Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Betöltés...

A Budapest Airport és a Wolt egyedülálló szolgáltatással teszi kényelmesebbé a repülőtéri tartózkodást

2021.09.29

Forrás: Budapest Airport, Hírek
Új szolgáltatással bővíti palettáját a Budapest Airport: Európában elsőként lép partnerségre a Wolttal, aminek köszönhetően mostantól előre rendelhetnek a budapesti repülőtér tranzitterületén található éttermekből és kávézókból az utasok.


A mobilalkalmazás segítségével gyorsan és érintkezésmentesen adható le és fizethető ki az étel- vagy italrendelés, amely aztán a repülőtéri vendéglátóegységekben várakozás nélkül vehető át. Az új szolgáltatást az utasbiztonsági ellenőrzőpont után, a tranzitterületen található legtöbb étterem és kávézó bevezeti, az utazóközönség pedig mától veheti igénybe.

Mostantól még könnyebben, gyorsabban és biztonságosabban intézhetik az éttermi vásárlást a budapesti repülőtéren az utasok, hiszen a Wolt alkalmazásban már a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2. Terminálján található vendéglátóipari egységek legtöbbje elérhető. A Budapest Airport és a Wolt Magyarország Kft. együttműködése lehetővé teszi, hogy az utasok várakozás nélkül adhassák le és érintkezésmentesen fizethessék ki rendeléseiket, amellyel a járvány idején is minimálisra csökkenthető az ételfelvételhez szükséges személyes találkozás, és biztosítható a megfelelő távolságtartás. Az utasok ezután átvehetik a rendeléseiket, és az ételt-italt a tranzitterületen található étkezőasztaloknál fogyaszthatják el, vagy magukkal vihetik a repülőgépre.

Az induló utasok számára a repülőtér területéről válnak elérhetővé az együttműködésben részt vevő éttermek étlapjai. Az elérhető vendéglátóegységek pontos listájáról a Wolt alkalmazás mellett a Budapest Airport honlapján is tájékozódhatnak. A szolgáltatást egyelőre csak beszállókártyával rendelkezők, valamint a repülőtéren dolgozók tudják igénybe venni, hiszen a rendelést közvetlenül az étteremben vagy a kávézóban, tehát az utasbiztonsági ellenőrzést követően kell átvenniük. A fizetésre azonnal sor kerül az alkalmazáson keresztül, a vásárló pedig értesítést kap, amint elkészül a rendelése.

A mobileszközről rendelők ugyanazokkal az árakkal találkozhatnak, mint a személyesen az étteremben vásárló utasok, a Wolt ügyfélszolgálata pedig a repülőtéri vendéglátóegységekből vásárlók számára is ugyanúgy rendelkezésre áll. A szolgáltatásért nem kell külön díjat fizetni.

Chris Dinsdale, a Budapest Airport vezérigazgatója az együttműködés kapcsán elmondta: „Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatási palettánkat és a már meglévő szolgáltatások színvonalát is a repülőtéren. A közelmúltban nyertük el egymás után nyolcadszor a régió legjobb repülőtere címet, és szeretnénk az utasoknak nyújtott szolgáltatásokat továbbfejleszteni, hogy világszínvonalú utazási élményben legyen részük.

Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelem és ingatlanmenedzsment vezetője hozzátette: „Büszkék vagyunk rá, hogy a Budapest Airport az első európai repülőtér, amely lehetővé teszi, hogy az utasok előre rendelhessenek ételt és italt a tranzitterületre, a Wolt-alkalmazáson keresztül. Így az étel- és italkínálat még könnyebben és egyszerűbben megismerhető, a rendelés gyors és érintkezésmentes, és nem utolsósorban időtakarékos. A Wolttal induló, egyedülálló partnerségünk újabb lehetőséget teremt, hogy a fokozatosan visszaépülő utasforgalmat a koronavírus-járvány miatt bezárt és most újranyitott éttermek és kávézók még biztonságosabban és kényelmesebben tudják kiszolgálni.

Ezzel a Budapest Airporttal közös kezdeményezéssel a Wolt ismét jelentős lépést tesz afelé, hogy felhasználói bármikor és bárhol képesek legyenek ételt vagy italt rendelni” – jelentette ki Tajta Ákos, a Wolt Közép-Európáért felelős regionális ügyvezető igazgatója. A szakember szerint ez ugyanúgy az ügyfeleknek nyújtott lehetőségek megsokszorozásáról szól, mint a Wolt Market hamarosan esedékes elindítása vagy az eredetileg Budapest belső részeit felölelő magyarországi szolgáltatási terület folyamatos, egyre több vidéki városra kiterjedő szélesítése. Tajta Ákos leszögezte, akárcsak alapszolgáltatásaiknál, új fejlesztéseiknél is a rendelés gyorsaságát, egyszerűségét és biztonságosságát tartják szem előtt.

Az utasok számára már elérhető a szolgáltatás a Wolt-applikáció az App Store és a Google Play áruházakból egyaránt letölthető. A Budapest Airport és a Wolt Magyarország Kft. között folyamatosak az egyeztetések arról, hogy a kényelmesebb ételrendelés a jövőben a földi oldalon is elérhető legyen.

www.bud.hu     


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Autó, jármű, közlekedés ; - BUD ; Élelmiszer

Legújabb Cégfelvásárlás hírek:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 9.000 ipari hírből: