Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

*THE NEUE NEW*: a BMW egy többdimenziós, magával ragadó kommunikációs kampány mentén érkezik meg a mobilitás új korszakába

2023.09.14

Forrás: BMW Sajtóközlemény
A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautóval a bajor prémiumgyártó szokatlan irányban gondolja tovább „az új” fogalmát, a márka nemzetközi kommunikációs kampányának középpontjába az „örök élmény” ígéretét helyezve.


A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó világpremierje a bajor prémiummárka számára egy teljesen új gondolkodásmódot és megközelítést hordozó, új korszak kezdetét jelenti. A BMW technológiai átállását a „THE NEUE NEW” nevet viselő, többdimenziós kommunikációs kampány kíséri, amelynek történetmesélése sorra veszi a jövőbe mutató átállás főbb mérföldköveit és szokatlan irányban gondolja tovább „az új” fogalmát.

A „THE NEUE NEW” kampány – amelyet a THE GAME ügynökség kifejezetten a BMW Group és a BMW márka számára fejlesztett ki, illetve valósított meg – hitelesen és közérthetően magyarázza el a hamarosan érkező NEUE KLASSE modellgeneráció „NEUE” esszenciáját. Az „új” szó német megfelelőjének nemzetközi alkalmazása az új modellgeneráció nevére utal, amely világszerte megnyerő és emlékezetes hatást vált ki. A kommunikációs kampány ugyanakkor a márka „örök élmény” ígéretét („Freude forever.”) is a középpontba helyezi, az emberi igények maradéktalan kielégítésére összpontosító, jövőbe mutató márkaként mutatva utat a BMW-nek.

„A „THE NEUE NEW” kampány mentén a mobilitás teljesen új korszakába érkezünk meg, amelynek előterében és középpontjában egyaránt az emberek állnak. Mint ilyen, a kampány vizuális megvalósítása is hiteles, elérhető és emberi” – fogalmazott Jens Thiemer, a BMW ügyfélélményért és márkáért felelős vezető alelnöke. „A kampány az első ékes példája annak, hogy miként alkalmazunk innovatív kommunikációs eszközöket annak érdekében, hogy a BMW technológiai átállását előrevigyük” – tette hozzá.

A „THE NEUE NEW” a BMW Group által kitűzött három legfontosabb jövőbeni területen meséli el a technológiai átállás történetét: a progresszív gondolkodásmódot éltető és az erőforrások megőrzésére irányuló gazdasági körforgás, az emberi igények felismerésére és maradéktalan kielégítésére összpontosító digitalizáció, valamint a márka által fémjelzett vezetési élményt jövőbe vezető elektrifikáció mentén.

A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó egy modellben testesíti meg mindhárom területet, friss és optimista kiindulópontként a jövőbe. A történetmesélés a Neue Klasse „mk1” modellgenerációját felelevenítve – amely az 1960-as években forradalmasította a bajor prémiummárka portfólióját – hozza vissza a köztudatba a német „Neue” megnevezést, amely mentén világszerte újragondolja „az új” fogalmát.

A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó a jelenben mutatja be a közeli jövő átfogó vezetési élményét. A középpontban „a lényegre történő intelligens összpontosítás” jegyében megtervezett formanyelv áll, miközben a BMW iDrive járművezérlő technológia legújabb generációja olyan digitális és magával ragadó felhasználói élményt ígér, amelynek minden aspektusa a vezető köré épül. A tervezőmérnökök az új modellgeneráció legapróbb részleteit is a fenntarthatóság és a hatékonyság jegyében váltották valóra.

„THE NEUE NEW”: többdimenziós kampány a „social first” megközelítés jegyében

A THE GAME ügynökség által megkomponált kampány az eltérő célcsoportok mindegyikét megszólítja. Az influenszerekkel kiépített megannyi együttműködés mellett a kampány elsősorban a bajor prémiummárka közösségimédia-felületeire összpontosít. A BMW Instagram- és Snapchat-oldalai számára kifejlesztett különleges filterek eközben azt is lehetővé teszik, hogy a BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó a kiterjesztett valóság részeként inspirálja a rajongókat.

A „THE NEUE NEW” kampány többdimenziós megközelítése az aktív szabadidős tevékenységek és a kétoldalas nyomtatások megjelenítését is lehetővé teszi. A kommunikációs kampány a My BMW okosalkalmazásban, a BMW hivatalos weboldalán és a FREUDE.FOREVER magazinban is visszaköszön. A különböző csatornákon és közösségimédia-felületeken átívelő kampány tervezéséért a THE MARCOM ENGINE volt felelős.

A 2023-as Müncheni Nemzetközi Autószalonon a kampány első ízben kézzelfogható élménnyé is vált. A müncheni Max-Joseph téren felépített BMW Group Open Space koncepciója a Meiré and Meiré kreatív tanácsadó cég munkáját dicsérte. A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó installációját a „THE NEUE NEW” kampány megközelítése ihlette, a kölni székhelyű Elastique kreatív ügynökség kommunikációs támogatása mentén. A helyszíni kísérőprogramokról a meghatározó véleményvezér és tehetségkutató ügynökség, a Pacific gondoskodott.

www.bmw.hu   


NEWS ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - BMW, MINI, Rolls-Royce ; Robot, automatika, automata ; Kiterjesztett-Virtuális valóság (AR-VR), virtuális ; Radar, szenzor, ultrahang, érzékelő ; IT, informatika, digitális, elektronikus ; Internet, IoT, felhő ; Fém, gépipar ; Kiállítás, konferencia

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: