Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


K e r e s ü n k termelő ipari cégeket fejlesztésre és felvásárlásra is, k o n k r é t befektetési és vételi i g é n y e k r e.

Nyereséges fémipari cég végelszámolás közeli áron eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
ÜZLETI AJÁNLATOK:   KERESÜNK Eladó Ipari cégeket  ,  Eladó ipari cégek  ,  Eladó ipari ingatlanok  ,  Hirdetések Oldaltérkép   Híreink   Rólunk  
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   HIRDETHET   Hírek közzététele  Riport 
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Kiállítás   Agrár   Élelmiszer   Fém, gépipar   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtatás   Cégfelvásárlás 

A cég eladása

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2019.09.22.
Kereső

Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IpariCégek.hu érdekeltség az
EladóCégek.hu, keresője:

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mezőgazdasági, Telek ingatlanok
Részletes kereső





Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube





Segítség az IpariCégek.hu honlap
használatához:
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;

Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

60 éves a ŠKODA OCTAVIA
2019.01.31
Forrás: Porsche Hungaria, Skoda Sajtóközlemény
› a ŠKODA OCTAVIA gyártása 1959 januárjában kezdődött el
› az OCTAVIA mai utóda 1996 áprilisában vette át a „stafétabotot” elődeitől

› hat millió eladott OCTAVIA a ŠKODA kínálatnak legnagyobb számban értékesített modellje

Mladá Boleslav / Budapest, 2019. január 31. – A ŠKODA OCTAVIA a gyártás beindításának 60. évfordulóját ünnepli. E legendás modellből az első példányok 1959 januárjában gördültek le a Mlada Boleslav-i gyártósorokról. A  népszerű kompakt modell  örökségét a modern korszak első Octavia nemzedéke  az 1990-es évek közepétől folytatta.

A jól hangzó OCTAVIA  név pont 60 évvel ezelőtt kezdte gazdagítani a  ŠKODA modell kínálatát. Nem véletlen,  hogy a nevet a latin „OCTAVIA” szóból vették, melynek jelentése a „nyolcadik”, minthogy az új jövevény a márka nyolcadik modellje volt a második világháborút követően, és ugyancsak a nyolcadik   ŠKODA modell volt az akkor legkorszerűbbnek számító független felfüggesztéssel gyártott modellek között, amit az autógyár 1933-ban vezetett be. A  ŠKODA OCTAVIA első kétajtós modellje 1959 januárjában hagyta el a Mlada Boleslav-i gyárat, az első néhány hét során még az Š 440 és az  Š 445 nevű elődökkel együtt. Az OCTAVIA motorháztetője alatt egy robusztus, négyhengeres, 1.1 literes, 29.4 kW(40 LE) teljesítményű motor volt, az autó hátsó kerék hajtással, és négy fokozatú sebességváltóval működött.  Az autó csúcs sebessége  110km/óra volt, átlagos fogyasztása pedig 7.7 liter benzin volt 100 kilométeren.  A vonzó, kecses karosszéria legalább akkora benyomást keltett mit az akkori OCTAVIA menettulajdonságai. Az olyan műszaki újítások mint elöl a csavar rugók torziós keresztrudas stabilizátorral, nagyfokú  utazási kényelmet és könnyű vezethetőséget adtak az OCTAVIA-nak, míg az aszimmetrikus fényszórók 1959-ben történt bevezetése tovább javította az aktív biztonságot is. A ŠKODA 1959-ben az OCTAVIA SUPER-rel bemutatott egy jóval erősebb változatot is, amiben 1.2 literes motor volt, 33 kW-os (45 LE) csúcsteljesítménnyel. Ekkor már a hazai és a külföldi piacokon is nagy kereslet mutatkozott az OCTAVIÁ-k
 
1960. március 10-én a Genfi Autószalonon mutatkozott be a sportos  ŠKODA OCTAVIA Touring Sport (TS), ami 37 kW-os  (50 LE) teljesítményű motorral büszkélkedhetett. A  ŠKODA ekkor kereste meg a Nemzetközi Automobil Szövetséget (FIA), hogy a TS-t homologizálja, azaz ezt a típust fogadja be a nem módosított közúti járművek verseny osztályába, így egyengetve az utat a 130 km/órás sebességű kétajtós modell előtt a motorsportban. A híres Monte Carlo-i ralin saját osztályában 1961-ben, 1962-ben és 1963-ban aratott győzelmeivel  az OCTAVIA mesterhármast ért el.

1960. szeptember 11-én a  ŠKODA Brnoban mutatta be először az OCTAVIA COMBI-t a vízszintesen  két részben nyitható  hátsó ajtóval. A kompakt külső méretei ellenére a gépkocsiban kényelmesen elfért öt személy, és a csomagtartó mérete 690 liter volt, a rakodó hosszúság pedig 0.965 méter. A hátsó üléstámlák ledöntése után a csomagtér 1050 literig volt növelhető.

A kétajtós szedánt 1964-ig gyártották, az utolsó példány, egy szürke OCTAVIA SUPER április 11-én gördült le a Mlada Boleslav-i üzem gyártósoráróll. Utódaként ezt követően jelent meg a teljesen új,  önhordó karosszériával rendelkező farmotoros  ŠKODA 1000/1100MB. Az utolsó OCTAVIA COMBI 1971. december 21-én hagyta el a Kvasiny üzem gyártósorát. 1959 és 1971 között összesen 360.000  a  ŠKODA OCTAVIA-t  gyártottak, beleértve a több mint 54.000 kombi változatot is.

A robusztus és megbízható OCTAVIA  jelentette a műszaki alapot az első Új-Zélandban gyártott gépkocsi számára is 1966-ban: a TREKKA-t a cseh autógyárral szoros együttműködésben fejlesztették ki és az OCTAVIA SUPER rövidített alaplemezére építették. A népszerű haszonjárműre úgy tekintenek, mint  a ŠKODA jelenlegi szabadidő autóinak  (SUV) egyik  előfutárára.

Az első korszerű OCTAVIA megjelenésével az OCTAVIA név az egész márka szinonimájává vált. 1992-ben, röviddel azt követően, hogy a ŠKODA csatlakozott a Volkswagen-csoporthoz, megkezdődött a munka egy teljesen új modell kifejlesztésén.A korszerű műszaki alapokon a vezető formatervező, Dirk van Braeckel és csapata egy összetéveszthetetlen formájú karosszériát alkotott. A széles hátsó ajtóval rendelkező OCTAVIA szedán 1996. április 4-én debütált, és azonnal nemzetközi elismerésre  tett szert magas színvonalú aktív és passzív biztonságával. A gépkocsinak előnyére vált az 528 litertől 1328 literig terjedő csomagtartója is. Az OCTAVIA COMBI-t, ami még tágasabb volt, és különösen sikeres lett az európai piacokon, 1998 márciusában adták hozzá a kínálathoz. Az első összkerék hajtású változatot 1999-ben hozták ki. Az OCTAVIA  első nemzedékéből 970.000 szedánt  és több,  mint 470.000 kombit gyártottak 2010 novemberéig.
 
A sikert tovább fokozta a   ŠKODA OCTAVIA második nemzedéke, amelyet 2004 és 2013 között gyártottak: ebből  a változatból 1.6 millió szedán és 900.000 kombi került piacra. A nagyobb használati értéken túl  ez a nemzedék  is számos műszaki újítással dicsekedhetett, beleértve a közvetlen befecskendezésű benzines motorokat és a DSG automata sebességváltót.  Ma az OCTAVIA harmadik nemzedéke alkotja a ŠKODA modell kínálatának  gerincét.  Ezt a változatot 2012 novembere óta gyártják, és 2017 februárjában teljes mértékben felfrissítették. Eddig már több, mint  2,5 millió ügyfél döntött az e nemzedékhez tartozó gépkocsi  mellett.

A ŠKODA OCTAVIA már régóta nagy sikerrel fut számos piacon, amit látványosan mutat az a tény, hogy 1959 óta majdnem 6,5 millió OCTAVIA-t gyártottak. A ŠKODA Mlada Boleslav-i központi  üzemén túl az OCTAVIA különböző változatait Kínában, Indiában, Oroszországban, Kazahsztánban és Algériában is gyártják.
 
ŠKODA AUTO
› az egyik legnagyobb múltú autógyártó a világon. A céget 1895-ben alapították – az automobil születésének hőskorában. A vállalat főhadiszállása a mai napig Mladá Boleslav városában maradt.
› modellkínálatában jelenleg a következő típusok szerepelnek: FABIA, RAPID, SCALA, OCTAVIA, KAROQ, KODIAQ és SUPERB.
› 2018-ban több mint 1,25 millió járművet szállított le vásárlóinak világszerte.
› 1991 óta a Volkswagen-csoport tagja. A Volkswagen-csoport az egyik legsikeresebb autógyártó a világon. A ŠKODA a csoport kötelékében függetlenül fejleszt és gyárt járműveket, valamint alkatrészeket, motorokat és váltókat.
› három telephelyen működik Csehországban, gyárt Kínában, Oroszországban, Szlovákiában, Algériában és Indiában főként a csoporton belüli partnerség keretében, továbbá Ukrajnában és Kazahsztánban helyi partnerekkel együttműködve.
› több, mint 30 ezer dolgozót alkalmaz világszerte, és száznál is több piacon működik aktívan.

www.skoda.hu 


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Fém, gépipar ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek ; Škoda

IpariCégek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégből kiszállás, Cégfejlesztés
Az Ön ipari cégének miben segíthetünk?

Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

Üzlet, üzleti ajánlatok ;
- Keresünk termelő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület


Eladó domainek:
befektet.hu
balatonitelek.hu, budaitelek.hu, pestitelek.hu, videkitelek.hu, raktaringatlanok.hu, spahotel.net, thermalhotel.net, stb., INFO: Domaint.hu


2019.09.26-29., Budapest,
OMÉK

2019.10.16-18., Hungexpo:
Automotive Hungary

Autótechnika

MASCUS



Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Akciós tőzsdetanfolyam
¤ Tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?

Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu



SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Hirdethet   Hírek közzététele   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Kiállítás   Agrár   Élelmiszer   Fém, gépipar   Autó   Önvezető   Robot   MI   D nyomt.   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás:
cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés. Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés: cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés.
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre