Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


Keresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre, Fémipari, Műanyagipari, Élelmiszeripari cégeket is.
Keresünk: Bérbeadott ingatlanokat céggel vagy cég nélkül is. ;

Eladó: Péküzem, 77 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Húsfeldolgozó üzem, 85 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI AJÁNLATOK:  Eladó működő cégeket keresünkEladó ipari cégekEladó ipari ingatlanokHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtatás   Kiállítás   Cégfelvásárlás  Riport  Hírek közzététele 

Működő cég eladása
Cégből kiszállás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2020.10.26.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső


Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu

MASCUS


Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube




Segítség az IpariCégek.hu honlap
használatához:
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

*2022-ig húsz új exportpiacra lépünk be*
2020.09.23
Forrás: Opel, Sajtóinformáció
Az Opel elnök-vezérigazgatója, Michael Lohscheller beszél az autógyártó helyzetéről a járványidőszakban, elektromos stratégiájáról, új modell tervekről és a rüsselsheimi gyárról.

Lohscheller úr, félévnyi járványidőszak van mögöttünk. Hogy megy az Opelnek?

Remekül van az Opel! Természetesen mi is megsínylettük a koronavírus-válság következményeit. Mégis nyereségesek maradtunk. Kereken 110 millió eurós működési nyereséggel zártuk az első félévet, miközben egyes versenytársaink milliárdos veszteséget könyveltek el. Nekem mégis az a legfontosabb, hogy átfogó biztonsági és higiéniai intézkedésekkel sikerült megvédeni dolgozóinkat, kereskedőinket és ügyfeleinket. Valamennyi alkalmazottunk és partnerünk egészsége ugyanis elsődleges prioritás nálunk.

És hogy áll a PSA anyakonszern?

Meg lehet nézni a teljes PSA csoport eredményeit is, örülök, hogy egy robusztus konszern része vagyunk. A működési nyereség 3,7 százalékos – az elmúlt száz év legnagyobb gazdasági krízise közepette.

A harmadik csoport a kereskedők. Udvaraikon rengeteg autó áll. Ősszel kitör a nagy árengedmény-háború?

Nem ezt veszem alapul. Készleteink alacsony szintűek, és jelentősen emelkedik a megrendelés-állomány. Emellett a PACE! vállalati stratégiánk egyik fontos célja az árképzés erősítése.

A PSA vezérigazgatója, Tavares úr, idei évben 25 százalékos visszaeséssel számol, sőt Oroszországban 30 százalékkal. Ragaszkodnak a visszatéréshez erre a nehéz piacra?

Magától értetődően! Stratégiánk hosszú távú, és meggyőződésem, hogy a jövőben megint növekszik az orosz piac. Az Opelnek nagy hagyománya van Oroszországban, a piac jó fogadta a Grandland X, a Zafira Life és a Vivaro modelleket. Persze profitálunk a PSA csoport kalugai üzeméből is. Oroszország összességében fontos pillére az exportoffenzívánknak. Az Opel globális lesz! 2022-ig több, mint húsz új exportpiacra lépünk be.

Már az elmúlt év végén is jó eredményekkel zárt az Opel. Megkockáztatna egy prognózist 2020 egészére?

Tőzsdén jegyzett konszern részeként természetesen nem nyilatkozhatunk részletesen. Első félévi jó eredményeink azonban megmutatják, hogy képesek vagyunk nehéz időkben is gazdaságilag sikeresen dolgozni. Világos azonban az is, hogy sok kihívást tartogat az aktuális helyzet. A vírus még mindig jelen van, továbbra is nagyon koncentráltnak kell maradnunk. Sok területen hatékonyabbá kell válnunk, javítanunk kell költségstruktúránkat.

Corsa-e, Mokka-e, Zafira-e – halad a márka villamosítása. Tekintettel a feszült gazdasági helyzetre, nem nézi kritikusabban a beruházásokat ebben a technológiában?

Semmiképp! A jövő elektromos, és mi fel is gyorsítjuk villamosítási offenzívánkat. Már jövőre kijön a tisztán elektromos Movano, 2021-re villamosítjuk teljes könnyű haszonjármű portfóliónkat. Tartjuk a tempót a személyautókkal is, a Corsa-e, a Grandland X hibrid, illetve a Zafira-e Life után jövőre az új Mokka rögtön kezdettől megjelenik elektromos hajtással is a piacon. Megígértük, hogy elektromos lesz az Opel, és be is tartjuk. 2024-ig valamennyi modellünk elérhető lesz elektromos változatban is. Ezáltal vezető szerephez jutunk a CO2 ügyében. Be akarjuk tartani és betartjuk – a vírus ellenére – a szigorú CO2-célokat. Ez erkölcsi kötelességünk.

A Zafira-e és a Vivaro-e milyen piaci részesedésével számol a típuson belül?

Ezt persze a vevők döntik el. Flexibilisek vagyunk a konszern multienergiájú platformjaival; elektromos modelljeink ugyanazon a futószalagon készülnek, mint a benzinesek és a dízelek. Állandóan nő az elektromosok részaránya. Egy példa, hogy milyen remekül bejönnek a mieink: Németországban jelenleg a Corsa minden harmadik magánvásárlója ilyet vesz. Az elektromobilitást kihoztuk piaci réséből, és hozzáférhetővé tesszük a társadalom nagy részének.

A PSA és a Fiat-Chrysler fúziója új helyzetet teremt az Opelnek. Milyen szerepet játszik a márka a jövőben?

Az Opelnek nagy esély a fúzió. Mi leszünk a német márka egy globális, még nagyobb és ezáltal erősebb konszernben. Nyereséges vállalatként már ma is nagyon jól állunk, magabiztosan tekinthetünk előre.

Üzemi területeket akarnak eladni, talán az Opel központját is, itt, Rüsselsheimben. Miért ez a kiárusítás?

Fontos, hogy egyelőre nincsenek döntések, először át kell beszélni a témát a várossal és társadalmi partnereinkkel. Jó megoldásokat akarunk találni, amelyek tartósan előnyösek rüsselsheimi törzshelyünknek. Ugyanis Rüsselsheim az otthonunk, és az is marad. Az viszont igaz, hogy nagy potenciál van a terület optimalizálásában, különösen Rüsselsheimben. Három éve még nagyobb volt az üzemterületünk, mint Monaco nagyhercegsége. Folyamatok tökéletesítésével és utak rövidítésével az utóbbi években valamennyi telephelyünkön jelentősen javítottuk a hatékonyságot. Célunk a területek tömörítése, a nem szükségesek elengedése. Jelenleg elemezzük a lehetőségeket.

Térjünk vissza a modellekre: a márka lokomotívjának mondja az új Mokkát. Lesznek továbbiak?

A Mokka következő generációja világosan és bátran mutatja meg, hogy milyenek lesznek az évtized új Opeljei: letisztultak, precízek, a lényegre redukáltak. Ez nemcsak a küllemre érvényes, hanem az enteriőrre is. Ezt a dizájnpéldát nemsokára további attraktív modell követi. Meg fog lepődni!

Valami sportosra gondol, vagy inkább crossoverre?

Igen, pontosan: sportos, erős, innovatív, hatékony, variálható, elektromos és mindehhez modern, szimpatikus. Jól hangzik, ugye? Unalmas lenne, ha ma minden titkunkat megszellőztetnénk. Lépésről lépésre haladunk. Egyelőre az új Mokkára koncentrálunk. Ez aztán abszolút klasszis!

Megint bejön a Manta név, igaz?

Ismétlem, sok minden gondolható és megvalósítható, nagyra becsülöm élénk érdeklődését az Opel jövőbeli modelljei iránt. Tudja, minek örülnék igazán? Ha új márkaikonná válna az új Mokka, és világszerte olyan ismert lenne a neve, mint a GT vagy akár a Manta.

Számos kiállítás vált a COVID-19 áldozatává, köztük olyan költséges részvétellel is, mint Genfé. Szükség van még klasszikus autószalonokra?

Mindig egyedileg vizsgáljuk meg, kifizetődik-e egy ilyen kiadás. Ez attól is függ, hogy van-e bemutatni való új modellünk egy kiállítás időpontjában. A kiállítás formátuma is mérvadó abban, hogy érdemes-e részt venni. Már tavaly, az lAA után, világossá tettem, hogy meg kell változtatni a koncepciókat. Ma már nem működnek a csillogó-villogó lóerő-parádék. Kevesebb lila köd kell, és több interakció a közönséggel. És természetesen az, hogy el tudják adni termékeiket a gyártók a kiállításon, csak így éri meg. Brüsszel évek óta mutatja meg, hogy megy ez.

Az Opel
Az Opel az egyik legnagyobb európai autógyártó. 1862-ben alapították Rüsselsheimben, az autógyártást 1899-ben kezdte. Az Opel 2017 augusztusa óta a PSA csoporthoz tartozik. Az Opel, Vauxhall testvérmárkájával együtt, több mint hatvan országban van képviselve, és 2018-ban több mint egymillió járművet adott el. Jelenleg az Opel járműkínálatának villamosítására törekszik, fenntartható sikerrel biztosítva ügyfelei jövőbeli mobilitási igényeinek kielégítését. 2024-ig valamennyi európai modellsorozatából lesz elektromos kivitel is. Ez a stratégia a PACE! vállalati terv része, amelynek célja fenntarthatóan nyereségessé, globálissá és elektromossá tenni az Opelt.

www.opel.hu  


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Opel ; Energia, közmű, akkumulátor ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek

Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
IpariCégek.hu - Ipari cégek, Ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás,
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés és Videók készítése

Videók készítése, Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület

KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

KERESÜNK Eladó Működő ipari cégeket vételre, fejlesztésre

Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu







Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?



Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre