Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


ELADHATJA, HA meghirdeti ipari ingatlanát. EGYET FIZET, TÖBBET KAP: Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant

Keresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre, Fémipari, Műanyagipari, Élelmiszeripari cégeket is.
Eladó: Péküzem, 77 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Húsfeldolgozó üzem, 85 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI Ajánlatok:  KERESÜNK Eladó működő cégeketELADÓ cégekingatlanokdomainHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZolgáltatásaink:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmisz.   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtat.   Kállítás   Cégfelvásárlás  IpariBlog  Riport  Hírek közzététele 

Eladó fémipari cégek
Működő cég eladása
Cégből kiszállás
A Cégeladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2021.01.25.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső


Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu

MASCUS


Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube




Segítség az IpariCégek.hu honlap
használatához:
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

A Continental jövőbe mutató mobilitási megoldásai megkönnyítik az életünket, CES 2019
2019.01.14
Forrás: Continental, Sajtóközlemény
Az idei év 2019. január 8-11. között a világ egyik legérdekesebb technológiai rendezvényével, a las vegas-i CES- sel vette kezdetét, ahol a látogatók betekintést kaphattak a Continental jövőbe mutató mobilitási megoldásaiba.

Válaszok a mobilitás jelenlegi kihívásaira

A személyes mobilitás jövőjének számos kihívással kell szembenéznie: körülbelül 1,3 millió ember hal meg évente a világon közlekedési balesetekben. A növekvő forgalom magasabb emisszióhoz és légszennyezettséghez vezet, amely rossz hatással van a várható élettartamra. Több mint 1,2 milliárd ember tölt ötvennél is több percet egy nap az autójában – és ennek nagy részét forgalmi dugóban. Emellett a társadalom elöregedése azt jelenti, hogy az utakon is egyre több idős sofőrt találunk. Ugyanakkor a városok folyamatosan nőnek, aminek velejárója a megemelkedett forgalom. Mindezt figyelembe véve a jövőben történő városi közlekedést úgy kell alakítani, hogy az élet a sűrűn lakott területeken könnyebb és vonzóbb lehessen. Az okos, elektromos meghajtású, és megosztáson alapuló közlekedési koncepciók csökkenteni fogják a városok forgalmának sűrűségét. A közlekedés fokozott hozzáférhetőségének köszönhetően még a vidéki területek is előnyhöz fognak jutni, mivel javulni fog a közlekedési hálózattal való integrációjuk, így jobb lesz a legközelebbi nagyvárossal való összeköttetésük. Ahhoz, hogy ezeket a kihívásokat a jövő mobilitása legyőzze, alkalmazkodnia kell az emberek egyéni szükségleteihez, ami a különböző mobilitási lehetőségek és koncepciók zökkenőmentes összehangolásával kezdődik. A zökkenőmentes mobilitás a forgalom minden résztvevője számára biztonságos, egyszerű, és környezetbarát utazást fog lehetővé tenni. Az utazás alatt eltöltött időből kikerül a stressz, így azt hatékony módon lehet eltölteni.

Automata vezetés biztonságosan és kényelmesen

Az utazás otthon, a nappaliban kezdődik. Az okostelefonról vezérelt jármű automatikusan kiáll a garázsból és megáll a bejárati ajtó előtt. Az induktív töltőegység biztosítja azt, hogy a környezetbarát elektromos meghajtás akkumulátora feltöltődik, amíg a jármű a garázsban áll. Miután kilépett az ajtón, a sofőr beül az autóba. Az utazás megkezdése előtt az autó megkérdezi a sofőrtől, hogy a navigációs rendszer a leggyorsabb utat válassza-e a célhoz. A megfelelő autópálya elértével a jármű automatikusan felajánlja azt, hogy átvált a Cruising Chauffeur módba. A kimondottan az automata vezetésre kifejlesztett „okos vezérlés” funkción keresztül a sofőr ezt meg tudja erősíteni. Ekkor az autó átveszi a vezetési funkciók irányítását, így a sofőr egyéb elfoglaltságot találhat magának, például olvashat, vagy laptopján dolgozhat. A passzív biztonsági rendszerek az út során védik a vezetőt és utasait az ülés pozícióihoz igazított rögzítő- és légzsák-koncepciók segítségével. A forgalom többi résztvevőjével való kommunikáció egy informált és előrelátó vezetési módot tesz lehetővé. A Cruising Chauffeur mód hamarabb felismeri a kritikus helyzeteket, és így gyorsabban is tud reagálni. Ezzel a funkcióval a jármű például észreveszi a takarásban lévő járműveket is, és még időben kezelni tudja a helyzetet. Az infrastruktúrával és a többi sofőrrel való adatcserének köszönhetően a jármű ki tudja számítani a lehető legoptimálisabb utat, felhasználva a forgalmi helyzetekről érkező folyamatos és pontos információkat. Az „útkörülmény figyelő” az utak állapotáról nyújt fontos információt az utazás közben. Megbízható módon felismeri a környezeti hatásokat -az úton lévő hó, jég, vagy víz- és a jármű vezetési módját az út állapotának tükrében módosítja. Az olyan mindennapi helyzeteket, mint az építési területek, sávváltások, valamint az autópályára való belépés, egyikről egy másikra való áttérés, valamint letérés, a Cruising Chauffeur gond nélkül kezeli. Ezen feladatok megbízható elvégzése magasabb kényelmet, és nyugodt, kellemes utazást nyújt a sofőr számára. Az egyéb vezetést segítő rendszerekkel ellentétben a sofőrnek nem kell ezeket a funkciókat felügyelnie, így más dolgokkal foglalkozhat. Annak érdekében, hogy a sofőr megbízzon a jármű kompetenciáiban, az folyamatosan intuitív információkat oszt meg (a kijelzőkön / (AR) vetített kijelzőkön) arról, hogy hogyan értelmezi az egyes forgalmi helyzeteket, és mely manővereket végzi el az értelmezés következtében. Az okos vezérlésen keresztül a sofőr különböző manőverek megkezdését indíthatja, a sávváltásoktól az előzésig. Amikor a jármű egy olyan útszakaszhoz ér, ahol a Cruising Chauffeur mód nem elérhető, visszaadja a vezetés irányítását a sofőrnek. Az eHorizonnak köszönhetően a jármű már jó előre tudja, mikor ér véget a Cruising Chauffeur szakasz, és megfelelő időben tudja jelezni a sofőrnek, hogy vegye vissza az irányítást. Ez egy többlépcsős, fokozódó jelzésen keresztül történik, amely vizuális, akusztikus és érintésalapú jeleket alkalmaz. Amennyiben a sofőr nem reagál ezekre a figyelmeztetésekre például egészségügyi okok miatt, a „minimális kockázatú manőver” nevű belső biztonsági rendszer közbelép. A manőver során a Cruising Chauffeur vészleállást hajt végre és biztonságos módon állítja meg az autót. A sofőr a Cruising Chauffeur módban eléri a város szélét, onnan pedig a Cruising Chauffeur a parkolóház felé veszi az irányt.

Engedd, hogy veled parkoljunk!

A parkolóházba érve a jármű megáll a sofőr nélküli járműveknek fenntartott megállóban, ahol az utasok kiszállnak, majd továbbmegy, hogy magától parkoljon. A mobil appon keresztül vezérelt jármű megkezdi a „valet parkolás” módot, és a parkolóházon belül keres magának egy megfelelő parkolóhelyet. Ezt a folyamatot a sofőrnek nem kell felügyelnie. A beépített érzékelőknek köszönhetően a jármű végigpásztázza a sorokat, hogy üres helyet találjon. Ehhez a kereséshez a parkolóház digitális térképe nyújt további segítséget. Ezek a térképek az üres parkolóhelyeket mutatják, és a parkolóházba való beérkezéskor lehet őket lekérni. A jármű a legközelebbi üres helyet célozza meg, így a folyamat a lehető leghatékonyabb. A többi járművet, gyalogosokat, valamint egyéb, az úton lévő akadályokat észreveszik az integrált szenzorok, és a balesetek elkerülése végett a jármű képes reagálni az ezekből a szenzorokból érkező információkra. Amikor a jármű elér az üres parkolóhelyhez, önállóan beáll, és értesíti a sofőrt az appon keresztül, hogy a parkolási folyamat befejeződött. Léteznek speciális parkolóhelyek is automata járművek számára, ami lehetővé teszi a hatékony és jó helykihasználással járó parkolást. Az automata járművek közelebb parkolhatnak egymáshoz, mivel nincs szükség az autók között ki- és beszálláshoz való helyre. Továbbá az induktív töltés automatikusan tölteni tudja az elektromos meghajtás akkumulátorát a parkolás ideje alatt.

Sofőr nélküli járművek

Amíg a jármű parkolóhelyet keres a parkolóházban, az utas átszáll a CUbE nevű vezető nélküli elektromos járműbe, hogy elérje a kívánt célpontot. A CUbE azonnal elérhető, mivel a multimodális navigáció már korábban odahívta. Az utas a CUbE-ot egy appon keresztül is hívhatja, és választhat a „nyilvános” vagy „magán” CUbE között. A magán CUbE elviszi az utast a célpontjához úgy, hogy eközben csak ő használja, a nyilvános CUbE pedig további utasokat vesz fel az útja során. Ez azt jelenti, hogy a vezető nélküli járművek hatékonyan kerülnek alkalmazásra. A beépített érzékelőknek köszönhetően a jármű információkat gyűjt be, és egy környezetbarát modellhez dolgozza fel az adatokat. A modern érzékelő koncepciók kiélvezik az olyan különböző technológiák nyújtotta előnyöket, mint például a nagyfelbontású lézeres érzékelők, a radaros érzékelők, kamerák, vagy intelligens abroncsok, és mindezek szolgáltatják azokat az adatokat, amelyek alapján felépül a környezetbarát modell. Ez a sofőr nélküli CUbE forgalmi helyzetekben való önálló mozgásához vezet. Biztonságosan tudja kikerülni az úton lévő akadályokat, és a gesztus felismerésnek köszönhetően még a forgalmat irányító rendőrök utasításait is értelmezni tudja. A hatékony útvonaltervezés alapja a forgalom résztvevőivel és az infrastruktúrával való kommunikáció és adatcsere. A CUbE alternatív útvonaltervezéssel reagál a megnövekedett forgalomra, és gyorsan elviszi az utast a kívánt helyszínre. Az utazás alatt az utas információt kap az útvonalról és eközben érdekes tudnivalókat is kap a célpontjáról a fedélzeti információs rendszeren keresztül. Az utazással töltött időt laptopon való dolgozásra vagy olvasásra is fel lehet használni, de akár beszélgetni is lehet anélkül, hogy figyelni kellene a forgalomra. A CUbE belterét modern, kevés karbantartást igénylő, kényelmet nyújtó anyagok felhasználásával tervezték, így az utas a kívánt helyszínre való utazást állva és ülve is eltöltheti. A beépített biztonsági megoldások, mint a beltéri kamera, információt gyűjtenek a jármű belteréről valamint az egyes utasok elhelyezkedéséről is, így a CUbE azonnal képes vészhelyzetekre is reagálni. A további, forgalmi helyzeteket és a forgalom többi résztvevőjét érintő környezeti információk, mint például a forgalomra jellemző mozgási adatok, a többi járműtől kerülnek beszerzésre. Ezek az adatok a V2X-Kommunikáció segítségével jutnak el a forgalom résztvevőihez és kerülnek feldolgozásra. Arra használják őket, hogy időben felismerjék a veszélyes helyzeteket és ki tudják használni a biztonsági rendszerek, mint például a légzsák által nyújtott előnyöket a lehető legpontosabb módon. Így kiküszöbölhetők a hirtelen vészfékezések, és az előrelátó vezetésnek köszönhetően az utasok védelme is folyamatosan garantálva van. Amikor a CUbE eléri a célpontot, informálja az utast a közelgő érkezésről a mobil appon és az integrált ablak-kijelzőn keresztül.

www.continental.hu   


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Autómegosztás, fuvarmegosztás ; Önvezető ; Robot, automatika ; IT, informatika ; Internet ; Radar, szenzor, ultrahang ; Energia, közmű, akkumulátor ; Ipari hírek ; Business ; Ipari cégek ; Kiállítás ; Continental

Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét több mint
20 éves gyakorlati tapasztalatunkkal megvalósíthatjuk, segítjük.

Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?
IpariCégek.hu - Ipari cégek, Ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás,
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés és Videók készítése

Videók készítése, Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület

KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

KERESÜNK Eladó Működő ipari cégeket vételre, fejlesztésre

Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu







Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?



Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre