Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


K eresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre.
Keresünk: Bérbeadott ingatlanokat céggel vagy cég nélkül is. ;

Eladó: Péküzem, 77 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Húsfeldolgozó üzem, 85 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI AJÁNLATOK:  Eladó működő cégeket keresünkEladó ipari cégekEladó ipari ingatlanokHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtatás   Kiállítás   Cégfelvásárlás  Riport  Hírek közzététele 

Működő cég eladása
Cégből kiszállás
A Cégeladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2020.11.27.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső


Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu

MASCUS


YouTube
YouTube

Térkép
Google Maps




Segítség az IpariCégek.hu honlap
használatához:
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

40 év, 40 szám, 40 kép – Tények, számok és érdekességek az Audi quattro-technikájáról
2020.11.05
Forrás: Porsche Hungaria, Audi Sajtóközlemény
- Négy karika, négy hajtott kerék – 40 éves sikertörténet
- A zárható központi differenciálműtől a forgatónyomaték elektromos alakításáig (Torque Vectoring)
- A vetélytársak előtt: diadalmenet a versenysportban – és az ügyfelek körében

Ingolstadt/Budapest, 2020. november 5. – Immár 40 esztendeje az Audi meghatározó műszaki szakterülete és alappillére a quattro összkerékhajtás. E nagyszabású sikertörténet az 1980-as, manuálisan zárható központi differenciálműtől egészen az Audi e-tron sorozat új S-modelljeinek három elektromos motorjáig ível. Négy karika és négy hajtott kerék, 40 szám 40 évből – olyan tények gyűjteménye, amelyeket nem mindenki ismer.

0 tengelykapcsoló és nulla differenciálmű dolgozik az Audi e-tron (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 26,6 - 22,4 (WLTP); 24,3 - 21,0 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) és e-tron Sportback (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 26,3 - 21,6 (WLTP); 23,9 - 20,6 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) modellekben. A tisztán elektromos hajtásrendszerű SUV-modellekben elektromos összkerékhajtás működik, amelyben az elektromos motorok a quattro minden funkcióját megvalósíthatják.

0,5 másodperccel kalkulál mindenkor előre az ultra-technikájú quattro összkerékhajtás szabályzóegysége. Az intelligens szabályzás a nagyteljesítményű érzékelőtechnikának és adatkiértékelésnek köszönhetően előretekintő módon működhet. Az ultra-technikájú quattro összkerékhajtás két tengelykapcsolót alkalmaz, amelyeken keresztül villámgyorsan válthat elsőkerékhajtásról összkerékhajtásra. Visszafogott vezetési stílus mellett az ultra-technikájú quattro összkerékhajtás teljes mértékben kiaknázhatja a gazdaságos elsőkerékhajtás előnyeit, a folyamatos készenlétben álló összkerékhajtás azonban azonnal, sőt előretekintő módon léphet működésbe, amint szükséges.

3 egymást követő alkalommal nyerte meg 2012 és 2014 között az Audi R18 e-tron quattro a Le Mans-i 24-órás versenyt. Hátsó kerekeit V6-os TDI-erőforrás hajtotta, első tengelyének két elektromos motorját pedig lendkerekes energiatároló látta el a fékezési és motorfék-fázisok alatti energia-visszatáplálás (rekuperáció) segítségével nyert elektromos árammal – a versenyautó így gyorsításkor ezt az átmeneti quattro összkerékhajtást is igénybe vehette.

3 elektromos motor látja el az új Audi e-tron S (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 28,4 - 26,8 (WLTP); 28,2 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) és az Audi e-tron S Sportback (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 28,1 - 26,4 (WLTP); 27,6 - 27,5 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) modellekben a hajtás feladatát, ami innovatív és világújdonságnak számító megoldás a sorozatgyártásban. A hátsó tengely két elektromos motorja az elektromos Torque Vectoring funkcióját, vagyis a forgatónyomaték a jobb és bal oldali keréken egyaránt a pillanatnyi igények szerinti alakítását teszi lehetővé.

3,1 másodpercet igényelt a Sport quattro S1 a manuális sebességváltó közepes áttételezésével a 0-100 km/h gyorsuláshoz. Az Audi első ízben 1985-ben indított raliversenyautója öthengeres, turbófeltöltésű motorjával 350 kW (476 LE) teljesítményt produkált és mindössze 1090 kilogrammot nyomott.
4 különböző összkerékhajtás-tengelykapcsolót és 4 különböző központi differenciálművet alkalmaznak az Audi teljes modellpalettáján. A hosszirányban beépített orrmotorral és nyolcfokozatú tiptronic sebességváltóval szerelt modellek számára tervezték az önzáró központi differenciálművet. Ez egyes motorváltozatok esetében a hátsó tengely sport-differenciálművével is együttműködik, amely a pillanatnyi menethelyzetnek megfelelően osztja el a forgatónyomatékot a hátsó kerekek között. A hosszirányban beépített motorok mögött a két tengelykapcsolóval működő ultra-technikájú quattro összkerékhajtás a hétfokozatú S tronic váltómű partnere. A keresztirányú motorral szerelt, kompakt Audi-modellekbe hidraulikus szabályzású többlamellás tengelykapcsoló kerül, mégpedig az első és hátsó tengely közötti kedvező tömegeloszlás érdekében a hátsó tengely elé. Az R8 nagyteljesítményű sportkocsiban (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: 13,6 - 13,0; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 311 - 297) szintén szabályozott többlamellás tengelykapcsoló dolgozik, ám itt az első tengelyre építve.

5 kilogrammot nyomott nagyjából az 1986-os Ős-quattro első ízben alkalmazott, önzáró központi Torsen-differenciálműve, a forgatónyomaték 50:50 arányú alapeloszlását valósítva meg az első és a hátsó tengely között. Napjainkban már csupán mintegy három kilogramm a hosszirányban beépített motorral szerelt modellek önzáró központi Torsen-differenciálműve, amelynek forgatónyomaték-alapelosztása 40 százalék az első és 60 százalék a hátsó tengely felé.

6:29 perc előnnyel zárta a Sport quattro S1 volánjánál Walter Röhrl az 1985-ös San Remo Ralit a második helyezett előtt. A szezon utolsó futama, a brit RAC Rali során már a pneumatikus kapcsolású kettős tengelykapcsolós sebességváltó is Röhrl rendelkezésére állt. A mai S tronic ezen előfutára akkoriban abszolút újdonságnak számított. Napjainkban fejlett elektronikus technikák teszik lehetővé a modern kettős tengelykapcsolós sebességváltók magasfokú hatékonyságát és funkcionalitását, illetve aktív integrációját az autó alapvető hangolásába.

10:47,85 perces idővel diadalmaskodott 1987-ben Walter Röhrl és az Audi Sport quattro S1 a Pikes Peak (Amerikai Egyesült Államok) hegyiversenyén. Az 1435 méter szintkülönbségű, átlagosan hét százalék emelkedésű és 156 kanyarral tarkított, húszkilométeres pálya leggyorsabb pontján 196 kilométer/órát mértek nála.

11 fok bekormányzási szöget választottak a hátsó kerekekhez a mérnökök egy 1984-es quattro-prototípus kísérleti összkerékkormányzásához. Ma az Audi csúcsmodelljei, mint például az RS 6 Avant (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: 11,7 - 11,5; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 268 - 263) kívánságra már dinamikus összkerékkormányzással is érkezhetnek. Kis sebességeknél a hátsó kerekek legfeljebb öt fokkal fordulnak az elsőkkel ellentétes irányba, nagyban megkönnyítve például a parkolást és az egyéb manőverezést. A magasabb sebességtartományokban legfeljebb két fokban az elsőkkel megegyező irányba fordulnak el a hátsó kerekek, például gyors sávváltáskor jelentősen növelve a stabilitást.

12 mérnök segítette 1977 februárjától Walter Treser projektmenedzsert az első quattro állandó összkerékhajtással szerelt Audi kifejlesztésében.

23 rali-világbajnoki futamot nyertek meg az Audival Michèle Mouton, Hannu Mikkola, Stig Blomqvist és Walter Röhrl quattro-pilóták az 1981 és 1985 közötti öt év során – az Audi ezzel egyértelműen igazolta a quattro-elv dominanciáját a versenysportban.

32 S-, RS- és R-modellt kínál jelenleg az Audi a piacon, mindegyiküket már alapkivitelben quattro-összkerékhajtással.

30 ezredmásodpercet igényel az Audi e-tron (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 26,6 - 22,4 (WLTP); 24,3 - 21,0 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) és e-tron Sportback (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 26,3 - 21,6 (WLTP); 23,9 - 20,6 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) számára a forgatónyomaték átirányítása a hátsó tengelyről az első felé – egy emberi szempillantás háromszor tovább tart. Az elektromos összkerékhajtásban ugyanis már nem szükséges mechanikus tengelykapcsolót működtetni, csupán elektromos áramot elosztani – mégpedig villámgyorsan.

40-40 milliméterrel szélesebbek hangsúlyos quattro-domborulataikkal („quattro Blister”) az Audi RS 6 Avant (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: 11,7 - 11,5; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 268 - 263) sárvédői az A6 Avantéhoz képest – amelyekkel erőteljes quattro-karakterét hangsúlyozzák a formatervezők.

40:60 arányú a hosszirányban beépített motorral szerelt Audi-modellek önzáró központi differenciálművének forgatónyomaték-alapelosztása az első és a hátsó tengely között, de igény szerint a forgatónyomaték akár 70 százalékát is előre, illetve akár 85 százalékát is hátra irányíthatja a központi differenciálmű.

45,3 százalék az Audi teljes globális ügyfélköréből valamelyik quattro változat mellett döntött 2019-ben – azaz csaknem minden második vásárló.

75. alkalommal rendezték meg a Genfi Autószalont, amikor az Audi 1980. március 3-án bemutatta Typ 85 belső kóddal jelölt Ős-quattro modelljét.

80 százalék meredekségű a finnországi Kaipola síugró sánca, amelyen az Audi 1986-ban legendás reklámfilmjét forgatta. A 47 méteres szintkülönbséget Harald Demuth profi raliversenyző győzte le az Audi 100 CS quattro volánja mögött a behavazott pályán.

80 százaléknál is több érkezik a 2020-ban bemutatott, mintegy húsz Audi-modell közül legalább egy quattro-változattal a piacra.

92,2 százalék készült quattro összkerékhajtással az Audi 2019-ben, kanadai ügyfeleknek kiszállított összes autója közül, ezzel világszerte az észak-amerikai országban a legmagasabb az összkerékhajtású új Audik aránya.

110 kilowattól (150 LE) – a Q2 35 TDI quattro S tronic (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: 4,8 - 4,6; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 128 - 122) orrában – egészen 456 kilowattig (620 LE) – az R8 V10 performance quattro szupersportkocsiban (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*:13,0; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 299 - 297) – kínálja teljes modellpalettáján ügyfeleinek az Audi az állandó összkerékhajtás előnyeit.

200 lóerővel (147 kW) érkezett az Ős-quattro, ami 40 évvel ezelőtt vérbeli sportautóhoz illő teljesítménynek számított – akkoriban még a Porsche 911 SC is csupán négy lóerővel kínált többet.

720 lóerőt (530 kW) teljesített nagyjából az öthengeres turbófeltöltésű aggregát az Audi 90 quattro versenygépben, amely az 1989-es IMSA GTO sorozatban állt rajthoz – a 2,2 literes, hengerenként négyszelepes motor így nem kevesebb, mint 329 lóerőt produkált összlökettérfogata minden egyes literéből. Pilótái, Hurley Haywood és Hans-Joachim Stuck, az észak-amerikai versenysorozat csaknem minden második futamát megnyerték, az Audi pedig a lehető legjobban kiaknázta az IMSA-széria műszaki szabályzata adta lehetőségeket: a csőváz-szerkezet erősen kiszélesített műanyag karosszériát hordozott, a gumiabroncsok szélessége pedig a 360 millimétert is elérte.

973 newtonméterig is emelkedhet az Audi e-tron S (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 28,4 - 26,8 (WLTP); 28,2 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) és az Audi e-tron S Sportback (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 28,1 - 26,4 (WLTP); 27,6 - 27,5 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) három elektromos motorjának rendszer-forgatónyomatéka. A két tisztán elektromos SUV-modell Boost-üzemmódjában egyaránt 370 kW (507 LE) teljesítményt produkál.

1976/77 telén született meg az Audinál a quattro-technika kifejlesztésének ötlete. Kezdetként Skandináviában szerveztek tesztvezetéseket, amelyeken egy Volkswagen Iltis is részt vett. Az Audinál kifejlesztett katonai terepjáró meggyőzően demonstrálta a behavazott utakon összkerékhajtása képességeit.

1981-ben jelent meg az Audi első ízben hivatalosan is quattro összkerékhajtásával a rali világában, amikor Franz Wittmann nagyjából 21 perc előnnyel diadalmaskodott a Rali Európa-bajnokságba tartozó, osztrák Jänner Ralin. A helyi pilóta mind a 31 gyorsasági szakaszt megnyerte. Nem minősített, de mért idejű előfutó autóként egy quattro már az 1980-as portugáliai Algarve Ralin is részt vett – óriási sikerrel.

1984 bizonyult az Audi quattro-pilótái legsikeresebb évének a Rali-világbajnokságon, amikor „duplázva” a konstruktőri és a pilótabajnoki címet is elhódították, utóbbit Stiq Blomqvist révén.

1988-ban állt rajthoz az Audi 200 az amerikai TransAm-sorozatban, s a négy karika itt is egy csapásra a konstruktőri és a pilótabajnoki pontverseny élén végzett. A quattro-elv a körpályán is bizonyított.

1994-ben jelent meg az Audi a piacon RS 2 Avant újdonságával, azaz a legelső RS-modellel. quattro összkerékhajtása a hátsó tengely elektromechanikusan kapcsolható önzáró differenciálművét is magában foglalta.

1999-ben 110 kW (150 LE) teljesítményű A3 1.8 T modelljében kínálta az Audi először quattro összkerékhajtását a prémium-kompaktszegmensben.

2005-ben RS 4 modelljében (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: 9,2; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 211 - 210) mutatta be az Audi első aszimmetrikus-dinamikus forgatónyomaték-alapelosztású központi differenciálművét, amelyet továbbfejlesztett formában még ma is alkalmaz. Aszimmetrikus-dinamikus forgatónyomaték-elosztása sportos, a hátsó kerekekre összpontosító irányíthatósági tulajdonságokat biztosít.

2007-ben érkezett az Audi R8 nagyteljesítményű sportautó (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100) km*: 13,6 - 13,0; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 311 - 297) első generációja a piacra, mégpedig testreszabott quattro összkerékhajtással: hátul elhelyezett sebességváltójától kardántengely vezetett az első tengelyen működő, szabályozatlan viszko-tengelykapcsolóhoz. Az R8 jelenlegi nemzedékében már szabályozott többlamellás tengelykapcsoló dolgozik itt.

2019-ben a pályaverseny- és ralikrossz-bajnok Mattias Ekström hajtott fel a Kitzbühel-közeli, behavazott Streif sí-versenypálya egy szakaszán. Ennek során a három elektromos motorral szerelt Audi e-tron quattro (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 26,6 - 22,4 (WLTP); 24,3 - 21,0 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) volánja mögött 85 százalékos emelkedőt is meghódított.

2100 newtonméter nagyjából a forgatónyomaték-különbség, amely megjelenhet a tisztán elektromos hajtásrendszerű Audi e-tron S (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 28,4 - 26,8 (WLTP); 28,2 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) és e-tron S Sportback (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 28,1 - 26,4 (WLTP); 27,6 - 27,5 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) hátsó kerekekein a dinamikus kanyarvételek során. A két hátsó elektromos motor itt egy-egy kereket hajt. Kedvezőbb vonóerőátadási képességei következtében a kanyar külső ívén gördülő kerékre alapesetben jóval nagyobb forgatónyomaték érkezik, mint a belső íven futó, lecsökkent függőleges terhelésű kerékre, egyaránt jelentősen fokozva a menetdinamikai képességeket és a kanyarsebességet.

11.452 példány készült 1980 és 1991 között az Ős-quattro modellekből – eredetileg mindössze 400 darab szerepelt a tervekben.

49.900 német márka volt 1980-as piaci bevezetésekor az Audi Ős-quattro alapára, pontosan ennyiért kínálta a Porsche is 911 SC modelljét

486.000 eurót fizetett egy rajongó 2016-ban egy londoni aukción az Audi Sport quattro egy példányáért. A 306 lóerős (225 kW) csúcs-quattro változatból mindössze 214 darab készült, s 1984-es bemutatkozásakor 195 ezer márkába került.

804.224 quattro-modellt gyártott 2019-ben az Audi világszerte, közülük 258.765 darabot Németországban.

11 milliót közelíti a négykarikás márka által 1980 óta késztett, quattro összkerékhajtással szerelt gépkocsik száma (2020. szeptember 30-i állás).

* Az üzemanyag-/elektromosáram-fogyasztási és a szén-dioxid-kibocsátási adatok a megadott tartományban a választott keréktárcsák/gumiabroncsok, illetve felszereltség függvényeként alakulnak

Az AUDI Csoport a prémiumszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója az Audi, Ducati és Lamborghini márkáival. A világ több mint 100 piacán van jelen, s 13 ország összesen 18 helyszínén termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között az Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország).

2019-ben az Audi Csoport összesen mintegy 1,845 millió Audi gépkocsiját szállította ki ügyfeleinek. A 2018-as év során az AUDI AG 59,2 milliárd euró forgalom mellett 4,7 milliárd euró működési eredményt ért el, s jelenleg világszerte mintegy 90 ezer főt foglalkoztat, közülük nagyjából 60 ezret Németországban. Az Audi új termékekre és a hosszútávon fenntartható technológiákra összpontosít, a jövő mobilitása szolgálatában.

www.audi.hu 


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Audi ; Fém, gépipar ; Hegesztés ; Energia, közmű, akkumulátor ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek

Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
IpariCégek.hu - Ipari cégek, Ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás,
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés és Videók készítése

Videók készítése, Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület

KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

KERESÜNK Eladó Működő ipari cégeket vételre, fejlesztésre

Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu







Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?



Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre