|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
![]() Működő cég eladása Cégből kiszállás A Cégeladás ![]() 2021.03.01. Kereső |
![]() Az új Golf GTI Clubsport – A 300 lóerős GTI-csúcsmodell világpremierje 2020.10.16 Forrás: Porsche Hungaria, Volkswagen Sajtóközlemény- 221 kW (300 LE) teljesítményével mostantól az új Golf GTI Clubsport1 a jelenlegi GTI-generáció legerősebb modellje - Az innovatív Menetdinamika-menedzsmentnek (Vehicle Dynamics Manager) köszönhetően az új modell kiemelkedő menetdinamikai képességekkel bizonyul meggyőzőnek Wolfsburg/Budapest, 2020. október 16.– Tovább gyorsul az új, nyolcadik generációs Golf: a GTI2, GTE3 és a GTD4 után a sportos Golf modellek újabb különlegességét mutatja be a Volkswagen. Az új Golf GTI Clubsport megjelenésével a márka a nagyteljesítményű GTI-modellek hagyományait folytatja, az első Golf GTI Clubsport még 2016-ban, a sportautó ikon 40. születésnapja alkalmából érkezett a piacra. Az új Golf GTI Clubsport formájában most olyan modern kompakt-sportautó követi, amely nem csupán kiemelkedő motorteljesítményével, hanem a menetdinamikai képességek immár új szintjével is meggyőzőnek bizonyul. Az új Golf GTI Clubsport világpremierjével írja a Golf nagysikerű történetének következő fejezetét a Volkswagen. A 221 kW (300 LE) teljesítményű Clubsport a Golf GTI nyolcadik generációjának új csúcsmodellje. Továbbfejlesztett turbófeltöltésű motorjával, újdonságként teljes mértékben hálózatba kapcsolt futóművével, valamint a legendás Nordschleife pályaszakaszra első ízben kidolgozott „Nürburgring” menetprofiljával a Golf GTI Clubsport a menetdinamikai képességek terén mérföldkőnek számít az elsőkerékhajtású sportautók körében. Kiemelkedő menetdinamikai képességek – A Golf GTI Clubsport számos részletében fejlődött. Ezek közé tartozik a még agilisabb, immár 221 kW (300 LE) teljesítmény és 400 newtonméter maximális forgatónyomaték jellemezte, turbófeltöltésű motor (EA888 evo4), valamint az új Menetdinamika-menedzsmenttel (Vehicle Dynamics Manager) ellátott sportfutómű. Már az új Golf GTI modellekben is új Menetdinamika-menedzsment (Vehicle Dynamics Manager) kapcsolja hálózatba az Elektronikus differenciálzár-hatású funkció (XDS) szabályzását és az extrafelszerelésként rendelhető Elektronikus futómű-szabályzás (DCC) oldalirányú dinamikus komponenseit, önmagában is jól érzékelhető előnyökkel szolgálva a menetteljesítmények terén. Az új Golf GTI Clubsport első ízben – az alapkiviteléhez tartozó – elektromechanikus első differenciálzárat is integrálja a Menetdinamika-menedzsment hálózatába. Karsten Schebsdat, a Volkswagen menetdinamikai, kormány- és szabályzórendszerek részlegének vezetője kiemelte: „Összes menetdinamikai rendszere hálózatba kapcsolásával az új Golf GTI Clubsport még semlegesebben és pontosabban irányítható, mint a klasszikus Golf GTI. A legendás Nordschleife számára egy új ’Nürburgring’ menetprofilt is programoztunk, amely kifejezetten erre a versenypályára hangolja az új Golf GTI Clubsport futóműkomponenseit.” Vérbeli Clubsport – Már az első pillantásra jól érzékelhető, hogy az új Golf GTI Clubsport a versenypályán érzi igazán otthon magát. Egyéni orrkialakítása meglehetősen markáns, a lökhárító lefelé gyakorlatilag nyitott hatást kelt, csupán a GTI-modellekre oly jellemző, méhsejtmintázatú hűtőrács és a megnövelt aerodinamikai szárnyidomok (Wing) állnak ellen a légáramlásnak. Hátul a kétrészes tetőlégterelő tűnik fel, amelyet egyedi ismertetőjegyként csak a Golf GTI Clubsport hordoz. Az első légterelő és a hátsó szárny azonban jóval több puszta dizájn-stíluselemnél, jelentősen fokozzák ugyanis a sportautó leszorítóerejét. A Golf GTI Clubsport alapfelszerelésként 18 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsákkal szerelt kerekeken gördül ki a wolfsburgi gyárból. Mindezeken túl speciális diffúzorelem, tíz milliméterrel mélyebbre süllyesztett karosszéria és szélesített oldalsó küszöbborítások gondoskodnak sportos összhatásról. Ugyancsak újak a sportkipufogó-rendszer a jobb és bal oldalon feltűnő, az eddigi kerek helyett immár ovális kipufogóvégcsövei. Számos GTI-specifikus megoldás teszi egyedivé a belteret is. Ezek között említhetők például az ArtVelours kárpitozású, s a gyors kanyaríveken is határozott tartást nyújtó csúcs-sportülések vagy épp az alapkivitelhez tartozó, hétfokozatú kettős tengelykapcsolós sebességváltó (DSG) kapcsolóbillentyűivel kiegészített, a markolatain perforált bőrrel borított sportkormány. Az exkluzív utasteret alumíniumhatású pedálok és más igényes részletmegoldások teszik teljessé. Rövid visszatekintés – Új Golf GTI Clubsport modelljével a Volkswagen a nagyteljesítményű GTI hagyományait folytatja, az első Golf GTI Clubsport5 még 2016-ban, a sportautó ikon 40. születésnapja alkalmából érkezett a piacra. Az első Clubsport-sorozat 195 kW (265 LE), a Boost-funkcióval pedig átmenetileg 213 kW (290 LE) teljesítményt produkált. Még ugyanabban az évben, immár folyamatosan rendelkezésre álló 228 kW (310 LE) maximális teljesítménnyel követte a mindössze 400 darabra korlátozott Golf GTI Clubsport S5. Benjamin Leuchter profi versenyző 2016 májusában az elsőkerékhajtású gépkocsik új körrekordját állította fel a Nürburgring Nordschleife-szakaszán a GTI Clubsport S volánja mögött – körideje 07:49:21 perc. 1) Szériaközeli tanulmány 2) Golf GTI 2.0 TSI DSG (180 kW/245 LE) (NEDC) – Üzemanyag-fogyasztás (l/100 km): városban 8,6 / városon kívül 5,3 / kombinált 6,5; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 149; gazdaságossági besorolás: C 3) Golf GTE (NEDC) – Üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 1,5; elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kW/h/100 km): 11,4; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 34; gazdaságossági besorolás: A+ 4) Golf GTD (147 kW/200 LE, hétfokozatú DSG sebességváltó) (NEDC) – Üzemanyag-fogyasztás (l/100 km): városban 5,4, városon kívül 3,9, kombinált 4,4; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 117; gazdaságossági besorolás: A 5) Ezek a modellek már nem kaphatók. www.volkswagen.hu * NEWS * ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés ; VW
|
![]() vétel - eladás ![]() Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra ![]() KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre
BankWeb Pénzügyek ¤ Online tőzsde tanfolyam ¤ Bankweb tőzsde ¤ Arany befektetések ¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk? ¤ Váltó használata ¤ Mire jó egy üzleti terv? ¤ Szakkönyvek ¤ Hogyan indítsunk vállalkozást? Több mint 12.000 videó: ![]() |
|||
|
|||||
|
|||||
© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig), Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés), és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával). Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti. Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva! A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás. Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!
Váltás MOBIL nézetre |