Forrás: Schneider Electric Sajtóközlemény
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat.
A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
A digitalizációval az épületgépészeti, ipari szervíztevékenység is gyökeresen átalakul. A legmodernebb megoldások már a hibamegelőzésre koncentrálnak, folyamatos méréssel, érzékelőkkel, egy-egy épület vagy gyártósor digitális másolatának segítségével valós időben követik a folyamatokat, ehhez előfizetéses keretrendszert kínálva. Ilyen módon pedig lehetséges az is, hogy már a hiba bekövetkezése előtt azonosítsák a rendellenességeket, elvégezzék a szükséges karbantartásokat, de csak ott végezzenek beavatkozást, ahol ez valóban indokolt.
A Schneider Electric helyszíni szolgáltatások széles körét kínálja a szolgáltatási portfólióján belül, ennek részeként a társaság szakemberei tanácsadást nyújtanak új megoldások bevezetéséhez, valamint segítséget a szervizelésben, karbantartásban, így támogatva a költség- és energiahatékonyabb működést.
Az így átalakuló szervíztevékenység az egyik oka, hogy a Schneider Electric szolgáltatási üzletága az elmúlt időszakban jelentős növekedésnek indult. Ez a növekedés indokolta, hogy egy teljesen új szervezeti egységet hozzanak létre, amely egységes folyamatokkal tudja segíteni a cég ezen tevékenységét egész Európában. A most létrejövő budapesti központban dolgozó munkatársak kezdetben ajánlatkészítéssel, a rendelések koordinációjával, valamint virtuális értékesítési feladatokkal, adatelemzéssel és ügyfélgondozással foglalkoznak majd, később további kompetenciák kiépítése is várható. A társaságnál úgy látják, hogy a fenntartható fejlődést és a további növekedést egy központi egység létrehozásával még jobban tudják támogatni.
„Magyarország több szempontból is stratégiai szerepet foglal el a Schneider Electric életében és már eddig is több területen bizonyítottuk, hogy rendelkezünk azokkal a képességekkel, infrastruktúrával, amelyek alkalmassá tesznek minket akár egy európai központ működtetésére is. Mint például a régiós logisztikai központ Szigetszentmiklóson, vagy a budapesti, szintén régiós beszerzési, illetve fenntarthatósági központunk. További fontos szempont volt a kiválasztás során, hogy a nyelvi igényeket is megfelelően ki tudjuk szolgálni Magyarországon. Külön öröm, hogy az új európai központ vezetője magyar szakember lesz, Gendúr István, aki immár tíz éve erősíti a Schneider Electric csapatát”
– mondta el Veres Zsolt, a Schneider Electric országigazgatója.
„Idővel Európa teljes területén a magyar központból segítjük majd a helyszíni szolgáltatási tevékenységet. Magas hozzáadott értéket képviselő új munkahelyek jönnek létre az új központban, ahova már megkezdtük a munkatársak toborzását és kiválasztását. Jelenleg ajánlatkészítő mérnök, virtuális értékesítés, rendelésmenedzser, adatelemző, ügyfélkapcsolati és munkafolyamat-tervező munkakörökbe keresünk csapattagokat”
– tette hozzá Gendúr István, a budapesti Services Hub vezetője.
https://www.se.com/hu/hu/