Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Ipari formatervezési díjat nyert a Volkswagen ID.3

2020.05.25

Forrás: Porsche Hungaria, Volkswagen Sajtóközlemény
- az „Automotive Brand Contest 2020“ Volkswagen nyertesei az ID.3, az ID.SPACE VIZZION és az új Golf (f.l.t.r.)
- az ID.3 kapta a legmagasabb pontszámot


Wolfsburg/Budapest, 2020. május 25.– A Volkswagen márka uralta az „Automotive Brand Contest 2020“ versenyt, összesen öt díjat nyert az autós formatervezés  kategóriában. Az ID.3, a márka jövőbemutató,  teljesen elektromos modellje két kategóriában lett a legjobb, és az új Golf valamint az ID. SPACE VIZZION tanulmányautó is az idei győztesek  között  volt. A „Automotive Brand Contest” az egyetlen független, nemzetközi formatervezési verseny az autós márkák számára.

Az ID.3 a „Best of the Best“ címet nyerte el az „Exterior Volume Brand” és az „Interior Volume Brand” kategóriákban. A zsűri hivatalos indoklása szerint: „Az ID.3 kifejező erejű, ívelt és  feszes vonalakkal, koherens belsővel és külsővel rendelkezik.  Az ID.3   kortárs értelmezése a Volkswagenre jellemző  formatervezési nyelvezetnek. Ez a régóta várt új Volkswagen rendelkezik azzal a bátorsággal , ami egy új mozgalom beindításához szükséges. "

Klaus Bischoff, a Volkswagen formatervezési vezetője  elmondta: „Számunkra az ID.3 a mobilitás új korszakának kezdetét jelenti. Ugyanakkor egy digitális formatervezési korszak előfutára is,  amelyben a legkorszerűbb módszerekkel próbáljuk meg virtuálisan  létrehozni a legjobb felhasználói élményt. A zsűri   elismerése azt mutatja, hogy a jó úton haladunk. ”

Az idei évben a 2019 végén bemutatott új, nyolcadik generációs Golf is a győztesek között volt.  A zsűri az új Golfot  az „Exterior Volume Brand” és az „Interior Volume Brand” kategóriákban  találta a legjobbnak. Mindezek mellett az ID. SPACE VIZZION, az ID család tökéletes aerodinamikával rendelkező, nagy teret  kínáló hetedik tagja  a „Tanulmányautók“ kategóriájában bizonyult győztesnek.

Az „Automotive Brand Contest” versenyt 2011-ben hozták létre. Azóta a német parlament, a Bundestag által 1953-ban létrehozott Német Formatervezési Tanács (Rat für Formgebung) részesíti elismerésben a kiemelkedő termék- és kommunikációs formatervezést,  és ezzel az autóiparban is felhívja a figyelmet a márka és a márka formatervezés  alapvető fontosságára.  A szakmaközi testület a média, a formatervezés,  az ipari vállalatok, a felsőoktatási intézmények és az építészet területén dolgozó tagokból áll. A hivatalos díjátadó ünnepségre a tervek szerint ősszel Frankfurt am Mainban kerül sor.

A Volkswagen márkáról:
A Volkswagen Személyautók a világ több mint 150 piacán van jelen és 14 ország több mint 50 termelési helyszínén gyártja járműveit. A Volkswagen 2018-ban 6,24 millió gépkocsit készített, termékei között olyan „bestsellerek” is szerepelnek, mint a Golf, a Tiguan, a Jetta és a Passat. A Volkswagen jelenleg világszerte 195,878, több mint 10,000 tagú kereskedelmi hálózata pedig 86 ezer munkatársat foglalkoztat. A Volkswagen következetesen kívánja előmozdítani az autógyártás fejlődését. Az elektromos mobilitás, az okos mobilitás (SmartMobility) és a márka digitális átalakulása egyaránt a jövő stratégiai fontosságú, alapvető témakörei közé tartozik.

www.volkswagen.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Volkswagen

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: