Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Még a gumiabroncs is rózsaszín a Bridgestone októberi kampányában

2020.10.30

Forrás: Premier Public Relations Kft., Bridgestone Sajtóközlemény
Saját szuperhősnővel, rózsaszín abronccsal és maszkosztással kampányolt a Bridgestone Tatabánya a rendszeres mellrákszűrés és önvizsgálat mellett. Az abroncsgyár a dolgozók bevonásával immár második alkalommal hívja fel a figyelmet a nők ezreit érintő daganatos betegség elleni küzdelemre.


A vállalat matricákkal, plakátokkal és díszkivilágítással rózsaszínbe öltöztette a gyárat, ingyenes mellrákszűrést biztosított női dolgozói számára, rózsaszín szalagos szájmaszkokat osztott Tatabányán és Környén, adományt gyűjtött a Szent Borbála Kórháznak, illetve az üzemben játszódó edukációs képregényt készített a mellrákszűrésről.

A mellrák a nők leggyakoribb daganatos megbetegedése, az Országos Onkológiai Intézet felmérése alapján Magyarországon minden tizedik nő megtapasztalja. A korán felfedezett esetek 95 százalékban gyógyíthatók, így a Bridgestone célja, hogy mintegy 150 női dolgozója mellett további nőket is ösztönözzön a rendszeres önvizsgálatra és mellrákszűrésre. A gyár 1200 dolgozójának közel 90 százaléka férfi, a „B-Pink – A te egészséged, a mi törődésünk!” elnevezésű kampányával az abroncsgyár hozzájuk is szólt, arra buzdítva őket, hogy a kampányüzeneteket otthon, női családtagjaik körében is terjesszék.

A mellrákról, a vele kapcsolatos tévhitekről, az önvizsgálat és a szűrés fontosságáról a Bridgestone számos formában informálta munkavállalóit, a gyár területén matricákról, plakátokról és roll-upokról köszöntek vissza az edukációs üzenetek, ahogy a Bridgestone belső dolgozói Facebook-csoportjában is. A gyár aulájában ki lett helyezve egy rózsaszínre festett gumiabroncs, amellyel a dolgozók fotózkodhattak, a fotóra közösségi médiában gyűjtött lájkok nyomán pedig a vállalat pénzbeli adományt ajánlott fel a Szent Borbála Kórház Központi Radiológia – Mammográfia szakrendelésének! A vállalat önkéntesei Tatabányán és Környén közel 500 rózsaszín szalagos szájmaszkot osztottak szét, egyszerre kampányolva a maszkviselés és a mellrákszűrés mellett. A dolgozók egy a gyárban kihelyezett digitális felületen megszavazhatták, milyen tulajdonságokkal rendelkezzen a Bridgestone saját szuperhősnője, akinek főszereplésével a mellrákszűrés fontosságát hangsúlyozó, edukációs képregény is készült.

„Vállalatunk működése a kezdetektől fogva ember- és családközpontú, így évről évre több olyan intézkedést vezetünk be és aktivitást szervezünk, amelyek dolgozóink egészségmegőrzésére irányulnak. Nagyon örülünk, hogy októberben több százan vettek részt a kampányban a maszkosztás keretében, az adománygyűjtésben vagy a szuperhős tulajdonságainak megszavazásában, illetve hogy a kolléganők közel kétharmada elment az általunk biztosított ingyenes szűrésre. A B-Pink kampány most kifejezetten női dolgozóinkat, illetve a női családtagokat szólította meg, novemberben pedig a férfi kollégákra fókuszálunk a prosztatarák elleni harcra buzdító Movemberrel” – hangsúlyozta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezető igazgatója.

Az edukációs képregény itt tekinthető meg: https://bit.ly/34GJKfP

HÁTTÉR-INFORMÁCIÓ

A Bridgestone EMIA-ról (Európa, Oroszország, Közel-Kelet, India és Afrika)

A Bridgestone EMIA, cégközpont Zaventem (Belgium), a Bridgestone Corporation tagja, a fejlett megoldások és fenntartható mobilitás autóipari kulcsszereplője. Prémium kategóriájú gumiabroncsokon túl, a vállalat gumiabroncsközpontú és mobilitási megoldások bővülő portfolióját kínálja, Ügyfeleit több ezer szervizponttal rendelkező, kiterjedt kiskereskedelmi hálózatával szolgálja ki.

A Bridgestone a partnereivel együtt, és az „Így szolgálunk mi!” mottó szem előtt tartásával, CSR (társadalmi felelősségvállalás) elkötelezettségével azon dolgozik, hogy a közlekedés fenntartható jövőjét alakítsa és jobbá tegye az emberek életét, munkáját, közlekedését és szórakozását.
 
A Bridgestone európai, oroszországi, közel-keleti, indiai és afrikai jelenlétéről további információért látogasson el a következő weboldalakra: www.bridgestone-emia.com/  és www.bridgestonenewsroom.eu. Kövessen bennünket Facebook-on, Instagram-on, YouTube-on és LinkedIn-en.

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft.-ről

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. 2006-ban kezdte meg működését, és napjainkra Magyarország egyik legnagyobb abroncsgyárává vált. Alapítása óta a vállalat munkavállalóinak száma több mint kétszeresére emelkedett: míg 2008-ban 361 munkavállalóval kezdődött meg a termelés, addig mára mintegy 1.200-an dolgoznak a világhírű márkával fémjelzett abroncs gyártásán.

A tatabányai gyárban elsősorban prémium kategóriás gépjárművekre szánt, nagy sebességindexű, személyautó- és terepjáró-abroncsok készülnek 230 féle méretben. Az üzemben a Bridgestone márka DriveGuard, Turanza és Potenza termékei, valamint a Firestone márka Roadhawk, Winterhawk és Destination termékei készülnek.

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. beszállítói hálózatát mintegy 750, döntő részben magyar kis- és középvállalat alkotja, amelyektől a cég tavaly 4,6 milliárd forint értékben vásárolt árukat és szolgáltatásokat. A vállalat éves árbevétele 2016-ban 36 milliárd forint, 2017-ben 53,1 milliárd, 2018-ban pedig 66,5 milliárd forint volt.

www.bridgestone.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; - Bridgestone

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: