Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Az Allianz ismét világelső a biztosító márkák között az Interbrand vezető globális márkákat felvonultató rangsorában

2020.10.22

Forrás: MorphoCom - Allianz Sajtóközlemény
• A helyezés igazolja, hogy az Allianz márka erősödik, és egyre inkább jelen van a köztudatban.
• A márka sikere az Allianz lendületét és ügyfélközpontúságát tükrözi.


München, 2020. október 20. – Az Allianz immár két egymást követő alkalommal lett a világ vezető biztosítási márkája az Interbrand vezető globális márkákat felvonultató rangsora szerint.

Ez a remek hír különösen azért érkezett jókor, mert jelenleg világszerte eluralkodott a bizonytalanság a piacokon és az ágazatokban, amelyek próbálnak megfelelni a világméretű járvány kihívásainak.

Lendületünk, integritásunk és ügyfélközpontúságunk meghozta gyümölcsét. Az Allianz ismét világelső lett a biztosítási márkák között, ami fantasztikus hír, és egyben megerősítés is számunkra, hogy jó úton haladunk” – nyilatkozta Oliver Bäte, az Allianz SE vezérigazgatója.

Mérhetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy az Allianz lett az első számú biztosítási márka, és bebiztosítottuk helyünket a „Legjobb Globális Márkák” rangsorának Top 40 helyezettje között. Az Allianz mindössze tíz év alatt lépett előre a 67. helyről a 39. helyre úgy, hogy 2010-ben még 4,9milliárd dollár volt az értéke, 2020-ban pedig már 13 milliárd. Míg a százas listán szereplő márkák fele nem tudott idén fejlődni, az Allianz márka értéke a válsághelyzet ellenére is 7 százalékkal nőtt, így elérte a 12,935 milliárd dollárt” – mondta Christian Deuringer, az Allianz SE márka- és partnerkapcsolati igazgatója, majd hozzátette: „Célul tűztük ki, hogy 2025-re bekerüljünk az első 25-be.

Az Allianz számára az előkelő helyezés nem csupán biztató jel a márka növekvő erejére nézve. Azt is mutatja, hogy az Allianz egyre nagyobb szerepet játszik az emberek életében.

A Covid–19-járvány idején rendkívül keményen dolgoztunk azért, hogy teljesítsük, sőt, túlszárnyaljuk ígéreteinket, így még nagyobb szerepet vállaltunk ügyfeleink, munkatársaink és közösségeink életében, segítettünk biztosítani a jövőt, és bátorságot öntöttünk ügyfeleinkbe ebben az emberpróbáló időszakban” – mondta Serge Raffard, az Allianz SE csoportstratégiai, marketing- és forgalmazási igazgatója.

Ügyfélközpontúságunkkal és hatékonyságunkkal fel tudtuk venni a versenyt a különböző ágazatok márkáival. Ajánlatunk sokrétűségének, például az egészségügyi szolgáltatások közül az orvosi ügyeletnek (Doctor on Call), illetve az Allianz Partners-szel folytatott csevegésnek (Chat) nagy hatása van, és sokat számít a világjárvány idején.” – tette hozzá Raffard, majd így folytatta: „Most újabb magaslatokra törünk: 2021. január 1-jén indul el világszerte az olimpiai együttműködésünk. Bízunk abban, hogy még sok mérföldkövet sikerül elérnünk.

Az Interbrand évente teszi közzé a vezető globális márkákról szóló jelentését. A jelentés a világ 100 legértékesebb márkáját mutatja be. Az Interbrand márkaértékelési módszere elsőként szerezte meg az ISO 10668 tanúsítványt.

A minősítés megszerzésének feltétele, hogy a vállalat globális jelenléttel rendelkezzen és nyilvánosan jegyzett legyen. Ezt követően sor kerül a márkák értékelésére az értékesítéshez társítható nyereség, a márka szerepe - azaz a márka vásárlási döntésre gyakorolt hatása - valamint a márka ereje alapján, melyet tíz különböző belső és külső márkateljesítmény-tényező figyelembevételével határoznak meg.

A teljes top százas rangsor, valamint a növekedési, ágazati és iparági tendenciák átfogó elemzését is tartalmazó jelentés a következő weboldalon érhető el:
www.interbrand.com/best-global-brands/.

Az Allianzról
Az Allianz Csoport a világ egyik vezető biztosítója és vagyonkezelője, a világ több mint 70 országában több mint 100 millió lakossági és vállalati ügyféllel. Az Allianz a vagyon-, élet- és egészségbiztosítástól az assistance szolgáltatásokig és a hitelbiztosításig, valamint a globális üzleti biztosításig széles körű személyi és vállalati biztosítási szolgáltatásokat nyújt ügyfelei számára. Az Allianz a világ egyik legnagyobb befektetője, biztosítási ügyfelei megbízásából 766 milliárd eurót kezel. Emellett vagyonkezelői, a PIMCO és az Allianz Global Investors 1700 milliárd euró értékű, harmadik felektől származó vagyont kezelnek. Az ökológiai és társadalmi szempontok üzleti gyakorlatba és befektetési döntésekbe való szisztematikus beépítésének köszönhetően az Allianz vezető helyen szerepel a biztosítótársaságok között a Dow Jones Fenntarthatósági Indexben. 2019-ben az Allianz 147 ezer alkalmazottal 142 milliárd euró teljes díjbevételt és 11,9 milliárd euró működési eredményt ért el.

A közlemények mindenkor az alábbiak figyelembevételével értelmezendők. 

Figyelmeztetés a jövőre vonatkozó állításokkal kapcsolatban
Ez a dokumentum jövőre vonatkozó állításokat, köztük a vezetés aktuális véleményét és feltételezéseit tükröző, ugyanakkor ismert és ismeretlen kockázatok és bizonytalanságok által érintett várakozásokat és előrejelzéseket tartalmaz. A tényleges eredmények, teljesítményadatok vagy események jelentősen eltérhetnek a jövőre vonatkozó állításokban kifejezetten vagy hallgatólagosan jelzettektől. Eltérések merülhetnek fel egyebek között, de nem kizárólagosan az alábbi tényezők változása miatt: i. az általános gazdasági feltételek és versenyhelyzet az Allianz Csoport fő üzleti tevékenységei és fő piacai terén, ii. a pénzügyi piacok teljesítménye, különös tekintettel a piac volatilitására, a likviditásra és a hitelezési eseményekre, iii. a biztosított káresemények (különösen a természeti katasztrófák) gyakorisága és súlyossága, valamint a károkkal kapcsolatos kiadások alakulása, iv. a halálozási és megbetegedési szintek és tendenciák, v. a megújítási arányok, vi. a hitel-nemteljesítések mértéke, különösen banki ügyletek esetén, vii. kamatszintek, viii. valutaárfolyamok, ideértve elsősorban az EUR/USD árfolyamot, ix. a jogszabályok, többek között az adóügyi szabályok változásai, x. az akvizíciók hatása, ideértve a kapcsolódó integrációs és átszervezési intézkedéseket, és xi. az általános versenyfeltételek, minden esetben helyi, regionális, nemzeti és/vagy globális szinten. Az említett változások jelentős részét terrorcselekmények is súlyosbíthatják.

Nincs frissítési kötelezettség
A törvény által előírt tájékoztatási kötelezettségünk eseteit kivéve az Allianz Csoport nem vállal frissítési kötelezettséget egyetlen jövőre vonatkozó kijelentéssel kapcsolatban sem.

www.allianz.hu  


NEWS ; Ipari hírek ; Business

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: