Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Digitális fejlesztések és rugalmasság a logisztikában

2021.03.22

Forrás: Stern Communications - Dachser Sajtóközlemény
A német székhelyű logisztikai szolgáltató mindig az ügyfelek maximális kiszolgálására törekszik, ennek érdekében folyamatosan fejleszti logisztikai szolgáltatásait és a mögöttük lévő informatikai hátteret.


Ennek segítségével gyorsabban és hatékonyabban tudja kiszolgálni a partnereket, jó példa erre az elektronikus adatcsere (EDI) központ, amely lehetővé teszi az összes üzleti folyamat gyors és egyszerű összekapcsolását, valamint az összes lényeges információ és adat cseréjét. A technológia és a vállalat rugalmassága miatt, választotta logisztikai partnerének a Signify Hungary Kft. a Liegl & Dachsert.

Együttműködés kezdete

A Signify a világ vezető gyártója a hagyományos, a LED és a csatlakoztatott világítástechnika területén. A vállalat hazai kirendeltsége 2018 -ban választotta partnernek a Dachsert, direkt és gyűjtőszállítmányozási feladatokra. „Egy multi profizmusával és egy kis fuvarozó cég rugalmasságával találkoztunk. Kifejezetten sikeresnek tartjuk az együttműködést. Az implementációs folyamatok kezdete óta a teljes egyetértés, konszenzusra törekvés, egymás maximális tisztelete jellemző a közös munkánkra. A vállalat szolgáltatásainak kedvező ára és a korszerű EDI kapcsolat is nagy szerepet játszott abban, hogy létrejött az együttműködés” -mondta el Magyari Csaba a Signify Hungary Logisztikai managere.

Folyamat

A Signify számára fontos, hogy olyan partnerrel dolgozzon, aki megfelelő minőségben ki tudja szolgálni ügyfeleinek igényeit. A Liegl & Dachser gyűjtő és direkt szállítmányozási feladatokban támogatja a Tamásiban működő gyárat. Amellett, hogy a Dachser szakértői naprakész információkkal rendelkeznek az egyes országok fuvarozást érintő szabályairól, a vállalat kiemelt figyelmet fordít az informatikai megoldások fejlesztésére az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálása érdekében. A partnereinkkel folytatott zökkenőmentes, minimális időigényű és megbízható információáramlás biztosítása miatt hoztuk létre és tartjuk fenn az EDI központot, amely az elektronikus adatcsere központi kommunikációs platformjaként üzemel. A standardizált és ügyfélspecifikus interfészek lehetővé teszik az összes üzleti folyamat gyors és egyszerű összekapcsolását, valamint az összes lényeges információ és adat cseréjét. A 21. században a sikerhez már elengedhetetlen az adatokra épülő üzleti szolgáltatások használata, melyeket ügyfeleink is értékelnek” -mondta el Pál Orsolya a Liegl & Dachser üzletfejlesztési managere.

Eredmények

Az együttműködés nagyon sikeres. A szállítási volumen az elmúlt években folyamatosan emelkedett 2.582 tonnáról 5.750 tonnára, így mára a Dachser teljes ügyfélportfólióját tekintve a Signify bekerült a vállalat TOP3 partnere közé. A siker elsősorban annak tudható be, hogy a Signify vevőkörének igényihez rugalmasan tudnak alkalmazkodni a logisztikai vállalatnál, legyen az emelőhátfalas kiszállítás vagy más speciális igény. Egy másik fontos tényező a fejlett IT megoldások alkalmazása, melyek növelik a Signify vevőkörének elégedettségét. „Naprakész információkat kaptunk az egyes országokban bevezetett korlátozásokról, emiatt nem indítottunk útnak zárolt területen lévő vevőnek szállítmányokat, ezzel elkerülve a nemvárt költségeket” -mondta el Magyari Csaba a Signify Hungary Logisztikai managere.

www.dachser.com   


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Munkagép, haszongép ; IT, informatika, digitális, elektronikus ; Internet, IoT, felhő ; Logisztika, szállítmányozás, beszállítás ; - Dachser ; Ingatlan, építőipar ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: