|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
![]() Működő cég eladása Cégből kiszállás A Cégeladás ![]() 2021.04.15. Kereső |
![]() 35 éve az Opel Ascona volt az első német autó, Európának fejlesztett katalizátorral 2020.07.14 Forrás: Opel, Sajtóinformáció- Az előfutár Ascona után valamennyi benzines Opel katalizátoros lett - Jelentősen módosítani kellett az Asconát a hármas hatású katalizátorhoz - Új fejlesztés volt a tank betöltőnyílása ólommentes benzinhez - Az Opel egymilliárd DM-et fordított katalizátorfejlesztésre Rüsselsheim. 35 éve kezdődött a katalizátor-korszak az Opelnél. 1985-ben, első német autóként jött ki az Opel Ascona 1.8i, speciálisan az európai piacra fejlesztett katalizátorral. Azelőtt csak az Egyesült Államokból hozott katalizátorokat építettek be, módosítva. Rheinland-Pfalz rendőrsége 1984. december 7.-én vette át a szabályozott, hármas hatású katalizátorral sorozatban gyártott első Ascona 1.8i-t. A következő évben az Opel bevezette a katalizátort teljes modellpalettájában – a Corsától, a Kadettől és az Asconától a Rekordig, a Monzáig és a Senatorig, és ezzel az első európai márka lett, amely szériában kínált hármas hatású katalizátort. Nem minden katalizátor egyforma Az Opel mérnökei az első pillanattól világosan látták, hogy az európai közlekedési viszonyok Európára szabott technológiát követelnek meg. Ezért speciálisan az európai közlekedéshez fejlesztettek katalizátort – akárcsak már régóta a karosszériát, a rugózást, a motorokat és a féket. Az Opelnél sokkal többről volt szó, mint egyszerűen beépíteni egy katalizátort a kipufogóba. Az emisszió katalizátoros visszaszorítása bonyolult műveletekkel járt az autó „belső szerveiben“. A hagyományos autóhoz képest számos változtatásra volt szükség egy katalizátoros jármű megépítéséhez. Például a „vegykonyha” bőséges hőt sugároz ki, miután elérte 600 Celsius fokos üzemhőmérsékletét. A hőre érzékeny alkatrészeket és az utasteret ezért hővédő pajzzsal kellett óvni. A katalizátor hatékony működéséhez elektronikusan szabályozott befecskendezésre és sokféle vezérlésre volt szükség, ami további módosításokra adott okot. Még a tank betöltőnyílását is át kellett tervezni, nehogy véletlenül ólmozott benzint tankoljon az autós. Egymilliárd német márka a katalizátortechnikára Az Opel több, mint egymilliárd német márkát (DM) fordított, illetve mérnökök százait állított rá katalizátorok és csekély emissziójú hajtóművek fejlesztésre. Egyedül az új próbapadok és a tartóssági, illetve nagysebességű tesztek műszerei százmillióba kerültek. Az új berendezések közé tartozott a 13-emeletes, hermetikusan elszigetelt „Soak Tower“. Több, mint 130 járművet lehetett ebben az épületben egyidejűleg előkészíteni kipufogási tesztre. A tulajdonképpeni teszt előtt meghatározott standardokat kellett teljesíteni, hogy összehasonlíthatók legyenek az eredmények. Például minden egyes kocsit 20 - 25 Celsius fokon parkoltattak a toronyban. Az Opel nemcsak autókat kínált gyárilag beszerelt hármas hatású katalizátorral, hanem utólag beépíthető készleteket is, öregebb járművekhez. Az innovatív technika bevezetésén túlmenően új utakra lépett a nyilvánossági munkában, lehetőséget adva ügyfeleinek, hogy alaposan tájékozódjanak a katalizátorokról és az utólagos beépítésről. Az érdeklődők bármikor felhívhattak egy telefonszámot, ahol a vállalat szakértői első kézből válaszolták meg kérdéseiket. Ma, 35 évvel a hármas hatású katalizátor bevezetése után az Ascona 1.8i-ben, továbbra is komolyan veszi felelősségét az Opel a környezetért. Az Opel Grandland X konnektoros hibrid és az akkumulátoros-elektromos Opel Corsa-e után nemrég mutatta be az új Mokka-e, a Vivaro-e és a Zafira-e Life modelleket – valamennyi helyi emisszió nélkül közlekedik tisztán elektromos hajtóművével. Az Opel www.opel.hu * NEWS * ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés ; Opel ; Energia, közmű, akkumulátor
|
![]() vétel - eladás ![]() Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra ![]() KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre
BankWeb Pénzügyek ¤ Online tőzsde tanfolyam ¤ Bankweb tőzsde ¤ Arany befektetések ¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk? ¤ Váltó használata ¤ Mire jó egy üzleti terv? ¤ Szakkönyvek ¤ Hogyan indítsunk vállalkozást? Több mint 12.000 videó: ![]() |
|||
|
|||||
|
|||||
© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig), Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés), és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával). Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti. Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva! A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás. Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!
Váltás MOBIL nézetre |