Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és tartalmakhoz történő felhasználásához.   További információk  


Cégfejlesztés
Előrehozott válságkezelés, Válságmegoldás: hirtelen, rendkívül helyzet megoldása a cég megmentése érdekében.
Hogyan tudja jól eladni működő cégét?

Igényei szerinti ipartelepet, magas csarnokot bérelhet, vásárolhat. Akár pályázat és cég vásárlása is megoldható lehet.
VÉTEL - ELADÁS     ÜZLETI ajánlatok:  KERESÜNK eladó működő cégeketELADÓ cégekingatlanokdomainHirdetések Híreink  
SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   HIRDETHET  
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Robot, automatika   Kiállítás   Cégfelvásárlás hírek  IpariBlog  Riport  Hírek közzététele 

A cégeladás
Cégből kiszállás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF
2021.09.20.
Kereső





IparCégek.hu érdekeltség az
Ipariingatlanok.hu:
Ipari, Üzleti, Mg-i, Telek ingatlanok Részletes kereső



MASCUS

Térkép
Google Maps

YouTube
YouTube






Continental: sofőrből utas - világszerte egyre többen fogadják el az automata vezetést
2021.09.01
Forrás: Continental, Sajtóközlemény
Continental Mobilitási Tanulmány
¤ A reprezentatív Continental Mobilitási Tanulmány azt vizsgálja, hogy mit gondolnak három kontinensen az emberek a vezetést segítő rendszerek és az automata vezetés témáiról

¤  5000 német, francia, amerikai, kínai és japán válaszadó engedett betekintést közlekedési szokásaiba

¤  Eredmények: egyre több járművezető látja az autonóm vezetés előnyeit, viszont továbbra is fennáll a szkepticizmus, főleg Európában és az Egyesült Államokban
    
¤  A vezetést segítő rendszerek és az automata vezetés iránti nyitottság rendkívül magas: a biztonsággal kapcsolatos funkciók, mint például a kanyarodást segítő rendszerek különösen népszerűek

¤  „A vezetést segítő rendszerek iránti nagyfokú bizalom azt jelzi, hogy amint ezek egyre szélesebb körben elterjednek, az automatizált vezetésbe vetett bizalom automatikusan nőni fog” - mondja Frank Petznick, a Continental fejlett vezetést segítő rendszerek üzleti egységének vezetője.

Budapest, 2021. augusztus 30. - A vezetést segítő rendszerek és az automata vezetés világszerte egyre nagyobb elfogadottságnak örvendenek. Főként Kínában és Japánban már magas szinten áll az automatizált vezetés előnyei felé való nyitottság, amíg Németországban, Franciaországban és az Egyesült Államokban az emberek továbbra is inkább még kivárnak. Összességében, az automatizált vezetést érintő technológiai lehetőségek fejlettségi szintje sokkal magasabban van, mint a járművezetők hajlandósága ezek használatára jelenleg. A helyzet azonban más a vezetést segítő rendszerek kapcsán. Itt következetesen magas nyitottságot láthatunk mind az öt országot érintően, különösen akkor, amikor a biztonsággal kapcsolatos rendszerekről van szó. Ezek a legfőbb megállapításai a legújabb Continental Mobilitási Tanulmánynak, amelyben az infas társadalomkutató intézet végzett felmérést a fent említett öt országban körülbelül ezer fős reprezentatív mintákkal az emberek mobilitási szokásairól.

„A vezetést segítő rendszerek iránti nagyfokú bizalom azt jelzi, hogy amint ezek egyre szélesebb körben elterjednek, az automatizált vezetésbe vetett bizalom automatikusan nőni fog. Tapasztalataink szerint az elfogadás mértéke növekszik, amint az emberek megismerik és megértik a szóban forgó funkciókat. A kiterjedt tesztelés ezért kulcsfontosságú. Ezt pedig valós forgalmi körülmények között kell véghez vinni, hogy jobban meg lehessen érteni az emberek és a rendszer közti interakciót. Mindez fontos megállapításokkal is szolgál, amelyeket aztán fel lehet használni a technológia továbbfejlesztése során” – mondja Frank Petznick, a Continental fejlett vezetést segítő rendszerek üzleti egységének vezetője.

A felmérésből egyértelműen kiderül, hogy a legtöbb sofőr meggyőződésből ül az autója volánja mögé. Bár az új technológiák fontosak számukra, az irányítás teljes feladása sok ember számára még mindig elképzelhetetlen. Különösen Németországban, Franciaországban és az Egyesült Államokban, a válaszadók többsége nem szívesen adná át az irányítást a technológiának. A három országban megkérdezettek több mint fele úgy véli, hogy az automata vezetés hasznos, de egyben kissé ijesztő is. Ez az álláspont kimondottan jellemző az Egyesült Államokra, ahol a válaszadók 75 százalékát aggasztja ez a kérdés – itt lényegesen magasabb ez az arány a felmérés többi országához képest. Ugyanakkor ez a szám 2018 óta nem változott.

A Távol-Kelethez képest kifejezetten szembetűnő a különbség. Kínában és Japánban az emberek sokkal pozitívabban ítélik meg a technológiát: a kínai válaszadók 91 százaléka, míg a Japánban megkérdezettek 82 százaléka tartja az automata vezetést hasznos fejlesztésnek. Továbbá 79 (Kína) és 67 (Japán) százalék számít arra, hogy a technológia a következő 5-10 évben a mindennapi közúti forgalom állandó részévé fog válni.

Az egyes országok között nagy az egyetértés az automatizált vezetés elleni jelenlegi érvek tekintetében: minden országban a válaszadók körülbelül 80 százaléka mondja azt, hogy a jogszabályok eddig nem hoztak létre megfelelő keretrendszert a gyártók oldalán történő műszaki fejlesztéshez. Azzal is érvelnek, hogy a döntéshozóknak egy központi irányelvet kell létrehozniuk a mindennapi közúti közlekedést illetően.

A Continental lefekteti az automatizált vezetéshez szükséges alapokat

A Continental határozottan mozdítja előre a támogatott és automatizált vezetés területén végbemenő kutatást és fejlesztést azzal a céllal, hogy a jövő mobilitását, valamint új funkcióit és szolgáltatásait biztonságosabbá, környezetbarátabbá és vezetőközpontúbbá tegye. A technológiai vállalat már jelenleg is erős pozíciót foglal el a fejlett vezetést segítő és automata vezető rendszerek fejlesztésében. A 2018 és 2020 közti időszakban a Continental több mint 9 milliárd euró értékben kapott megrendeléseket. Továbbá, 2022-től az Autonóm Mobilitás, egy szervezeten belüli független üzleti terület fog majd felelni az automata és autonóm vezetés jövőbeli témáiért.

A hangsúly az alkatrészekre és a sofőr nélküli taxik rendszereire is kiterjed. Ezeket közterületeken tesztelik önkormányzati együttműködések részeként, például tavasz óta a bajorországi kertészeti kiállításon Lindauban, nyáron tokiói terepteszteken, ősszel pedig a hamburgi ITS Világkongresszus előtt kerül alkalmazásra a Continental Urban Mobility Experience (CUbE) tesztplatform. Frank Petznick: „Pontosan ezek a megközelítések teszik kézzelfoghatóbbá az emberek számára az automatizált vezetésben rejlő lehetőségeket, és ezáltal segítenek növelni a technológia iránti bizalmat.

Egyértelmű nyitottság az új kényelmi és biztonsági funkciókra

A vizsgált öt ország lakossága általánosságban véve nyitott a technológia iránt. Sőt, a Németországban, Franciaországban, az Egyesült Államokban, Kínában és Japánban élők többségének nincs problémája a részfeladatok – mint például a parkolás – asszisztenseknek való teljes átadásával, illetve azzal, hogy a közlekedés során a technológia támogatást nyújtson, például egy kanyarodást segítő rendszer által. Kínában (91 százalék) különösen nagyra értékelik a jobbra kanyarodást segítő rendszereket, amelyek hatékonyan képesek megvédeni a kerékpárosokat és a gyalogosokat a kanyarodó autóktól. Ugyanakkor a többi négy vizsgált országban is nagy az érdeklődés a fejlesztés iránt – az összes válaszadó több mint 70 százaléka szeretne kanyarodást segítő rendszert használni a közúti forgalomban. Japánban ezen a területen a döntő tényező az ár.

Ha összehasonlítjuk az öt országban felmért eredményeket, azt látjuk, hogy Kínában különösen vonzónak találják azt az elképzelést, hogy a parkolást teljesen átadják egy autonóm asszisztensnek (több mint 90 százalék). Bár a válaszadók 62-64 százaléka szeretné használni ezt a technológiát Németországban, Franciaországban, az Egyesült Államokban és Japánban is, döntésük nagyobb mértékben függ a vezetést segítő rendszer árától. Kínában az ár csak a megkérdezettek 5 százalékánál számít, míg Japánban ez az állítás 21 százalékra igaz.
A Continental Mobilitási Tanulmány

2011 óta a Continental technológiai vállalat az infas piac- és társadalomkutató intézet támogatásával rendszeres időközönként elkészíti a Continental Mobilitási Tanulmányt különböző kulcsfontosságú témákkal a középpontban. A jelenlegi Mobilitási Tanulmány a felmérés hatodik kiadása, amely Németország, Franciaország, az Egyesült Államok, Kína és Japán lakosait kérdezi a mobilitás különböző aspektusairól. Az első, 2020 szeptemberében zajló szakasz a koronavírus-járvány mobilitási szokásokra mért hatásaira és az elektromos mobilitáshoz való hozzáállásra fókuszált.

2020 októberében a második szakasz a járművön belüli technológiai fejlesztésekre helyezte a hangsúlyt. Hogy képet kapjanak a témáról, mind az öt országban a népesség reprezentatív mintáját kérdezték meg. A második szakasz középpontjába az automatizált és autonóm vezetés fejlesztésére való nyitottság került. A válaszadókat arról kérdezték, hogy milyen az általános hozzáállásuk az autóipari mobilitáshoz, mennyire nyitottak a különböző vezetést támogató rendszerekre és technológiai funkciókra, valamint mennyire hajlandók megosztani mobilitási adatokat.

www.continental.hu   


NEWS ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés ; Önvezető ; Munkagép, haszongép ; Robot, automatika ; Fém, gépipar ; - Continental


Működő, vagyonnal rendelkező cégek eladását, vételét több mint
20 éves gyakorlati tapasztalatunkkal megvalósíthatjuk.
Az Ön működő ipari cégének miben segíthetünk?

IpariCégek.hu
vétel - eladás

KapcsolatKapcsolat ; ÁSZF

Videóinkról ;
Videók: Ipari.hu - www.ipari.hu

KERESÜNK ELADÓ Működő ipari cégeket fejlesztésre, felvásárlásra


KERESÜNK Eladó FRÖCCSÖNTŐ cégeket vételre, fejlesztésre

Eladó domainek:
befektet.hu,
ipariingatlanok.com,
balatonitelek.hu, videkitelek.hu,
budaitelek.hu, pestitelek.hu,
budapestitelek.hu, pestmegyeitelek.hu, telekblog.hu, raktaringatlanok.hu,
INFO: Domaint.hu




Szponzorált link:
BankWeb Pénzügyek
¤ Online tőzsde tanfolyam
¤ Bankweb tőzsde
¤ Arany befektetések
¤ Mi a váltó? Hogyan használjuk?
¤ Váltó használata
¤ Mire jó egy üzleti terv?
¤ Szakkönyvek
¤ Hogyan indítsunk vállalkozást?






SZOLGÁLTATÁSAINK:  Cégkeresés   Eladási, vételi tanácsadás   Befektető ajánlás, keresés, közvetítés   Cégfejlesztés   Hirdethet   ÁSZF
NEWS:  Ipari cégek   Ipari hírek   Robot, automatika   Kiállítás   Cégfelvásárlás hírek   Rólunk   Híreink   Adatvédelem
Főbb kategóriák:
ÜZLETI AJÁNLATOK91
Hirdetések14
Domain eladó21
EladóIpariCégek.hu: Eladó ipari cégek26
Eladó működő cégeket keresünk23
EladóFémipariCégek.hu: Eladó fémipari cégek5
Fémipari cég eladó7
Cégből kiszállás9
Cégeladás13
Működő cég eladása9
Eladási, vételi tanácsadás17
EladóIpariIngatlanok.hu: Eladó ipari ingatlanok21
Riport32
Videos13
Ipari Blog93
Cégfelvásárlás60
NEWS 8972
Ipari cégek3416
Ipari hírek8958
Business5941
Múzeum, ipartörténet323
Autó, jármű, közlekedés7261
Önvezető240
Munkagép, haszongép1250
Robot, automatika1172
Mesterséges intelligencia158
Radar, szenzor, ultrahang, érzékelő276
IT, informatika1224
D nyomtatás74
Fém, gépipar2006
Agrár211
Élelmiszer247
Logisztika344
Ingatlan, építőipar416
Energia, közmű, akkumulátor1853
Solar106
Kiállítás1083
Legújabb *Robot, automatika* hírek:
Keresünk automatika, robot cégeket fejlesztésre, felvásárlásra
A Schaeffler megnyitotta az első, tisztán e-mobilitással foglalkozó gyárat Magyarországon
A világ legokosabb kampusza készülhet el a Siemens segítségével
IAA Mobility: klímabarát megoldások mindenfajta mobilitáshoz – a Bosch az elektromobilitással több mint egymilliárd euró árbevételt ér el
Az ABB Robotika üzletága tesztközpontot nyit, hogy felgyorsítsa a 3D-s gépi látással támogatott megoldások fejlesztését az anyagmozgatásban
A FANUC gyárautomatizálási, robotikai és szerszámgép újdonságokkal készül az EMO-ra
Continental: sofőrből utas - világszerte egyre többen fogadják el az automata vezetést
A Siemens Mobility és együttműködő partnere, a ViP bemutatják az *Önvezető villamos a kocsiszínben* kutatási projektet
ABB *Kőbe zárt zene* építészeti sorozat #3: Látogatás *Kövér Margó*-nál Tallinnban, az Észt Tengerészeti Múzeumban
A munka jövője: automatizáció
Az ABB töltőberendezéseket szállít a teljes *GRIDSERVE Electric Highway* elektromos járműtöltő hálózat számára
Megéri-e akkumulátorral felszerelni az otthoni napelemes rendszereket? Termeljen áramot otthona tetőszerkezetén!
Ajánló:
Elsősorban működő, vagyonnal rendelkező cégek eladásának, vételének megoldásával foglalkozunk, több mint 20 éves gyakorlati tapasztalattal.
Eladási kínálatunk és főbb kereséseink elérhetők az EladóIpariCégek.hu keresőben.

Hogyan tudja jól eladni működő cégét?

Keresünk eladó működő cégeket konkrét vételi igényekre

Fémipari cégek is eladók kínálatunkban




EladóIpariIngatlanok.hu:
Eladhatja, ha meghirdeti ipari ingatlanát:
Hirdethet tulajdonos ipari ingatlant





© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - Ipari cégek, ipari hírek, Cégkeresés, Eladási, vételi tanácsadás,
- Cégből kiszállás (előkészítéstől a megvalósításig) - Befektető ajánlás, keresés, közvetítés, Cégfejlesztés,
és Videók készítése (csak közzététellel)
Minden videónk saját készítésű, minden jogot fenntartunk! © Copyright Gál József
A www.iparicegek.hu szakmai portált a domain név tulajdonosa és az IpariCégek.hu Tanácsadó Kft. üzemelteti.

Minden szöveges oldal - az idézetek kivételével - saját készítésű, minden jog fenntartva!
A közzétett hírek jogtiszták, a hírforrástól érkezők, a Forrás feltüntetésre kerül. Oldalainkon sem hírügynökségtől, sem sajtótól nincs hírfelhasználás.
Az IpariCégek.hu portálon szereplő adatok tájékoztató jellegűek! Bármiféle adatfelhasználásból eredő kárigényt kizárunk!

© Copyright Gál József, IpariCégek.hu - www.iparicegek.hu


Váltás MOBIL nézetre