Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A Hankook új elsőszerelői partnere, a nagy-teljesítményű sportautó gyártó, a BMW M GmbH – A BMW X3 M és X4 M modelljeit a Ventus S1 evo Z abroncsával szerelik

2021.07.15

Forrás: Hankook Tire Sajtóközlemény
A Hankook prémium abroncsai kerülnek a BMW X3 M és X4 M modelljeire – ez az első alkalom, hogy a BMW M GmbH járműveit a Hankook termékeivel szerelik fel.


A Hankook gyári elsőszerelésben elérhető legújabb, Ventus S1 evo Z abroncsát az ultra-ultramagas teljesítményű (UUHP) szegmens kifejezetten sportos, nagy teljesítményű járműveihez tervezték. A Hankook, a BMW M GmbH különleges igényeihez igazított Ventus S1 evo Z abroncsa 255/40ZR21 102Y méretben érhető el az első, míg 265/40ZR21 105Y méretben a hátsó tengelyre mindkét modell esetében. A kiemelkedően magas szintű tapadás és a szuperprecíz irányíthatóság - ami optimális kormányozhatóságot biztosít még a legsportosabb vezetési körülmények között is - alapvető szempontok voltak az abroncs kiválasztásánál. Ehhez pedig - az M-széria hagyományait követve - minden esetben hosszas és alapos teljesítmény teszt tartozik a Nürburgring legendás Nordschleife nyomvonalán.

Neu-Isenburg, Németország, 2021. július 15. – A Hankook a Ventus S1 evo Z abroncs bevezetésével, amelyeket a kifejezetten sportos, nagy teljesítményű járművekhez terveztek, az idén létrehozta az ultra-ultramagas teljesítményű abroncsok kategóriáját. Az abroncsgyártó új terméke most először a BMW M GmbH járművein, az X3 M és X4 M modelleken tűnik majd fel. A Hankook Ventus S1 evo Z jellemzői kihangsúlyozzák az M modellek alapvető eredetét: a motorsportot. Ez hihetetlen dinamikában, tűpontos kormányzásban és precizitásban jelenik meg. A Competition modellek 510 lóerővel és 650 Nm forgatónyomatékkal mindössze 3,8 másodperc alatt gyorsulnak fel 0-ról 100-ra.

Az autóipari szabványoknak megfelelő tesztek mellett, az első tengelyre 255/40 ZR21 102Y☆, a hátsóra pedig 265/40 ZR21 105Y☆ méretben felszerelt abroncsokat szintén átfogó – csúcssebesség melletti -  tesztelésnek vetették alá a Nürburgring legendás Nordschleife nyomvonalán. Ez is bizonyítja, hogy az abroncs szerkezete különösen tartós, és minden körülmények között megfelel az M modellek támasztotta igényeknek.
 
Vállalatunkat 80 évvel ezelőtt alapították” – nyilatkozta Sanghoon Lee, a Hankook Tire Europe elnöke, – „és nem mindennapi ajándék, hogy a legutóbbi termékünk elnyerte az egyik legrangosabb sportautógyártó, a BMW M Gmbh tetszését.

Ez a jármű szegmens komoly kihívások elé állítja az abroncsokat, ezért a Ventus S1 evo Z-t kétrétegű aramid-kompozit karkasszal látták el. Ezáltal – a komoly igénybevétellel járó melegedés ellenére is – megelőzhető az abroncs deformációja, ami nem kívánt növekedést okozhatna a gördülési kerületben, ezáltal pedig csökkenne a nagy sebesség melletti kormányzási precizitás. Az aramid szövetszálak extrém hőállóságuk mellett kiemelkedő méretstabilitással és egyedülálló rezgéscsillapító tulajdonságokkal bírnak, miközben a súlyuk a méretükhöz képest alacsony. A Hankook új mintázatának további stabilitást adnak a nagy szilárdágú acél peremmagok és acél övek, melyek a megerősített oldalfallal együtt stabil úttartást, tűpontos irányíthatóságot, valamint sportos, dinamikus kezelhetőséget biztosítanak a legmagasabb sebességtartományban is.

A Ventus S1 evo Z fejlesztésekor hasonlóan nagy hangsúlyt fektettek az időjárási körülményektől független magas tapadásra is. A futókeveréket a motorsportból kölcsönözte a Hankook. A töltőanyagok, a szilika és természetes gyanták közötti optimális kapcsolatot a legújabb generációs funkcionális polimerek használata segíti elő. Ez egyenletesen magas tapadást biztosít az abroncsnak rendkívül változatos körülmények között.
A keverék gyártási technológiája szintén a Hankook versenyabroncs fejlesztési részlegéről származik. A gumikeverékeket itt kisebb mennyiségekben állítják elő, jelentősen lassabb és finomabb keverési folyamatok segítségével.

Ahogy ez már megszokott a kifejezetten sportos mintázatok esetében, a Hankook Ventus S1 evo Z is a kivételes nagy sebességű kezelhetőségre optimalizált aszimmetrikus profilt kapott. A futófelület egyes blokkjait úgy helyezték el, hogy azok minden vezetési körülmény között optimális futómerevséget biztosítsanak. A futófelület belső részén elhelyezett három fő hosszanti csatorna felel a gyors vízelvezetésért. Külön figyelmet szenteltek a futófelület külső részének is, ahol egy jelentősen zártabb mintázati elrendezés biztosítja az abroncs nagy sebesség melletti kanyarstabilitását és a precíz kormányzást – kifejezetten sportos használat mellett is. A Hankook jelenleg is fejleszt új abroncsokat a BWM M GmbH további modelljei számára.

Az új Hankook Ventus S1 evo Z abroncsot a vezető prémium autógyártók jelenleg gyári elsőszerelésként használják a rendkívül sportos modelljeiken, és 15 méretben elérhető. 19-től 21 collig, 225-től 315 mm-es szélességig, 30-tól 45-ös szériáig. Az év folyamán újabb méretek fogják kiegészíteni a választékot, a különösen a csúcskategóriás sportautók méreteiben.

A Hankook Tire vállalatról 

A Hankook Tire világszerte innovatív, díjnyertes, kiváló minőségű radiál abroncsokat gyárt személygépkocsik, terepjárók, SUV-ok, könnyű tehergépkocsik, teherautók és buszok, valamint a motorsport számára (mind a pályás versenyeken, mind pedig ralin résztvevő csapatoknak).

A Hankook Tire több mint 180 országba szállítja termékeit, és világszinten hozzávetőlegesen 20.000 alkalmazottat foglalkoztat. A világ számos vezető autógyártója első gyári felszerelésként is a Hankook Tire abroncsait választja.

A vállalat mindent megtesz azért, hogy a legmagasabb szinten elégítse ki a vásárlói igényeket a termékek minősége, a technológiai kiválóság és a vezetési élmény területén, Ennek érdekében a Hankook folyamatosan befektet öt kutatás-fejlesztési központjába és nyolc gyártási egységébe. A Hannoveri Technológiai Központban az európai piac igényeire szabva fejlesztik az abroncsokat, különös tekintettel az európai prémium autógyártók első szerelésű abroncsaira.

A Hankook Tire európai központja Neu-Isenburgban található, Frankfurt am Main közelében. A vállalatnak Ausztriában, Csehországban, Franciaországban, Hollandiában, Lengyelországban, Magyarországon, Nagy-Britanniában, Németországban, Olaszországban, Oroszországban, Spanyolországban, Svédországban, Szerbiában, Törökországban és Ukrajnában vannak képviseletei. A további európai országokban a cég termékeit regionális nagykereskedők terítik. A vállalat globális bevételének kb. 34 százalékát az európai piacokon és a FÁK országaiban realizált értékesítések adják. A Hankook Tire 2016 óta szerepel a világszinten elismert Dow Jones Fenntarthatósági Indexben (DJSI World).

A Hankook Magyarországot választotta európai gyárának helyszínéül. A 885 millió eurós befektetésből a Dunaújváros melletti Rácalmáson a világ egyik legkorszerűbb abroncsgyára épült. A gyár 2007 júniusában kezdte meg működését és azóta is folyamatosan fejlődik, bővül. A cég jelenleg mintegy 3000 alkalmazottat foglalkoztat, és személygépkocsik, SUV-ok és könnyű tehergépkocsik számára gyárt gumiabroncsokat. A harmadik beruházási ütem 2015 tavaszán fejeződött be, ezzel a magyar gyár éves gyártókapacitása 19 millióra nőtt. A rácalmási gyárban készült termékek az európai piacot szolgálják ki, és megfelelnek a vezető autógyártók előírásainak és igényeinek is. A Hankook Tire Magyarország Kft. rendelkezik az IATF 16949:2016. minőségi, ISO 14001:2015. környezetvédelmi, ISO 22301 üzletmenet-folytonossági és az ISO 45001:2018. munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági tanúsítványokkal.

www.hankooktire.com/hu   


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - BMW, MINI, Rolls-Royce ; Fém, gépipar ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; Logisztika, szállítmányozás, beszállítás ; - Hankook Tire

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: