Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


Keresünk: eladó, működő ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre Magyarország teljes területén.
Keresünk: Bérbeadott ingatlanokat céggel vagy cég nélkül is. ;
Eladó: Péküzem, 85 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
Eladó világszínvonalú gyártó cég eszköz értéken: fémszerkezetgyártó cég eladó, 100 M Ft
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI AJÁNLATOK:  Eladó működő cégeket keresünkEladó ipari cégekEladó ipari ingatlanokHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtatás   Kiállítás   Cégfelvásárlás  Riport  Hírek közzététele 

Működő cég eladása
Cégből kiszállás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2020.09.23.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső


Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu

MASCUS


YouTube
YouTube

Térkép
Google Maps




Segítség az IpariCégek.hu honlap
használatához:
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Mérföldkő a Scania villamosítási folyamatában – bemutatkozik a kereskedelmi forgalomba hozott elektromos tehergépkocsik első családja
2020.09.15
Forrás: Scania, Sajtóközlemény
Ma a Scania kereskedelmi céllal bemutatja elektromos tehergépjárműveinek családját, amely mérföldkő a vállalat célkitűzésében, hogy élen járjon a fenntartható közlekedési rendszerre való átállásban.

A nagy teljesítményű, hálózatról tölthető hibrid és teljesen elektromos tehergépkocsikkal kezdetben a városi alkalmazásokra összpontosítanak, beleértve a kiskereskedelmi elosztófuvarozást is. 

Mivel a Scania mögött fényes múlt áll a prémium-színvonalú, dízelüzemű és megújuló üzemanyaggal hajtott tehergépjárművek gyártása terén, a mostani bemutató jelentős lépésnek számít a vállalat fejlődésében. Az elkövetkező években a Scania tovább folytatja a villamosított járművekből álló termékcsaládjának fejlesztését minden alkalmazási terület számára, beleértve a hosszú távú és az építőipari fuvarozást is. 

Nagy büszkeséggel jelentjük be a Scania villamosítás iránti hosszú távú elkötelezettségének kezdetét” – mondta a Scania elnök-vezérigazgatója, Henrik Henriksson. „Az elkövetkező években majd évente mutatunk be elektromos járműveket a teljes termékkínálatunkban, jelenleg pedig már folyamatban van a termelésünk átszervezése ennek megfelelően. Különösen jelentős hír, hogy néhány éven belül hosszú távú fuvarozásban használható elektromos tehergépkocsikat is bemutatunk, amelyek gyorsan tölthetők majd a járművezetők 45 perces kötelező pihenőideje alatt.” 

A nehéz-tehergépkocsik villamosítása döntő fontosságú a párizsi egyezmény célkitűzésének eléréséhez, amely szerint a globális felmelegedés mértékét 1,5 Celsius-fok alá kell korlátozni. Az elektromos járművek ezért egyre vonzóbb választást jelentenek majd a haladó gondolkodású ügyfelek számára. A Scania a kezdeti szakaszokban ezekkel a jövőbe tekintő ügyfelekkel partnerként együttműködve fejleszti és állítja üzembe majd a hibrid és teljesen elektromos tehergépkocsikat. 

A Scania teljesen elektromos teherautója – amelyet L- és P-szériás fülkékkel kínál – 165–300 kilowattóra kapacitású akkumulátorcsomaggal rendelkezik a 230 kilowatt teljesítményű villanymotor áramellátásához, amely körülbelül 310 lóerőnek felel meg. Az ügyfelek választhatnak öt vagy kilenc akkumulátort, utóbbival a hatótávolság elérheti a 250 kilométert egyetlen feltöltéssel. 

A Scania hálózatról tölthető hibrid tehergépkocsija, amely szintén L- és P-szériás fülkékkel készül, lehetővé teszi, hogy a jármű nagy távolságokat a belső égésű motorjával tegyen meg, majd szükség esetén akár 60 kilométert is mehessen elektromos üzemmódban. Megújuló üzemanyagot használva az üzemeltetők jelentősen csökkenthetik az éghajlatváltozásra gyakorolt hatásukat. 

Mindkét műszaki megoldás a Scania moduláris rendszerén alapul, amelynek részegységei már jól beváltak a gyártó teljes teherautó-kínálatában, és jól ismertek a tartósságukról, illetve a megbízhatóságukról. 

Habár az elektromos járművek bizonyos szempontokból új technikát képviselnek, minden lehetséges lépést megtettünk annak biztosításához, hogy az üzemidő terén ugyanolyan megingathatatlan követelményeket támaszthassunk, mint a többi tehergépkocsink esetében” – mondta Anders Lampinen, az új technikákért felelős igazgató. „A Scania egyet jelent a prémiumminőséggel, és mondanom sem kell, hogy ez jellemzi a villamosított tehergépjárműveinket is.” 

Az általános és a szabályozott hőmérsékletű áruk szállításán túlmenően az e-teherautók eredményesen alkalmazhatók horgos konténeremelő, billenős, betonkeverő és hulladékgyűjtő felépítménnyel is, akárcsak tűzoltóautónak és egyéb mentőjárműveknek is. 

Meggyőződésünk szerint a haladó gondolkodású ügyfelek már alig várják, hogy élen járhassanak a villamosítás útján, és megtegyék a kezdőlépéseket flottájuk jövőbiztossá alakításában” – mondta Anders Lampinen. „A nagy flottával működő, meghatározó fuvarozóvállalatok számára az üzembe állítás lehetőséget teremt arra, hogy idejekorán tapasztalatokat szerezhessenek ezen a területen. Továbbá tudjuk, hogy a nagy fuvarmegbízókat érdekli a szén-dioxid-lábnyomuk csökkentése.

A hálózatról tölthető és a teljesen elektromos tehergépkocsik egyaránt létfontosságúak lesznek a világszerte egyre több, kis károsanyag-kibocsátású belvárosi zónákkal tűzdelt városi területeken való üzemeléshez. Ezek a járművek kihasználtságának növelését is lehetővé teszik. A csendes kiszállítások révén a fuvarozási szolgáltatásokat kiterjeszthetik az éjszakai és hajnali időszakokra is, elkerülve a közlekedési dugókat és a parkolási nehézségeket. A tanulmányok azt mutatják, hogy a csúcsidőszakon kívüli kiszállítások több mint harminc százalékkal gyorsabbak lehetnek ugyanazokon az útvonalakon a rakodóhelyeken az egyszerűbb parkolásnak, a kevesebb araszolásnak, a nagyobb sebességnek és a kereszteződésekben a gyakoribb zöld jelzéseknek köszönhetően. 

A teljesen elektromos tehergépkocsi öt akkumulátorral és így összesen 165 kilowattóra kapacitással vagy 300 kilowattórát nyújtó kilenc akkumulátorral is rendelhető. A belső égésű motor helyén, a motorsátor alatt helyezkedik el egy akkumulátor, míg a többi négy, illetve nyolc az alváz mentén található. 

Az akkumulátorok kényelmesen tölthetők egyenárammal, 130 kilowatt teljesítménnyel kombinált töltőrendszerű (Combined Charging System - CCS) csatlakozón keresztül. 

A töltési idő kevesebb mint 55 perc öt akkumulátor és kevesebb, mint 100 perc a kilenc akkumulátor esetén. Emellett az akkumulátorok menet közben is töltődnek a rekuperációs fékezés energiája által. 

Mivel a hálózatról tölthető hibrid tehergépkocsi belső égésű motorral is rendelkezik, kevesebb hely marad az akkumulátoroknak. Ezt a modellt így három akkumulátorral szerelik fel, amelyek kilencven kilowattóra kapacitást biztosítanak a 115 kilowatt teljesítményű villanymotornak. A töltési idő nulláról nyolcvan százalékra körülbelül 35 perc, és a rekuperációs fékezés energiájával való töltés mellett az akkumulátorok töltöttségi szintje fel-, illetve lerakodás közben is növelhető. Az elektromos hajtáslánchoz egy 280–360 lóerős belső égésű motor társul. A hatótáv csak elektromos üzemmódban hatvan kilométer. 

Mindkét tehergépkocsi csendes üzemmódot is kínál, a teljesen elektromos modell pedig a 2200 newtonméter nyomatéka révén rendkívül jól gyorsul. Ezáltal nagyon különleges és izgalmas vezetési élményt nyújtanak. „Tudjuk, hogy nagyon sok olyan fiatal és tapasztalt járművezető akad, akik számára nemcsak az lesz vonzó, hogy kézzelfogható módon hozzájárulhatnak a fenntartható közlekedéshez, hanem annak a lehetősége is, hogy elsők között járhatnak az utakon ezekkel a jövő teherautóival.” 

A Scaniáról 
A Scania a közlekedési megoldások világszinten is vezető szállítója. Partnereinkkel és ügyfeleinkkel együtt élen járunk a fenntartható közlekedési rendszerre való átállásban. 2019-ben 91.700 tehergépkocsit, 7 800 autóbuszt és 10.200 ipari, illetve hajómotort szállítottunk ki ügyfeleinknek. Nettó értékesítési árbevételünk meghaladta a 152 milliárd svéd koronát, amelynek mintegy 20 százaléka a szolgáltatásokkal kapcsolatos. Az 1891-ben alapított Scania vállalat ma már több mint 100 országban tevékenykedik és körülbelül 51.000 főt foglalkoztat. A kutatás és fejlesztés Svédországban összpontosul, ám Brazíliában és Indiában is működnek ágazatai. A termelés Európában, Latin-Amerikában és Ázsiában folyik, míg regionális termelőközpontok üzemelnek Afrikában, Ázsiában és Eurázsiában. A Scania a TRATON SE vállalatcsoport része. 
További tájékoztatás: www.scania.hu


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Munkagép, haszongép ; Fém, gépipar ; Energia, közmű, akkumulátor ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek ; Scania

Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
IpariCégek.hu - Ipari cégek, Ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás,
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés és Videók készítése

Videók készítése, Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület

KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

KERESÜNK Eladó Működő ipari cégeket vételre, fejlesztésre

2020.10.07-11., Hungexpo:
Construma

Otthon Design

RENEO

2020.10.19-22., Hungexpo:
Ipar Napjai

2020.10.19-22., Hungexpo:
Automotive Hungary

Autótechnika




Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?



Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre