|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
![]() Működő cég eladása Cégből kiszállás A Cégeladás ![]() 2021.04.15. Kereső |
![]() 770 ok az izgalomra: Ésszerű érzelmeket keltenek a korszerűsített Scania V8-as motorok 2020.09.30 Forrás: Scania, Sajtóközlemény¤ A négy új V8-as motor, illetve hajtáslánc akár 6 százalékos üzemanyag-megtakarítást is kínál ¤ 530, 590, 660 és 770 lóerő – a felülmúlhatatlan V8-as teljesítménykínálata ¤ Kis belső súrlódás, korszerűsített turbófeltöltő és intelligens segédberendezések Nemcsak rekordszintű teljesítményt kínálnak a Scania új V8-as motorjai, hanem jelentősen javított üzemanyag-hatékonyságot is. A teljes megtakarítás elérheti a hat százalékot – vagy még többet – megfelelő körülmények között, ha a hajtáslánc az új G33-as sebességváltót tartalmazza. Az ilyen mértékű üzemanyag-megtakarítás természetesen hatalmas különbséget jelent, hosszú távon az éghajlatnak, valamint itt és most a fuvarozóknak egyaránt. „Amíg át nem állunk a fosszilis energiaforrásoktól mentes közlekedésre, addig mindannyiunknak mindent el kell követnünk, hogy javítsuk a jelenlegi megoldásainkat” – mondta Alexander Vlaskamp, a Scania értékesítésért és marketingért felelős alelnöke. „Az ember nem hagyhatja leégni a házát csupán azért, mert már épül az új. Az átállásnak zökkenőmentesnek kell lennie.” Az üzemanyag-megtakarítás a Scania mérnökei által végzett átfogó finomhangolás és továbbfejlesztés eredménye, beleértve a belső égésű motorok fejlesztésében élenjárónak számító műszaki megoldások alkalmazását is. Ezek közé tartozik a csökkentett belső súrlódás, a nagyobb sűrítési arányok, a továbbfejlesztett kipufogógáz-utánkezelő rendszerek és az új, nagyteljesítményű motorvezérlő rendszer (EMS). Mindezeket több mint hetven új alkatrész biztosítja. Miközben a jövő villamosított közlekedése áll a napirend élén, a világ még mindig a belső égésű motorokkal hajtott tehergépjárművekkel végzett fuvarozástól függ – ezért játszanak olyan fontos szerepet a Scania új, erős V8-as motorjai. „Egy átlagos, hosszú távú fuvarozásban használt tehergépjármű Európában körülbelül 150.000 kilométert fut évente” – mondta Alexander Vlaskamp. „Éves szinten körülbelül 3.000-4.000 liter üzemanyag is megtakarítható az új V8-as motorunkkal hajtott tehergépjárművekkel azokon a piacokon, amelyeken megengedett a hosszabb és nehezebb járműszerelvények közlekedése – ez minden szempontból hatalmas eredmény.” A Scania új generációs V8-as motorjai akár hatszázalékos üzemanyag-megtakarítást is kínálnak az új Scania Opticruise sebességváltókkal társítva. Ez jelentősen csökkenti a szén-dioxid-lábnyomot és az üzemanyagköltséget. Csúcsteljesítmény – minden eddigihez képest Az új V8-as generáció legnagyobb feltűnést keltő és legérdekesebb tagja a 770 lóerős, 3700 newtonméter legnagyobb nyomatékot kifejtő csúcsváltozat – minden bizonnyal ma ez a legerősebb sorozatgyártású tehergépkocsi-motor. Hol és mikor szükséges ekkora teljesítmény? „Ez persze nem mindenkinek kell, de növekvő keresletet tapasztalunk a 60 tonna vagy annál is nagyobb szerelvényössztömegre képes tehergépjárművek iránt, különösen országúti szerelvényekhez” – mondta Alexander Vlaskamp. „A leggyorsabb módja a fuvarozási hatékonyság növelésének a hosszabb és nehezebb tehergépjármű-szerelvények alkalmazása. A nehezebb járművek nagyobb üzemanyag-fogyasztását ellensúlyozza a nagyobb hasznos teherbírás. Így kedvezően alakul a tonnánkénti szén-dioxid-kibocsátás, ráadásul a Scania V8-as tehergépkocsik megújuló bioüzemanyagokkal is üzemeltethetők.” Természetes, hogy a Scania V8-as motorjaival hajtott tehergépjárművekre azokban az országokban nagy a kereslet, ahol nagyobb szerelvényössztömegeket engedélyeznek – főként az északi országokban. De olyan országokban is kedvelik a V8-asokat, mint például Olaszország és Spanyolország (és bizonyos piacok Európán kívül) a sok meredek és nehéz útvonalat eredményező hegyvidékek miatt. „Világosan látjuk, hogy az első 770 lóerős tehergépjárművek hol kezdenek majd feltűnni” – mondta Alexander Vlaskamp. „Erőteljes észérvek állnak egy ilyen tehergépkocsi megrendelése mellett. Ezek az ügyfelek a legjobb teljes körű üzemeltetési gazdaságosságot keresik, tudatában vannak a ténynek, hogy a nagyobb hasznos teherbírás fokozott hatékonyságot, nagyobb árbevételt és nagyobb maradványértéket jelent. De azt is tudom, hogy néhány ügyfelünket különösen felbátorítja majd egy ilyen pompás munkaeszköz üzemeltetésének a puszta öröme, illetve érzése is.” További információ: DC16 (530-660 LE) ; DC16 120 530 LE ; DC16 121** 590 LE ; DC16 122 660 LE DC16 (770 LE) ; DC16 123 770 LE ; A Scania összes Euro 5-ös és Euro 6-os motorja 100 százalékos hidrogénezett növényi olajjal (HVO) vagy gázolaj és HVO bármilyen arányú keverékével is üzemeltethető, motorcsaládtól függetlenül. ** Akár 100 százalékos biodízellel, például FAME üzemanyaggal működtethető változatban is rendelkezésre áll. A Scaniáról * NEWS * ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés ; Munkagép, haszongép ; Scania ; Fém, gépipar
|
![]() vétel - eladás ![]() Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra ![]() KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre
BankWeb Pénzügyek ¤ Online tőzsde tanfolyam ¤ Bankweb tőzsde ¤ Arany befektetések ¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk? ¤ Váltó használata ¤ Mire jó egy üzleti terv? ¤ Szakkönyvek ¤ Hogyan indítsunk vállalkozást? Több mint 12.000 videó: ![]() |
|||
|
|||||
|
|||||
© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig), Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés), és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával). Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti. Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva! A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás. Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!
Váltás MOBIL nézetre |