Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


ELADHATJA, HA meghirdeti ipari ingatlanát. EGYET FIZET, TÖBBET KAP: Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant

Keresünk: eladó ipari cégeket konkrét szakmai vételi és fejlesztési igényekre, Fémipari, Műanyagipari, Élelmiszeripari cégeket is.
Eladó: Péküzem, 77 M Ft ; Húsüzem, 80 M Ft ; Húsfeldolgozó üzem, 85 M Ft ; Mg-i gépgyártó saját termékkel, 800 M Ft ;
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI Ajánlatok:  KERESÜNK Eladó működő cégeketELADÓ cégekingatlanokdomainHirdetések Oldaltérkép   Híreink  
SZolgáltatásaink:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   és  Videók készítése   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmisz.   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomtat.   Kállítás   Cégfelvásárlás  IpariBlog  Riport  Hírek közzététele 

Eladó fémipari cégek
Működő cég eladása
Cégből kiszállás
A Cégeladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2021.04.16.
Kereső



IpariCégek.hu érdekeltség az EladóCégek.hu
még több témaköri írással és az eladó ipari cégek kereslete-kínálata ott is elérhető.
Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu

IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső



MASCUS

YouTube
YouTube

Térkép
Google Maps






Az Elburg Engineering Workshop neve ismerősen cseng a csúcsminőségű fémtermékek felhasználói körében
Forrás: FANUC, Sikertörténetek az automatizálás világából
Egyik specialitásuk az öntvények megmunkálása. Egy mérnöki műhely számára ez nem a legkönnyebb feladat: az öntvények nem a pontosságukról nevezetesek, és az alkotóelemeknél szükségszerűen méretbeli eltérések adódhatnak.

Éppen ezért nemcsak az öntödével kialakított, referenciaméretekre vonatkozó jó együttműködés fontos, hanem a feldolgozási folyamatot is alaposan ismerni kell az alkatrészek megfelelő megmunkálásához.

Vezetőkabin-szerelvények

Az elburgi műhelyben jelenleg gyártott egyik alkatrészcsoport a DAF haszongépjárműveibe készülő különleges szerelvények. Az öntvényeket, amelyek bal- és jobbkezes változatban is elérhetők, marják, fúrják, menetfúrják és sorjázzák. Maarten Dijkshoorn, az Elburg Engineering Workshop munkatársa elmondta, hogy a DAF követelményeinek való megfelelés érdekében olyan cella kifejlesztésére volt szükség, amely a nap 24 órájában, a hét minden napján üzemel. Ezért még inkább szükség volt a robotokra. Nem pusztán azért, mert ez költséghatékony megoldás folyamatos feldolgozás esetén, de egészségügyi és biztonsági szempontból is előnyösebb. A szerelvények tömege meglehetősen nagy, a megmunkáláshoz mégis a felemelésük a legjobb megoldás. Ilyen esetekben a teher túl nagy ahhoz, hogy a műszakban dolgozó kezelőszemélyzet kézzel felemelhesse. Ezenfelül a személyi állomány tervezése során is gondok lennének. A géppark és az alkalmazottak számának meghatározása mindig egy univerzális menetrend alapján történik, és más projekteknél erőforráshiány jelentkezne, ha a fix munkáktól vonnánk el embereket erre a célra.

Termelési folyamat

Az öntvények szabványos euro-raklapon kerülnek a robotcellába. A bal és jobb oldali változatok itt egy párt alkotnak. Az öntvényeket ezután egy FANUC R-2000iB/165F robot áthelyezi egy megtekintőasztalra. Ez egy mágneses megfogóval történik. A megtekintőasztalon nem csak a pontos pozíció és orientáció meghatározására kerül sor, de azt is megvizsgálja a rendszer, hogy mindkét szerelvény ténylegesen jelen van-e. Ha nincsenek, akkor beavatkozásra kerül sor. Ha jelen vannak, akkor egy második robot – szintén egy FANUC R-2000iB, amely három gép és egy fúró-csapoló egység (BTU) között helyezkedik el – felemeli őket a megtekintőasztalról, és elhelyezi őket egy szabad közbülső pozícióban az egyik gép előtt. Ha egy gép szabaddá válik, akkor ugyanez a robot elhelyezi a munkadarabot a megfogókészülékben, és mindaddig vár, amíg az egyik gép készen nem áll a megmunkálásra. Ha a gép elkészült, a robot leveszi a munkadarabot, és elhelyezi a közbülső állomáson, hogy lehetőség legyen új alkatrészeket elhelyezni közvetlenül az üres gépbe. A megmunkálás hozzávetőleg húsz percet vesz igénybe; az ezt követő szünetnek a lehető legrövidebb ideig kell tartania. A gép tovább fut, és a korábban megmunkált alkatrészeket a rendszer eltávolítja a közbülső állomásról, majd visszahelyezi egy fúró-csapoló egységre. A fúró-csapoló egység szervotengelyeit maga a robot vezérli, így a BTU gyakorlatilag a robot kiterjesztéseként funkcionál (hetedik és nyolcadik tengely). Ha minden megmunkálási művelet befejeződött a BTU egységen, a robot az alkatrészt a szerelőasztalra helyezi. Az első robot, amely most egy mechanikus megfogóval van felszerelve (a mágneses és mechanikus megfogó kombinálása általában nem optimális megoldás), az alkatrészt a sorjázó állomásra helyezi. Ez gyakorlatilag nem más, mint egy motorra szerelt drótkefe, és a robot mozgása kompenzálja a drótkefe kopását. A sorjázás után az alkatrész egy euro-raklapra kerül a késztermékkel, és a teljes ciklus kezdődik elölről.

Kulcsra készen

A rendszerben számos olyan megoldás szerepel, amely egyedivé teszi a robotcellát” – mondta Stefaan Poppe, a Gibas munkatársa. Mint robotintegrátor és a CNC-gépek szállítója, komoly szerepet játszik a robotcella végső kialakításában. „Először is egyedi módosításokat végeztünk a gépeken, hogy azok alkalmasak legyenek a megfelelő alkatrészméret kezelésére, kombinálva a viszonylag kis gépen feldolgozott kis formákkal. Ez a projekt gazdasági megvalósíthatóságával is kapcsolatban van. A minőség szintén fontos szerepet játszott: a kabinszerelvényeket egyetlen megfogással akartuk feldolgozni. Ebből következően fontos, hogy a robotok és gépek hogyan működnek együtt egymással. Azáltal, hogy lehetővé vált a fúrási-csapolási műveletek BTU-egység használatával történő végrehajtása a gépeken kívül, az Elburg Engineering Workshop megszabadulhatott a négytengelyes CNC-egységtől, ami a gazdaságosság szempontjából természetesen előnyt jelent. Mindez pozitív hatással van a teljes megmunkálási időre és a robotcella kapacitására is – a teljes folyamat optimalizálásával a szükséges időt 37 percről 20 percre sikerült leszorítani. Végezetül a vizuális feldolgozás terén is sikerült néhány jelentősebb eredményt elérnünk. Tehát a nehéz ipai környezet és az „ormótlan” munkadarab ellenére, sok finomítással ugyan, de végezetül sikerült megoldani a robotok zökkenőmentes együttműködését. Az első robotot vizuális, a másodikat pedig lézeres érzékelővel láttuk el, így még abban az esetben is érzékelhető a munkadarab, ha a vizuális rendszer nem működik.

Partnerkapcsolat

Néha fontos a megmunkálási időt a lehető legrövidebbre csökkenteni. Ebben az esetben a figyelem középpontjában főként a folyamatosság, a minőség és a megbízhatóság állt. Az autógyártás mindig komoly követelményeket támaszt a beszállítókkal szemben. Az e követelményeknek megfelelő Elburg Engineering Workshop rendkívül elégedett a Gibassal kialakított magas szintű együttműködéssel. Dijkshoorn: A Gibast már a kezdetektől fogva bevontuk a projekt kialakításába. Ez a módszer már számos alkalommal eredményes volt. Nagy előny, hogy házon belül ismerjük a folyamatot, ismerjük az összetett öntvényeket, és törekszünk a megfelelő formák kialakítására, míg a Gibas nem csupán egy robotintegrátor, de a CNC-gépek kulcsrakész szállítója is. Képesek adaptálni a robotokat a követelményeinkhez, és képesek biztosítani azok problémamentes, kölcsönös kommunikációját. Poppe hozzátette: „A mi iparágunkban, ahol gyakran szembesülünk hasonló projektekkel, nem lehet a hagyományos ügyfél-szállító kapcsolatban dolgozni. Új koncepciókat kell kidolgozni, és előre látni kell a piac változásait. Így először egy kisebb robotcellát fejlesztettünk ki, kisebb számú kabinszerelvény gyártásához. Mivel a bővüléssel kapcsolatos feladatok még terítéken voltak, és a kérdés a DAF irányából is felmerült, ezért úgy döntöttünk, hogy módosítjuk a robotcellát. Míg az eredeti kialakításban két gép és egy robot szerepelt, mostanra három gép és két robot vált szükségessé. Ilyen gyors módosítások csak úgy valósíthatók meg, ha a szereplők megfelelően értik egymást. Dijkschoorn következtetésként azt emelte ki, hogy a megrendelésekhez elengedhetetlen az iparágban való mielőbbi jelenlét. „Gyakran bizonyos koncepciókra alapozva együtt fejlesztünk, így új megkeresés esetén rendkívül gyorsan tudjuk elkészíteni az ajánlatot.” Ily módon előnyhöz juthatunk a versenyben. Gyorsan kell kapcsolni, nehogy „lemaradjunk a hajóról”. Ennek persze előfeltétele a partnerkapcsolatban való aktív részvétel és az időráfordítás által jelentett kockázat megosztása.

Merevebb robotizálás

Arra a kérdésünkre, hogy a robotok használatával a folyamatok rugalmasabbak lesznek-e, Poppe megfogalmazott néhány fenntartást. „Természetesen a robot rugalmas, azonban a kulcsrakész tömeggyártási projektek esetén rengeteg pénzt és időt fektetünk egy adott termékre vonatkozó megoldás kifejlesztésébe. A legnagyobb előny, hogy a folyamat teljes mértékben automatizált. Ezért a működésnek zökkenőmentesnek a rendszernek pedig egyszerűen kezelhetőnek kell lennie. Mellesleg ez az egyik oka, hogy legtöbbször a FANUC robotjait választjuk. Azok ugyanis köztudottan megbízhatók és felhasználóbarátok. Ugyanakkor ez nem befolyásolja azt a tényt, hogy ha új terméket kell gyártani a robotcellával, akkor ismét költségekkel járó mérnöki munkára van szükség. Ezért inkább ezt afféle merevebb robotizálásnak nevezzem, amelynél egy termék gyártásának megszűnése esetén, (ugyanazt) a robotot egy másik projektben is fel lehet használni. Ha túl kevés dolguk akadt, és még sokkal több üzemóra teljesítésére képesek.

ÁBRÁK ÉS FELIRATOK

A fúró és a csapoló egység szervotengelyeit a robot hetedik és nyolcadik tengelyeként vezérli a rendszer.
A kabinszerelvények egy euro-raklapon párban állnak rendelkezésre. A párok (jobb és bal) a termelés során együtt maradnak.
A robot sorjázási pozíciója a drótkefe kopásához igazodik.
A DAF számára gyártott kabinszerelvények gyártási cellája három darab négytengelyes CNC-gépből és két FANUC R-2000iB/165F robotból áll.

www.fanuc.eu  


* NEWS * ; Ipari hírek ; Business ; Robot, automatika ; FANUC ; Mágnes, MR, MRI ; Fém, gépipar ; CNC


Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét több mint
20 éves gyakorlati tapasztalatunkkal megvalósíthatjuk.
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

YT videó csatornánk hírei ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra

10 ha erdőben igényes épület mélyen bekerülési ára alatt eladó
10 ha erdőben 880 nm igényes épület

KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu




Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?

Videók készítése,
Több mint 12.000 videó:
IpariCégek.hu





SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Videók készítése   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Agrár   Élelmiszer   Fém, gép   Autó, jármű   Robot   MI   D nyomt.   Kiállítás   Oldaltérkép  Rólunk   Híreink   Adatvédelem
Főbb kategóriák
¤ ÜZLETI AJÁNLATOK ¤94
Hirdetések18
Hirdethet7
Domain eladó21
EladóIpariCégek.hu: Eladó ipari cégek29
Eladó működő cégeket keresünk23
Keresünk eladó cégeket22
EladóFémipariCégek.hu: Eladó fémipari cégek5
Fémipari cég eladó6
Cégből kiszállás9
Cégeladás13
Működő cég eladása9
A cégeladás4
Cégvétel2
Eladási, vételi tanácsadás17
EladóIpariIngatlanok.hu: Eladó ipari ingatlanok24
Ipari ingatlan eladás, vétel3
Videók készítése3
Cégfelvásárlás77
* NEWS *7361
Ipari cégek2331
Ipari hírek7344
Business4652
Autó, jármű, közlekedés5728
BUD325
Autómegosztás, fuvarmegosztás30
Önvezető 214
e-sport16
Audi520
Mercedes893
Opel305
Suzuki266
BMW244
Das WeltAuto51
Seat295
Škoda292
VW400
Tesla6
Munkagép, haszongép1105
Rába112
Scania445
Robot, automatika1071
ABB432
FANUC146
igm114
KUKA 70
Universal Robots42
Mesterséges intelligencia129
Kiterjesztett-Virtuális valóság (AR-VR)41
Radar, szenzor, ultrahang, érzékelő229
Lézer77
Mágnes, MR, MRI24
IT, informatika888
Internet553
YouTube95
D nyomtatás66
Fém, gépipar1393
Hegesztés123
CNC96
Műanyag61
Fa, papír, nyomdaipar19
Agrár198
Élelmiszer215
FMCG, kereskedelem36
Logisztika307
Ingatlan, építőipar367
Energia, közmű, akkumulátor1382
Solar77
Bosch790
Siemens434
Knorr-Bremse114
Apollo Tyres2
Bridgestone79
Continental139
Hankook Tire220
Michelin114
Kiállítás900
Hungexpo252
ÉBSZ Építőgép Kiállítás6
OMÉK17
BMVK, Szentlőrinci Gazdanapok77
NAK, Szántóföldi Napok10
Riport28
Múzeum, ipartörténet12
Ipari Blog80
Link24
Robot link5
Legutóbbi *Robot, automatika* cikkek
Keresünk automatika, robot cégeket fejlesztésre, felvásárlásra
Az ABB új GoFa™ kobotja elnyerte a rangos Red Dot Best of the Best díjat
Az új KR DELTA robot ott nyújt meggyőző teljesítményt, ahol különösen fontos a higiénia
Az ABB Rómában, az Örök Városban támogatja az e-mobilitást
Vevői referencia Magyarországról – Hungaro-Ventilátor Kft.
Salzgitter Mannesmann Renewables GmbH cső csomópont hegesztőrendszer
Digitalizálással enyhíthető az ivóvízszektorra nehezedő nyomás
Az ABB és az Amazon Web Services a teljesen elektromos jövő felé kormányozza a járműflottákat
Önálló beavatkozásra képes fékrendszert fejleszt a Continental és a Pannon Egyetem
Az Alseca Engineering UR5 kobot alkalmazásával biztosította a magas minőséget és duplázta meg termelékenységét ultrahangos hegesztési és marási műveleteiben
Alkalmazási jelentés – Volvo Terex építőipari gépek Motherwellben, Skóciában
Életet menthetnek a Bosch hálózatba kapcsolt eszközei
A Külgazdasági és Külügyminisztérium támogatásával és a HIPA közreműködésével 120 fővel bővíti kutatási és fejlesztési részlegét a Siemens Mobility
A Bosch mesterséges intelligenciával teszi hibamentessé a gyártást
A felügyelő bizottság jóváhagyta a szervezeti átalakulás következő szakaszát
Vevői referencia Magyarországról – SBS Kft.
Együttműködő robotok - Az automatizálás lehetőségei az automotív iparágban
A Continental pozitív szabad cash flow-t ért el 2020-ban, és jelentős piaci növekedésre számít 2021-ben
Az ABB-t ismét a világ egyik leginnovatívabb vállalatának választották
A Becker Románia UR10 együttműködő robotok által automatizált ragasztóadagolás és összeszerelési folyamatok révén növeli a termelékenységet
Az ABB új megvilágításba helyezi Isztambul modern múzeumát
Ajánló
Elsősorban működő, vagyonnal rendelkező cégek eladásának, vételének megoldásával foglalkozunk, több mint 20 éves gyakorlati tapasztalattal.
Eladási kínálatunk és főbb kereséseink elérhetők az EladóIpariCégek.hu keresőben.

Hogyan tudja jól eladni működő cégét?

Keresünk eladó működő cégeket konkrét vételi igényekre

Fémipari cégek is eladók kínálatunkban




EladóIpariIngatlanok.hu:
Eladhatja, ha meghirdeti ipari ingatlanát:
Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant





© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás
(cégeladás, cégvétel, ipari ingatlan eladás, ipari ingatlan vétel, ipari ingatlan értékbecslés), Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig),
Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés (cégértékelés, cégérték növelés, hatékonyság növelés, kockázatkezelés),
és Videók készítése (több mint 15.000 videó készítés és közzététel tapasztalatával).
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
Értéket fejlesztünk és értéket közvetítünk
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre