|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
![]() Cégből kiszállás A Cégeladás ![]() 2021.01.16. Kereső |
![]() Beülhet a SEAT Leon kormányához anélkül, hogy elhagyná az otthonát 2020.04.22 Forrás: Porsche Hungaria, Seat Sajtóközlemény- 360 fokos, körpanorámás videó bemutatja az új SEAT belső terét - az utastér tágasabb, a szélesebb első ülésekkel ergonómikusabbak, és a hátsólábtér 5 centiméterrel nőtt - „lebegő” műszerfal és 10 hüvelykes kijelző, a maximális funkcionalitás érdekében a legkevesebb kezelőgombbal Martorell / Budapest, 2020. április 22.– A virtuális valóság egyre elterjedtebb az autóiparban. A tervezők már jóval a gyártás megkezdése előtt vezethetik a jövőbeli autókat, és még a belső elrendezésüket is meghatározhatják a prototípus megépítése előtt. Ezt a technológiát kihasználva beülünk egy Leon kormánya mögé, hogy felfedezzük annak belső terét, és körbe autózhassunk Barcelona utcáin anélkül, hogy el kellene hagynunk az épületet, ahol éppen tartózkodunk. A formatervező központban. „Amikor helyet foglalunk az új Leonban, a vezetőt és az utasokat annak érzése keríti hatalmába, hogy az utastér központjában vannak.” - mondta David Jofré, a SEAT belső terének formatervezője. Ez volt a tervező csapat egyik fő célja. Az új Leonban minden arra összpontosul, hogy azonnal hatást gyakoroljon az utasokra. „Új tervezési funkciók kerültek a műszerfalra és az ajtókra, hogy egyfajta körbe ölelő hatást hozzunk létre. Ezt az érzetet a műszerfalon körbefutó és az első ajtók mentén folytatódó dekoratív díszlécek teremtik meg.”- magyarázza David Jofré. Mint egy kesztyű. Minden egyes elemet ergonómiai pontossággal terveztek azért, hogy a belső teret kényelmesebbé tegyék. "Az ülések magas háttámlái és a beltér felső részének maximális szélessége nagyobb kényelmet és védelmet nyújt, miközben hangsúlyozza az autó sportos jellegét." - mondja a tervező. A sima felületek és az utas körül lévő nagy felületek olyanok, mint egy kesztyű, amely a védettség érzését nyújtja. Az új Leon tengelytávja 50 millimétert nőtt, melynek köszönhetően a hátsó ülések tágasabbak lettek, ami közvetlen hatással volt a térdeknek rendelkezésére álló hátsó lábtérre. „Az ember azt gondolhatná, hogy 50 milliméter nem olyan sok, de éppen ez jelenti a különbséget ahhoz, hogy az utas térde megérinti-e az első üléseket, vagy sem. Ha a kényelemről beszélünk, akkor ez nagy teret jelent, és ez volt az egyik legfontosabb kihívás, amelyet magunk elé állítottunk.”- hangsúlyozta Jaume Sala, a SEAT belső terének formatervezési vezetője. Körbefutó világítás. A gépkocsi külsején a teljes LED-es fényszórók és a teljes szélességben futó hátsó lámpa már jelzi a változást az új Leon formatervezésében, a belső világítás ugyanilyen fontos eleme ennek az átalakulásnak. A fény körülveszi az egész műszerfalat, és az ajtók mentén folytatódik, ezzel növelve a körbeölelő hatást. Sőt, ez nem csak díszítés. "Számos kiemelkedő tulajdonsággal rendelkezik, így például jelzi a hátulról közeledő motorkerékpárost." - magyarázza David Jofré. Digitális forradalom. A műszerfal közepén elhelyezkedő 10 hűvelykes infotainment kijelző a “sztár attrakció” a beltérben. Ez olyan mozdulat vezérelt rendszerrel rendelkezik, amely nagyban megkönnyíti kapcsolatát a felhasználóval. “A képernyő megemelt pozíciója növeli a járművezető élményét, hogy uralhatja és irányíthatja a gépkocsit, legyen szó akár a multimédiás eszközök, a klímaberendezés, vagy a vezetési segédprogramok kezeléséről.”- mondja Jaume Sala. A “lebegő” kijelző másik előnye, hogy a műszerfalat alacsonyabbra tették, javítva ezáltal a kilátást. Most volt az első alkalom, hogy a teljes tervezési felületet a SEAT új digitális laboratóriumában alkották meg. „A tervezési és a digitális részlegek már a kezdetektől fogva szorosan együttmûködtek, hogy mindegyik szakterület a saját legjobbját produkálhassa. A cél az volt, hogy a kezelőgombok számának minimálisra csökkentésével teljes digitális élményt nyújtsunk, annak érdekében, hogy a vezető egy szempillantás alatt hozzáférhessen az összes tartalomhoz.”- mondja David Jofré. Jaume Sala megjegyezte, hogy „teljeskörű forradalom volt a szakterületeiken, a digitális és a beltéri tervezés területén, és büszkén mondhatjuk, hogy ebből nagyon szép eredményt sikerült kihoznunk.” 360 fokos ökoszisztéma. „A maximális funkcionalitás érdekében a konzol minden része könnyen hozzáférhető és látható. A különféle mindennapi használati tárgyaknak a lehető legtöbb tárolórekesz került asz autóba anélkül, hogy engedményt kellett volna tenni a beltér letisztult megtervezésének lényegét illetően.”- mondja Jaume Sala. Röviden: egy olyan belső tér jött létre, amelynek célja, hogy az élményt a gépkocsi vezetésén túl is tovább erősítse. A következő linken megtekinthető az ezzel kapcsolatos videó: https://www.seat-mediacenter.com/storiespage/newstories/New-Leon/At-the-wheel-of-a-Leon-without-leaving-home.html A SEAT az egyetlen olyan vállalat, amely gépjárművek tervezése, fejlesztése, gyártása és értékesítése területein egyaránt folytat tevékenységet Spanyolországban. A Volkswagen-csoport tagjaként a multinacionális vállalat székhelye Martorell (Barcelona), teljes termelése több mint 80 százalékát exportálja, s a világ több mint 80 országában van jelen. A SEAT 2019-ben 574.100 gépkocsiját értékesítette világszerte. A SEAT-csoport három barcelonai termelési központjában – Barcelona, El Prat de Llobregat és Martorell – együttesen több mint 15.000 főt foglalkoztat. Itt készülnek a nagysikerű Ibiza, Leon és Arona sorozatok tagjai, míg az Ateca Csehországban, a Tarraco Németországban, az Alhambra Portugáliában, a Mii electric, a SEAT első teljesen elektormos autója pedig Szlovákiában gördül le a szerelőszalagról. A spanyol multinacionális vállalat egyfajta szellemi központként saját műszaki centrummal is rendelkezik, ahol ezer mérnök jelenti az innováció folyamatos hajtóerejét az R&D területén Spanyolország első számú ipari befektetője számára. A SEAT a legújabb connectivity-technikát alkalmazza járműveiben, miközben már zajlik a vállalat globális digitalizációs folyamata a jövő mobilitásának szolgálatában. www.seat.hu NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Virtuális valóság (VR) ; Internet ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek ; Seat
![]() ![]() |
![]() vétel - eladás ![]() Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra ![]() KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre KERESÜNK Eladó Működő ipari cégeket vételre, fejlesztésre
BankWeb Pénzügyek ¤ Online tőzsde tanfolyam ¤ Bankweb tőzsde ¤ Arany befektetések ¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk? ¤ Váltó használata ¤ Mire jó egy üzleti terv? ¤ Szakkönyvek ¤ Hogyan indítsunk vállalkozást? Több mint 12.000 videó: ![]() |
|||
|
|||||
|
|||||
© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig), Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés), és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával). Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti. Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva! A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás. Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!
Váltás MOBIL nézetre |