Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Így készül az új CUPRA e-Racer a versenyre

2020.05.25

Forrás: Porsche Hungaria, Seat Sajtóközlemény
> A CUPRA e-Racer nagyobb teljesítménnyel és zéró kibocsátással újul meg
> Az első 100%-ban elektromos versenyautót teljesen új alvázra építik, erőseb és stabilabb akkumulátorral szerelik fel.


> Viszonyítási pontot jelent a több márkás, 100%-ban elektromos túraautók versenyében, a Pure ETCR-ben

Martorell/Budapest, 2020.05.25. – Vegyíteni a teljesítményt és az elektrifikációt a hatékonysággal és a fenntarthatósággal. Ez jelentette a kihívást a CUPRA csapat számára, amikor megtervezte és kifejlesztette autóját a több márkás, 100% -ban elektromos turistaautók bajnokságára, a Pure ETCR-re. Az eredmény a CUPRA e-Racer, amely készen áll arra, hogy meghódítsa a versenypályákat.

Új e-Racer az új Leon számára. Az elődhöz hasonlóan az e-Racer-t a CUPRA Leon-ból fejlesztették ki. A személygépkocsi legújabb nemzedéke áramvonalasabb kialakítású mint valaha, ami segített a CUPRA Racing mérnökeinek dinamikusabb és erősebb, a 270 km / óra sebességet is elérni képes versenyautó kifejlesztésében. „Az alváz teljesen új, mivel az új Leon platformján alapul, és ez 50 milliméterrel hosszabb és hatékonyabb kialakítással bír. A padlólap és a karosszéria mozgó részei is szigorúan szabványosak. A lökhárítók, a küszöbök, a sárvédők és a spoiler mind újonnan tervezettek. Ezen túlmenően olyan aerodinamikai elemeket is adtunk az autónak, mint például egy elülső légterelő.”- magyarázza Xavi Serra, a CUPRA Racing műszaki fejlesztési vezetője.

Nagyobb teljesítmény, nagyobb hatékonyság. A 2020-as e-Racer egyik újdonsága az akkumulátor megnövelt kapacitása. A cellák száma 6,270 egységre növekszik, új belső elrendezéssel és jobb hűtéssel, amelyekkel hatékonyabbá vált töltési időt kihasználása. "Újabb lépést tettünk előre a biztonság területén is, mivel azon dolgoztunk, hogy javítsuk az akkumulátor ellenálló képességét ütközés vagy más behatás esetére." - mondja Xavi Serra. Az elektronikus rendszert szintén áttervezték és átprogramozták.

Hajszálpontos evolúció. Számos elemet újra terveztek, hogy kihasználják a CUPRA Leonra épülő e-Racer 50 milliméteres kibővítését, és új akkumulátort védő szerkezetet alakítottak ki. „Sok alkatrész súlyát optimalizáltuk, és a karosszéria belső részében is jelentős változásokat eszközöltünk az akkumulátor és más elektromos alkatrészek beszerelésére.  Nem csupán a biztonsági keretet erősítettük meg a verseny szempontjainak megfelelve, hanem új alkatrészekkel is dolgoztunk a jobb szilárdság és torziós szint elérése érdekében.”- magyarázza a CUPRA Racing műszaki fejlesztési vezetője.

100% CUPRA. Az e-Racer külseje is megváltozott a jellegzetes réz színű keréktárcsákkal, és a fehér és a kék fényezés erősebb kombinációjával. „A CUPRA DNS-ét áramvonalasabb koncepcióval akartuk kombinálni. Ennek érdekében progresszív grafikát terveztünk réz elemekkel, amelyek a lendületességen túl meghatározzák és lágyítják a karosszéria fehér és kék részeinek kapcsolatát is.”- mondja Francesca Sangalli, a Colour & Trim Concept & Strategy (színezési és  szabási stratégia) felelőse.

A zéró széndioxid kibocsátású verseny jövőjének megteremtése. Az innovatív forma 4 motort rejt, amelyek az elektromos versenyautót mindössze 3,2 másodperc alatt gyorsítják fel 100 km / órás sebességre. Ezzel a teljesítménnyel, amelyet az autó egyetlen sebesség fokozatban ér el, az új e-Racer Mattias Ekströmmel és Jordi Genével, mint hivatalos pilótákkal készen áll az új, 100%-osan elektromos verseny túraautók bajnokságra, a Pure ETCR-re. „Az e-Racer volt a viszonyítási alap a több márkájú nemzetközi verseny létrehozásához. Műszaki szempontból mi készítettük elő a terepet.”- mondja Xavi Serra.

Az e-Racer műszaki mutatói 1-től 6,270-ig
1 sebesség
4 motor
3,2 másodperc alatt gyorsul 100 km / órás sebességre
50 perc szükséges az akkumulátor feltöltéséhez
100%-ban elektromos
270 km / óra a csúcssebessége
500 kW teljesítmény
500 kg súlyú akkumulátor
6,270 cella az akkumulátorban

A CUPRA egy különleges márka, amely a feltűnő dizájnra és az elektromos teljesítményre épül, és a SEAT-ot a sportosság új értelmezésével a következő szintre emeli. Második működési évében a CUPRA értékesítése 2019-ben 71,8% -kal növekedett, megközelítve a 24 700 darabot, a CUPRA Ateca sikerének köszönhetően. Az új székhely megnyitásával együtt a CUPRA 2020-ban termékoffenzívát fog végrehajtani a CUPRA Leon és a CUPRA Formentor megjelenésével. Amellett, hogy globális szövetséget kötött az FC Barcelona-val, és annak kizárólagos hivatalos autóipari és mobilitási partnerévé vált, a CUPRA elit bajnokcsapatot hozott létre, mint például a német kapus Marc ter Stegen vagy a svéd autóversenyző, Mattias Ekström, aki részt vesz a PURE ETCR sorozatban a CUPRA e-Racerrel. A CUPRA világ él és készen áll arra, hogy meghódítsa az autózás szerelmeseinek szívét, közel 250 CUPRA szakemberrel szerte a világon.

www.seat.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Seat ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: