Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Betöltés...

Közönségdíjas lett a Lidl Plus

2021.12.16

Forrás: Lidl Sajtóközlemény
Budapest, 2021. december 16. – Duplázott a Lidl Magyarország idén májusban bevezetett digitális hűségprogramja, a Lidl Plus, mely „Az Év Honlapja” verseny Közönségdíjasa lett, továbbá megkapta a zsűri különdíját Az Év Applikációja kategóriában.


A Magyar Marketing Szövetség által kiírt „Az Év Honlapja” pályázatra idén rekordszámú, összesen 331 pályázatot nyújtottak be. A pályamunkák mindegyike, kategóriától függetlenül részt vett a közönségszavazásban is, amelyen elsöprő győzelmet aratott a Lidl Plus. Az alkalmazásra összesen több mint 37.500 voks érkezett és mintegy 11.000 szavazattal előzte meg a második helyezettet, így a Lidl Magyarország alkalmazása lett a felhasználók abszolút kedvence.

Az élelmiszerláncok között kiemelten nagy a verseny, melyben akkor tud leginkább kitűnni a Lidl Magyarország, ha túl azon, hogy biztosítja a legjobb ár-érték arányú termékkínálatot, kiegészítő szolgáltatásokat is nyújt vásárlói számára. Ennek innovatív eszköze a vállalat Lidl Plus alkalmazása, mellyel célja a vásárlók számára megkönnyíteni a bevásárlást, valamint honorálni elkötelezettségüket, hogy tovább növelje a Lidl iránti lojalitásukat. A zsűri éppen ezt az innovativitást és funkcionalitást emelte ki értékelésében, és ezek elismeréseként ítélték oda Az Év Applikációja kategória Különdíját a Lidl Plusnak.

Az oklevél ünnepélyes átvételekor Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta: „A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos vásárlói elégedettsége és kényelme, ezért is vezettük be Lidl Plus alkalmazásunkat, mely az országban az első, kizárólag digitális hűségprogram. A felhasználók szavazatai alapján elnyert „Az Év Honlapja” Közönségdíjasa cím óriási elismerés, hiszen azt mutatja, hogy vásárlóink valóban szeretik és használják ezt az innovációnkat. Emellett szintén nagy eredmény, hogy a felhasználók mellett a szakmai zsűri „Az Év Applikációja” különdíjjal jutalmazta alkalmazásunkat. A két díj elnyerése újabb igen fontos mérföldkő vállalatunk életében.

A Lidl Magyarországról
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már 190 áruházzal van jelen hazánkban, és 7500 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, de forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak.
A vállalat emellett különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának

www.lidl.hu    


NEWS ; Ipari hírek ; IT, informatika ; Internet ; Élelmiszer ; - Lidl ; FMCG, kereskedelem

Legújabb Cégfelvásárlás hírek:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 9.000 ipari hírből: