Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


Keresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre. Megfelelő időben az Ön cégét is eladhatjuk.
Keresünk: Bérbeadott ingatlanokat céggel vagy cég nélkül is. ;
Eladó: Péküzem, 85 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
Fémszerkezetgyártó cég eladó, 100 M Ft: Világszínvonalú gyártó cég eszköz értéken eladó.
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI AJÁNLATOK:  Eladó működő cégeket keresünkEladó ipari cégekEladó ipari ingatlanokHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtatás   Kiállítás   Cégfelvásárlás  Riport  Hírek közzététele 

Működő cég eladása
Cégből kiszállás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2020.08.15.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső


Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu

MASCUS


Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube




Segítség az IpariCégek.hu honlap
használatához:
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Családi autó: a SEAT 1430 Estate-től a vadonatúj Leon Kombiig
2020.07.13
Forrás: Porsche Hungaria, Seat Sajtóközlemény
- 50 évvel az 5 ajtós SEAT 1430 megszületése után a SEAT a teljesen új SEAT Leon Kombi beindítását ünnepli

- 1970-ben a SEAT 1430 ötajtós kombi karosszériát kapott, amivel egy régi crossover furgonéhoz hasonló tulajdonságokkal rendelkező személygépkocsi lett
- A Leon Kombi örökli a SEAT 1430 lényegét: kényelmes, praktikus, dinamikus, de ugyanakkor alacsony üzemanyag fogyasztású, és mindezt a legmodernebb technológiával ötvözi

Martorell / Budapest, 2020. július 13.– „Nincs több hely, de még mindig el kell férnie egy újabb bőröndnek, egy labdának és két napernyőnek?”  50 évvel ezelőtt a SEAT megoldást akart kínálni az ügyfeleknek az 1430-as szedánból készített kombi karosszériás változat beindításával, mely az 1430-asként, a SEAT 124 prémium kategóriájú,  legerősebb változatával jelent meg. Akkoriban a nyári vakáció kezdete valószínűleg nem sokban tért el a maitól. Nagyon kevés ember utazott repülővel, és csak kevesek mentek külföldi vakációra. Szokatlan volt, hogy egy családban második autó is legyen. Az 5 ajtós SEAT 1430-at úgy alakították ki, hogy megfeleljen a társadalom akkori új igényeinek. Az autó nem volt olyan nagy, mint a SEAT 1500 Estate, tehát nagyobb forgalomban is tudott közlekedni a városokban, miközben a forgalom sűrűsége miatt egy parkolóhely megtalálása is egyfajta kihívássá vált. Az 1430-as újfajta megközelítést hozott: ügyfeleit kiszolgálta mint üzleti autó, de kiszolgálta őket a mindennapi tevékenység során is, például a gyerekeket iskolába és haza hozva. A hétvégeken vagy a nyaralás során a SEAT 1430 dinamikus túraautónak bizonyult, amely ideális volt az utazásra, és a nagy csomagtartójával szinte szó szerint a tetejéig lehetett pakolni.

50 évvel később a teljesen új SEAT Leon Kombi a martorelli üzem létesítményeinek gyártósorain született meg. Ezzel egy nagyon tágas, dinamikus autó született, még nagyobb teljesítménnyel, biztonságosabb és fejlettebb változatban, mint a 1430-as Estate volt a saját idejében.

A külső kialakítás

A média a SEAT 1430 esztétikáját a „funkcionális és elegáns” jelzőkkel illette. A króm kiemeli a formatervezés négyzetes arányát. Mellette a SEAT Leon Kombi szinte organikusnak tűnik, amelyet a levegő áramlása modellezett, megőrizve a tiszta, pontos, merész stílust. Megfelelve a műszaki követelményeknek, kielégítve az esztétikai trendeket, hozzáadva a praktikusságot, és figyelembe véve e a gyártási feltételek tényezőjét is, a SEAT Leon az egyik legkorszerűbb jármű a szegmensében.
 
Elölnézet: az 1430-as kis hűtőrácsa bizonyos körülmények között nem tudta kielégíteni a SEAT Leon friss levegő iránti igényét. Ez nem csupán a motor hűtésének kérdése, hanem egyben a levegő beszívásáé, illetve a motorolaj és a légkondicionáló kondenzálója hűtésének kérdése is. Ekkora mennyiségű levegő beszívásának megoldása - a Leon aerodinamikájának lerontása nélkül-  a legfejlettebb számítástechnikai eszközöket igényelte.

Hátulnézet: az alacsony raktér és a széles hátsó ajtó kötelező elemek egy kombi karosszériájú gépkocsi esetében. Ez szigorú szerkezeti tervezést kíván, annak érdekében, hogy a gépkocsi megőrizze az eredeti szedán karosszériájának merevségét és biztonságát. Az integrált, kiemelkedő lökhárítók esztétikai és szerkezeti szempontból nagy kihívást jelentenek a 1430-as lökhárítói után. A hátsó lámpák kiemelkedően nagyok voltak az 1430-as szedánon, kisebbek az 5-ajtós változatban, de működőképességük elhalványul az új SEAT Leon teljes LED világításával összehasonlítva.

Oldalnézet: a keskeny tengelytáv és a kis gumiabroncsok nagy kontrasztot mutatnak a Leon Kombi teljesértékű kerekeivel összevetve. Itt nem csupán arról van szó, hogy megnövelték a kerekek arányát az autó sziluettjében, hanem arról is, hogy ezekkel a kerekekkel túlnyúlás nélkül elérjék az autó határait (ez jogi követelmény volt). A SEAT 1430 fémlemezeinek és  üvegfelületeinek aránya mutatja az igényt a jó láthatóság elérésére. Nem kell oldalsó visszapillantótükröket keresni a SEAT 1430-ason, mert akkoriban nem volt kötelező.

Ma a teljesen új SEAT Leon Kombi közelebb áll az 1 / 3-2 / 3-os arányokhoz, amelyek láthatóan érzékeltetik az autó biztosította védelemet és robusztusságot. A technológia segít a gépkocsit vezetőnek a SEAT Leon körüli környezet ellenőrzésében. A 70-es években a televíziós műsorokban, mint például a The Jetsons, a fiatalok a jövőről álmodoztak. Ugyan a SEAT Leon még nem repül fel 2020-ban, de az olyan rendszerek, mint a radar, lehetővé teszik, hogy az autóban rossz, vagy ködös időjárási körülmények között is láthassanak. A SEAT 1430 Estate 3 centiméterrel magasabb volt, mint a szedán, de alig több, mint 1 centiméterrel volt csak hosszabb. Ma az új Leon Kombi 27 centiméterrel hosszabb, mint az új 5-ajtós SEAT Leon. Nagyobb mérete ellenére - 60 centiméterrel lett hosszabb, mint az 1430-as volt - a SEAT Leon olyan manővereket tud megtennni, amelyek 50 évvel ezelőtt a sci-fi kategóriába tartoztak, köszönhető mindezt a parkoló radarnak, a tolató kamerának, az automatikus parkolórendszernek vagy a kihajtást segítő rendszernek.

Belsőtér kialakítás és belső tér

Ülések: A SEAT 1430 kényelmesen párnázott, kevert kárpitozású ülései nem versenyezhetnek a vezetési kényelemben a Leon többféleképpen állítható első üléseivel. A háttámlát úgy tervezték, hogy megfelelő támaszt nyújtson, azokat hosszú utazásokra formálták, hogy kényelmetlenség vagy hátfájás nélkül utazhassunk. A 21. században a fejtámlák hiánya is meglepő az első üléseken, akárcsak a hamutartó a hátsó üléseken.

Csomagtér: A pótkerék az 1430-as csomagtartó nagy részét elfoglalta. Ennek ellenére kapacitása és teljesítménye miatt Spanyolországban a 70-es években a mentők vagy a tűzoltók is ezt a modellt választottak. A kocka alakú és jól használható formákkal az új, meghosszabbított SEAT Leon Kombi620 literes csomagtartó kapacitása ideális autóvá teszi a nagycsaládok számára, ott, ahol nagy a helyigény. A rakománynak is van hely, amely megnövelhető a lehajtható hátsó ülések lehetséges modularitásával.

Az analóg rendszertől a digitálisig

A SEAT 1430 nagyon komoly autó volt. Az 1430-asban volt egy óra, de még ennél is fontosabb volt, a fordulatszám- és a sebességmérő, amely 170 km /óráig mutatta a sebességet, ugyanúgy, mint egy sportkocsi. A SEAT Leon viszont még nagyobb ámulatot képes kelteni, mert egyáltalán nincsenek hagyományos kijelzők benne, hanem egy 10,25 ”-os digitális képernyőt találunk, és a vezető az általa kínált információt a felhasználó az ízlése szerint konfigurálhatja.

Miután 1970-ben nem volt sokféle modell a piacon, a SEAT 1430-ast jól megkülönböztették a többi autótól négyzet alakú kettős fényszórói. Abban az időben a „csodálatos világítás”-sal jellemezték a gépkocsit.. Ugyanaz a minősítés az új SEAT Leon Kombi esetében is megtalálható, ugyanis a Full LED technológia is egyértelműen felismerhető stílust kölcsönöz az új Leonnak.

Elegáns, kulccsal zárható fedél rejtette el, és védte az 1430-as tanksapkáját. A kombi változatnál a nagyobb üzemanyag tartály miatt – mely 39 liter helyett 47 literes volt - szükségessé vált a tartályhoz való hozzáférés megváltoztatása, és ez az autó bal oldalára került: ez manapság elképzelhetetlen tervezési zavart okozna. Az új SEAT Leon Kombi Kessy Go kulcsnélküli indítással rendelkezik, és a vevők nagyra fogják értékelni USB-C aljzatait a hordozható eszközök csatlakoztatására és újratöltésére, valamint a körbefutó környezeti fényét.

Otto-tól Millerig ... és az alternatív energiákig

A SEAT 1430-ban klasszikus hajtómű sémát alkalmaztak, ez hosszirányban szerelt motort és hátsókerék hajtást jelentett. Ehelyett a SEAT Leon a mai klasszikus sémát követi: elülső keresztirányú motort és elsőkerék hajtást. Természetesen SEAT 4Drive is elérhető 2.0 TDI motorral és a hozzá tartozó összkerék hajtással.

A SEAT 1430 nevét az 1.438 cm3-es négyhengeres motor méretéről kapta, amely 70 lóerőre volt képes, és később egy 75LE-es, erősebb változattal egészült ki – ezt használták a sajtóanyagokban. Az 1970 -es években aligha hallott még valaki is valamit olyanról, mint a Miller-ciklus. Ezt a Miller módot alkalmazza az új SEAT Leon, hogy nagyon hasonló, 1,498 cm3-es motorméret alapján 130 LE-t biztosítson. A csodát a hosszú löket, a közvetlen befecskendezés, a változó turbófeltöltés, a 12,5:1-re felvitt kompressziós arány és az aktív hengerkezelés teszik lehetővé. A fentiek alapján az 1.5 TSI motor rendkívüli hatékonyságot biztosít a kimeneti teljesítmény sokféle változatával, a 130LE és a 150LE teljesítményével; ez utóbbi enyhe hibrid motor konfigurációval rendelkezik. Az enyhe hibrid konfigurációjú (eTSI) SEAT Leon Kombi üzemanyag-fogyasztási értékei 6 l/100 km körül alakulnak, ez a fogyasztás fele a SEAT 1430-asénak. A SEAT Leon Kombi mindezek mellett különféle technológiájú motorokat is kínál: benzin, dízel, sűrített földgáz, enyhe-hibrid és plug-in hibrid.

A SEAT az egyetlen olyan vállalat, amely gépjárművek tervezése, fejlesztése, gyártása és értékesítése területein egyaránt folytat tevékenységet Spanyolországban. A Volkswagen-csoport tagjaként a multinacionális vállalat székhelye Martorell (Barcelona), teljes termelése több mint 80 százalékát exportálja, s a világ több mint 80 országában van jelen. A SEAT 2019-ben 574.100 gépkocsiját értékesítette világszerte.

A SEAT-csoport három barcelonai termelési központjában – Barcelona, El Prat de Llobregat és Martorell – együttesen több mint 15.000 főt foglalkoztat. Itt készülnek a nagysikerű Ibiza, Leon és Arona sorozatok tagjai, míg az Ateca Csehországban, a Tarraco Németországban, az Alhambra Portugáliában, a Mii electric, a SEAT első teljesen elektormos autója pedig Szlovákiában gördül le a szerelőszalagról.

A spanyol multinacionális vállalat egyfajta szellemi központként saját műszaki centrummal is rendelkezik, ahol ezer mérnök jelenti az innováció folyamatos hajtóerejét az R&D területén Spanyolország első számú ipari befektetője számára. A SEAT a legújabb connectivity-technikát alkalmazza járműveiben, miközben már zajlik a vállalat globális digitalizációs folyamata a jövő mobilitásának szolgálatában.

www.seat.hu  


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Energia, közmű, akkumulátor ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek ; Seat

Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
IpariCégek.hu - Ipari cégek, Ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás,
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés és Videók készítése

Videók készítése, Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

Üzlet, üzleti ajánlatok ;
- Keresünk termelő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

2020.08.18-19., Szentlőrinc:
Szentlőrinci Szántóföldi Gép- és Technológiai bemutató

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület



202...., Hungexpo:
Construma

Otthon Design

RENEO


2020.10...., Hungexpo:
Ipar Napjai


Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?


2020.10.14-16., Hungexpo:
Automotive Hungary

Autótechnika



Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre