Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Betöltés...

A Scania ProCare száz százalékban tervezett üzemidőt kínál

2021.11.11

Forrás: Scania, Sajtóközlemény
Preventív cserék:
• A Scania bemutatja a ProCare prémiumszolgáltatást, amelynek célja, hogy csökkentse a nem kívánt leállásokat az üzletileg kritikus teherautók esetében


• A Scania Rugalmas Karbantartás alapjaira épül, ezt a ProCare a komponensek preventív cseréjével egészíti ki az elvárt üzemidő biztosítására 
• A jármű lejelenti az állapotát a Scania felé, és cselekvést ösztönöz már egy esetleges meghibásodás bekövetkezése előtt 
• A Scania ProCare megszilárdítja a Scania és a nélkülözhetetlen járműveket üzemeltető ügyfelek közötti szoros kapcsolatot 

Ez egy jelentős lépés a Scania és az ügyfeleink számára is” – mondja Johan Falkstrand igazgató, a Scania szolgáltatásportfoliójának vezetője. „A tényleges használaton alapuló tervezett alkatrészcseréket alkalmazó Scania ProCare bevezetésével ügyfeleinknek száz százalékban tervezett üzemidőt kínálhatunk.” 

A Scania a sikeres svédországi és lengyelországi kísérleti programot követően vezeti be új szolgáltatását az európai piacokra. A Scania Rugalmas Karbantartás szolgáltatása jelenti az alapot a Scania és a legfontosabb ügyfelei közötti együttműködés új szintjéhez. A ProCare minden 2019 óta gyártott Scania teherautóra alkalmazható. A szolgáltatás kiindulási pontja az, hogy a ProCare programban hálózatba kapcsolt tehergépkocsik rendszeresen lejelentik a műszaki állapotukat a Scania felé, ami a Scania felől preventív intézkedéseket és alkatrészcseréket indít el. 

A ProCare szolgáltatást főként azon teherautókhoz szánjuk, amelyek esetében elengedhetetlen a megbízható üzemelés – magyarázza Falkstrand. „A különleges felépítményekkel rendelkező vagy szoros beosztás szerint dolgozó járműveknél, ahol a késéseket kötbérrel sújtották, ott elengedhetetlen az üzembiztonság. Ezen ügyfelek részére dolgoztuk ki ezt a prémium szolgáltatást, ahol a száz százalékban tervezett üzemidő az alapvető cél.” 

A nem kívánt leállások teljes megszüntetésével, valamint az összes karbantartási és javítási munka csúcsidőn kívüli tervezett tevékenységgé alakításával a Scania egy újabb lépést tesz a hosszú távú ügyfélkapcsolatok iránti elkötelezettsége terén.

A Scania ProCare remek példája annak, hogy milyen az, ha a műszaki képességeink és a hálózatba kapcsolt járművekből származó adatok alapján valami újat alkotunk ügyfeleink előnyére” – folytatja Falkstrand. „Ezzel a szolgáltatással tudomást szerezthetünk egy potenciális problémáról és cselekedhetünk azzal kapcsolatban – már jóval azelőtt, hogy az ügyfél azt észlelné.” 

A tehergépkocsik az állapotukat a járművek által gyűjtött saját adatok alapján jelentik le. Ezt az információt összevetik a Scania által hosszú évek során felhalmozott üzemeltetési adatokkal. Így nemcsak a jármű küszöbönálló meghibásodásai előzhetők meg, hanem a korai figyelmeztető jelek is észlelhetők. A motor komoly meghibásodása akár 40 munkaórányi javítást eredményezhet a szervizben, míg ugyanez a hiba az okok időben elvégzett kijavításával néhány óra alatt megelőzhető.

www.scania.hu     


NEWS ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés ; Munkagép, haszongép ; - Scania ; Robot, automatika ; IT, informatika ; Internet ; Fém, gépipar ; Logisztika, szállítmányozás ; Energia, közmű, akkumulátor

Legújabb Cégfelvásárlás hírek:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 9.000 ipari hírből: