Forrás: BMW Sajtóközlemény
Június 3-án kiosztották az év egyik legkiemelkedőbb hazai gasztronómiai eseményén a legjobb éttermeknek járó elismeréseket. A budapesti Várkert Bazárban megrendezett Dining Guide Év Étterme Gálán az Év Étterme 2024-es díjat a SALT Budapest nyerte el,
míg a rendezvény egyik főtámogatójaként, a BMW Group Magyarország az Év Innovatív Konyhája különdíjat az Onyx Műhelynek adta át.
A Dining Guide tesztelői ebben az esztendőben is közel 500 vendéglátóhelyet látogattak meg, hogy összeállítsák Magyarország TOP 100 étteremkalauz 2024-es kiadványát és felállítsák a legjobb vendéglátóhelyek aktuális toplistáját. Idén azonban az az Év Étterme díj nyertesét az eddigi gyakorlathoz képest másképp választották ki. Immár nem a top 10-es lista legmagasabb pontszámmal rendelkező étterme érdemelte ki a díjat, hanem az a legjobb tíz közé jutott étterem, amely több szempont figyelembevételével a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtotta. Alapos mérleglés után ennek a kategóriának az első helyezettje a SALT Budapest lett 2024-ben.
A mostani díjkiosztó másik fontos újdonságaként kiemelt figyelemben részesültek a fenntartható gondolkodású éttermek, aminek köszönhetően először osztották ki a gála történetében az Év Fenntartható Étterme Díjat. Ezt az elismerést a zebegényi Natura Hill Vendégház és Étterem vehette át.
Dining Guide Év Étterme Gála egyik főtámogatójaként és a hazai gasztronómia elkötelezett pártolójaként, a BMW Group Magyarország az Onyx Műhelyt elismerő, az Év Innovatív Konyhája díjat adta át. A vállalat részéről a rangos kitüntetést Pócs Zsuzsanna marketingvezető nyújtotta át a győztesnek. Emellett a márka, a közel 900 fős rendezvény sikeres megvalósításához a VIP vendégek számára biztosított shuttle-szolgáltatással járult hozzá a BMW 7-es, i7-es és XM luxus-modellekből álló 13 autót számláló flottájával. Továbbá az érdeklődők a sportautós menetteljesítménnyel, összetéveszthetetlen kisugárzással és a páratlan exkluzivitással rendelkező BMW M850i Gran Coupé-val is közelebbről megismerkedhettek az este folyamán a helyszínen.
A gálát Gundel Takács Gábor vezette, a díjakat pedig Jókuti András, valamint a Dining Guide szponzorai adták át. Ebben az esztendőben az alábbi vendéglátóhelyek kapták az elismeréseket:
• Az Év Alternatív vendéglátóhelye a balatoni Buborék Csopak lett.
• Az Év szerethető étterme díjat a tavaly decemberben nyílt Goli étterem nyerte.
• Az Év Koktélbárja a Múzsa Bár lett.
• Az Év Cukrászdája díjat a Málna The Pastry Shop nyerte el.
• Az Év Sommelier-je díját Rácz Imre, a Spago Budapest by Wolfgang Puck sommelier-je vehette át.
• Az Év Éttermi Cukrásza díját Szűcs Árpád, a Kollázs Brasserie & Bar cukrásza nyerte el.
• Az Év Innovatív Konyhájának járó különdíjat az Onyx Műhely vehette át.
• Az Év Ifjú Séf Tehetsége Pohner Ádám, az Iszkor Mályinka fiatal séfje lett.
• Az Év Séfje 2024-ben Rosenstein Róbert, a Rosenstein étterem séfje lett.
• A 2024-es év Dining Guide Életműdíját Nyíri Szása, az Arany Kaviár társtulajdonosa és séfje vehette át.
• Az Év Fenntartható Étterme díját a zebegényi Natura Hill Vendégház és Étterem vehette át.
• Az Év Szállodája díjat a Matild Palace A Luxury Collection Hotel nyerte el.
• A The Best of The Best díjat a Stand Étterem vehette át.
• A Dining Guide Év Étterme 2024-es díját a S3ALT Budapest étterem nyerte el kiemelkedő teljesítményéért.
A BMW Group Magyarország ezúton is gratulál minden díjazottaknak!
A BMW Group magyar nyelvű sajtóoldala a következő címen érhető el: https://www.press.bmwgroup.com/hungary
A BMW Group
A BMW, a MINI, a Rolls-Royce és a BMW Motorrad márkák tulajdonosaként a BMW Group a világ vezető prémium autó- és motorkerékpár-gyártó vállalata, amely prémium pénzügyi és mobilitási szolgáltatásokat is kínál. A BMW Group világszerte több mint 30 járműgyártó és -összeszerelő létesítményt üzemeltet, termékeit pedig értékesítési hálózatán keresztül a világ több mint 140 országában forgalmazza.
2023-ban a BMW Group több mint 2,55 millió darab gépkocsit és több mint 209.000 darab motorkerékpárt értékesített világszerte. 155,5 milliárd eurós összbevételével a vállalat a 2023-as pénzügyi évben 17,1 milliárd eurós nyereséget termelt. A 2023. december 31-i összesítés szerint a BMW Group világszerte 154.950 embert foglalkoztat.
A BMW Group sikerét hosszú távú gondolkodással és felelős működéssel alapozta meg. A vállalat stratégiájának alapvető része a környezetvédelmi szempontból és szociálisan is fenntartható értéklánc, a termékei által képviselt, mindenre kiterjedő felelősség és az erőforrások megőrzése iránti elkötelezettség.
www.bmw.hu
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
X: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw-group/