredményhez. Nem ez az egyetlen változás a tesztelési eljárásban. Az oldalsó ütközéseket frissítették az ütköztetett akadály sebességének és tömegének kiigazításával, növelve a vizsgálat súlyosságát. Az Euro NCAP pedig először értékeli a távoli oldalsó ütközésvédelmet, különös tekintettel a vezetővédelemre, valamint a vezető és az első ülés utasának lehetséges kölcsönhatására. Az Euro NCAP további hangsúlyt fektetett a baleset-megelőzési és a járművezető-támogatási rendszerek legújabb generációjára, és új forgatókönyveket vezetett be az AEB (Autonomous Emergency Braking) technológia értékelésére, ideértve a ráfutásos helyzetek szimulációját és kereszteződésben történő kanyarodást. Van egy rendszer a járművezető állapotát figyelő rendszerek értékelésére, melyeket a vezető fáradtságának és figyelemelterelődésének észlelésére terveztek a Safety Assist értékelés részeként. „Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy az új SEAT Leon különböző változataiban - az 5-ajtós és a Kombi karosszériatípusokban, a belső égésű motorokkal és a PHEV hajtásláncokkal - az Euro NCAP legmagasabb besorolását érte el, és azzal, hogy még az újragondolt és hihetetlenül nagy kihívást jelentő 2020-as biztonsági teszteken is kiválóan teljesített, tükrözi a biztonságra fektetett hangsúlyt, és nyitottságunkat a legújabb, akár aktív, akár passzív technológiák integrálására e cél elérése érdekében ”- mondta Dr. Werner Tietz, a SEAT kutatásért és fejlesztésért felelős alelnöke. A biztonság a DNS része A különböző érzékelők által szolgáltatott adatokra alapuló legújabb biztonsági rendszerek sora lehetővé teszi, hogy a vadonatúj SEAT Leon soha nem látott módon lássa az előttünk álló utat, és ami még fontosabb, alkalmazkodjon a változó vezetési szituációkhoz. Az autonóm vészfékezés, a Holttér figyelő rendszer*, az Exist Assist*, a közlekedési táblákat felismerő rendszer*, a Traffic Jam Assist*, a Light Assist és a Pre-Crash Assist* rendszerek egységesen működnek, hogy védőhálót hozzanak létre a jármű körül és az utasok számára. Például a Pre-Crash Assist rendszer mindössze 0,2 másodperc alatt reagál, ha észleli a balesetet - meghúzza a biztonsági öveket, aktiválja a vészvillogókat, felhúzza az ablakokat és bezárja a napfénytetőt - ez segít az utastér védelmében. Hozzáadva ezekhez a hét légzsák integrációját, beleértve az új széria első-központi légzsákot, a Front Assist rendszert a gyalogosok, a kerékpárosok észlelésével, az Emergency Steering Assist (Vészhelyzeti Kormányzás aszisztens) rendszert és a Junction asszisztenst, a Sávtartó asszisztenst és a sürgősségi e-hívást, mindezektől válik a vadonatúj SEAT Leon az egyik legbiztonságosabb járművé, még akkor is, ha az Euro NCAP által alkalmazott új vizsgálati módszerekkel szembesül. Az új széria első-központi légzsák megakadályozza a vezető és az első utas közötti lehetséges érintkezést például oldalsó ütközés esetén. A járművek, a gyalogosok és a kerékpárosok észlelése mellett a Front Assist magában foglalja a Vészhelyzeti Kormányzás asszisztenst és a Junction Assist-et is. A Front Assists-beavatkozása során, miután a vezető az első kormánymozdulatot végrehajtotta egy tárgy elkerülése érdekében, a Vészhelyzeti Kormányzás asszisztens célzott kormányzási és fékezési beavatkozásokat hajt végre, hogy segítsen megtalálni az optimalizált kitérő pályát. A számok igazolják az elméletet A vadonatúj SEAT Leon belső égésű motorral szerelt és plug-in hibrid változatát is tesztelte az Euro NCAP, és minden területen magas pontszámokat értek el: felnőtt utas 92%, gyermek 88%, sebezhető közlekedő 71% és Safety Assist 80%. Az Euro NCAP kétévente újraértékeli tesztelési gyakorlatát, és a 2020-as évre megjelent tesztek az eddigi legszigorúbbak és legátfogóbbak, és a SEAT eltökélt szándéka, hogy fejlessze járműveit, hogy a tesztek során továbbra is kiemelkedően teljesítsenek, válljanak azok bármennyire is szigorúvá. * opcionális felszerelés. A SEAT az egyetlen olyan vállalat, amely gépjárművek tervezése, fejlesztése, gyártása és értékesítése területein egyaránt folytat tevékenységet Spanyolországban. A Volkswagen-csoport tagjaként a multinacionális vállalat székhelye Martorell (Barcelona), teljes termelése több mint 80 százalékát exportálja, s a világ több mint 80 országában van jelen. A SEAT 2019-ben 574.100 gépkocsiját értékesítette világszerte. A SEAT-csoport három barcelonai termelési központjában – Barcelona, El Prat de Llobregat és Martorell – együttesen több mint 15.000 főt foglalkoztat. Itt készülnek a nagysikerű Ibiza, Leon és Arona sorozatok tagjai, míg az Ateca Csehországban, a Tarraco Németországban, az Alhambra Portugáliában, a Mii electric, a SEAT első teljesen elektormos autója pedig Szlovákiában gördül le a szerelőszalagról. A spanyol multinacionális vállalat egyfajta szellemi központként saját műszaki centrummal is rendelkezik, ahol ezer mérnök jelenti az innováció folyamatos hajtóerejét az R&D területén Spanyolország első számú ipari befektetője számára. A SEAT a legújabb connectivity-technikát alkalmazza járműveiben, miközben már zajlik a vállalat globális digitalizációs folyamata a jövő mobilitásának szolgálatában. www.seat.hu NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Energia, közmű, akkumulátor ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek ; Seat
![]() ![]() |
![]() vétel - eladás ![]() Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra ![]() KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre
KERESÜNK Eladó Működő ipari cégeket vételre, fejlesztésre BankWeb Pénzügyek ¤ Online tőzsde tanfolyam ¤ Bankweb tőzsde ¤ Arany befektetések ¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk? ¤ Váltó használata ¤ Mire jó egy üzleti terv? ¤ Szakkönyvek ¤ Hogyan indítsunk vállalkozást? Több mint 12.000 videó: ![]() |
|||
|
|||||
|
|||||
© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig), Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés), és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával). Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti. Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva! A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás. Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!
Váltás MOBIL nézetre |