Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A Bridgestone bemutatja új globális szlogenjét, amely újabb lépés a fenntartható megoldásokat kínáló vállalat irányába

2020.07.08

Forrás: Premier Public Relations Kft., Bridgestone Sajtóközlemény
• A Tokióban tartott virtuális sajtókonferencián a Bridgestone bemutatta új globális szlogenjét: “Solutions for your journey” (Útra való megoldások).


• A vállalat az új szlogennel is jelezni kívánja, hogy a világ első számú abroncs- és gumigyártójából a fenntartható mobilitás és a fejlett megoldások globális vezetőjévé kíván válni.
• Az új szlogen fontos mérföldkövet jelent, amely közelebb viszi a Bridgestone-t a jövőképéhez, mely szerint fenntartható megoldásokat kínáló vállalatként társadalmi értéket és ügyfélértéket kíván kínálni ma, holnap és a jövőben is, 2050-ig.

Tokió (2020. július 8.) — A Bridgestone Corporation a vállalat tokiói konferencia- és oktatási központjából a mai napon élőben közvetített virtuális sajtókonferencia keretében bemutatta az új globális márka szlogenjét. Az új "Solutions for your journey” szlogen támogatja a vállalat közép- és hosszú távú üzleti stratégiai keretét, amelyet a mai sajtókonferencián szintén bemutatott a Bridgestone globális elnök-vezérigazgatója, Shu Ishibashi.

Az új szlogen és a felfrissített márkaidentitás is részét képezik a vállalat folyamatban lévő átalakításának és a kínálat bővítésének, hogy az abroncsokon és különféle termékeken túl, fejlett mobilitási megoldásokat is tartalmazzon. A Bridgestone olyan jövőképet vázolt fel, amely szerint fenntartható megoldásokat kínáló vállalatként társadalmi és ügyfélértéket fog kínálni, ma, holnap és a jövőben is 2050-ig, hozzájárulva a társadalom fejlődéséhez gondoskodással, magabiztossággal és kreativitással.

„A Bridgestone ‘Solutions for your journey’ szlogenjének bevezetése a vállalat folyamatos átalakulását jelzi a világnak, és kifejezi a hosszú távú jövőképünket, mely szerint a fenntartható megoldások vállalata kívánunk lenni", mondta Shu Ishibashi, "Úgy tekintjük, hogy ez a pillanat egy "harmadik cégalapítás (Bridgestone 3.0)” a vállalat történetében, melyben az "eredeti alapítás (Bridgestone 1.0)” 1931-ben történt, amikor a Bridgestone megalakult, a "második alapítás (Bridgestone 2.0)" pedig 1988-ban volt, amikor a Bridgestone összeolvadt a Firestone Tire & Rubber Company-vel. Izgatottan tekintünk e jövőbe, melyben a Bridgestone olyan világszintű mobilitási megoldásokat fog kínálni, amelyek egyre nagyobb értéket jelentenek az ügyfeleinknek és a társadalomnak."

BRIDGESTONE
Solutions for your journey

Márkalogó új szlogennel

A “Solutions for your journey” szlogen felváltja a Bridgestone jelenlegi "Your Journey, Our Passion” márka szlogenjét Az új szlogent világszerte minden olyan piacon használni fogjuk, ahol a Bridgestone értékesít és működik, ezzel is erősítve a vállalat valóban globális vállalatként elfoglalt pozícióját. A Bridgestone 2020 második felében fogja használatba venni az új szlogent, és 2021 első negyedévétől fogja teljes körűen alkalmazni.

A vállalatról további híreket olvashat a Bridgestone.com oldalon.

A Bridgestone Corporation cégről:
A tokiói székhelyű Bridgestone Corporation olyan globális vállalat, amely fejlett mobilitást és megoldásokat szállít ügyfeleinek az egész világon. Az autóipari és mobilitási alkalmazások széles körében használt abroncsokon és megoldásokon kívül egyéb termékek széles választékát is gyártja, többek között ipari gumi- és vegyipari termékeket és sportszereket A Bridgestone világszerte több mint 150 országban és területen forgalmazza a termékeit.

www.bridgestone.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; - Bridgestone

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: