Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Betöltés...

A Lidl lesz a hazai, 2022-es férfi kézilabda EB friss élelmiszerpartnere

2021.12.20

Forrás: Lidl Sajtóközlemény
Budapest, 2021.12.20. - A Lidl kizárólagos, hivatalos friss élelmiszerpartner minőségben szponzorálja a 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokságot.


A megállapodás értelmében az áruházlánc a magyar-szlovák rendezésű eseményen friss gyümölcsökkel, valamint ásványvízzel látja el a játékosokat, játékvezetőket, bírókat és önkénteseket a torna ideje alatt. Az Európai Kézilabda Szövetséggel (EHF) való partnerség meghosszabbításával a vállalat továbbra is a kézilabdasport, valamint az egészséges és sportos életmód iránti elkötelezettségét jelzi és immár 6. alkalommal válik egy Eb vagy Vb hivatalos friss élelmiszerpartnerévé.

A Lidl számára mind nemzetközi mind hazai szinten stratégiai fontosságú az egészségtudatos életmód támogatása és ennek megfelelően alakította ki szponzorációs programját, valamint döntött arról, hogy ismét egy nagyszabású sportesemény mellé áll.

Nagy izgalommal várjuk már most, hogy a közelgő férfi kézilabda Európa-bajnokság hivatalos friss élelmiszerpartnere lehessünk. Ezzel is szeretnénk felhívni a figyelmet a mozgás és az egészséges táplálkozás fontosságára, és egyúttal hangsúlyozzuk alapvető kompetenciánkat is: a friss, kiváló minőségű, kedvező ár-érték arányú élelmiszerek biztosítását. Ráadásul mindezt egy sporttörténelmi pillanatban tehetjük, hiszen Magyarország először rendez férfi kézilabda Eb-t.” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.

A 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokságot 2022. január 13. és 30. között rendezik meg Magyarországon és Szlovákiában. Ezt követően a 2024-es férfi kézilabda Európa-bajnokságnak Németország ad otthont, amelynek szintén a Lidl lesz a friss élelmiszerpartnere.

Lidl Magyarországról
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már 190 áruházzal van jelen hazánkban, és több mint 7500 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, de forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak.
A vállalat emellett különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.

www.lidl.hu   


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Élelmiszer ; - Lidl

Legújabb Cégfelvásárlás hírek:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 10.000 ipari hírből: