Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Ismét a legmenőbb munkáltatók között a Bridgestone

2020.07.13

Forrás: Premier Public Relations Kft., Bridgestone Sajtóközlemény
Tatabánya, 2020. július 13. – Idén is elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya, amelynek B-Pink! – a Te egészséged, a Mi törődésünk! elnevezésű kampánya bronz minősítést kapott a példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon.


Korábban a vállalat „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged" kampánya nyert ezüst minősítést. A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és vonzóbbak legyenek a munkavállalók számára.

Példamutatás felsőfokon

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) immár ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. A pályázat és a díj célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. A pályázatra a Bridgestone tavaly októberben, a nemzetközi mellrák prevenciós hónaphoz kapcsolódó, dolgozói egészségtudatosság növelő kampánnyal nevezett be.

A zsűri nem adta könnyen az elismerést, minden pályázatot 10 kritikus szempont alapján értékelt. Tagjai vezető magyar nagyvállalatok kommunikációs és HR szakemberei voltak, akik a Bridgestone pályázatában nem csak az egészségtudatosságra való figyelemfelhívást értékelték, de azt is, hogy a kampány úgy valósult meg, hogy a gyár vezetősége, valamint a HR és a kommunikációs szervezeti egységei teljes összhangban, egy célért működtek együtt.

Továbbra is kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. nem kizárólag az Employer Branding Award bronz fokozatát nyerte el, de a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet is, amelyet mostantól egy évig használhat az abroncsgyár.

„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy vállalatunk erőfeszítéseit a munkáltatói márkaismeret terén immár második éve ismerik el az Employer Branding Award díjával. Ez a díj újabb lendületet ad számunkra, hogy a jövőben még izgalmasabb programokkal bizonyítsuk, hogy a Bridgestone Tatabánya egy gondoskodó vállalat, ahol dolgozni jó” – mondta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója. „Büszkék vagyunk rá, hogy vállalatunknál példaértékű a csapatmunka és kreatívan tudjuk megvalósítani a társadalom és az egymás iránti elkötelezettségünket” – tette hozzá.

B-Pink! – a Te egészséged, a Mi törődésünk!

A kampány idején a dolgozók szalagot tűztek fel és rózsaszínnel világították meg a Bridgestone tatabányai gyárát a mellrák elleni küzdelem hónapjában. A cég több mint 1000 férfi munkatársa is aktív szerepet vállalt, hiszen számukra is kiemelkedően fontos az elővigyázatosság az egyik leggyakoribb daganatos megbetegedéssel szemben a családtagjaik, kolléganőik és a környéken élők védelmében. Az abroncsgyár a „B-Pink - A te egészséged, a mi törődésünk!” elnevezésű kampánya során ingyenes szűrést és szakértői előadást szervezett 150 női dolgozójának, közös fotózásra hívta minden munkatársát és felmatricázta a főépületét a nők védelme érdekében. A korábban nyertes „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged" kampány központjában a férfi egészség állt.

HÁTTÉR-INFORMÁCIÓ

A Bridgestone EMIA-ról (Európa, Oroszország, Közel-Kelet, India és Afrika)

Mi vagyunk a világ legnagyobb gumiabroncs- és gumigyártó vállalatának európai, oroszországi, közel-keleti, indiai és afrikai üzletága. Csaknem 90 éve nyújtjuk azt a megbízhatóságot, amellyel az emberek és az áruk a lehető legkényelmesebben és megszakítás nélkül eljutnak oda, ahová el kell jutniuk.

Ma, a gyorsan változó világban formálódunk, hogy valódi megoldásokat nyújtsunk azokra a valós problémákra, amelyekkel ügyfeleink szembesülnek. Ez az oka annak, hogy a Bridgestone EMIA prémium abroncsgyártóból gyorsan alakul át a mobilitási megoldások vezetőjévé. Élvonalbeli termékekkel és megoldásokkal törjük az utat az iparágban a legfejlettebbek közé tartozó gyárakkal együtt, világelső technológiákkal és keresett partneri kapcsolatok útján. Átalakulásunk útján haladva a mobilitás jövőjének formálásán munkálkodunk.
 
A Bridgestone európai, oroszországi, közel-keleti, indiai és afrikai jelenlétéről további információért látogasson el a következő weboldalakra: www.bridgestone-emia.com/  és www.bridgestonenewsroom.eu. Kövessen bennünket Facebook-on, Instagram-on, YouTube-on és LinkedIn-en.

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft.-ről

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. 2006-ban kezdte meg működését, és napjainkra Magyarország egyik legnagyobb abroncsgyárává vált. Alapítása óta a vállalat munkavállalóinak száma több mint kétszeresére emelkedett: míg 2008-ban 361 munkavállalóval kezdődött meg a termelés, addig mára mintegy 1.200-an dolgoznak a világhírű márkával fémjelzett abroncs gyártásán.

A tatabányai gyárban elsősorban prémium kategóriás gépjárművekre szánt, nagy sebességindexű, személyautó- és terepjáró-abroncsok készülnek 230 féle méretben. Az üzemben a Bridgestone márka DriveGuard, Turanza és Potenza termékei, valamint a Firestone márka Roadhawk, Winterhawk és Destination termékei készülnek.

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. beszállítói hálózatát mintegy 750, döntő részben magyar kis- és középvállalat alkotja, amelyektől a cég tavaly 4,6 milliárd forint értékben vásárolt árukat és szolgáltatásokat. A vállalat éves árbevétele 2016-ban 36 milliárd forint, 2017-ben 53,1 milliárd, 2018-ban pedig 66,5 milliárd forint volt.

www.bridgestone.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; - Bridgestone

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: