|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
![]() Működő cég eladása Cégből kiszállás A Cégeladás ![]() 2021.02.28. Kereső |
![]() Fontos mérföldkőhöz értünk: A Knorr-Bremse és a Continental Konvojdemonstrátora (Platooning Demonstrator) elkészült 2019.07.16 Forrás: Knorr-Bremse, Sajtóközlemény- A több gyártó által kifejlesztett konvojrendszer öt központi vezetési funkciót testesít meg: alakzatba rendeződés, vezetés, vészfékezés, egyes járművek kiválása, szétválás - A haszongépjármű-gyártókkal végzett elsődleges bemutatók és tesztek már lezajlottak - A megoldásokat továbbra is rugalmasan, a gyártókkal együttműködve fejlesztjük A Knorr-Bremse és a Continental további lépést tesznek fejlesztési partnerségükben a magas szinten automatizált haszongépjármű-vezetés felé: az automatizált konvojozás (egymás utáni követéssel történő haladás) érdekében a fékrendszerek globális piacvezetője és a vasúti és haszongépjármű-rendszerek vezető beszállítója, valamint a hannoveri műszaki vállalat összefogott, hogy kifejlesszék a három különböző gyártmányú teherautóból álló konvojra épülő Konvojdemonstrátort. A vizsgálati helyszíneken tesztmenetek és ügyfélbemutatók is zajlottak már. Az együttműködő partnerek a Konvojdemonstrátorral megmutatják, hogy a járműgyártókkal közösen milyen vezetési funkciókat képesek kifejleszteni az automatizált vezetés terén. Ezek közé tartozik a konvojba rendeződés, az együttes vezetés, a vészfékezési funkció, az egyes járművek kilépése és a teljes konvoj biztonságos szétválása. A fejlesztési munka során külön figyelmet szentelnek annak a folyamatnak, melynek során a vezető átadja az irányítást a járműnek. Ennek kulcsfontosságú elemei az egyértelmű utasítások a tennivalókra vonatkozóan, melyeket a sofőr egy külön erre a célra tervezett ember-gép felületen ér el. A felület szemléletesen és világosan jeleníti meg az információt, a sofőr pedig minden pillanatban átláthatóan követheti nyomon a rendszer állapotát. Maga az átadás egy gombnyomással kezdeményezhető, amint a partnerjármű 50 méter távolságon belülre kerül. A szinkronizált, jármű és jármű közötti (V2V) vészfékezési funkció nagyobb közlekedésbiztonságot nyújt: Az összes jármű egyidejű fékezésének elindításával elkerülhető a reakcióidő miatti késedelem, és a járművek ugyanolyan távolságra állnak meg egymástól, mint amelyben menet közben haladnak. A rendszer révén az ügyfelek egy olyan, a járművek gyártmányától független konvojozást tesztelő platformot érhetnek el, melynek alapján a technológia továbbfejleszthető. „A Konvojdemonstrátorral elértük közös munkánk első mérföldkövét. Most a járműgyártókkal való eszmecserére koncentrálunk, hogy a rendszermegoldásokat az ügyfelek termékstratégiájával összhangban, tovább fejleszthessük” – nyilatkozta Gilles Mabire, a Continental Haszongépjármű- és Utópiaci üzletágának vezetője. „Az automatizált vezetés egy evolúciós fejlődés. A haszongépjárművekhez gyártott vezetéstámogató termékek vezető beszállítójaként szerzett tapasztalatunk fontos alapot képez. Az érintett technológiák folyamatosan fejlődnek, és a piacról szerzett ismereteink is bővülnek. Ez megváltoztatja az automatizált vezetés körülményeit és az automatizált vezetési funkciók bevezetésének ütemét is. Így a fejlesztés fókusza is változik. Sikerünk kulcsa a rugalmasság, és az ügyfelek igényeivel és a különböző megvalósítási módokkal szembeni nyitottság. Ezért fektetünk olyan nagy hangsúlyt az ügyfeleinkkel folytatott szoros kapcsolattartásra. Ennek révén megoszthatjuk a termékekre és funkciókra vonatkozó ütemterveinket, járműbemutatókat hozhatunk létre, és gyorsan reagálhatunk ügyfeleink igényeire és a piaci szükségletekre” – teszi hozzá Dr. Peter Laier, a Knorr-Bremse AG haszongépjármű-részlegért felelős igazgatósági tagja. A partnerek az autópályán történő automatizált vezetés, az úgynevezett autópálya-pilóta további fejlesztési munkálataira is felkészülnek. Egymást kiegészítő szakértelem a rendszermegoldásokhoz A Konvojdemonstrátor műszaki megoldásai jól mutatják, hogy mennyire jól kiegészíti egymást a két partner szakértelme. A Continental a szenzorokért felelős: A legújabb szenzor-technológiákat telepítik, ideértve kamerákat, valamint a radar- és lézer alapú (lidar) érzékelőket. A jármű és jármű közötti (V2V) kommunikáció mellett a környezeti érzékelők is központi szerepet játszanak a járművek közötti kis távolság biztonságos megtartásában a konvojozás során. A szoros követés lehetővé teszi az üzemanyag-takarékos vezetést. Az érzékelők jeleinek feldolgozása érdekében – beleértve a többi járműtől (V2V) érkező adatokat és a közlekedési infrastruktúrára (V2X) vonatkozó jeleket – a Demonstrátorhoz kezdetben egy fejlesztői környezetet alkalmazunk. Ebben az adatok segítségével az adott környezetről is modell készül, lehetővé téve ezáltal a teherautó tájékozódását. A jövőben a rendszer a Continental központi „vezetést támogató és automatizáló vezérlőegységét” (ADCU) és a Knorr-Bremse „globális bővíthető fékvezérlését” (GSBC) alkalmazza majd a vezetési stratégia kialakításához szükséges bemeneti jel biztosítására. A Knorr-Bremse az útvonaltervezéshez a haszongépjárművek menetdinamikájának különleges követelményei terén szerzett szakértelmével járul hozzá. Ezenfelül megvalósítja a menetstabilitásra („mozgásvezérlés”) és a működtetőrendszerre vonatkozó követelményeket is, azaz a vezetési döntésnek a jármű tényleges vezérlési folyamataivá történő átalakítását, valamint a kormányzás és a fékezés irányítását a hossz- és oldalirányú vezérlés érdekében. És végezetül, a Knorr-Bremse kezeli a rendszerintegrációt, beleértve az ellenőrzést is. A haszongépjármű-gyártók tehát teljes mértékben számíthatnak a Knorr-Bremse szakértelmére, és az automatizált vezetéssel kapcsolatos kérdéseikkel egy konkrét partnerhez fordulhatnak. Megkezdődnek az Autópálya-pilóta munkálatai A Konvojdemonstrátor fejlesztése során szerzett tapasztalat mind a Continental, mind pedig a Knorr-Bremse számára alapul szolgál a magas szinten automatizált vezetés – az Autópálya-pilóta – további alkalmazásához. Célja, hogy lehetővé tegye az egyes teherautók automatizált vezetéssel történő haladását az autópályákon. Az első bemutató a következő évben várható, és a partnerek 2020-tól a gyártókkal közösen kezdhetik meg a technológia kifejlesztését. www.knorr-bremse.hu * NEWS * ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés ; Munkagép, haszongép ; Fém, gépipar ; Logisztika ; Knorr-Bremse
|
![]() vétel - eladás ![]() Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra ![]() KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre
BankWeb Pénzügyek ¤ Online tőzsde tanfolyam ¤ Bankweb tőzsde ¤ Arany befektetések ¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk? ¤ Váltó használata ¤ Mire jó egy üzleti terv? ¤ Szakkönyvek ¤ Hogyan indítsunk vállalkozást? Több mint 12.000 videó: ![]() |
|||
|
|||||
|
|||||
© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig), Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés), és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával). Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti. Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva! A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás. Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!
Váltás MOBIL nézetre |