Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


K e r e s ü n k termelő ipari cégeket fejlesztésre és felvásárlásra is, k o n k r é t befektetési és vételi i g é n y e k r e.
Szinte mindegyik ügyfelünk vidéki, szeretünk vidékre felmenni.
8 % feletti hozammal: Bérbeadott üzleti ingatlan céggel eladó, 17 M Ft/év bevétellel, 119 M Ft
ÜZLETI AJÁNLATOK:   Ipari céget keresünk   Eladó ipari cégek   Eladó ipari ingatlanok   Hirdetések Oldaltérkép   Híreink   Rólunk  
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Hirdethet   Hírek közzététele  Riport 
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Kiállítás   Agrár   Élelmiszer   Fém, gépipar   Autó, jármű   Önvezető   Robot   MI   3D nyomtatás   Cégfelvásárlás 

A cég eladása

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2019.01.16.
Kereső

IpariCégek.hu érdekeltség:
EladóCégek.hu: Hogyan
tudja jól eladni ipari cégét?


Ipari cégeladásról egyszerűen:
a CégeladásBlog.hu, a www.eladocegek.hu oldalain.


IpariCégek.hu érdekeltség:
Ipariingatlanok.hu hirdetések:


Tulajdonosi Hirdetések (H.)
HIRDETHET: Tulajdonos (H.)

Telek ingatlanok:
Telekingatlanok.hu


Több mint 10.000 videó:
IpariCégek.hu



Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube




Kiemelt technológiai hírkategóriáink:
- Autó, jármű, közlekedés
- Önvezető

- Robot, automatika
- Mesterséges intelligencia
- Kiterjesztett valóság (AR)
- Virtuális valóság (VR)
- 3D nyomtatás

- Mágnes, MR, MRI
- Lézer
- Ultrahang
- Radar

- Energia, közmű, akkumulátor
- Solar

Segítség a honlap használatához
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;
- aldomain.ipari.hu listái ;

IpariCégek.hu

A kompakt kategória új mércéje, egyenesen Kecskemétről
2018.04.23
Forrás: Mercedes-Benz, Sajtóinformáció
A kecskeméti Mercedes-Benz gyár legújabb csillagaként érkező új Mercedes-Benz A-osztály éppen olyan fiatalos és dinamikus, mint elődje, ám soha nem volt még ennyire komfortos.

A modell újradefiniálja a kompakt szegmensben a modern luxus fogalmát és forradalmasítja a belső formatervet. Technológiai fronton az új A-osztály nem csupán az MBUX (Mercedes-Benz User Experience, azaz Mercedes-Benz felhasználói élmény) koncepció-jával vezető, hiszen számos, eddig csak a luxuskategóriájú mo-dellekre jellemző funkciót is kínál. Az A-osztály elsőként biztosít részben autonóm vezetést bizonyos közlekedési helyzetekben, opcionálisan pedig a MULTIBEAM LED fényszórók is elérhetők. Az A-osztály mindemellett újonnan fejlesztett, rendkívül haté-kony benzin- és dízelmotorokat kapott. A Világszínvonal Magyar-országról üzenetet méltán hirdető, sportos megjelenésű új A-osztály márciustól rendelhető, a piaci bevezetés tavasszal indul.

A legfontosabb tények és adatok

Vadonatúj MBUX (Mercedes-Benz User Experience) multimédiás rendszer:
– Emocionális kapcsolat az autó, a vezető és az utasok között.
– Az MBUX a mesterséges intelligenciának köszönhetően képes tanulni szokásainkat, valamint teljesen személyre szabható.
– Átfogó vezérlési koncepció érintőképernyőn, a középkonzol touchpad-jén és a kormánykerék érintésérzékeny, Touch-Control gombjain keresztül.
– Intelligens hangvezérlés természetes beszédfelismeréssel; aktiválás a „Hey Mercedes” utasítással .
– Kiterjesztett valóság a navigációban: az Augmented-Reality funkció(opcionális) interaktív megoldásokkal támogatja a navigációt.
– Új Mercedes me connect szolgáltatások.

Intelligent Drive:
– Az A-osztály egyes menethelyzetekben első ízben képes részben autonóm vezetésre.
– A szegmens legmagasabb biztonsági színvonala a kibővített Vezetői Segédrendszerek csomaggal egyenesen az S-osztályból érkezik (DAP 4.5; opcionális felszereltség).
– A DISTRONIC aktív követésitávolság-tartó asszisztens és az Aktív kormányzás asszisztens támogatja a járművezetőt a követési távolság tartásában és a még kényelmesebb sávtartásban; a sebességet a rendszer többek között kanyarokban, útkereszteződésekben és körforgalmakban is automatikusan képes szabályozni.
– Az asszisztens rendszerek arzenálja az Aktív vészmegállító asszisztenssel, valamint az intuitív Aktív sávváltás asszisztenssel bővül.
– A PRE-SAFE PLUS képes felismerni a ráfutásos baleset veszélyét. Fellépő ütközésveszély esetén a rendszer az álló járművet közvetlenül a hátulról érkező ütközés előtt lefékezi, így csökkentve az előrecsúszásból adódó következmények veszélyét.

Vadonatúj, hatékony motorok:

– Új négyhengeres, M282 kódjelű benzines (1,33 literes hengerűrtartalommal, akár 163 lóerős csúcsteljesítménnyel és 250 Nm-es forgatónyomatékkal) hengerlekapcsolással (először csak a 7G-DCT váltóval kombinálva), innovatív NANOSLIDE és Eco-Tough bevonattal, Otto-részecskeszűrővel és új 7G-DCT duplakuplungos automata váltóval.
– Új négyhengeres, M260 kódjelű benzines (2-literes hengerűrtartalommal, akár 224 lóerős csúcsteljesítménnyel és 350 Nm-es forgatónyomatékkal) CONICSHAPE hengerfal-hónolással és CAMTRONIC szívó oldali vezérműtengely-állítással.
– Új négyhengeres, OM608 kódjelű dízelmotor (1,5 literes hengerűrtartalommal, akár 116 lóerős csúcsteljesítménnyel és 260 Nm-es forgatónyomatékkal) AdBlue-technológiával, továbbfejlesztett turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel és csökkentett tömeggel.

Fokozott vezetési élmény és menetkényelem:

– Továbbfejlesztett, McPherson első futómű alumínium keresztlengőkarokkal, és Multi-Link hátsó futómű. A 4MATIC modelleknél és az erősebb motorok esetén, vagy opcionálisan: négylengőkaros hátsó futómű.
– Adaptív, elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás (opcionális felszereltség): a szériában járó, négyféle menetprogrammal rendelkező DYNAMIC SELECT menetdinamika üzemmódválasztó segítségével választani lehet a fokozottan komfortos és a sportos lengéscsillapítás karakterisztikái között.
– Továbbfejlesztett 4MATIC összkerékhajtás elektromechanikus szabályozással és lamellás kuplunggal (piaci bevezetés 2018 októberében).
A modern luxus újradefiniálása:
– Az avantgárd stílusú műszerfal és a hagyományos műszercsoport-domborítást mellőző kialakítás révén egyedülálló architektúra.
– A két, egyenként akár 10,25 col (26 cm) képátlójú, egyetlen közös üveglap alá helyezett kijelző egy teljesen szabadonálló „Widescreen Cockpit”-et alkot (ez alól kivételt képez az alapváltozat két darab 7 colos képernyője).
– Az ülésfűtésen felül opcionálisan ülésklimatizálás és masszázsfunkcióval kibővített multikontúr üléscsomag is rendelhető az első ülésekhez.
Tágasabb utas- és csomagtér:
– Az utastérben szélesebb válltér (+9/+22 mm elöl/hátul), könyöktér (+35/36 mm) és fejtér (+7/+8 mm), valamint egyszerűbb beszállás a hátsó sorba.
– Az alaphelyzetben 370 literes csomagtér 29 literrel nagyobb, mint az elődmodellé, ráadásul jobban is pakolható.
– A körkörös kilátás az oszlopborítások felületének mérséklése által lényegesen, mintegy 10 százalékkal jobb lett.

Világszínvonal Magyarországról:

A Mercedes-Benz új kompakt modellcsaládjának gyártása világszinten öt termelési egységben, három kontinensen indul el 2018-ban. Rastatt után megkezdődik az összeszerelés Magyarországon is, így válik a vadonatúj A-osztály a kecskeméti Mercedes-Benz gyár legújabb csillagává.

A legfontosabb külső méretek és az üres tömegek áttekintése, illetve összehasonlítása az elődmodellel:
Új A-osztály* Elődmodell Változás
Hossz (mm) 4419 4299 120
Szélesség (mm)1 1796 1780 16
Magasság (mm) 1440 1434 6
Tengelytáv (mm) 2729 2699 30
Üres tömeg (kg)2 1375 1395 -20

* Az adatok minden esetben az A 200 7G-DCT modellre vonatkoznak; 1a külső visszapillantó tükrök nélkül; 2az EG-irányelv alapján megadva, egy 75 kg tömegű vezetővel együtt.

Az új Mercedes-Benz A-osztály modellek műszaki adatainak áttekintése a piaci bevezetés időpontjában:

A 200 A 200 A 250 A 180 d
Váltómű 7G-DCT 6-seb. man. 7G-DCT 7G-DCT
Hengerűrtartalom (cm3) 1.332 1.332 1.991 1.461
Teljesítmény (kW/lóerő) 120/163 120/163 165/224 85/116
1/perc fordulatszámnál 5.500 5.500 5.500 4.000
Max. forgatónyomaték (Nm) 250 250 350 260
1/perc fordulatszámnál 1.620 1.620 1.800 1.750-2.500
Vegyes üzemanyagfogyasztás (l/100 km) 5,2-5,6 5,8-6,3 6,2-6,5 4,1-4,5

Vegyes CO2-kibocsátás (g/km) 120-128 133-144 141-149 108-118
Gyorsulás
0-100 km/h (s) 8,0 8,2 6,2 10,5
Végsebesség (km/h) 225 225 250 202
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
4.419/1.796/1.440
4.419/1.796/1.440/
4.419/1.796/1.445
4.419/1.796/1.445

A vadonatúj Mercedes-Benz A-osztály
A kompakt kategória új mércéje

A kecskeméti Mercedes-Benz gyár legújabb csillagaként érkező új Mercedes-Benz A-osztály éppen olyan fiatalos és dinamikus, mint elődje, ám soha nem volt még ennyire komfortos. A modell újradefiniálja a kompakt szegmensben a modern luxus fogalmát és forradalmasítja a belső formatervet. Technológiai fronton az új A-osztály nem csupán az MBUX (Mercedes-Benz User Experience, azaz Mercedes-Benz felhasználói élmény) koncepció-jával vezető, hiszen számos, eddig csak a luxuskategóriájú mo-dellekre jellemző funkciót is kínál. Az A-osztály elsőként biztosít részben autonóm vezetést bizonyos közlekedési helyzetekben, opcionálisan pedig a MULTIBEAM LED fényszórók is elérhetők. Az A-osztály mindemellett újonnan fejlesztett, rendkívül haté-kony benzin- és dízelmotorokat kapott. A Világszínvonal Magyar-országról üzenetet méltán hirdető, sportos megjelenésű új A-osztály márciustól rendelhető, a piaci bevezetés tavasszal indul.

Az A-osztály negyedik generációjával újradefiniáltuk a modern luxust a kompakt kategóriában, és a kompromisszumok nélküli dinamikus formatervet intuitív kezelhetőséggel kombináltuk” - nyilatkozta a Mercedes-Benz Cars részleg értékesítéséért felelő Britta Seeger, a Daimler AG vezetőségének tagja. „Az MBUX elnevezésű új koncepcióval a felhasználói élmény minden eddiginél magasabb szintre emelése a célunk”– tette hozzá.
A fejlesztés során a felhasználók mindennapjait megkönnyítő legmodernebb technológiákat helyeztük a középpontba. Az új A-osztály ezáltal válik vezetőinek emocionális és egyben intelligens kísérőjévé is” – mondta Olla Källenius, a Daimler AG vezetőségének tagja, aki a konszern kutatásaiért és a Mercedes-Benz Cars fejlesztéseiért felel. „Kiváló példa erre az MBUX, amely az intuitív, természetes kezelhetőséget intelligens és tanulásra képes szoftverrel kombinálja.
Az új A-osztály az ‘érzéki letisztultság’ elnevezésű dizájnfilozófiánk következő állomásának megtestesítője, amely egyúttal új formai irányzatot is bevezet” – mondta Gorden Wagener, a Daimler AG formatervezési igazgatója. „A letisztult formaelemek és az érzéki felületek high-tech érzetet keltenek. Az alapforma és a test a törések és a vonalak minimalizálásával válik hangsúlyossá. Az utastér szintén a modern luxus jegyében készült, amit a kategóriában eddig nem látott szintre emeltünk, miközben az intelligens technológiák is érvényesülnek” – mondta Gorden Wagener.

Külső formaterv: bátorság a letisztultsághoz

A Mercedes-Benz A-osztály új interpretációjához a kompakt, two Box, (‘két részre osztott’) koncepció vezetett, amelyek optimalizált méreteket és arányokat biztosítanak.

Az új A-osztály külső megjelenésében a sportosság, a dinamika és az érzelem dominál. A mélyre húzott motorháztető, valamint a krómelemekkel és egyedi nappali menetfénnyel ellátott LED High Performance főfényszórók elölnézetből progresszív, határozott kiállást eredményeznek. A markáns csillag a gyémánt mintázatú, ezüst lamellával díszített hűtőrács lefelé szétnyíló sziluettjével együtt szintén a gépjármű sportos megjelenését fokozza.

A megnövelt tengelytávolság és az átdolgozott oldalsó karaktervonal által az autó optikailag hosszabbnak tűnik. Az új A-osztály motorháztetője az elődmodelléhez képest előrefelé jobban lejt, kihangsúlyozva a dinamikus, meredek frontrészt. A 16-19 colos kerekeket körbeölelő, megnövelt méretű kerékjárati ívek tovább fokozzák az új A-osztály sportosságát. A hátsó traktus optikailag szintén szélesebb hatást kelt, amiben fontos szerepük van a széles vállaknak, valamint a moduláris felépítésű, kétrészes hátsó lökhárítónak. A keskeny, két részre osztott hátsó lámpatestek hátulnézetből is egyediek.

Mindössze 0,25-ös cw-értékével (légellenállási együtthatójával) és 2,19 négyzetméteres homlokfelületével (A) az új A-osztály aerodinamikai fronton is a kategória éllovasa. A kompakt szegmensben elsőként az A-osztály kínálja opcionálisan a kétrészes AIRPANEL-t. A hűtőrács mögött elhelyezkedő zsalurendszer a hűtési teljesítményigény függvényében nyitja ki az állítható lamellákat. A rendszámtábla alatt egy második zsalurendszer helyezkedik el, amely tovább fokozza a rendszer teljesítményét.

Utastér: forradalmasított belső koncepció

Az új A-osztály utastere az avantgárd és modern jelzőknek ad új értelmet. A Mercedes-Benz forradalmasította és újszerű térérzetet alkotott a kompakt modelleknek. Az egyedülálló térkihasználás elsősorban az avantgárd módon kialakított műszerfalon jelentkezik: a tervezők első ízben itt hagyták el a műszercsoport szokványosnak tekinthető felső ívét, amelynek köszönhetően a műszerfal szárnyat idéző alapformáját nem töri meg semmi a két első ajtó között. A Widescreen cockpit most már teljesen szabadon álló kialakítást kapott. Az összhatást a sportos, turbinaoptikájú szellőzőrostélyok fokozzák.

A műszerfal két, egy nagyobb és egy kisebb vízszintes fő egységre oszlik, amelyeket optikailag egy ‘árokszerű’ ív választ el egymástól. Az ebben elhelyezett Ambiente megvilágítás még jobban elkülöníti egymástól a két egységet. Az új modell esetében az eddigi választék több mint ötszöröséből, akár 64 szín közül lehet választani. Ám nem csupán a színspektrum szélesebb: a különböző színekből a tervezők 10-féle színvilágot komponáltak, így hangulatos színváltások és avantgárd összhatás teszi különlegessé a modellt. A teljesen szabadon elhelyezkedő, minden változatban digitális cockpit három konfigurációban választható: két 7 colos (17,78 centiméteres képátlójú) képernyővel, egy 7 colos és egy 10,25 colos (26 centiméter) kijelzővel, vagy akár két 10,25 colos képernyővel.

MBUX – Mercedes-Benz felhasználói élmény: egyedülálló kezelhetőség

Az új A-osztály a Mercedes-Benz modellek között elsőként kapta meg a vadonatúj, MBUX koncepciójú multimédiás rendszert, amely új korszakot nyit a Mercedes me connect szolgáltatások terén. A rendszer jellegzetessége a mesterséges intelligenciát használó tanulóképesség. Az MBUX a felhasználó igényeinek megfelelően személyre szabható, ezáltal emocionális kapcsolatot létesít a gépjármű, a járművezető, valamint az utasok között.

Az MBUX élményt a felszereltség függvényében a nagyfelbontású, érintőképernyős Média Kijelző, anavigációhoz kérhető, úgynevezett Augmented-Reality funkció, valamint a „Hey Mercedes” hívószóval aktiválódó beszédvezérlés funkcióval felvértezett cockpit-rendszer fokozza. Az érintőképernyő az MBUX esetében a teljes érintésen alapuló koncepció részegysége, amely az érintőképernyőn kívül a középkonzolon lévő Touchpad-et és a kormánykerék érintésérzékeny, Touch-control gombjait is magába foglalja. Az MBUX az autós felhasználói élményt forradalmasítja. A rendszer új szintre emeli a kezelhetőségi komfortot a lenyűgöző kivitelezéssel és 3D-s grafikákkal. Az új MBUX multimédiás generáció új és javított Mercedes me connect szolgáltatásokat tartalmaz. A Car-to-X (gépjármű és gépjármű közötti) kommunikáción alapuló navigáció és a jármű-helymeghatározás segítséget nyújt például a leparkolt autó megtalálásában, vagy üzenetet küld, ha az autónak nekimentek, vagy elvontatták.

A Mercedes me appgyűjtemény felhasználóbarát módon egy ikon formájában is elhelyezhető a képernyőn, így a főfunkciókhoz hasonlóan a főképernyőről is elérhető az összes alkalmazás. Az MBUX az online frissítésnek köszönhetően számos hasznos információt is megjelenít, így például az éppen aktuális üzemanyagárakat, vagy akár azt is, hogy a közeli parkolóházban van-e szabad hely.

Helykínálat és ülések: felnőttesebb kialakítás

Az új A-osztály váll-, könyök- és fejtere tágasabb, a hátsó tér szintén nagyobb és a be-és kiszállás is immár kényelmesebb. A körkörös kilátás lényegesen javult, amely mindamellett, hogy nagyobb biztonságot nyújt, a térérzetet is javítja. Az oszlopok (A, C) által kitakart terület 10 százalékkal csökkent.

A tervezők a csomagteret 29 literrel, 370 literesre növelték. A két részre osztott hátsó lámpatesteknek köszönhetően a nyílás 20 centiméterrel lett szélesebb, miközben a csomagtérpadló 11,5 centiméterrel hosszabb. A hátsó üléstámlák szöge a Csomagtér rendező csomag megrendelése esetén meredekebbre állítható, ahová akár nagyobb dobozok is elhelyezhetők. Az utastérben kialakított tárolóhelyek szintén az utasok kényelmét szolgálják: a váltókar előtti tároló például a korábbinál jóval nagyobb. A felszereltségi kiviteleknél újdonság a középkonzolban elhelyezett pohártartó.
Az üléskomfort egyaránt a magasabb kategóriák kényelmét idézi: az ülésfűtés mellett a modellsorozatban első ízben jelent meg az ülésklimatizálás és a masszázsfunkcióval is kiegészíthető multikontúr üléscsomag. Az A-osztályhoz három különböző első ülés választható: az alapmodell szériaülései mellett komfortülés, valamint a felszereltségi kivitelekkel kombinálható sportülés.

A felszereltségi kivitelekhez szériában járó üléskomfort csomag az egyedi ülésdizájn mellett állítható magasságú első utasoldali ülést, illetve állítható magasságú és dőlésű első ülőlapokat tartalmaz. Az ülésklimatizálás mind az ülőlapokat, mind pedig a háttámlákat szellőzteti, a perforált kárpiton keresztül beszívott levegő pedig hátul, lefelé távozik az első ülésekből. A multikontúr üléscsomagban az oldalpárnák és a gerinctámasz is állíthatók. A masszázsfunkció a levegőkamrák mozgatásával használható.

Zajkomfort: az erő nyugalomban pihen

Az új A-osztálynál a prémiumérzet fokozása érdekében fontos fejlesztési szempont volt a javított zajkomfort és a vibrációmentesség. Ennek elérésében a hatékony zajcsillapítás és a kiváló aerodinamikai tulajdonságok mellett meghatározó szerepe van a karosszéria kialakításának is. Az A-osztály egyedülálló merevségét többek között a karosszéria, a futómű és a hajtáslánc kapcsolódási pontjainak alapos megerősítésével érték el a szakemberek. Az utastér zajkomfortja magasabb, szélzaja pedig lényegesen csökkent az elődmodelléhez képest.

Intelligent Drive: debütálnak az S-osztály funkciói

Az új A-osztály a legújabb vezetői asszisztens rendszereket kapta meg, amelyek az aktív biztonságot eddig nem látott szintre emelik a szegmensben. Egyes funkciók egyenesen az S-osztályból érkeztek. Az A-osztályban első ízben érhető el a különböző forgalmi helyzetek esetén használható részben autonóm vezetés, amelyet a jármű környezetének lehető legpontosabb feltérképezése tesz lehetővé: a javított kamera- és radarrendszerek már 500 méteres hatótávolságban is működnek. Mindezeken felül az A-osztály térkép- és navigációs adatokat is használ az asszisztens funkciókhoz. Így például a Vezetői Segédrendszerek Csomag részét képező DISTRONIC aktív követésitávolság-tartó asszisztens a járművezető kényelmét szolgálva az útvonalat is figyeli. További újdonság a modellben az Aktív vészmegállító asszisztens és az intuitív Aktív sávváltás asszisztens is.

Az új A-osztálynál a szériafelszereltség része a kibővített Aktív fékasszisztens. A rendszer hatékony támogatást nyújt, amennyiben egy ráfutásos baleset veszélyét észleli és felismeri a gépjármű útját keresztező gyalogosokat és kerékpárosokat is. A PRE-SAFE PLUS a mögöttes forgalom ráfutásos ütközés veszélyét csökkenti: amennyiben a rendszer azt észleli, hogy hátulról belénk jönnek, a gépjárművet megfékezi a baleset mérséklése érdekében.

Az új A-osztály a Mercedes-Benz első modellje, amelynek biztonsági rendszerét a gyártó vadonatúj járműbiztonsági technológiai központjában (TFS) fejlesztették. Az autó strukturális kialakításakor a korábbi, valós balesetekből összegyűjtött tapasztalatokat is felhasználták a tervezők. A biztonságot tekintve a karosszéria lelke az ütközés irányától függetlenül rendkívül stabil utascella, amelyet nagyszilárdságú acél felhasználásával alakítottak ki.

Az első üléseknél a szériafelszereltség részét képezik a hárompontos biztonsági övek, az övfeszítők és az överő-határolók. Az opcionálisan elérhető PRE-SAFE utasvédelmi rendszerrel kombinálva a vezető és az első utas oldalán reverzibilis övfeszítők találhatók. A hátsó sorban a külső ülések szintén hárompontos biztonsági övekkel, övfeszítőkkel és överő-határolókkal felszereltek. Az új A-osztályhoz szériában járnak a frontlégzsákok, az első oldallégzsákok, a függönylégzsákok, valamint a vezető oldali térdlégzsák is. A függönylégzsákok számos konkurens modellel ellentétben az A-oszlopokat is lefedik a nagyobb biztonság érdekében. Opcionálisan hátsó oldallégzsákok is elérhetők.

MULTIBEAM LED fényszórók: optimális látás minden körülmények között

A MULTIBEAM LED fényszóró újabb példa arra, amikor a luxusautókra jellemző extrákat a kompakt szegmensbe ültetik át. A MULTIBEAM LED fényszórók a menetfényt gyors és precíz elektronikus vezérléssel az adott közlekedési helyzethez igazítják. Mindkét fényszóró 18 különálló és külön-külön szabályozható LED-del rendelkezik. A LED-fényszórók természetes fényhez hasonló színhőmérséklete kíméli a szemet és segíti a koncentrációt. A MULTIBEAM LED fényszórókon kívül LED High Performance fényszórók is elérhetők. Az új A-osztályhoz szériában halogén fényszórók járnak, integrált LED-es nappali menetfényekkel kiegészítve.

Új, hatékony benzin- és dízelmotorok

A piaci induláskor, illetve kevéssel azt követően az A-osztály a következő három hajtáslánccal lesz elérhető:
• A 200 (120 kW/163 lóerő, 250 Nm); 7G-DCT duplakuplungos automataváltóval (vegyes üzemanyagfogyasztás 5,1 l/100 km, vegyes CO2-kibocsátás 120 g/km)
• A 250 (165 kW/224 lóerő, 350 Nm); 7G-DCT duplakuplungos automataváltóval (vegyes üzemanyagfogyasztás 6,0 l/100 km, vegyes CO2-kibocsátás 141 g/km)
• A 180 d (85 kW/115 lóerő, 260 Nm); 7G-DCT duplakuplungos automataváltóval (vegyes üzemanyagfogyasztás 4,1 l/100 km, vegyes CO2-kibocsátás 108 g/km)

Az új A-osztályban új motorok is debütálnak: a piaci induláskor két négyhengeres, turbófeltöltéses benzinmotor érhető el. Az M282 kódjelű, akár 163 lóerős (120 kW) 1,33 literes motor innovációi közé tartozik többek között a hengerlekapcsolás (először csak a 7G-DCT duplakuplungos automataváltóval kombinálva). A második új benzinmotor a 260 kódjelű kétliteres egység 224 lóerős (165 kW) csúcsteljesítménnyel és 350 Nm-rel. Ebben újdonság az úgynevezett CAMTRONIC rendszer a szívó oldali vezérműtengelynél. Mindkét benzines erőforráshoz szériában jár a részecskeszűrő.

A modell újdonsága az OM608 kódjelű 1,5 literes négyhengeres dízelmotor, akár 116 lóerős (85 kW) teljesítménnyel és 260 Nm-rel. Az erőforrás ismertetőjegyei közé tartozik például a motorközeli kipufogógáz-tisztító berendezés AdBlue technológiával, valamint az optimalizált reakcióidejű, vízhűtéses turbófeltöltő. A kínálatban rövidesen további új erőforrások is elérhetők lesznek. Szériában az A-osztály egy 43 literes üzemanyagtartályt kap, opcionálisan azonban egyes modelleknél 51 literes tank is elérhető lesz.

Az új A-osztály kínálata nem lenne teljes a 4MATIC névre keresztelt, folyamatosan változó nyomatékelosztásra képes összkerékhajtás nélkül. A sportosra hangolt, továbbfejlesztett négykerékhajtás még több élményt és fokozott hatékonyságot biztosít. A DYNAMIC SELECT kapcsoló üzemmódjai a 4MATIC rendszert segítik. Fő komponensei közé tartozik többek között a duplakuplungos automataváltóba integrált erőátvitel a hátsó tengely irányába, valamint az integrált többtárcsás tengelykapcsolóval ellátott hátsó differenciálmű, amely vezérlése nem elektrohidraulikus, hanem elektromechanikus úton történik.

Futómű: agilis és komfortos

A motorváltozat, illetve a konfiguráció függvényében az A-osztály különböző futóművekkel érhető el. Szériában 16 colos kerekek járnak a modellhez. A DYNAMIC SELECT is az alapfelszereltség része, amely az opcionálisan választható adaptív lengéscsillapítással kombinálva egyedülálló vezetési élményt biztosít.

Az első futómű az összes eddigi A-osztályhoz hasonlóan McPherson kialakítású. A hátsó tengelynél az erősebb modellek, mint például az A 250, valamint az összes 4MATIC változat egy összetett négylengőkaros hátsó futóművel van felszerelve. A hátsó futóművek egy különálló bölcsőhöz rögzülnek, a karosszéria és a bölcső között pedig egy gumiágy fekszik, csökkentve az utastérbe jutó vibrációkat, valamint a futóműzajokat. Összességében a futóművek alumíniumtartalma a kategóriában minden konkurens modellénél magasabb. A belépő modellek – az A 200 és az A 180 d – csatolt lengőkaros hátsó futóművet kapnak.

Az új A-osztály szériában komfort futóművel, acélrugókkal, valamint DYNAMIC SELECT rendszerrel felszerelt. A 15 mm-rel ültetett komfort futómű egyedi hangolású rugóinak és lengéscsillapítóinak köszönhetően sportosabb viselkedést biztosít, miközben az opcionális aktív, állítható lengéscsillapítás lehetővé teszi a járművezető számára, hogy saját maga válassza ki a preferált karaktert.

Az új Mercedes-Benz A-osztály modellek műszaki adatainak áttekintése a piaci bevezetés időpontjában:

A 200 A 200 A 250 A 180 d
Váltómű 7G-DCT 6-seb. man. 7G-DCT 7G-DCT
Hengerűrtartalom (cm3) 1.332 1.332 1.991 1.461
Teljesítmény (kW/lóerő) 120/163 120/163 165/224 85/116
1/perc fordulatszámnál 5.500 5.500 5.500 4.000
Max. forgatónyomaték (Nm) 250 250 350 260
1/perc fordulatszámnál 1.620 1.620 1.800 1.750-2.500
Vegyes üzemanyagfogyasztás (l/100 km) 5,2-5,6 5,8-6,3 6,2-6,5 4,1-4,5

Vegyes CO2-kibocsátás (g/km) 120-128 133-144 141-149 108-118
Gyorsulás
0-100 km/h (s) 8,0 8,2 6,2 10,5
Végsebesség (km/h) 225 225 250 202
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
4.419/1.796/1.440
4.419/1.796/1.440
4.419/1.796/1.445
4.419/1.796/1.445

Világszínvonal Magyarországról: az A-osztály Kecskemét legújabb csillaga

Az új Mercedes-Benz kompakt autócsalád gyártása öt termelési egységben, három kontinensen indul 2018-ban. A rastatti gyárat követően megkezdődik az összeszerelés Magyarországon, Finnországban és Kínában is. A Kecskeméten 2012 márciusában megnyitott gyár az első Németországon kívüli európai Mercedes-Benz személyautógyár. Az ötszázezredik itt gyártott jármű 2016 februárjában gördült le a gyártósorról. A nem kizárólag Kecskeméten gyártott B-osztály mellett az összes CLA Coupé és CLA Shooting Brake itt készül a világ minden országa számára. 2018-ban az új A-osztály is csatlakozik a magyar helyszín gyártási termékpalettájához.

www.mercedes-benz.hu  


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Mercedes ; IT, informatika ; Fém, gépipar ; Radar ; Ipari hírek

IpariCégek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégből kiszállás, Cégfejlesztés
Az Ön ipari cégének miben segíthetünk?

Több mint 10.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

Eladó domainek, Domaint.hu:
SpaHotel.net
ThermalHotel.net , Thermal.net
Ipariingatlanok.com

2019.01.23-26., Hungexpo:
AGROmasEXPO

Agrárgép Show

Szőlészet és Pincészet

Magyar Kert


Üzlet, üzleti ajánlatok ;
- Keresünk termelő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

Hungexpo
HUNGEXPO

2019.02.07-10., Hungexpo:
FeHoVA


2019.02.21-24., Hungexpo:
Boat Show

Eladó Kúria
teljes berendezéssel:
Kúria eladó teljes berendezéssel

2017.04.05-09., Hungexpo:
Construma

Hungarotherm

Reneo

Otthon Design

Construma Kert

2019.05.14-17., Hungexpo:
MACH-TECH, Ipar Napjai



Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Akciós tőzsdetanfolyam
¤ Tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?

Több mint 10.000 videó:
IpariCégek.hu

2019.10.16-18., Hungexpo:
Automotive Hungary

Autótechnika


EladóCégek.hu
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Hirdethet   Hírek közzététele   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Kiállítás   Agrár   Élelmiszer   Fém, gépipar   Autó   Önvezető   Robot   MI   3D   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás:
cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés. Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés: cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés.
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre