Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


ELADHATJA, HA meghirdeti ipari ingatlanát. EGYET FIZET, TÖBBET KAP: Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant

Keresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre, Fémipari, Műanyagipari, Élelmiszeripari cégeket is.
Eladó: Péküzem, 77 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Húsfeldolgozó üzem, 85 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI Ajánlatok:  KERESÜNK Eladó működő cégeketELADÓ cégekingatlanokdomainHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZolgáltatásaink:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmisz.   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtat.   Kállítás   Cégfelvásárlás  IpariBlog  Riport  Hírek közzététele 

Működő cég eladása
Cégből kiszállás
A Cégeladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2021.01.20.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső


Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu

MASCUS


Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube




Segítség az IpariCégek.hu honlap
használatához:
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Kevésbé ismert modellek a ŠKODA AUTO 125 éves történetéből – A ŠKODA FELICIA Fun
2020.05.18
Forrás: Porsche Hungaria, Skoda Sajtóközlemény
› Új sorozat: visszatekintés a vállalat történetének különleges modelljeire
› A ŠKODA FELICIA Fun új lendületet adott a pickup-szegmensnek, utastere pedig praktikus megoldással csábított

Mladá Boleslav/Budapest, 2020. április 28. – A kilencvenes évek elején még ritkán találkozhattunk pickupokkal Európa útjain. Döntésével, amely szerint a PICKUP formájában praktikus platós modellel bővíti FELICIA családját, a ŠKODA is nagyban hozzájárult ahhoz, hogy e járműszegmens népszerűbbé váljon az elkövetkező évek során. 1995 márciusában a ŠKODA FELICIA Fun révén a PICKUP egy újabb verziója mutatkozott be. Feltűnő sárga fényezése és félreérthetetlen névkiegészítése mindjárt az első pillantásra egyértelművé tette, mire fektetett különös hangsúlyt a ŠKODA e modellje megalkotásakor: a szabadidős tevékenységek kísérőjeként mindenekelőtt élvezetesnek kellett lennie. Utasterében a FELICIA Fun praktikus megoldással várta gazdáját, kétülésesből ugyanis mindössze néhány mozdulattal négyülésessé válhatott. 2000 augusztusáig összesen 4016 példány készült belőle, amelyek napjainkban a youngtimer-rajongók nagyra becsült és keresett különlegességei.

Visszatekintve a ŠKODA 125 éves történelmére, a FELICIA modellnév mindig is különösen vonzó és elegáns megjelenésű járműveket jelölt, amelyek a márkára jellemző kiemelkedő mindennapos használati érték mellett már a korai időktől formavilágukkal is meggyőzőek voltak. A név hallatán így a márka rajongói mindjárt a legendás roadsterre is gondolhatnak, amely 1959 és 1964 között vált a sportos kis álomautó szimbólumává, s ezzel a márka történetének egyik ikonjaként vált halhatatlanná. Összesen csaknem 15 ezer autós talált benne hűséges kísérőre a mindennapok, illetve a gyönyörű tavaszi és nyári kirándulások során egyaránt. A fürge kétüléses iránti kereslet messze meghaladta a kínálatot, az időtlen stílusú kabrió elkészült példányainak nagyrészét pedig exportálták. A FELICIA akkoriban nem kapott utódot, beköszöntött ugyanis a farmotoros ŠKODA modellek korszaka, ami hosszú időre erősen bekorlátozta a lehetséges karosszériaváltozatok sokrétűségét. A lépcsőshátú limuzinok mellett készültek ugyan kis sorozatú, sportos kupék, az ilyen hajtásrendszer-elrendezésű nyitott modellek azonban már nem jutottak túl a prototípus-stádiumon vagy egyedi átalakításként születtek meg csupán.

Nagyobb szabadságot csak a keresztben beépített orrmotorral és elsőkerék-hajtással készült, modern FAVORIT hozott a karosszériakialakítások terén, a teljes egészében új fejlesztésű járműcsalád ferdehátú tagjait 1987. szeptember 16-án a Brnói Gépipari Vásáron mutatta be a ŠKODA. Rövidesen a cseh autógyártó formatervezőinek és konstruktőreinek különböző tanulmányai követték őket, köztük a ŠKODA 781 Tremp prototípussal. A kétüléses, négyajtós konstrukció a vezető és az első utas felett szilárd tetőt kapott, amit azonban a B-oszloptól masszív csőszerkezet és egy borulókeret váltott fel. Az egyedi darab ma a ŠKODA Múzeum tulajdona.

Két karosszériaváltozat végül a sorozatgyártásig is eljutott – az 1990-ben bemutatott FORMAN kombi, egy évvel később pedig a kétüléses, platós PICKUP. A cseh autógyártó az 1993-as Frankfurti Autószalon (IAA) alkalmával mutatta meg, hogy még e haszonjármű is rendelkezhet egészen egyéni varázzsal és ŠKODA FAVORIT FUN néven két menetkész koncepciómodellt állított ki. Mindkettő a FAVORIT sorozat műszaki alapjaira épült, s megemelt futóművet kapott, amely a szabadmagasságot 60 milliméterrel megnövelve a könnyű terepes túrákat is lehetővé tette. Orrvédő csőidomán és masszív borulókeretén – amely tetőcsomagtartóval közösen olyan terjedelmes sporteszközök szállítását is lehetővé tette, mint a szörfdeszka vagy épp a hegyikerékpár – túl elsősorban egy további különleges megoldásával keltett feltűnést: az utastér elektromos mozgatású hátsó ablakkal kialakított hátfalát le lehetett hajtani, majd egy karos mechanizmus segítségével máris két további ülés állt rendelkezésre a szabad ég alatt. A fennmaradó rakfelületen még ekkor is kellő hely maradt például a hűtőtáska vagy más csomagok számára. Külsejükön ízléses dekorációval és hétküllős könnyűfém keréktárcsákkal vonzották a sárga és lila fényezésű kiállítási modellek a tekinteteket.

1995 márciusában a ŠKODA FELICIA Fun a Genfi Autószalonon tartott világpremierjén vált jól érzékelhetővé, mennyire hasonlított e két kiállítási modell a későbbi sorozatgyártású kivitelekre. Az újdonság számos ötletet és részletmegoldást vett át a két koncepcióautótól és teljes egészében az élvezetes szabadidős élményekre összpontosított. Műszakilag már a technikailag széleskörűen modernizált és egy évvel korábban bemutatott ŠKODA FELICIA alapjaira épült, amely számára a ŠKODA 1187 új alkatrészt tervezett, s egyaránt jelentősen megemelte a menetkényelem, a biztonság és a kidolgozási minőség színvonalát.

Minden bizonnyal legnagyobb meglepetésével azonban utasterében szolgált a FELICIA Fun, ugyanis a lehajtható és elcsúsztatható fülkehátfal és a két ideiglenes ülés is átkerült a sorozatgyártású kivitelbe. A megoldás így jóval többnek bizonyult puszta futurisztikus showmodell-elemnél, s a „party-trükk” belső elnevezésű, továbbfejlesztett mechanizmus végül a FELICIA Fun alapfelszerelésévé vált. Az ideiglenes ülések kihajtásával ugyan 1370-ről 850 milliméterre csökkent a fenyőfával borított rakfelület hosszúsága, azonban a sportos hátsó légterelővel szerelt, kizárólag ragyogó sárga fényezéssel kínált, trendi platós modell praktikuma mit sem változott. Prospektusában akkoriban a következők álltak: „Friss sárga színe a kalandokra utal, amelyekre a FELICIA Fun örömmel kíséri el Önt. Markolja meg az élénksárga kormánykereket, fordítsa el a gyújtáskulcsot és induljon útnak a napfény és a szórakozás felé!”

Változatlanul vette át a ŠKODA FELICIA Fun a PICKUP modell alapvető paramétereit, mint például 2450 milliméteres tengelytávját, míg hosszúsága 4245, szélessége 1680, magassága pedig 1465 milliméter volt. Az ügyfelek három négyhengeres motor közül választhattak, az 1896 köbcentiméteres, 47 kilowattos (64 LE) dízel mellett két benzinmotor is rendelkezésre állt, 1,3 liter (50 kW/68 LE), illetve 1598 köbcentiméter (55 kW/75 LE) összlökettérfogattal. Utóbbival a FELICIA Fun 163 kilométer/óra végsebességet érhetett el, üzemanyag-fogyasztása pedig az akkori szabvány szerint 7,3 literes átlagértékre adódott 100 kilométerenként. Az 1.3 MPI erőforrással szerelt alapváltozat az LX felszereltségi szinten 304.900 cseh koronába került, míg az 1.6 MPI hajtotta, s mindössze 1035 kilogrammos, ám 445 kilogramm hasznos terhelhetőségű verzió 40 ezer, a dízel pedig 50 ezer cseh koronával került többe az alapmodellnél.

1995 októberétől 2000 augusztusáig összesen 4016 ŠKODA FELICIA Fun gördült le Vrchlabí gyárának szerelőszalagjáról. Manapság e modellek már áhított gyűjtői darabok, az összesen több mint 1,4 millió legyártott modern FELICIA között ugyanis nem csupán a legfeltűnőbb és legszínesebb, hanem a legritkább példányoknak is számítanak.

Kevésbé ismert modellek a ŠKODA AUTO 125 éves történetéből
Jelen anyag egy összesen hét sajtóközleményből álló, s a következő modellekről szóló sorozat utolsó része:

1. rész: Laurin & Klement LW-triciklik (1905 - 1911)
2. rész: Laurin & Klement E „Černá Hora/Montenegro” (1908-1909)
3. rész: ŠKODA SAGITTA (1936-1938)
4. rész: ŠKODA 998 „Agromobil” (1962)
5. rész: ŠKODA 990 „Hajaja” (1963)
6. rész: ŠKODA BUGGY 736 (1974-1976)
7. rész: ŠKODA FELICIA Fun (1995-2000)

Mindegyik rész megtalálható a www.skoda-storyboard.com oldalon.

ŠKODA AUTO
› az egyik legnagyobb múltú autógyártó a világon. A céget 1895-ben alapították – az automobil születésének hőskorában. A vállalat főhadiszállása a mai napig MladáBoleslav városában maradt.
› modellkínálatában jelenleg a következő típusok szerepelnek: FABIA, SCALA, OCTAVIA, KAROQ, KODIAQ és SUPERB.
› 2018-ban több mint 1,25 millió járművet szállított le vásárlóinak világszerte.
› 1991 óta a Volkswagen-csoport tagja. A Volkswagen-csoport az egyik legsikeresebb autógyártó a világon. A ŠKODA a csoport kötelékében függetlenül fejleszt és gyárt járműveket, valamint alkatrészeket, motorokat és váltókat.
› három telephelyen működik Csehországban, gyárt Kínában, Oroszországban, Szlovákiában, Algériában és Indiában főként a csoporton belüli partnerség keretében, továbbá Ukrajnában és Kazahsztánban helyi partnerekkel együttműködve.
› több, mint 30 ezer dolgozót alkalmaz világszerte, és száznál is több piacon működik aktívan.

www.skoda.hu  


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Munkagép, haszongép ; Ipari hírek ; Business ; Škoda

Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét több mint
20 éves gyakorlati tapasztalatunkkal megvalósíthatjuk, segítjük.

Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
IpariCégek.hu - Ipari cégek, Ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás,
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés és Videók készítése

Videók készítése, Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület

KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu

KERESÜNK Eladó Működő ipari cégeket vételre, fejlesztésre







Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?



Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre