|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
![]() ![]() 2019.12.10. Kereső |
![]() A Sicharge UC rendszer új mércéket állít az elektromos buszok rugalmas töltése terén 2019.11.19 Forrás: Siemens, HírekA Busworld 2019-en a Siemens bemutatja az elektromos buszok, tehergépkocsik és haszongépjárművek remízben vagy útközben végzett töltésére szolgáló Sicharge UC termékcsaládot. Az 50-től 600 kilowattig (kW) a teljes teljesítményskálát lefedő Sicharge UC töltésrendszer számos csatlakozási opcióval kombinálható, mint pl. a töltőcsatlakozók vagy a járművön kívüli, illetve fedélzeti pantográfok. A járműipar magasabb feszültségszintek iránti növekvő igényének kielégítésére az állomás akár 1000 V-on is képes üzemelni, így lehetővé teszi a különböző technológiákat és akkumulátorokat alkalmazó elektromos járművek töltését, akár útközben, akár a remizben. A töltési folyamatokat a MindSphere egyik alkalmazásán keresztül lehet nyomon követni és irányítani. A MindSphere a Siemens felhő alapú, nyílt IoT operációs rendszere. A buszok és a logisztika környezetében az elektromos járművek száma folyamatosan növekszik, és egyre fontosabb tényezővé válik a flottaüzemeltetők számára. Ennek fényében az is egyre fontosabb számukra, hogy különböző gyártók járműveit is képesek legyenek tölteni, miközben a töltési folyamatnak optimálisan be kell épülnie mindennapos műveleteikbe. A Sicharge UC portfólió kompatibilis a Kombinált Töltésrendszer (CCS) töltési szabvánnyal, így a szállítóktól függetlenül biztosítja a töltési folyamatokat. Mivel 50-től 600 kW-ig terjedő teljesítménnyel érhető el, az üzemeltetők a lehető legtöbbet kihozhatják remízükből különböző járműtípusok, pl. buszok és tehergépkocsik töltése révén. A töltésrendszer alkalmazása tekintetében is rugalmas. „A nap folyamán hosszú távot megtevő buszok esetében, például egyetlen töltés a remízben sok esetben nem elég” – mondta Monique Mertins, a Siemens Smart Infrastructure Európai és Latin-Amerikai Töltési Infrastruktúra üzletágának vezetője. „További töltési pontokra van szükség az útvonaluk mentén. Ezért fontos, hogy a töltőállomásokat különböző érintkezőrendszerekkel is össze lehessen kapcsolni, pl. a remízekben a töltéshez gyakorta használatos töltőcsatlakozókkal, valamint az út közbeni pontokon végzett töltést szolgáló pantográfokkal. A pantográf előnye, hogy a jármű teljesen automatikusan csatlakozik a töltésrendszerre, így nem kell manuálisan bedugni egy csatlakozót.” Az UC családba tartozó töltőállomások és pantográfok kompakt méretüknek köszönhetően nagy helyigény nélkül integrálhatók a meglévő remízekbe és külső infrastruktúrába. A Sicharge UC portfólióval a töltési folyamatok nyomon követését és irányítását egy felhőalapú alkalmazás tudja átvenni, amely a lehető leghatékonyabbá teszi azokat. Példaként, az „okos töltés” elveit alkalmazva a rendszer csak akkor tölt, amikor a villamosenergia ára kedvező, és biztosítja, hogy a remíz ne lépje túl a beállított maximális teljesítményszintet. Az elektromos járművek számának növekedésével a remízek mérete is növekszik. Az ilyen, magas energiakapacitású infrastruktúrák hatalmas kihívásokat fognak támasztani a hálózati áramellátással szemben. „A megbízható és költséghatékony okos töltési infrastruktúrák biztosításához a jövőben fontos lesz, hogy az okos töltési rendszereket, mint pl. a Sicharge UC, az akkumulátorok energiáját tároló rendszerrel és intelligens terheléskezelést kínáló alkalmazással ötvözzük” – mondta Jean-Christoph Heyne, a Siemens Smart Infrastructure Future Gridsat üzletágának globális igazgatója. A holland VDL Bus &Coach (VDL) buszgyártó vállalat valkenswaardi Töltési Tesztközpontjában már használnak 150 kW-os Sicharge UC töltőállomásokat. A Siemens és a VDL összefogtak, hogy innovatív megoldásokat találjanak a remízben végzett töltéshez, az kapcsolódó sajtóközleményt ezen a linken olvashatja el. További információkért a Siemens Smart Infrastructure-ről látogasson el a További információkért a Sicharge UC-ről látogasson el a www.siemens.hu NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Munkagép, haszongép ; IT, informatika ; Internet ; Energia, közmű, akkumulátor ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek ; Siemens
![]() ![]() |
![]() vétel - eladás ![]() Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu Üzlet, üzleti ajánlatok ; - Keresünk termelő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2020.02.13-16., Hungexpo: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() BankWeb Pénzügyek ¤ Online tőzsde tanfolyam ¤ Bankweb tőzsde ¤ Arany befektetések ¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk? ¤ Váltó használata ¤ Mire jó egy üzleti terv? ¤ Szakkönyvek ¤ Hogyan indítsunk vállalkozást? ![]() ![]() Több mint 12.000 videó: ![]() |
|||
|
|||||
|
|||||
© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig), Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés), és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával). Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti. Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva! A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás. Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!
Váltás MOBIL nézetre |