Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


ELADHATJA, HA meghirdeti ipari ingatlanát. EGYET FIZET, TÖBBET KAP: Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant

Keresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre, Fémipari, Műanyagipari, Élelmiszeripari cégeket is.
Eladó: Péküzem, 77 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Húsfeldolgozó üzem, 85 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI Ajánlatok:  KERESÜNK Eladó működő cégeketELADÓ cégekingatlanokdomainHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZolgáltatásaink:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmisz.   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtat.   Kállítás   Cégfelvásárlás  IpariBlog  Riport  Hírek közzététele 

Eladó fémipari cégek
Működő cég eladása
Cégből kiszállás
A Cégeladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2021.04.16.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső



MASCUS

Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube






Új SEAT Leon e-HYBRID: piacra lép a márka első plug-in hibrid modellje
2020.11.26
Forrás: Porsche Hungaria, Seat Sajtóközlemény
- A plug-in hibrid technológia bevezetése extra vonzerőt jelent az új SEAT Leon számára, mind az 5 ajtós, mind a Kombi karosszéria változatokban

- A SEAT Leon ötvözi a dinamikát és a hatékonyságot - ez a kompakt jármű fejlesztésének egyik alappillére
- A SEAT Leon e-HYBRID rendszer egy 1,4 literes TSI motort, egy elektromos motort és egy lítium-ion akkumulátort párosít, amelyek együttesen 204 LE (150 kW) teljesítményt és 350 Nm nyomatékot kínálnak.
- A 13 kWh lítium-ion akkumulátorral a SEAT Leon akár 64 km-t (NEDC-ben 72 km-t) is képes teljesen elektromos üzemmódban megtenni.
- A beépíthető hibrid technológia CO2-kibocsátás-csökkentést ad a SEAT Leon számára; a hivatalos WLTP tesztciklus alapján a CO2 kibocsátás 25 és 30 g / km közötti érték (WLTP)
- A SEAT Connect alkalmazás a járművezetők számára nagyobb hozzáférést biztosít a SEAT Leon e-HYBRID-hez, beleértve az akkumulátor kezelési funkciókat is, és teljes mértékben összekapcsolt élményt nyújt

Martorell / Budapest, 2020. november 26.– A SEAT Leon mindig fontos pillér volt a márka jármű kínálatában, mely segíti a márkát új irányba mozdulni, amikor a világ egy villamosított és fenntartható jövő felé változik.

A SEAT Leon folytatja az elődök által kitűzött sikeres utat: a konnektivitás, a dinamizmus és a biztonság szempontjából új szintet ér el, és a hatékonyság terén is előrelép. A legújabb generációs jármű plug-in hibrid rendszert integrál, így a SEAT Leon e-HYBRID nem csupán a márka első plug-in hibrid modellje, de elektromos offenzívájának kulcsfontosságú része is, mind az ötajtós, mind a Kombi karosszériában.

"A lenyűgöző formatervezéssel, amelyet Barcelona fényei ihlettek, a vadonatúj SEAT Leon innovatív technológiákkal érkezik: ez a márka első teljesen összekapcsolt és legbiztonságosabb járműve, ezzel a valaha volt legjobb Leon" - mondta Wayne Griffiths, a SEAT elnöke. „Most a SEAT legkeresettebb modellje elektrifikált változatban, a legelső plug-in hibrid rendszerünkkel kerül piacra. Az 5 ajtós és a Kombi változatban egyaránt elérhető, fontos részét képezi a SEAT azon törekvésének, hogy integrálja az elektrifikációt a portfólióba, amely a jövőben tovább bővül, hiszen 2021 végéig öt új elektromos modellt dobunk piacra. "

A SEAT Leon, amelyet Barcelonában, a vállalat martorelli központjában , terveztek, fejlesztettek és gyártottak, megtestesíti a márka azon elhatározását, hogy a legújabb technológiákat alkalmazza, és a változó környezeti értékeknek megfelelően vált a jövőbe.

Fejlett technológiák a változó igények kielégítésére

A SEAT Leon mindig a márka termék kínálatának egyik legfontosabb pillére volt, az 1999-es bevezetése óta több mint 2,3 millió darab értékesítésével. A negyedik generációs SEAT Leon a márkát a következő szintre emeli, hogy megfeleljen a folyamatosan változó piac igényeknek. A jármű nemcsak új dinamizmust, hatékonyságot, biztonságot és vonzerőt kínál, hanem hihetetlen hatékonyságot is biztosít fejlett plug-in hibrid hajtásláncának köszönhetően, és akkor jelenik meg, amikor az elektromos hajtások iránt egyre nagyobb az érdeklődés a piacon.

Az új SEAT Leon erőteljes formatervi fejlődést hoz, külső és belső nyelvezetével, amely erősebb karaktert ad a járműnek, amelyet nem kis részben átdolgozott méretei, arányai, határozottabb arculata és a világítástechnika újszerű megközelítése segítettt. De a motorháztető alatt az e-HYBRID még nagyobb lépéseket jelent.

A SEAT Leon e-HYBRID integrálja a belső égésű, az elektromos és az akkumulátor technológiákat, hogy a dinamizmust érintő kompromisszumok nélkül maximalizálja a hatékonyságot és a kényelmet. Az 1,4 literes TSI motor, az  elektromos motor és a 13 kWh lítium-ion akkumulátor kevert energiaellátást biztosít, a SEAT járművek által igényelt dinamikát kínálva, csökkentett kipufogógáz-kibocsátással - különösen teljesen elektromos üzemmódban.

Egy olyan világban, ahol a digitalizáció a legfontosabb, az e-HYBRID rendszer a SEAT Leon-t is még összekapcsoltabbá teszi, a fogyasztóknak nagyobb lehetőséget kínálva arra, hogy digitális életüket magukkal vigyék a járműbe, mégha azon kívül is tartózkodnak.

A SEAT Leon e-HYBRID Full Link rendszere lehetővé teszi a vezeték nélküli Android Auto és az Apple CarPlay szabványainak alkalmazását - és az online infotainment rendszer hamarosan olyan autós alkalmazásokat is kínál majd, amelyek kibővítik és javítják az ügyfél vezetési élményét. Az elektromosan hajtott erőátvitel a járműből való kilépéskor is több kontrollt biztosít, a SEAT Connect alkalmazáson keresztül a felhasználók távolról elérhetik járműveik adatait, kezelhetik a töltési folyamatot és távolról irányíthatják a klimatizálást.

A lehető legbiztonságosabb járművek gyártásának alapvető követelménye a SEAT Leonnál továbbra is központi szerepet tölt be. Az autó integrálja a rendelkezésre álló legfejlettebb vezetőt segítő asszisztens rendszereket, beleértve a prediktív adaptív sebességtartó automatikát, a vészhelyzeti asszisztenst és a Travel Assist-et, hogy a márka valaha gyártott legbiztonságosabb autójává váljon.

A SEAT Leon fejlesztését részben a Volkswagen-csoport MQB Evo architektúrájának köszönhette, amely lehetővé tette egy olyan autó megalkotását, mely a SEAT-ra jellemző változatos vásárlói kör igényeinek, és az elektromos hajtásláncok kihívást jelentő integrálásának is megfelel.

A SEAT Leon megtestesíti a márka alapvető értékeit és célját, hogy a lehető legjobb járműveket kínálja.  

Hajtás: Az égéstechnika és az elektromos technológia szinkronja maximalizálja a dinamizmust

A világ változik, és a közlekedés holisztikusabb megközelítésére van szükség, mivel a világ csökkenteni kívánja a környezetre gyakorolt hatását. A jövő kihívásaira a választ az elektromosság adja meg, és a SEAT Leon e-HYBRID-et ennek figyelembe vételével fejlesztették ki, legyen szó akár az ötajtós vagy a Kombi változatról.

A SEAT Leon e-HYBRID építőelemei az MQB Evo architektúrából származnak, amely a jármű alapját képezi, és utat teremt a kompakt jármű kifejlesztéséhez, így a lehető legjobban felel meg a modern élet igényeinek.

A SEAT a rendelkezésre álló legfejlettebb erőátviteli technológiát használja a plug-in hibrid beépítésével, így a SEAT Leon a legmagasabb teljesítményt és vezethetőséget tudja nyújtani, miközben  megfelel a károsanyag kibocsátás és a környezetre gyakorolt hatás csökkentésére vonatkozó elvárásoknak. A több évtizedes kutatás-fejlesztés során optimalizált, jól ismert égéstechnikai rendszerek és az elektromos alkatrészek egyszerűségének együttműködése olyan kiemelkedő vezetési élményt nyújt, amelyet a SEAT Leon korábban nem látott.

"Az égéstechnika és az elektromos technológiák ötvözésével a dinamika és a hatékonyság legjobb keveréke érhető el, segítve a márka elmozdulását a környezettudatosabb jövő felé " - mondta Dr. Werner Tietz, a SEAT kutatásért és fejlesztésért felelős alelnöke. „A legfejlettebb motor- és akkumulátor-technológiákat egyesítve a SEAT Leon képes több időt tölteni tiszta elektromos üzemmódban, maximalizálva annak előnyeit, miközben szükség esetén kihasználja a hagyományos hajtóerőt.”

A fejlett plug-in hibrid rendszer egy 1,4 literes, 150 lóerős (110 kW) TSI benzinmotort, egy 115 lóerős (85 kW) elektromos motort és egy 13 kWh lítium-ion akkumulátort egyesít a 204 lóerős (150 kW) teljesítmény és 350 Nm nyomaték előállítására.

Az 1,4 literes TSI egység turbófeltöltőt és a közvetlen befecskendezéses technológiát használ a teljesítmény és a hatékonyság maximalizálása érdekében, míg a furat/löket 74,5/80,0 és a 10-es sűrítési arány pedig segíti az egység finom működését. A belső égésű motort úgy alakították ki, hogy tökéletesen működjön a plug-in hibrid egységen belül.

A brushless elektromos motorhoz csatlakoztatva a rendszer azonnal válthat a különböző vezetési módok között – melyeknél a SEAT Leon-t kizárólag a belsőégésű motor, vagy az üzemanyag és az elektromos energia keveréke, vagy csak az áram hajtja.

A hajtási energia ellátás folyamatos, függetlenül attól, hogy a jármű milyen üzemmódban van. Az elektromos hajtás egyik fő előnyének köszönhetően a tisztán elektromos üzemmódban a hajtási energia azonnal érkezik, olyan  dinamikát nyújtva, melyhez hasonló a SEAT Leonban eddig nem volt érezhető.

A plug-in hibrid változat teljesen elektromos üzemmódban WLTP szerint akár 64 km (72 km NEDC-ben) hatótávolságot biztosít a jármű akkumulátorában tárolt energia felhasználásával - tökéletes a nagyobb hatékonyság érdekében, vagy egy város utcáin való közlekedéshez, ahol a levegő minőségi előírások szigorúbbak - és akár 140 km / h sebességgel is használható, így hihetetlenül sokoldalú. És amikor nagyobb távolság megtételére van szükség, a SEAT Leon e-HYBRID az elektromos és benzines motorok használatával lehetőséget kínál arra, hogy tankolás nélkül akár 800 km-t is megtegyen.

A vezető teljeskörűen ellenőrizni tudja a rendszert, és választhat, hogy fenntartja-e az akkumulátor töltöttségi állapotát, megtakarítva azt olyan helyzetekre, amikor nulla kibocsátású vezetésre van szükség. Amikor az akkumulátor lemerül, a hajtáslánc visszakapcsol hibrid üzemmódra. De ha egy áramforrás közelébe ér, az akkumulátor csatlakoztatható és 3 óra 40 perc alatt feltölthető 3,6 kW-os töltővel (Wallbox), vagy alig kevesebb, mint 6 óra alatt 2,3 kW-os töltővel.

Az autóhoz visszatérve, a plug-in hibrid a DSG automata sebességváltó technológiát használja a hatékonyság maximalizálása érdekében. A SEAT Leon hatfokozatú rendszere a shift-by-wire váltási technológiát alkalmazza, amelyet úgy terveztek meg, hogy a sebességváltó ne legyen mechanikusan csatlakoztatva a sebességváltóhoz, ehelyett elektronikus jeleket használ a váltásokhoz.

A shift-by-wire váltás lehetőséget nyújt a sebességfokozatok fizikai váltó használata nélküli kiválasztására, ez hasznos az új automatikus parkolást segítő rendszereknél, ahol a mechanikus parkolási zárat egy elektronikusan vezérelt parkolási zár helyettesíti. Összességében elmondható, hogy az új shift-by-wire nemcsak magasabb szintű hatékonyságot nyújt, hanem előrelépést jelent a vezetés művészetében és örömében.

Az elektromos-benzines hajtásláncnak köszönhetően a szén-dioxid-kibocsátás 25-30 g / km között van, miközben a WLTP hivatalos tesztciklusa szerint 1,1-1,3 liter üzemanyagot használ fel 100 km megtételére.

Noha a hatékonyság a SEAT Leon e-HYBRID kulcsfontosságú része, a dinamika, a teljesítmény és a puszta vezetési élmény továbbra is hihetetlenül fontos. Ezért a járművet továbbra is izgalmas vezetni.

Míg az e-HYBRID rendszernek nagyobb helyigénye van, mint egy hagyományos belső égésű motornak, a rendszert a dinamika maximalizálása érdekében úgy építették be, a futómű általi kompenzálás elkerülésének érdekében, hogy a jármű eleje és hátulja között a tömegek egyensúlyban legyenek. A motorháztető alatt a belső égésű és az elektromos motor valamint a PCU kapott helyet, míg hátul a lítium-ion akkumulátor és az üzemanyag tartály található. A SEAT Leon e-HYBRID tömege 1.614 kg az 5 ajtós és 1.658 kg a Kombi változat esetében.

A jármű futómű beállításának, elöl MacPherson rugókkal és hátul multilink rendszerrel, valamint a közvetlen kormányzásnak köszönhetően a SEAT Leon e-HYBRID képes közvetlenebb vezetési élményt kínálni, amikor a főutakról letérve érdekesebb aszfalt utakat választ.

Ezt segítik a futóműhöz előre beállított vezetési módok: Eco, Normal, Sport, valamint a vezető azon lehetősége, hogy egy csúsztatható skála (DCC Slider) alkalmazásával a SEAT Leon beállításait saját igényeinek megfelelően állítsa, ami végtelen számú lehetőséget kínál (egyéni mód).

A SEAT Leon DCC adaptív futómű szabályzásának köszönhetően a jármű vezetése és kezelhetősége a körülményektől és a vezető igényeitől függően változhat, kényelmesebbé téve a járművet.

Az adaptív futóműtechnika folyamatosan figyeli az útviszonyokat, miközben figyelembe veszi a kormányzást, a fékezést és a gyorsulást is a rugózás adaptálásához, optimalizálva az egyes kerekek csillapítását a kényelem és egyedülálló dinamika érdekében. Ez azt jelenti, hogy a SEAT Leon e-HYBRID mindig a megfelelő vezetési tulajdonságokat tudja biztosítani a megfelelő időben.

A SEAT Leon e-HYBRID mindig teljesen elektromos üzemmódban indul (kellően feltöltött akkumulátor esetén). A hajtás hibrid üzemmódba kapcsol, ha az akkumulátor energia kapacitása egy bizonyos szint alá csökken, vagy ha a sebesség 140 km / h fölé emelkedik. Hibrid üzemmódban a járművezetőnek lehetősége van a töltés állapotát, fenntartani, növelni vagy pontosan meghatározott szintre csökkenteni. Ez lehetővé teszi, hogy elektromos energiával és nulla károsanyag-kibocsátással hajtsunk be egy városi célterületre.

A SEAT Leon e-HYBRID szakít a hibridekről kialakult képpel, mely szerint bár hatékony, de nem inspiráló, lehetővé téve átélni a vezetés örömét, függetlenül attól, hogy a motorháztető alatt milyen meghajtási módot használ éppen.

SEAT Wallbox

A SEAT Leon e-HYBRID töltése hihetetlenül egyszerű lesz. A SEAT a Volkswagen-csoport leányvállalata, az Elli révén kezdi meg az otthoni töltési technológiák forgalmazását. A wallbox technológia, amely lehetővé teszi a felhasználók számára a járművek 3,6 kW-os töltését, három változatban érhető el, amelyek mindegyike különböző szintű kapcsolatot biztosít. A SEAT Charger opcióval kezdve, amely egyszerű megoldást kínál az EV tulajdonosoknak, felhasználóknak, hogy gyorsan és kényelmesen töltsék fel járműveiket.

A SEAT Charger Connect lehetővé teszi a töltési folyamat vezérlését a Charging App és a WLAN / LAN kompatibilitás révén. Az utolsó lehetőség a SEAT Charger Pro, amely 4G kommunikációt és további információkat kínál a töltési munkamenetekről és a fogyasztásról.

A SEAT az egyetlen olyan vállalat, amely gépjárművek tervezése, fejlesztése, gyártása és értékesítése területein egyaránt folytat tevékenységet Spanyolországban. A Volkswagen-csoport tagjaként a multinacionális vállalat székhelye Martorell (Barcelona), teljes termelése több mint 80 százalékát exportálja, s a világ több mint 80 országában van jelen. A SEAT 2019-ben 574.100 gépkocsiját értékesítette világszerte.

A SEAT-csoport három barcelonai termelési központjában – Barcelona, El Prat de Llobregat és Martorell – együttesen több mint 15.000 főt foglalkoztat. Itt készülnek a nagysikerű Ibiza, Leon és Arona sorozatok tagjai, míg az Ateca Csehországban, a Tarraco Németországban, az Alhambra Portugáliában, a Mii electric, a SEAT első teljesen elektormos autója pedig Szlovákiában gördül le a szerelőszalagról.

A spanyol multinacionális vállalat egyfajta szellemi központként saját műszaki centrummal is rendelkezik, ahol ezer mérnök jelenti az innováció folyamatos hajtóerejét az R&D területén Spanyolország első számú ipari befektetője számára. A SEAT a legújabb connectivity-technikát alkalmazza járműveiben, miközben már zajlik a vállalat globális digitalizációs folyamata a jövő mobilitásának szolgálatában.

www.seat.hu  


* NEWS * ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés ; Seat ; Energia, közmű, akkumulátor


Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét több mint
20 éves gyakorlati tapasztalatunkkal megvalósíthatjuk.
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület

KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu




Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu





SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem
Főbb kategóriák
¤ ÜZLETI AJÁNLATOK ¤94
Hirdetések18
Hirdethet7
Domain eladó21
EladóIpariCégek.hu: Eladó ipari cégek29
Eladó működő cégeket keresünk23
Keresünk eladó cégeket22
EladóFémipariCégek.hu: Eladó fémipari cégek5
Fémipari cég eladó6
Cégből kiszállás9
Cégeladás13
Működő cég eladása9
A cégeladás4
Cégvétel2
Eladási, vételi tanácsadás17
EladóIpariIngatlanok.hu: Eladó ipari ingatlanok24
Ipari ingatlan eladás, vétel3
Videók készítése3
Cégfelvásárlás77
* NEWS *7361
Ipari cégek2331
Ipari hírek7344
Business4652
Autó, jármű, közlekedés5728
BUD325
Autómegosztás, fuvarmegosztás30
Önvezető 214
e-sport16
Audi520
Mercedes893
Opel305
Suzuki266
BMW244
Das WeltAuto51
Seat295
Škoda292
VW400
Tesla6
Munkagép, haszongép1105
Rába112
Scania445
Robot, automatika1071
ABB432
FANUC146
igm114
KUKA 70
Universal Robots42
Mesterséges intelligencia129
Kiterjesztett-Virtuális valóság (AR-VR)41
Radar, szenzor, ultrahang, érzékelő229
Lézer77
Mágnes, MR, MRI24
IT, informatika888
Internet553
YouTube95
D nyomtatás66
Fém, gépipar1393
Hegesztés123
CNC96
Műanyag61
Fa, papír, nyomdaipar19
Agrár198
Élelmiszer215
FMCG, kereskedelem36
Logisztika307
Ingatlan, építőipar367
Energia, közmű, akkumulátor1382
Solar77
Bosch790
Siemens434
Knorr-Bremse114
Apollo Tyres2
Bridgestone79
Continental139
Hankook Tire220
Michelin114
Kiállítás900
Hungexpo252
ÉBSZ Építőgép Kiállítás6
OMÉK17
BMVK, Szentlőrinci Gazdanapok77
NAK, Szántóföldi Napok10
Riport28
Múzeum, ipartörténet12
Ipari Blog80
Link24
Robot link5
Legutóbbi *Robot, automatika* cikkek
Keresünk automatika, robot cégeket fejlesztésre, felvásárlásra
Az ABB új GoFa™ kobotja elnyerte a rangos Red Dot Best of the Best díjat
Az új KR DELTA robot ott nyújt meggyőző teljesítményt, ahol különösen fontos a higiénia
Az ABB Rómában, az Örök Városban támogatja az e-mobilitást
Vevői referencia Magyarországról – Hungaro-Ventilátor Kft.
Salzgitter Mannesmann Renewables GmbH cső csomópont hegesztőrendszer
Digitalizálással enyhíthető az ivóvízszektorra nehezedő nyomás
Az ABB és az Amazon Web Services a teljesen elektromos jövő felé kormányozza a járműflottákat
Önálló beavatkozásra képes fékrendszert fejleszt a Continental és a Pannon Egyetem
Az Alseca Engineering UR5 kobot alkalmazásával biztosította a magas minőséget és duplázta meg termelékenységét ultrahangos hegesztési és marási műveleteiben
Alkalmazási jelentés – Volvo Terex építőipari gépek Motherwellben, Skóciában
Életet menthetnek a Bosch hálózatba kapcsolt eszközei
A Külgazdasági és Külügyminisztérium támogatásával és a HIPA közreműködésével 120 fővel bővíti kutatási és fejlesztési részlegét a Siemens Mobility
A Bosch mesterséges intelligenciával teszi hibamentessé a gyártást
A felügyelő bizottság jóváhagyta a szervezeti átalakulás következő szakaszát
Vevői referencia Magyarországról – SBS Kft.
Együttműködő robotok - Az automatizálás lehetőségei az automotív iparágban
A Continental pozitív szabad cash flow-t ért el 2020-ban, és jelentős piaci növekedésre számít 2021-ben
Az ABB-t ismét a világ egyik leginnovatívabb vállalatának választották
A Becker Románia UR10 együttműködő robotok által automatizált ragasztóadagolás és összeszerelési folyamatok révén növeli a termelékenységet
Az ABB új megvilágításba helyezi Isztambul modern múzeumát
Ajánló
Elsősorban működő, vagyonnal rendelkező cégek eladásának, vételének megoldásával foglalkozunk, több mint 20 éves gyakorlati tapasztalattal.
Eladási kínálatunk és főbb kereséseink elérhetők az EladóIpariCégek.hu keresőben.

Hogyan tudja jól eladni működő cégét?

Keresünk eladó működő cégeket konkrét vételi igényekre

Fémipari cégek is eladók kínálatunkban




EladóIpariIngatlanok.hu:
Eladhatja, ha meghirdeti ipari ingatlanát:
Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant





© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre