Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Saját szakállas szuperhőssel kampányolt a Bridgestone a prosztatarák ellen

2020.12.01

Forrás: Premier Public Relations Kft., Bridgestone Sajtóközlemény
A Bridgestone Tatabányánál dolgozó szuperhős, ingyenes prosztatarákszűrés, bajuszos maszkok, borbély kitelepülés és bajusz-kvíz is szerepelt idén a tatabányai gyár novemberi egészségmegőrző kampányában.


A vállalat immár harmadik éve hívja fel a figyelmet a Magyarországon évente mintegy 1500 férfi halálát okozó prosztatarák veszélyeire.

A Bridgestone Tatabánya 1200 dolgozójának közel 90 százaléka férfi, így a daganatos megbetegedés elleni küzdelemre bajuszokkal és szakállakkal figyelmet felhívó Movember kampány minden évben kiemelt helyen szerepel a gyár életében. Amellett, hogy matricákkal, plakátokkal, roll-upokkal és e-mailekkel szakáll- és bajusznövesztésre buzdította a dolgozókat, a cég egész hónap folyamán ingyenes és fájdalommentes PSA prosztatarák-szűrővizsgálati lehetőséget is biztosított számukra.

A gyárban több napos borbély kitelepülés gondoskodott arról, hogy a megnövesztett arcszőrzetek kezelésbe legyenek véve, a dolgozók bajusz-kvízjátékban vehettek részt, illetve valamennyi dolgozó kapott egy a gyárban játszódó digitális képregényt is. A füzet betekintést nyújt a gyár novemberi kampányába, miközben érzékeny és emberközeli módon oszlatja el a prosztatarákkal kapcsolatos legfontosabb tévhiteket.

„A Movember nálunk már hagyománynak számít. Amellett, hogy ilyenkor sokan bajusz- és szakállnövesztéssel fejezik ki szolidaritásukat, a többség aktívan részt is vesz a programjainkon. Több százan használták ki a gyárban biztosított prosztatarákszűrés lehetőségét, minden bajusz-kvízlap elfogyott, és a borbély kitelepülés is nagyon népszerű volt, a borbélyok a borotvát szinte csak a fertőtlenítések idejére tették félre” – mondta el Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „Azt látjuk, hogy férfi dolgozóink hálásak azért, hogy az őket foglalkoztató cég nem csak felszólal, de tesz is az ő egészségükért. Mi pedig a továbbiakban is örömmel folytatjuk ezt a gyakorlatot.”

A Bridgestone képregénye a következő linken érhető el: https://bit.ly/33tOPXN

HÁTTÉR-INFORMÁCIÓ

A Bridgestone EMIA-ról (Európa, Oroszország, Közel-Kelet, India és Afrika)

A Bridgestone EMIA, cégközpont Zaventem (Belgium), a Bridgestone Corporation tagja, a fejlett megoldások és fenntartható mobilitás autóipari kulcsszereplője. Prémium kategóriájú gumiabroncsokon túl, a vállalat gumiabroncsközpontú és mobilitási megoldások bővülő portfolióját kínálja, Ügyfeleit több ezer szervizponttal rendelkező, kiterjedt kiskereskedelmi hálózatával szolgálja ki.

A Bridgestone a partnereivel együtt, és az „Így szolgálunk mi!” mottó szem előtt tartásával, CSR (társadalmi felelősségvállalás) elkötelezettségével azon dolgozik, hogy a közlekedés fenntartható jövőjét alakítsa és jobbá tegye az emberek életét, munkáját, közlekedését és szórakozását.
 
A Bridgestone európai, oroszországi, közel-keleti, indiai és afrikai jelenlétéről további információért látogasson el a következő weboldalakra: www.bridgestone-emia.com/  és www.bridgestonenewsroom.eu. Kövessen bennünket Facebook-on, Instagram-on, YouTube-on és LinkedIn-en.

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft.-ről

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. 2006-ban kezdte meg működését, és napjainkra Magyarország egyik legnagyobb abroncsgyárává vált. Alapítása óta a vállalat munkavállalóinak száma több mint kétszeresére emelkedett: míg 2008-ban 361 munkavállalóval kezdődött meg a termelés, addig mára mintegy 1.200-an dolgoznak a világhírű márkával fémjelzett abroncs gyártásán.

A tatabányai gyárban elsősorban prémium kategóriás gépjárművekre szánt, nagy sebességindexű, személyautó- és terepjáró-abroncsok készülnek 230 féle méretben. Az üzemben a Bridgestone márka DriveGuard, Turanza és Potenza termékei, valamint a Firestone márka Roadhawk, Winterhawk és Destination termékei készülnek.

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. beszállítói hálózatát mintegy 750, döntő részben magyar kis- és középvállalat alkotja, amelyektől a cég tavaly 4,6 milliárd forint értékben vásárolt árukat és szolgáltatásokat. A vállalat éves árbevétele 2016-ban 36 milliárd forint, 2017-ben 53,1 milliárd, 2018-ban pedig 66,5 milliárd forint volt.

www.bridgestone.hu  


NEWS ; Ipari hírek ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; - Bridgestone

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: