Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


K e r e s ü n k termelő ipari cégeket fejlesztésre és felvásárlásra is, k o n k r é t befektetési és vételi i g é n y e k r e.

Nyereséges fémipari cég végelszámolás közeli áron eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
ÜZLETI AJÁNLATOK:   KERESÜNK Eladó Ipari cégeket  ,  Eladó ipari cégek  ,  Eladó ipari ingatlanok  ,  Hirdetések Oldaltérkép   Híreink   Rólunk  
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   HIRDETHET   Hírek közzététele  Riport 
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Kiállítás   Agrár   Élelmiszer   Fém, gépipar   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtatás   Cégfelvásárlás 

A cég eladása

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2019.09.21.
Kereső

Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IpariCégek.hu érdekeltség az
EladóCégek.hu, keresője:

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mezőgazdasági, Telek ingatlanok
Részletes kereső





Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube





Segítség az IpariCégek.hu honlap
használatához:
Oldaltérkép ;
Rólunk ;
Híreink ;

Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu
YouTube videó csatornánk:
- hírei ;
- lejátszási listái ;

Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Az elektromos mobilitás architektúrája – Az Audi e-tron Sportback concept
2017.04.25
Forrás: Porsche Hungaria, Audi Sajtóközlemény
Ingolstadt/Sanghaj/Budapest, 2017. április 25. – Dizájntanulmány és műszaki kísérleti jármű, elektromos autó és nagyerejű kupé: sokoldalú koncepciómodellel érkezett az Audi a tavaszi Sanghaji Autószalonra. Az Audi e-tron Sportback concept négyajtós Gran Turismo modellben 320 kilowattos elektromos hajtásrendszer dolgozik.

Formai nyelvezete a klasszikus Audi-stíluselemeket számos jövőbemutató részletmegoldással ötvözi, olyan „felvillanyozó” architektúra képében, amely az elektromos hajtás technikája és kialakítása számára egyaránt testre szabott megoldás.

Az Audi e-tron Sportback újabb jelentős mérföldkő az Audi elektromos mobilitás felé vezető útján. Amint Rupert Stadler, az AUDI AG igazgatótanácsának elnöke megerősítette: „2018-ban érkezik az Audi e-tron – vetélytársai körében az első széleskörű mindennapos használhatóságot kínáló elektromos autó. Több mint 500 kilométer hatótávjával és az elektromos autózás különleges élményével e sportos SUV-modellt az elkövetkező évtized meghatározó termékévé kívánjuk tenni. Az Audi e-tron Sportback sorozatgyártású kivitele formájában pedig már 2019-ben követi egy érzelmekben gazdag kupéváltozat, amely mindjárt az első pillantásra vonzó elektromos autóként azonosítható.

Hangsúlyosan világos tónusú utasterében az Audi e-tron Sportback concept a funkcionális és letisztult formák, illetve formai elvként a leglényegesebbre redukált kezelőelemek sajátos szintézisét kínálja. A központi monitor alatt, a középkonzolon és az ajtókárpitokban nagyfelületű érintőképernyők szolgálnak információval és a jármű rendszereivel folytatott interaktív kommunikációval. A műszerfal és a lebegő hatást keltő középkonzol vízszintes felületei a könnyed tágasság érzetét közvetítik a kényelmes egyes ülésekben helyet foglaló négy személy felé.

Éjjel és nappal egyaránt jól érzékelhető innováció a koncepciómodell világítástechnikája. A digitális vezérlésű első és hátsó LED-Matrix egységeket intenzív fényáram jellemzi. Apró Digital-Matrix projektorok vetítenek jelzéseket az aszfaltra, a világítást a környezettel folytatott sokoldalú és dinamikus kommunikációs eszközzé avatva. A négykarikás márka alkalmazta világszerte elsőként a teljes-LED fényszórót, de a Matrix-LED, a lézer- és az OLED-világítástechnika áttörését is nagyban elősegítette. A sanghaji műszaki tanulmány komplex funkciók egész sorával mutatkozik be, amelyekkel új utakra léphet a jó látás, valamint a környezettel fény útján zajló, interaktív kommunikáció.

A tanulmánymodell arculatának „szemeiként” kétoldalt, a motorházfedél vonala alatt karcsú fénycsíkok tűnnek fel – a nappali menetfények. A fénykibocsátó diódák (LED) és a mikrotükrökkel kialakított felület kombinációjával, valamint komplex szabályozástechnika segítségével számos animált mozgás és jelzés állítható itt elő. Az e-tron Sportback indításakor, de már az ajtók nyitásakor is a rendszer kapcsolható szegmenseket használ a dinamikus vizuális üdvözléshez.

A nappali menetfény alatt a Singleframe hűtőrács jobb és bal oldalán egy-egy nagyfelületű fénykibocsátó mező kapott helyet, amelyekben egyenként 250 LED-egység működik térbeli elrendezésben. Ezek lehetőségek sokaságát kínálják tetszetős grafikák, de konkrét kommunikatív jelzések előállítására is, akár menet közben.

Az e-tron Sportback hajtásáról olyan konfiguráció gondoskodik, amely a jövő sorozatgyártású, tisztán elektromos hajtásrendszerű Audi-modelljeiben is megjelenik. Egy elektromos motor dolgozik az első, és kettő a hátsó tengelyen, amelyek mind a négy kereket meghajtva alakítják a nagyteljesítményű kupét – jellegzetes Audi-módra – quattro összkerékhajtásúvá. A kellő színvonalú menetteljesítményekről 320 kW, sőt, a boost üzemmódban akár 370 kW teljesítmény gondoskodik, amellyel a tanulmánymodell álló helyzetből mindössze 4,5 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra. A 95 kWh energiatároló-képességű akkumulátor több mint 500 kilométer hatótávot (NEFZ) biztosít.

A tanulmányautó folyadékhűtésű lítiumion-akkumulátora – amint már az e-tron quattro concept esetében is – az utascella alatt, a tengelyek között kapott helyet. Ez az elrendezés egyszerre járul hozzá a tömegközéppont kellően alacsony pozíciójához, valamint az első és a hátsó tengely közötti kiegyensúlyozott, 52:48 arányú tömegeloszláshoz. Mindez piaci szegmensében kiemelkedő menetdinamikai képességekkel és biztonsági adottságokkal ruházza fel a sportos SUV-modellt. Az akkumulátor két csatlakozóján át, az úgynevezett kombinált töltőrendszer (Combined Charging System) segítségével egyenárammal (DC) és váltakozóárammal (AC) is tölthető.

Dr. Dietmar Voggenreiter, az AUDI AG igazgatótanácsának a marketing és az értékesítés területeiért felelős tagja az elektromos mobilitás a kínai piacon kiemelt jelentőségét érzékeltette: „Célzottan mutatjuk be Audi e-tron Sportback modellünket első ízben épp itt, Sanghajban, Kína ugyanis világszerte az elektromos autók legfontosabb piaca. Ez az infrastruktúrára és a támogatásokra éppúgy érvényes, mint az értékesítési volumenre. Már ma is mintegy 150 ezer töltőállomás áll rendelkezésre, amelyekhez 2017 végéig további százezer társul. Jól felkészültünk e rohamos növekedésre. Az elkövetkező öt év során öt e-tron modellt kínálunk Kínában, köztük olyan tisztán akkumulátorhajtásúakat is, amelyek jóval 500 kilométer feletti hatótávval rendelkeznek – mint az Audi e-tron Sportback.

A tanulmánymodell elején a jól ismert, nyolcszögletű Singleframe hűtőrács hangsúlyosan széles és vízszintes elrendezésű, az elektromos motor jóval alacsonyabb hűtőlevegő-igényének köszönhetően ugyanis ebben az esetben elmaradhatott nagyméretű nyílása. A karosszéria színére fényezett plasztikus borítása sajátos mintázatú és a négykarikás márkajelvény díszíti – akárcsak a hagyományos Singleframe rácsozatát.

E középső felület a szélein hátrafelé ível, s felette bőséges helyet biztosít az áramló levegő számára. Az így létrejött légbeömlő nyílást szintén nyolcszögletű, ám itt feketére fényezett keret szegélyezi, amely csaknem az orr teljes szélességén végighúzódik. Ez a mélyen előrenyúló motorházfedél, az alsó légterelőidom, illetve kerékjáratok között ívelő keret a fényszórókkal közösen semmi mással össze nem téveszthető arculatot kölcsönöz az Audi e modellje számára.

Új utakat járnak az Audi formatervezői az átáramoltatott motorházfedéllel is. Az első részén mélyre nyúló fedél felett az orr vonalaival párhuzamos hídmotívum köti össze a két sárvédőt, amely egyben légterelő elemként szolgál. Az elölnézet így jóval dinamikusabb benyomást kelt, mint a belsőégésű orrmotorral szerelt autók terjedelmes eleje.

A koncepciómodell oldalán az erőteljesen domborodó, felül hangsúlyosan vízszintes idommal lezárt kerékjáratok formálnak jellegzetes quattro-architektúrát. Ugyanakkor ezek az alakzatok nem csupán vizuális utalások a széles nyomtávra és a figyelemreméltó menetdinamikai képességekre, hanem az e-tron Sportback a márka génjeibe történő harmonikus integrációjához is nagyban hozzájárulnak. A nagyvonalúan méretezett kupé magabiztos fellépését az igencsak nagy, 23 col peremátmérőjű, hatküllős, high-tech stílusú kerekek is erősítik. Az e-tron Sportback concept külső hosszúsága – 2,93 méteres tengelytáv mellett – 4,90, szélessége 1,98, magassága pedig 1,53 méter, s a C-szegmensbe, vagyis az Audi A7 közelébe pozícionálják.

Kisméretű kamerák helyettesítik a külső visszapillantó tükröket, olyan technikaként, amely a kedvezőbb légáramlási tulajdonságok és a szélzajok csökkentésén túl további előnyökkel is szolgál. Csaknem teljesen eltűnnek ugyanis a fizikai tükrökre jellemző holtterek és a ferdén előrelátást korlátozó kitakarások. A kamerák képe az ajtók önálló kijelzőin jelenik meg. Az Audi már a sorozatgyártású alkalmazás konkrét utalásaként mutatja be e megoldást.

A 2015-ös IAA alkalmával az Audi a márka tisztán elektromos hajtásrendszerű sorozatgyártású modelljének előfutáraként mutatta be Audi e-tron quattro concept tanulmányát. Jelentősen átdolgozott SUV-modellként akár 500 kilométer hatótávot kínál, mégpedig az Audi jellegzetes felsőkategóriájú autóinak térkínálata és kényelmi színvonala mellett. Menetteljesítményei már a nagyteljesítményű sportautókat idézik, a 0 - 100 km/h sprint csupán 4,6 másodpercig tart az Audi e-tron quattro számára. E jövőbemutató elektromos SUV-modell szériaváltozata 2018-ban érkezik a piacra, míg az Audi e-tron Sportback concept tanulmányt 2019-ben követi sorozatgyártású verziója.

Az AUDI a prémiumszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója az Audi, Ducati és Lamborghini márkáival. A világ több mint 100 piacán van jelen, s 12 ország összesen 16 helyszínén termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között az Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország). 2016-ban az Audi összesen mintegy 1,871 millió Audi gépkocsiját, 3457 Lamborghini sportautóját és 55 451 Ducati motorkerékpárját szállította ki ügyfeleinek. A 2015-ös év során az AUDI AG 58,4 milliárd euró forgalom mellett 4,8 milliárd euró működési eredményt ért el, s jelenleg világszerte mintegy 88 ezer főt foglalkoztat, közülük nagyjából 60 ezret Németországban. Az Audi új termékekre és a hosszú távon fenntartható technológiákra összpontosít, a jövő mobilitása szolgálatában.

www.audi.hu    


NEWS: ; Autó, jármű, közlekedés ; Audi ; Fém, gépipar ; Lézer ; Energia, közmű, akkumulátor ; Ipari hírek ; Business

IpariCégek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégből kiszállás, Cégfejlesztés
Az Ön ipari cégének miben segíthetünk?

Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

Fordító
Google Translate

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

Üzlet, üzleti ajánlatok ;
- Keresünk termelő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület


Eladó domainek:
befektet.hu
balatonitelek.hu, budaitelek.hu, pestitelek.hu, videkitelek.hu, raktaringatlanok.hu, spahotel.net, thermalhotel.net, stb., INFO: Domaint.hu


2019.09.26-29., Budapest,
OMÉK

2019.10.16-18., Hungexpo:
Automotive Hungary

Autótechnika

MASCUS



Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Akciós tőzsdetanfolyam
¤ Tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?

Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu



SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Hirdethet   Hírek közzététele   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Kiállítás   Agrár   Élelmiszer   Fém, gépipar   Autó   Önvezető   Robot   MI   D nyomt.   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu: Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás:
cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés. Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés: cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés.
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre