Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


Keresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre. Megfelelő időben az Ön cégét is eladhatjuk.
Keresünk: Bérbeadott ingatlanokat céggel vagy cég nélkül is. ;
Eladó: Péküzem, 85 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
Fémszerkezetgyártó cég eladó, 100 M Ft: Világszínvonalú gyártó cég eszköz értéken eladó.
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI AJÁNLATOK:  Eladó működő cégeket keresünkEladó ipari cégekEladó ipari ingatlanokHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtatás   Kiállítás   Cégfelvásárlás  Riport  Hírek közzététele 

Működő cég eladása
Cégből kiszállás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2020.08.15.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső


Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu

MASCUS


Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube




Segítség az IpariCégek.hu honlap
használatához:
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Rendszerbe állt Dingolfingban a BMW Group hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák tömegtermelésére szakosodott, új kutatás-fejlesztési központja
2020.07.03
Forrás: BMW Sajtóközlemény
A bajor prémiumgyártó dingolfingi gyárának szomszédságában működő létesítmény évente több mint félmillió darab hálózatról tölthető gépkocsi hajtáslánc-technológiáját lesz képes házon belül előállítani.

A több mint 500 millió euró befektetésével rendszerbe állított üzemben megkezdődött a BMW eDrive hajtáslánc-technológia legkorszerűbb, ötödik generációjának sorozatgyártása.

A BMW Group újabb fejezetet nyit az elektromos mobilitás előállításában, mialatt az iparág tömegtermelési átalakítása terén is újabb mércéket állít fel. Dingolfingban működő legnagyobb európai gyára szomszédságában a vállalatcsoport tegnap hivatalosan is megnyitotta hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák tömegtermelésére szakosodott, új kutatás-fejlesztési központját. Jóllehet, Dingolfingban már 2013 óta készülnek a hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák egyes alkatrészei, a bajor prémiumgyártó a mostani átalakítással jelentős mértékben fokozza termelési kvalitásait. Markus Söder, Bajorország miniszterelnöke és Oliver Zipse, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke július 2-án közösen indította be jelképesen a legkorszerűbb BMW eDrive hajtáslánc-technológia tömegtermelését. A vadonatúj fejlesztésű, kompakt megoldás – amely egy házban egyesíti az elektromos motort, az automataváltót és a hajtáslánc-technológia vezérlőelektronikáját – elsőként a nyár végétől Kínában készülő BMW iX3 modellben mutatkozik be.

Hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák tömegtermelésére szakosodott kutatás-fejlesztési központjában a BMW Group a hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák számos alkatrészét házon belül állítja elő, így többek között az energiatároló modulokat, a nagyfeszültségű akkumulátorokat és az elektromos motorokat is. A kezdeti nyolc gyártósort a következő években további négy egészíti majd ki, amellyel az elektromos mobilitás terén is tovább nő a BMW tömegtermelési kapacitása.

Újabb szintre lépünk az elektromos mobilitás előállításában, iparágunk átalakításában pedig új mércéket állítunk fel” – fogalmazott Oliver Zipse, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke. „2022-re a dingolfingi létesítmény egymagában évente több mint félmillió darab hálózatról tölthető gépkocsi hajtáslánc-technológiáját lesz képes előállítani. Egyazon gyártósoron ráadásul igény szerint képesek vagyunk tisztán elektromos meghajtású, plug-in hibrid és belsőégésű erőforrással szerelt hajtáslánc-technológiák tömegtermelésére is, amellyel megadjuk ügyfeleinknek „a választás szabadságát”. Mindez kiválóan mutatja, hogy miként emeljük iparágunk egyik legjelentősebb átalakítását igazi sikertörténetté” – tette hozzá.

A hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák tömegtermelésére szakosodott kutatás-fejlesztési központ gyárterülete a következő néhány évben mintegy megtízszereződik: a 2015-ben útjára indított, eredetileg 8.000 négyzetméteres terület 80.000 négyzetméteresre bővül. Az üzemben dolgozó munkatársak száma ugyancsak ugrásszerű növekedésnek indul: csak 2020 első felében 600-ról 1.000-re nőtt a létesítmény munkatársainak száma. Középtávon a kutatás-fejlesztési központban több mint 2.000 ember dolgozik majd.

Házon belül készülő nagyfeszültségű akkumulátorok és elektromos motorok

A nagyfeszültségű akkumulátorok és az elektromos motorok tömegtermelése terén felhalmozott egyedülálló szaktudásunk garantálja, hogy mindig a legkorszerűbb technológiákat alkalmazzuk, és hogy termelésünket gyorsan, szisztematikusan az ügyféligényekhez igazíthassuk” – mondta Michael Nikolaides, az erőforrások és hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák tervezésére, illetve tömegtermelésére szakosodott részleg vezetője. A BMW Group célja, hogy 2021-ben minden negyedik Európában értékesített modellje hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiával találjon gazdára, és ez az arány 2025-re minden harmadik, majd 2030-ra minden második modellre változzon. 2023-ban a müncheni központú vállalatcsoport nem kevesebb, mint huszonöt különböző, hálózatról tölthető modellel elégíti ki ügyfelei igényeit – a portfólió mintegy fele ráadásul tisztán elektromos meghajtással váltja majd valóra a vezetés színtiszta élményét.

A BMW Group a teljes értéklánc tekintetében kimagasló szakértelemmel büszkélkedhet. A BMW eDrive hajtáslánc-technológia és a nagyfeszültségű akkumulátorok legkorszerűbb generációját házon belül, a kutatás-fejlesztési és tömegtermelési részlegek szoros együttműködése mentén fejlesztették ki a mérnökök. Hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák tömegtermelésére szakosodott kutatás-fejlesztési központjában a BMW Group a hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák nagy volumenű tömegtermelése terén felhalmozott összes szaktudását egyesíti, amelynek köszönhetően hatékonyan, rövid idő alatt tud reagálni a teljes mértékben és részben elektromos meghajtású hajtáslánc-technológiákkal szemben támasztott követelményekre. „A belsőégésű erőforrással szerelt technológiák rugalmas gyártási szisztémájával megszerzett tapasztalatokat maradéktalanul kiaknáztuk a hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák sorozatgyártás-tervezésekor, gyártósoraink így gyorsan tudnak reagálni a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellekkel szemben támasztott újabb és újabb ügyféligényekre. Mint ilyen, ügyfeleinknek minden tekintetben „a választás szabadságát” kínáljuk fel” – tette hozzá Michael Nikolaides.

A nagyfeszültségű akkumulátorok ötödik generációjának gyártási folyamatát a kutatás-fejlesztési központ ugyancsak szabványosította, az energiatároló modulok előállítása így rugalmasan igazítható a hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák iránt mutatkozó ügyféligények változásaihoz, egyazon gyártósoron pedig egyszerre többféle modulváltozat is készülhet. A vállalatcsoport e téren így nem csupán a technológia tömegtermelési irányát mutatja meg, de újabb és újabb munkahelyeket is teremt, szaktudását pedig újabb szintre emeli.

Az elektromos mobilitás térnyerése a dingolfingi létesítményben

A BMW Group dingolfingi gyára tökéletes példa az autóipar elektromos mobilitás felé vezető átalakulására. Mindenünk megvan egy létesítményen belül: a nagyfeszültségű akkumulátorok, az elektromos motorok és a hálózatról tölthető modellek tömegtermelése” – nyilatkozta Christoph Schröder, a BMW Group dingolfingi gyárának igazgatója. Ma a Dingolfingban készülő új autók mintegy 10 százaléka már hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiával gurul le a gyártósorokról, 2021-től, a BMW iNEXT bevezetésével pedig az üzem egyazon gyártósoron lesz képes a tisztán elektromos meghajtású, a plug-in hibrid és a belsőégésű erőforrással szerelt modellek sorozatgyártására. „Így teremtjük meg „a választás szabadságát az autóiparban” – tette hozzá Christoph Schröder. Eme rendkívül rugalmas termelési struktúrából az új BMW 7-es sorozat is profitál majd, a luxuslimuzin ugyanis a dingolfingi létesítményben lát napvilágot és modelltörténetében először benzinmotorral, dízelmotorral, plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával és tisztán elektromos meghajtással is megrendelhető lesz.

A dingolfingi létesítmény már hosszú évek óta gyárt alkatrészeket a BMW Group hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiáihoz. A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt nagyfeszültségű akkumulátorai például már a modell megjelenésétől kezdve, 2013 óta itt készülnek, 2015 óta pedig az üzem elektromos motorokat is gyárt. A hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiákban használt nagyfeszültségű akkumulátorok és elektromos motorok többségét a BMW Group a dingolfingi kutatás-fejlesztési központban fejleszti ki, teszteli le és állítja elő. A vállalatcsoport ezért részletesen újragondolta és áttervezte utólagos alkatrész-ellátási hálózatának itteni logisztikai raktárát is.

Módszeres továbbképzésekkel, új feladatokkal és egyre átfogóbb elektromos mobilitási szemlélettel fejlesztjük munkatársaink szaktudását” – mondta Stefan Schmid, a dingolfingi gyár üzemi tanácsának elnöke. „A hosszú távú iparági átalakulás sikerének záloga a folyamatos fejlesztés és szakképesítés” – tette hozzá.

Hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák a világ minden tájára, németországi központtal

A BMW Group a hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák terén is rendkívül rugalmas gyártási hálózattal bír. A tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellek nagyfeszültségű akkumulátorai Dingolfingban, az egyesült államokbeli Spartanburgban és a kínai Senjangban készülnek. A müncheni központú vállalatcsoport Thaiföldön is működtet egy akkumulátorgyártó létesítményt, a Dräxlmaier Group oldalán. A Dingolfingban és Landshutban működő létesítmények állítják elő az elektromos motorokat. Az akkumulátorcella-technológiák előállítását övező teljes értékláncot a BMW Group Münchenben működő kutatás-fejlesztési központja irányítja és felügyeli, az akkumulátorcellák kutatás-fejlesztésétől kezdve, az egységek kialakításán keresztül, egészen a nagy volumenű tömegtermelési megoldásokig.

A BMW eDrive hajtáslánc-technológia ötödik generációja

A Dingolfingban működő kutatás-fejlesztési központ hivatalos rendszerbe állításával párhuzamosan a BMW eDrive hajtáslánc-technológia ötödik generációjának tömegtermelése is kezdetét vette. Eme rendkívül hatékony, kompakt megoldás egy házban egyesíti az elektromos motort, az automataváltót és a hajtáslánc-technológia vezérlőelektronikáját, a technológia előállításához ráadásul többé ritkaföldfémekre sincs szükség. A hajtáslánc-technológia az összes járműszerkezeti megoldással kompatibilis, az egyes modellváltozatokba szerelve pedig eltérő teljesítményszintekre skálázható. A rendszer kompakt méretű, integrált kialakítása jelentősen jobb hajtáslánc-teljesítményt is garantál.

A BMW eDrive hajtáslánc-technológia ötödik generációját új, minden korábbinál erősebb nagyfeszültségű akkumulátorok látják el energiával. Moduláris felépítésüknek köszönhetően az energiatároló egységek rugalmasan beépíthetők bármelyik járműszerkezetbe, bármelyik gyártósoron. Dingolfingban a BMW Group hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák tömegtermelésére szakosodott kutatás-fejlesztési központja egyre több ilyen akkumulátor sorozatgyártását készíti elő.

Hosszú távon fenntartható alapanyag-kitermelés

Az elektromos mobilitás térnyerésének egyik elengedhetetlen feltétele a nagyfeszültségű akkumulátorok előállításához szükséges alapanyagok hosszú távú, stabil biztosítása. A BMW Group az energiatároló egységek tömegtermeléséhez szükséges akkumulátorcellák előállítása terén is kizárólag olyan elsőszámú beszállítókkal dolgozik együtt, akik garantálják a vállalatcsoport prémium minőségű, speciális szabványainak maradéktalan betartását.

A BMW Group beszállítói hálózatának értéklánca az alapanyagok gondos, felelős kitermelésével és megmunkálásával kezdődik – egészen a bányákig visszamenőleg, amelyekben a környezetvédelmi előírások és az emberi jogok betartása a vállalatcsoport abszolút prioritását élvezi.

Nagyfeszültségű akkumulátorai legkorszerűbb, ötödik generációjának tömegtermeléséhez a BMW Group a beszállítói hálózatát is újragondolta, így 2020-tól az akkumulátorcellák előállításához szükséges kobaltot és lítiumot közvetlenül szerzi be. A vállalatcsoport ezzel biztosítja eme két rendkívül fontos alapanyag teljes átláthatóságát. A beszállítói szerződések ráadásul még 2025 után is garantálják az alapanyagok fennakadásmentes kitermelését. Hosszú távon a kobalt közvetlenül az ausztráliai és marokkói bányákból, míg a lítium egyenesen Ausztráliából és más országokból érkezik majd.

www.bmw.hu   


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; BMW ; Fém, gépipar ; Ingatlan, építőipar ; Energia, közmű, akkumulátor ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek

Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
IpariCégek.hu - Ipari cégek, Ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás,
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés és Videók készítése

Videók készítése, Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

Üzlet, üzleti ajánlatok ;
- Keresünk termelő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

2020.08.18-19., Szentlőrinc:
Szentlőrinci Szántóföldi Gép- és Technológiai bemutató

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület



202...., Hungexpo:
Construma

Otthon Design

RENEO


2020.10...., Hungexpo:
Ipar Napjai


Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?


2020.10.14-16., Hungexpo:
Automotive Hungary

Autótechnika



Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre