Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


Keresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre.
Keresünk: Bérbeadott ingatlanokat céggel vagy cég nélkül is. ;

Eladó: Péküzem, 77 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Húsfeldolgozó üzem, 85 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI AJÁNLATOK:  Eladó működő cégeket keresünkEladó ipari cégekEladó ipari ingatlanokHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtatás   Kiállítás   Cégfelvásárlás  Riport  Hírek közzététele 

Működő cég eladása
Cégből kiszállás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2020.10.26.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső


Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu

MASCUS


Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube




Segítség az IpariCégek.hu honlap
használatához:
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

A Scania új sebességváltó-családjáról részletesebben: A nagy kerekek is forognak – csak lassabban
2020.09.28
Forrás: Scania, Sajtóközlemény
¤ Úgy tervezték meg, hogy tökéletesen illeszkedjen a Scania kis fordulatszámú motorjaihoz
¤ Megtakarít körülbelül 1 százalék üzemanyagot

¤  60 kilogrammal könnyebb a kisebb méreteknek és az alumíniumból készült házaknak köszönhetően 
¤  Az összesen három előtéttengelyfék kiváló fokozatváltási teljesítményt biztosít 
¤  Pneumatikus fokozatváltás, gazdaságos áttétel és nyolc hátrameneti fokozat áll rendelkezésre 
¤  Kisebb zaj, amely minden előre látható szabályozásnak megfelel 
¤  Kisebb belső súrlódás, száraz olajteknős kenés, amely csökkenti az olajfröccsenést és a veszteségeket 
¤  Hosszabb karbantartási intervallumok és nagyobb pontosság 

Igen komoly vállalkozás egy teljesen új sebességváltó-család kifejlesztése, különösen akkor, ha túl kell szárnyalni azt, ami már eleve mértékadó az iparágban. Az új Scania Opticruise sebességváltó-család egyetlen alkatrésze sem közös a jelenlegi váltókéval. Jelentősen javított teljesítményének köszönhetően versenyképes marad ebben az évtizedben. 

Nem szeretem azt a közhelyet használni, hogy tiszta papírlappal kezdődött, de tényleg így történt” – mondta Jimmy Larsson, a Scania kutatási és fejlesztési osztályán a sebességváltó-fejlesztés vezetője. „A csapat azt a feladatot kapta, hogy olyan sebességváltókat fejlesszen ki, amelyek a következő tíz évben mindenféle igénynek megfelelnek, különösen az üzemanyag-fogyasztás, a vezethetőség és a fenntarthatóság terén. Továbbá az új családdal a nagy szerelvényössztömegű járművekhez is használható hosszú tengelyáttétel, miközben továbbra is megmarad a kellően jó elindulási képesség.” 

A Scaniánál nagy hagyománya van annak, hogy kis fordulatszámú és nagy nyomatékú hajtásláncok szerepelnek a kínálatban, ami kulcsfontosságú a kis üzemanyag-fogyasztás elérésében. Miért? Ha a motor kis fordulatszámon fejti ki a tehergépjármű hajtásához szükséges nyomatékot, akkor kevesebb üzemanyagot használ fel (egyszerűen azért, mert minden negyedik ütemnél üzemanyagot kell befecskendezni a hengerekbe). 

A gyakorlatban ez igen bonyolult számításokkal jár, amelyekhez számos tényezőt figyelembe kell venni, de nagyjából ez a lényege. Ha a kedvező utazási sebességhez körülbelül 1050-es vagy éppen csak egy kicsivel nagyobb percenkénti motorfordulatszám tartozik, akkor az határozottan üzemanyagot takarít meg. Nem is olyan régen még egy átlagos, hosszú távú fuvarozásra használt tehergépjármű motorja 1400-as percenkénti fordulatszámon üzemelt. A Scania új sebességváltó-családja jelentősen szélesebb áttételi tartománnyal rendelkezik, a legnagyobb fokozatban 1,0-nél kisebb áttétellel és a kis, illetve nagy fordulatszámokat egyaránt hatékonyan tudja kezelni. 

Nagyon hatékony 

Az új sebességváltók egyik kiemelkedő tulajdonsága az üzemanyag-megtakarítási képességük. Ugyanis a Scania mérnökei különösen nagy figyelmet fordítottak a belső súrlódás csökkentésére az új család tervezésekor, illetve fejlesztésekor. A kitűzött célt elérték, a belső veszteségek nem kevesebb mint 50 százalékkal csökkentek. Ezt néhány fogaskerék felpolírozásával, kis viszkozitású MTF-olaj használatával és a motoroknál alkalmazott száraz olajteknős kenéshez hasonlóan az olaj legnagyobb részének a sebességváltó tetején egy különálló tartályba való elkülönítésével érték el. Ez csökkenti a belső olajfröccsenést, mivel a fogaskerekek nem futnak folyamatosan olajban (gondoljunk a vízkerékre). A fogazásnak az erőátvitel során nagyobb kopásnak kitett területeire több olaj jut olajpermetet szóró csöveken keresztül a fokozottabb hűtés és kenés érdekében. 

Teljesen alumínium és csendes 

A család első tagja, a G33CM, mintegy 60 kilogrammal könnyebb a jelenlegi sebességváltóknál, főként a teljesen alumíniumházaknak és a valamivel kisebb méreteknek köszönhetően. További kulcsfontosságú eredmény a kisebb zajszint, ami a jövőbeli jogszabályok teljesítésének előfeltétele. Az átlagos zajcsökkenés 3,5 decibel, ami meglehetősen tekintélyes javulás annak tükrében, hogy a decibelskála logaritmikus. 

A Scania új sebességváltó-családjának tagjai a teljesen alumíniumból készülő házaknak és a némileg kisebb méreteknek köszönhetően 60 kilogrammal kisebb tömegűek. A kisebb belső súrlódással és a szélesebb áttételi tartománnyal teljesítik a Scania kis fordulatszámú motorjainak a követelményeit, valamint hozzájárulnak a nagyobb üzemanyag-megtakarításhoz. 

Az új sebességváltók rövidebbek, mint a jelenlegi legelterjedtebb Scania váltó, a GRS905. Mivel csak két szinkronszerkezetet használnak (hét helyett) az alsó és a felső tartomány közötti váltáshoz, az új sebességváltók rövidebbek és tartósabbak, tengelyeik pedig nagyobb nyomaték átvitelére képesek. Ez azt is lehetővé teszi, hogy némileg szélesebb fogazású fogaskerekeket használjanak, amelyeknek nagyobb a teherbírásuk és tartósabbak. 

Azonban a szinkronszerkezetek eltávolítása szigorúbb követelményeket támaszt a sebességváltó vezérlőrendszerével és a teljes fokozatváltási stratégiával szemben. Ezért a váltó teljes elektronikus rendszere új, amely a pneumatikus működtetőberendezéseket és előtéttengelyfékeket (összesen hármat) vezérli. Ezek elengedhetetlenek a gyors, lágy és pontos fokozatváltásokhoz. 

Nyolc hátrameneti fokozat 

A Scania mérnökei új szemléletet alkalmaztak a tolatáshoz. A legtöbb sebességváltó esetében a hátramenet úgy valósul meg, hogy egy külön fogaskerék ellenkező irányban forgatja a kihajtótengelyt. A Scania új váltócsaládjánál ezzel szemben a kihajtótengelynél elhelyezett bolygómű látja el ezt a feladatot, úgy, hogy a hátramenetet a bolygókeréktartó fixre zárásával valósítja meg. Ezzel a megoldással nyolc fokozat is rendelkezésre áll a hátramenethez akár 54 kilométer/óra sebességig (választhatóan). Ez például akkor hasznos, amikor billencs-tehergépjárműveknek hosszú távolságokon kell tolatniuk (például alagutak építésénél). 
Az olajcsere-intervallumok jelentősen megnőttek, a fokozott pontosságnak, valamint a nagyobb olajszűrők és a kiváló minőségű olaj használatának köszönhetően. 

Intelligens mellékhajtás-megoldások 

Egyetlen tehergépjárművek számára kínált sebességváltó esetében sem mehetünk el szó nélkül a mellékhajtások lehetőségeinek említése nélkül. A Scania új családja az új fejlesztésű, intelligens mellékhajtás-megoldások bőséges választékát nyújtja, hogy a Scania ügyfeleinek bármilyen korszerű mellékhajtás iránti igényét kielégíthesse, alkalmazási területtől függetlenül. 

Egy teljes család, szám szerint kilenc különböző mellékhajtás áll majd rendelkezésre, amelyeket nagyobb teljesítmény, kisebb hajtási veszteségek és a modularitás révén nagy rugalmasság jellemez. Az EG-mellékhajtásokat közvetlenül az előtéttengely hajtja és a sebességváltó látja el nyomás alatti olajkenéssel. A sebességváltón az új, kenési ponttal ellátott csatlakozási felület azt eredményezi, hogy nehezebb berendezéseket, például hidraulikus szivattyúkat is meg tud hajtani. 

Az EK-mellékhajtás (lendkerékről hajtott) egy különálló egységet tartalmaz majd, amely a motor és a sebességváltó között helyezkedik el. Négy különböző áttétel áll majd rendelkezésre, a kimeneti torony pedig három különböző helyzetben rögzíthető. 

Mindent egybevetve minden okunk megvan azt gondolni, hogy az új sebességváltó-családunk jelenleg a legkorszerűbbnek számít a nagy teljesítményű tehergépjármű-motorokhoz” – mondta Alexander Vlaskamp, a Scania értékesítésért és marketingért felelős alelnöke. „Támogatja majd ügyfeleinket abban, hogy a fuvarfeladataikat zökkenőmentesen és fenntarthatóan teljesíthessék az elkövetkező jó néhány évben.” 

A Scaniáról 
A Scania a közlekedési megoldások világszinten is vezető szállítója. Partnereinkkel és ügyfeleinkkel együtt élen járunk a fenntartható közlekedési rendszerre való átállásban. 2019-ben 91.700 tehergépkocsit, 7.800 autóbuszt és 10.200 ipari, illetve hajómotort szállítottunk ki ügyfeleinknek. Nettó értékesítési árbevételünk meghaladta a 152 milliárd svéd koronát, amelynek mintegy 20 százaléka a szolgáltatásokkal kapcsolatos. Az 1891-ben alapított Scania vállalat ma már több mint 100 országban tevékenykedik és körülbelül 51.000 főt foglalkoztat. A kutatás és
fejlesztés Svédországban összpontosul, ám Brazíliában és Indiában is működnek ágazatai. A termelés Európában, Latin-Amerikában és Ázsiában folyik, míg regionális termelőközpontok üzemelnek Afrikában, Ázsiában és Eurázsiában. A Scania a TRATON SE vállalatcsoport része. 
További tájékoztatás: www.scania.hu.
 


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Munkagép, haszongép ; Fém, gépipar ; Ipari hírek ; Business ; Scania

Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
IpariCégek.hu - Ipari cégek, Ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás,
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés és Videók készítése

Videók készítése, Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület

KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu

KERESÜNK Eladó Működő ipari cégeket vételre, fejlesztésre







Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?



Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre